Written by Bella | December 31st, 2015

Hanya dengan sekali lafaz,  Marsha Milan kini sah bergelar isteri kepada kekasihnya Shaiful Nizam dalam satu majlis akad nikah yang diadakan di kediaman pihak lelaki terletak di Greenlane, Pulau Pinang pada jam 9.20 malam tadi.

Turut berkongsi berita gembira tersebut bersama pengguna media sosial ialah pengarah Michael Ang dan Dafi  yang sama-sama mendoakan kebahagiaan rakan karib mereka.

Marsha tampak sungguh anggun mengenakan busana serba putih sentuhan pereka terkenal Rizalman Ibrahim.

Pasangan ini mula berkenalan sejak 10 tahun lalu dan bercinta sekitar tahun 2013. Majlis resepsi mereka pula akan diadakan pada 8 Januari 2016 bertempat di Majestic Hotel, Kuala Lumpur.

*Nantikan update selanjutnya…

 

14 responses to (TAHNIAH) Marsha Milan Sah Bergelar Isteri Kepada Shaiful Hanya Dengan Sekali Lafaz

  1. neutral says:

    tahniah marsha…sekarang tak sabar nak tunggu stacy

    0
    0
  2. Anonymous says:

    cantiknya tidak sarat dengan perhiasan…. semoga bahagia hingga akhir hayat…

    0
    0
  3. singa ganaz says:

    Anonymous nk tanya ko ni poco2 ke??????

    0
    0
  4. minah jambu gerek says:

    kenape orang2 tk suruh dia bertudung masa nikah ? kalau artis mlayu lain yg nikah sebok sangat suruh bertudung huh !

    0
    0
    • Anonymous says:

      Kau lorat sgt apasal??

      0
      0
    • agak-agak laa says:

      kalo buat kat rumah tkpa berselendang pon bole …masjid yg kene litup…relaxla dia masuk islam pon dh syukur …doa je laa…..ko pon…

      0
      0
      • minah jambu gerek says:

        tk kira lah nikah kt rumah ke nikah kt masjid ke berdepan ngan tok kadi mesti la hormat sikit bertudunggg..cuba artis mlayu lain nikah tk bertudung tk kira la nikah kt mana mesti dh kena rabak2 punye kutok huh ! islam la sangat korang2 ni semua huh !

        0
        0
  5. Anonymous says:

    Kau lorat sgt apasal??

    0
    0
  6. Minah senget says:

    kat penang sllnya jurunikah mewajibkan every pengantin bernikah dimasjid… tp jika pengantin anak2 vvip bole pulak majlis nikah buat kat rumah…

    0
    0
    • minah jambu gerek says:

      eh helo ! tk semesti Nye nk kena nikah kt masjid aje kt rumah pon boleh pe ! suka hat5i dia la nk nikah kt mana ..kt ruamah kau pon boleh ! eemmmuah hahaha…

      0
      0
  7. Anonymous says:

    pesal la lorat sgt suruh dia pakai tudung ke ap..bgi la dia ruang dlu..ap la ko orang ni…lempang kangggg

    0
    0
    • minah jambu gerek says:

      yg heran Nye kenape kalau artis2 lain orang2 semua kutok pasal masa nikah tk bertudung ????? masa nikah kena la bertudung bila dh habis nikah ha nk bukak tudung tu bukak la …tu la lain kali jangan kutok artis2 lain masa nikah tk bertudung paham !!

      0
      0
  8. Jah says:

    artis paling x senonoh time nikah nek ta..da la mengadap berdepan freehair palk tu..nm jer sponsor juta2…aku respek artis2 nikah bertutup walopon drg x sopan mn..at least drg respek org agama…

    0
    0