Written by AbangNara | August 28th, 2012

Rasanya macam baru semalam Abang Nara berkongsi gambar-gambar perkahwinan Lan A To Z dan isterinya, Siti Nur Ain, tup-tup hari ini mereka berdua dikurniakan berita gembira dengan kelahiran cahaya mata lelaki. Sungguh pantas masa berlalu. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada pasangan suami isteri ini.

anak lan to z
Di bawah ialah gambar anak Lan A To Z. Comel kan?

anak lan to z

Semoga dengan kehadiran anak comel ini akan memeriahkan lagi suasana hari raya buat Lan dan isteri. Tahniah sekali lagi. Kredit foto kepada blog Zarul Umbrella.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 responses to (TAHNIAH)Lan A To Z Dikurniakan Cahaya Mata Lelaki

  1. rezab says:

    huhuuu

    0

    0
  2. ad_alya says:

    Ini cahaya mata lelaki pertama Lan A to Z. Dia dgn ex-wife dia dulu dikurniakan 3 gadis comel lote… Semoga kekal hingga akhir hayat.

    0

    0
  3. ad_alya says:

    Ini cahaya mata lelaki pertama Lan A to Z. Dia dgn ex-wife dia dulu dikurniakan 3 gadis lote… Semoga kekal hingga akhir hayat.

    0

    0
  4. anak itik gembo2... says:

    yalah syukurlan lan A To Z dah dapat baby baru dengan bini baru dia yang ni.. semoga kekal bersama isteri baru yang terbaru ni sampai bila2 juga..apapun aku suka dan rindu juga dengan kumpulan A To z ni..menyepi terus maklumlah bila usia seseorang tu meningkat ada kalanya mereka buat haluan masing2..walau macammana pun aku suka lagu2 mereka semua tu dulu..seronok bila dengar..yalah masa muda2 aku yang membesar sama2 dengan kumpulan ni dan lagu2nya dah pun berlalu dan hanya tinggal kenangan..sekarang giliran orang2 muda masa2 kini dengan lagu2 terbaru pulak..asalkan orang2 muda yang kini tahu pasal mereka oklah juga dan cerita mengenai mereka dan artis2 yang lain dulu2 pun tak lenyap begitu sajakan….oklah selamat malam semua…bye……….

    0

    0
    • unta says:

      panjangnya~~~~~~

      0

      0
      • Anonymous says:

        itupun kau nak sibukkan…taknak komen ke bagi pendapat atau malas nak tulis dan baca tak payah masuk laman gosip dan berita terkini..apa guna bloggers ni suruh tinggal komen gok gek..ni mesti dasar pemalas dari semua segi..pemalasskannnn…..nak passti ada yang panjang lagi pergi kat cerita yatt tau..apapun tahniah kepada lan..yang unta memang unta,mati hati memang buta..kha..kha…

        0

        0
  5. Prince Noob says:

    tahniahlah lan itik gembo2

    0

    0
  6. boni kacak says:

    tahniah bro lan :)

    0

    0
  7. mak kiut says:

    hrp Lan x lupa pd 3 puteri nun jauh beribu baru

    0

    0
  8. mak kiut says:

    error *beribu batu

    0

    0