Written by AbangNara | September 25th, 2012

Amboi Shuib Sepah ini memang pantas betul menambahkan bilangan ahli keluarganya. Baru sahaja mendapat anak sulung pada 4 Disember 2011, isteri Shuib, Siti Sarah disahkan hamil sekali lagi. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada pasangan suami isteri ini atas berita gembira ini.

siti sarah hamil lagi

Walaupun usia kandungan baru 2,3 minggu, Siti Sarah dan Shuib sagat teruja kerana mereka berdua teringin bermain dengan anak kecil. Untuk makluman, anak sulung mereka, Uwais telah pun berusia 9 bulan dan kini sudah pandai berjalan. Kata Shuib:-

Alhamdulilah, sebelum kami berjumpa doktor dua hari lalu, Sarah sudah pun mengesan kehamilannya dengan menggunakan alat uji kehamilan di rumah. Doktor yang melakukan imbasan kepada perut Sarah memberitahu usia kandungannya masih awal iaitu dalam 2 hingga 3 minggu dan yang kelihatan buat masa ini hanyalah segumpal darah lagi. Kami sangat teruja dengan berita ini, walaupun pada awalnya kami merancang untuk dapat anak lagi selepas Uwais besar sedikit dan boleh sedikit berdikari, namun kami terima pemberian ini dan menganggap ia sebagai rezeki Tuhan. “Sebelum ini, saya ada meluahkan rasa pada Sarah yang saya rindu nak bermain dengan bayi kecil memandangkan anak kami pun sudah sedikit dewasa dan sudah mula pandai berjalan dan Sarah sebenarnya pun punya rasa yang sama.

anak siti sarah

Tahniah sekali lagi kepada Siti Sarah dan Shuib. Semoga semuanya selamat untuk kehamilan kali kedua ini. Abang Nara doakan semoga dapat anak perempuan pulak kali ini. Barulah lengkap sepasang. Tak gitu? Info asal portal Murai.

P.S: Janggut dan misai orang Eropah yang unik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

46 responses to (TAHNIAH)Siti Sarah Hamil Lagi, Shuib Excited!!!

  1. saya says:

    tahniah…

    0

    0
  2. saya ok jer! says:

    ini BAKA baeeek eh, ini BAKA baeeekk. eh silap. ini Barang Baekkk eh ini Barang Baeeekkk. tahniah double S – Shuib & Sarah :)

    0

    0
  3. balu iman says:

    Alhamdulillah anak tu pembuka rezeki..
    bertambah lagi umat nabi muhammad di muka bumi ini
    tahniah sarah,shuib :)

    0

    0
  4. Aja says:

    Tahniah Sarah & Shuib… :)

    0

    0
  5. kamariah says:

    amin…semoga Allah limpahi rezeki sarah n shuib….

    0

    0
  6. Miss Propaganza says:

    Biarlah dia nak beranak setahun 2 kali pun… janji perkahwinan tu sah. Jgn mcm Norish Karman tu sah2 anak tak sah taraf.

    Abang Nara cepatlah story pasal ANA DAHLIA bini CHEF RIZZ alah…. menantu CHEF WAN tuuu yang katanya ada ramai mata melihat dia berpimpin tangan dgn JANTAN SEPARUH ABAD kat Selatan Tanah Air tu….

    Apa kes???? baru je kawen kot takkan dh main kayu 3…

    Cer korek cer korekkkkk…

    0

    0
    • Kecoh says:

      eh..kalau btl ana dahlia la org tu..hai..memg ana ni bermasalah la sb dh berapa kali dia jadi janda..

      0

      0
      • akidatul says:

        tah la pasal diana mastura aka ana dahlia nih..memang die ade attitude prob sikit…kalau tak insaf2 tak tau la

        0

        0
    • saya says:

      ye ye je ko ni. entah2 rupa je iras2 tak. dgn laki skrg ok ape. muda, bujang, hensem, kaya, pandai masak, rumah, kete semua ada. semua dah disediakan utk si isteri.

      kalau cari lain mesti la upgrade drpd yg skrg. takkan nak downgrade pulak. kalau buat hal jugak i’m speechless…………….

      0

      0
  7. lava says:

    wow! katang nye..

    0

    0
  8. siti farah says:

    yey FIRST!!! 1st, No.1

    0

    0
  9. roxannacash says:

    Oh sarah dah berkahwin rupanya….apapun tahniah sarah:)

    0

    0
    • bungakejora :) says:

      sarah dah nak masuk 2 org anak la..:)

      0

      0
      • roxannacash says:

        Alah tu pun nak marah takde org nak hantar majalah melayu kat saya la…mana la tau…dashat tu pun kena pangkar. Semoga bahagia & tahniah sarah moga dpt 1 boy & 1 girl , Amin.

        0

        0
  10. Kepologi says:

    ala abg nara..masa ank pertama x pn bgi thu..bila ank kedua bru bgi thu..apa pn tahniah Sarah n Shuib…nmpk bahagia dia org ni pas kawin..

    0

    0
  11. yayaya says:

    baiikkkkkkkkkk punyeeeee!!!!!!!!hehehehe…tahniah2…

    0

    0
  12. lalola says:

    tengok tu anak dia,,dah pandai belek2 kamera..
    geramnyeeeeeeeee,,,,,,tomei tomei
    tahniah sarah n shuib.

    0

    0
  13. mama gangnam says:

    Tahniah Shuib & Sarah….looks happy together…klu dpt baby boy…bg name DAFI…baekk punye baeeekk punye…peace!

    0

    0
  14. pandailajugak says:

    -Amboi Shuib Sepah ini memang pantas betul menambahkan bilangan ahli keluarganya. Baru sahaja mendapat anak sulung pada 4 Disember 2011-
    nara , statement dmane kebodohan terserlah… lu pikirlah sendri… jgn tunjukkn sgt kebodohan ko tu nara oiiiiii..

    0

    0
  15. Anonymous says:

    tahniah sarah&shuib….
    teruja cik ta dgr….
    ape pun jg kandungan elOK2
    di peringkat awal ni…

    psstttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt…
    sape la yg dislike tiap kOmen
    yg Org wish tahniah…
    x mengerti cik ta na…
    ni mesti Org yg mandOl ke kan…kan….
    dia jelezzzzzzzzzzzzzzz…hahahahaha

    0

    0
  16. ila says:

    congrats korangs… suke dngn pasangan nih… sngt simple n cute… mudah2an kebahagiaan milik korangs n family selamanya… ;-)

    0

    0
  17. Anonymous says:

    tetibe rasa nak tambah anak plak.. hehe

    0

    0
  18. Anonymous says:

    tahniah

    0

    0
  19. timah says:

    Tahniah Sarah n Shuib….Anak kita nanti sebaya…weeee

    0

    0
  20. Zai says:

    Congrats to both!! murah rezeki..sarah pun xsombong..

    0

    0
  21. lola says:

    ape batak sgt korg ni men gepost.

    0

    0
  22. doo..doo.. says:

    aku rasa nak bg mkn penumbuk laa kt anon annoying ni! grrrr!!!!

    0

    0
  23. Kepologi says:

    ya allah..agk dh knpa dia org ni taip memanjang jer ni..dh meroyan ke apa..abg nara..tolong settle kan..

    0

    0
  24. aku leerrr says:

    bodoh! ko ingat ko post pnjang2 tu owg suke ker?!!!

    0

    0
  25. Kecoh says:

    hoiiiiii….menyusahkan jiwa n raga la ko rang ni tau..taip btl2 la..poyo btl..

    0

    0
  26. KilaFairul says:

    untunglahhhhhhhhh suburrrrrrrr!!!!congrats!

    0

    0
  27. anaLOVE says:

    Express!!!!!!! btw,congrats both of you :)

    0

    0
  28. Anonymous says:

    tahniah siti sarah & shuib..murah rezeki…..

    0

    0