Written by AbangNara | December 13th, 2012

Agak terlambat Abang Nara berkongsi berita gembira ini. Jutaan tahniah diucapkan kepada Hunny Madu dan suaminya, Khairul Azhar yang telah dikurniakan seorang bayi perempuan. Bayi seberat 3.25 kilogram ini telah dilahirkan pada tarikh 12.12.12 kira-kira jam 10.55 malam.

nama anak hunny madu

Hunny Madu dan suami telah pun menamakan bayi sulung mereka ini dengan nama Eva Medina. Sekali dengar macam nama orang Sepanyol pun ada jugak. Semoga Eva Medina membesar dengan sihat di samping ibu bapa tercinta. Sama-sama kita doakan. Tahniah sekali lagi kepada Hunny Madu atas berita gembira ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

31 responses to (TAHNIAH)Hunny Madu Selamat Lahirkan Bayi Perempuan, Eva Medina Nama Diberi

  1. Ratu minah jambu merah / biru ori says:

    pes ! malaysia kalah !

    0

    0
  2. Ratu minah jambu merah / biru ori says:

    hunny madu ni sape? tk kenal pon… ape2 pon minah jambu pes atas keja keras minah jambu mengadap computer 24jam hehe……Emmmmmm nampak2 malaysia dh kalah ngan thailand singapore lah yg akan membawa balek suzuki cup tol tk peminat2….tapi jangan salah kn datuk rajagopal ok pasukan malaysia sememang nye bagos tapi pasukan thailand lagi bagos nk buat camana kannnnnnnn …bila thailand main di malaysia dorang semua eksen bodoh je tapi bila dorang main kt negeri sendiri baru dorang tunjokan dorang nye belangggggggggg harimau nk mengaum pon dh tk sempat…..ape2 pon malaysia memang dh menangggggggggg idop malaysia !!!!!

    0

    0
  3. Candlynn says:

    Apa nak buat..nasib badann

    0

    0
  4. hyuna says:

    knp tk letak nama anak erykah badu ?? Kan minat pnyanyi tu ??? Tettttttttt

    0

    0
  5. Anonymous says:

    husben dia la ni minat eva mendes :p

    0

    0
  6. Sweet32 says:

    Sebijik muke mak dia..

    0

    0
  7. Sweet32 says:

    Sebijik muke mak dia..

    0

    0
  8. I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was curious what all is needed to get setup? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very web savvy so I’m not 100% sure. Any tips or advice would be greatly appreciated. Appreciate it

    0

    0
  9. amoi comel says:

    Tak minat hunny madu. Selalu terkinja2 kalau keluar TV or host event.
    BTW tahniah le… (walaupun tak ikhlas). Semoga Eva membesar sebagai anak yg solehah.

    0

    0
  10. bikyo91 says:

    comel kaen lampin die,,,mse sye kecik2 dlu kaen lampin biasa2 jerp….eva pnye siap ade gambar bee agy…comel :)

    0

    0
  11. bikyo91 says:

    comel kaen lampin die,,,mse sye kecik2 dlu kaen lampin biasa2 jerp….eva pnye siap ade gambar bee agy..comel

    0

    0
  12. bikyo91 says:

    comel kaen lampin die,
    mse sye kecik2 dlu kaen lampin biasa2 jerp….
    eva pnye siap ade gambar bee agy..comel

    0

    0
  13. Anonymous says:

    peliknye nama.. harap mepunyai maksud yg indah…

    0

    0
    • Tak pelik pun says:

      “Eva” bermaksud ‘life’ or ‘living one’. “Medina” bermaksud ‘Prophet’s city’ or ‘Madinah’.

      Tak pelik pun nama ni. Apa nama pun, asalkan mempunyai maksud yang baik, sudah mencukupi.

      0

      0
  14. cik kiah says:

    Tahun 1995:
    “Nenek kamu nama apa?”
    “Maimon bt kamil”

    Tahun 2020:
    “Nenek kamu nama apa?”
    “Putri Alisha Adella bt aziz”

    0

    0
  15. nafies says:

    alololo idung cam mak dia..

    0

    0
  16. Anonymous says:

    comel…tahniah

    0

    0
  17. . says:

    HUNNY MADU…X MINAT LA KT DIA..APA PN TAHNIAH LA…

    0

    0
  18. brat says:

    ada skit2 cam nama anak malique ibrahim – inca medina!

    0

    0