Written by AbangNara | January 15th, 2014

Rezeki jangan ditolak, bala jangan dicari. Jutaan tahniah diucapkan buat Didie Alias atas kehamilannya yang terbaru. Untuk makluman, Didie Alias kini sudah pun berusia 40 tahun. Ini adalah kandungan pertama dengan suami keduanya, Norisham Ismail. Mereka berdua telah pun berkahwin selama 5 tahun.

didie alias mengandung lagi

Mengesahkan berita baik ini, Didie Alias berkata kepada Kosmo:-

Alhamdulillah, usia kandungan saya sekarang sudah mencecah usia tiga bulan. Orang yang paling gembira adalah suami saya. Selain itu, keluarga mertua turut berkongsi kegembiraan kerana ini merupakan kandungan sulung saya bersama Norisham.

Pada mulanya, saya begitu inginkan anak lelaki, tetapi, apa yang dikurniakan oleh Allah kelak, kami terima dengan hati yang terbuka

didie alias mengandung lagi

Betul kata Didie Alias itu. Tak kiralah lelaki atau perempuan, yang penting anak yang dilahirkan nanti sihat sejahtera. Jutaan tahniah diucapkan buat Didie dan suami atas berita gembira ini. Semoga semuanya berjalan lancar sehingga hari kelahiran kelak. Sama-samalah kita doakan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

51 responses to (TAHNIAH)Didie Alias Hamil Lagi Pada Usia 40 Tahun

  1. mayo says:

    Alhamdullilah..Tahniah..bergetah lagi si didie ni..

    0

    0
    • hehehe says:

      wahhhhhhhhh.. tercabar tak dato’ siti? moga lebih berusaha ya dato’.. didie blh anda pun blh.. !

      0

      0
      • tuscani says:

        sengal aje statement kau ni..tercabar apanya? kau cakap mcm ni bermakna kau pertikai kuasa dan ketentuan Allah..kau sapa nak pertikai?

        0

        0
        • Baby AA says:

          jom makan kangkung…..?

          0

          0
        • jubo gebozzz MAXMORA says:

          wow gagah lagi walaupun dah 40 tahun…apa rahsianya ??
          cer share cer share

          0

          0
        • keladi merah says:

          Betul tu.. asal ada artis mengandung je kaitkan Siti.. rezeki anak semua kerja Allah.. kita sebagai manusia hanya mampu berdoa dan berusaha.. jangan komen mcm xde pegangan agama..

          0

          0
        • Olga says:

          mana tak tercabar dik non..
          tu lah gatal pegi kahwin laki tua sape suruh..
          tengopk Didie ni cr pucuk muda yg lg power & bergetah!

          0

          0
        • Ain says:

          Lisa yg kahwin dgn yusry pon tkda anak. Laki dia pun muda. Tk baik.. smua org teringan nak ada zuriat.. doakan je yg terbaik utk org lain.. insyaallah..

          0

          0
      • Lisa says:

        Inilah akibatnya bila cetek agama… Rezeki anak tu kurniaan Allah SWT.

        0

        0
      • lihat says:

        entah. manusia sekarang kalo nak mengutuk main petik aje name orang.. nak sangat dosa free.. komen yang positif takleh ke?

        0

        0
      • aku says:

        statement owg yang xcerdik mcm ne la..mengong

        0

        0
    • Olga says:

      HARAP LEPAS NI CHE TA HAMIL LA PLAK K,ANAK KACUKAN U OULSSSSSSSSS

      0

      0
    • mo says:

      waaa …. hebat !! taniah2

      0

      0
  2. aku la.. says:

    tahniah kak didie.. hopefully pasni jgn terkinja2 lg… peace…

    0

    0
    • Anonymous says:

      ape la bebal sgt..tu bukan keje siti die xdpt anak.. tu keje tuhan… ko tau ke siti berusaha ke x… bebal betingkek2

      0

      0
  3. jujur says:

    knp gmbr last tu mcm nyah

    0

    0
  4. abang yang tak bangang says:

    tahniah. yang penting kau bukan perampas mcm fasha sundal. tahniah2. kaum hawa sekalian. jangan contohi fasha sudal dan sakinet serap tu ye. menyundal ngan laki orang.

    0

    0
    • Anonymous says:

      abang bangang… yang penting semua…jgn contohi si abang yg dah mmg bangang ni punya komen.. pandai ckp org sundal.. nanti dapat anak bini sundal dgn laki org baru tahu.. time tu baru nak meleleh airmata darah teringat komen sundal ko kat blog ni.. tahniah la abang bangang!

      0

      0
      • waaaaa says:

        abg bangang bebal..nak kan fasha tak dpt..komen kurap pun jadi la..janji happy bersama labu labinya..

        0

        0
    • konon says:

      ko ni bangang.. dari haritu meroyan kan fasha tak sudah-sudah.. fasha dh selamat dh pun dgn laki dia.. ko je yg belum selamat lg dr hidup penuh dendan kesumat ala-ala ungku sabariah.. ko ni ungku mana pula bangang??????

      0

      0
    • Datin Hangit says:

      abg yg tersangat bangang ni sesuai la dengan mkcik yg gile glemer tu…penuh dengan PHD. PERASAAN HASAD DENGKI.

      0

      0
    • abang banggang tahikk kocheng grp says:

      nampak sangat perangai busuk hati kau ni. dendam kesumat kau fasha sandha. ko ni jelez ke fasha dah bahagia sekarang. terserlah sifat keibuan fasha. hati ko sakit tersiat-siat ke tgk pasah sandha bahagia.

      0

      0
    • Anonymous says:

      ko apsal nak babitkan fasha ??? ko ni kan bangang bertingkek tingkek la .. yg penting skrg fasha dah berubah ke arah lebih baik .. macam kau ??? msih kat takuk yg lama … bullshit !!

      0

      0
  5. Blueberry says:

    eh.. eh..betul ker baru 40 thn??? mcm lebih jer. ker BN tersilap kira

    0

    0
  6. sotong hitam says:

    jom kite kite tunggu scha, cik tah dan ella pulak…ni smue pengantin agak baru jugak….

    0

    0
  7. Anonymous says:

    ap pn tahniah la ye..harap2 pas ni kak ella plk…

    0

    0
    • aku says:

      xde masalah nk mengandung pada yg pernah mengandung di usia muda…. tp susah nk lekat bg si anak dara yg sudah berumur dan merupakan kandungan pertama.. sbb tu perempuan kalau dah lebih umur perlu gusar sbb kalau kahwin janda ada anak rasanya xde masalah nk mengandung dr yg anak dara tua….. ada jugak yg br 10 tahun ke atas br dpt rezeki… wallauhalam…….

      0

      0
  8. Anonymous says:

    ni dh musim retis mengandung plk sb ramai retis y mengandung dh bersalin…

    0

    0
  9. Syok Bola says:

    Fuhh.. dasyat.. Semoga dipermudahkan segalanya.

    0

    0
  10. ZUBAIDAH says:

    TAHNIAH, JAGA KESIHATAN DAN MAKAN MAKANAN YANG BERZAT.

    0

    0
  11. Bedah says:

    Mengandung lewat usia nie selalunya budak yg dilahirkan bijak! Congrats ;o)

    0

    0
  12. opocot says:

    tahniah didie!

    0

    0
  13. peanut says:

    kesian dd..dah tua2 baru ngandung. tahniah lah ya…moga dpt anak lelaki.

    0

    0
  14. WOIT says:

    hello aku..mn blh nk ckp ank dara tua ssh nk preggy..suma 2 kuasa Allah..ada je ank dara muda kawen xpreggy lg apa cita..so xpyh nk ckp ank dara tua ssh nk beranak..Allah yg bg rezki suma 2 so xpyh kta nk pertikaikn suma 2..suma kuasa Allah..xkira janda ke anak dara tua ke klu Allah nk bg rezki ank suma kuasa Dia..hanya Dia yg mngetahui

    0

    0
  15. tanjat gegel says:

    pokok pangkal nye,kekuasaan Allah..jgn nafikan itu…

    0

    0
  16. Anonymous says:

    Apa la yg nk heran sangat dulu MADONNA pun hamil jgk walau da lanjiut umur..
    Beza nya MADONNA tu da main pas tu tak nikah.,

    Hahahhaha

    Aku suka kak didie ni dia ada positive Aura kalau apa pun dia buat..
    Syabas kak didie..

    0

    0
  17. minah jambu merah biru says:

    lov u didie…

    0

    0
  18. Albanina says:

    Congrats Didie! Tp gigi awak kuning pasal hisap rokok ke? Dah pregnant ni, stop2 la ye.. Sian kt baby n gigi.

    0

    0
  19. anony says:

    Betol ke dia ni 40, nampak mcm tua je. Lain kali Nara checklah betol2 seblm post. Anyway congrats….Ramai jugak yg boleh mengandung umor 40+. Tengok artis2 barat tu, ramai je yg dapat anak umor 40 lebih…

    0

    0
  20. kak bedah says:

    tahniah didie.jaga kandungan bebaik ye, dh berumur ni kena lebih skit jaganya.
    che ta bak mai sini anak kokesen ko kak bedah nk tengok.

    0

    0
  21. fika says:

    tahniah didie.

    0

    0
  22. sj2 says:

    alhamdulillah..ok je..preg umo 40 tu..mak aku dl preg umo 43..adik yg bongsu..pandai je adik aku tu..

    0

    0
  23. mak jemah says:

    tahniah,jaga kandungan kak didi.harap masa mengandung ni jangan la berpakaian pelik2 ya cik kak

    0

    0
  24. Nooney says:

    Alhamdulillah, rezeki drpd Allah Yang Maha Pemurah.

    0

    0
  25. adryieanna says:

    Taniah…. !!! :)

    0

    0
  26. […] (TAHNIAH)Didie Alias Hamil Lagi Pada Usia 40 Tahun (50) […]

    0

    0