Written by AbangNara | August 27th, 2013

Fuh ~ Dalam banyak-banyak kontroversi, kontroversi yang berkaitan dengan agama memang paling bahaya. Terbaru, di dalam sebuah gambar yang dikongsinya, peminat Jehan Miskin mendakwa pelakon itu memakai loket berbentuk salib. Hmmm…

jehan miskin loket salib

Menerusi Berita Harian hari ini, Jehan Miskin menerangkan mengenai kontroversi yang melanda dirinya. Kata Jehan:-

Apabila isu ini timbul, saya cuba jelaskan yang loket itu bukan lambang salib dan meminta pihak berkenaan merujuk wikipedia. Tetapi, mereka masih menyalahkan saya dan mengatakan memakai rantai bagi seorang lelaki adalah haram.

Saya dilahirkan Islam dan masih berpegang teguh pada agama. Setahu saya, lelaki diharamkan memakai emas dan rantai yang saya pakai itu bukan emas

jehan miskinKalau tak silap Abang Nara, Jehan Miskin pernah memberitahu bahawa rantai yang dipakainya itu adalah lambang pengakap. Abang Nara masa sekolah dulu tak masuk pengakap jadi tak tahulah pulak. Tapi daripada apa yang Abang Nara Google, loket tersebut memang ada iras-iras logo pengakap. Kata Jehan lagi:-

Sejak akhir-akhir ini, saya tengok masyarakat kita terlalu sensitif, sedangkan benda itu mudah saja. Kalau kita selidik dulu, mungkin takkan berlaku pertelingkahan sebegini. Saya pula hanya menjawab komen untuk membetulkan salah faham.

Saya tidak marahkan pihak terbabit, cuma apabila saya membuat kenyataan balas, ada lagi yang mengatakan loket itu sebagai salib. Jadi saya membalasnya semula untuk memberikan penjelasan sama. Saya tidak menyangka lain pula jadinya.

Biasalah tue Jehan. Kadang-kala kalau dah bagi penerangan pun, orang memang taknak ambil peduli. Asalkan kita tahu kebenarannya, sudah cukup dah kot. Tak perlu nak bertelagah dengan orang lain. Buat hilang tenaga sahaja. Tak ke gitu?

P.S: 10 kereta termewah dan termahal dunia

Written by AbangNara | July 31st, 2013

Baru-baru ini, ketika menghadiri majlis berbuka puasa ChurpChurp di Restoran Bijan, Abang Nara terjumpa dengan Jehan Miskin. Jehan telah hadir dengan isterinya, Julie Camelia Rhee. Sempatlah Abang Nara berborak sepam dua dalam bahasa Korea dengan isteri Jehan.

jehan miskin

Isteri Jehan Miskin memang lemah lembut orangnya. Malu-malu tetapi peramah orangnya. Mungkin itu yang membuatkan Jehan jatuh cinta terhadapnya. Apa pun, kedua-dua pasangan ini memang nampak sangat secocok. Kalau tengok secara “live”, memang wajah mereka seiras.

jehan miskin

Kepada Jehan dan Julie, selamat berpuasa dan berhari raya sebagai suami isteri buat pertama kali. Harap-harap nanti ada berita gembira mengenai kehadiran orang ketiga di dalam hidup anda. 3 lagi gambar pasangan bahagia ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
okjom

P.S: Hebat sungguh promosi daripada OKjom ini. Diskaun sehingga 80% untuk barangan berjenama dan gadjet. Lagi menarik, cara pembelian ialah melalui sistem bidding. Kalau nasib anda baik, boleh beli gadjet harga RM2,000 dengan harga RM200 je. Menarik kan? Jom ke OKjom sekarang jugak.

 
Written by AbangNara | May 7th, 2013

Demam PRU13 menyebabkan Abang Nara gagal berkongsi gambar-gambar perkahwinan Jehan Miskin dan Julie Camelia Rhee yang telah berlangsung Sabtu lalu. Namun jangan risau, kini anda boleh menatap dengan puas keriangan wajah pengantin baru ini di hari bersejarah mereka.

gambar kahwin jehan miskin

Abang Nara perasan kalau mereka berdua tersenyum, memang sebijik muka. Semoga masjid yang dibina akan berkekalan sehingga ke akhir hayat bersama cahaya mata yang ramai. Tak sabar pulak nak tengok anak hasil perkahwinan mereka. Mesti comel macam mak ayahnya.

gambar kahwin jehan miskin

Lagi 44 keping gambar sekitar majlis perkahwinan Jehan Miskin dan Julie Camelia Rhee dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada CipotRedz.

 
Written by AbangNara | May 4th, 2013

Memang sama cantik sama padan. Sekali imbas, wajah Jehan Miskin dan Julie Camelia Rhee memang seiras. Apabila mereka senyum, memang sebiji. Macam adik beradik pun ada.

isteri jehan miskin

Orang tua-tua kata, kalau pengantin itu muka seiras, maka jodoh itu akan berkekalan. Sama-samalah kita doakan agar perkahwinan Jehan dan Julie akan jadi sebegitu. Suka Abang Nara tengok pasangan ini. Memang jelas terserlah kebahagiaan.

isteri jehan miskin

Lagi 23 keping gambar pra perkahwinan Jehan Miskin dan Julie Camelia Rhee dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar RotiKaya.