Written by Bella | January 12th, 2016

Tanggal 26 November 2015 merupakan tarikh penuh bermakna buat Fouziah Gous dan suami, Zhafran Yusof apabila menimang cahaya mata pertama mereka, Muhammad Zeeshan yang lahir kira-kira 11.40 pagi.

Baru sahaja lepas berpantang, pasangan ini telah mengadakan majlis aqiqah buat Zeeshan yang berlangsung di kediaman mereka pada hari Sabtu lepas. Majlis tersebut cukup meriah dengan kehadiran ahli keluarga terdekat.

Zeeshan nyata mewarisi kemanisan wajah Fouziah Gous dan kelihatan cukup comel.

Berikut kami sertakan 18 lagi foto sekitar majlis aqiqah Zeeshan dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | December 16th, 2015

Ramai yang tidak puas menatap wajah si comel, Muhammad Zeeshan, anak sulung kepada Fouziah Gous dan Zhafran Yusof. Untuk makluman, Zeeshan yang membawa maksud kekuatan dan yang terhebat telah pun dilahirkan pada 26 November lalu. Semoga Zeeshan membesar dengan sihat dan sejahtera hendaknya.

zeeshan

Comel kan? Geram pulak Abang Nara tengok. Rasa nak cium-cium je. Lagi beberapa gambar Muhammad Zeeshan dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by Bella | December 14th, 2015

Selepas dikurniakan cahaya mata yang membawa seribu satu kebahagiaan buat Fouziah Gous, aktres itu sekali lagi menerima kejutan yang cukup gembira  apabila suaminya Zhafran membuat satu kejutan penuh romantis sempena hari jadi Fouziah pada 11 Disember lepas.

Untuk pengetahuan anda, suami beliau sanggup menyusun 1000 lilin untuk membentukkan nama Fouziah dan membuat beberapa lagi kejutan.

Menerusi akaun Instagram miliknya, Fouziah sempat meluahkan rasa syukur kerana dikelilingi oleh insan yang cukup menyayangi dirinya.

Tengah2 malam ni beriya2 suami ajak turun bawah konon2 nak suruh tengok kereta baru, dan lihatlah dunia inilah yg saya nampak. This is so romantic with 1000 candles !!

Seperti biasa terkena lagi surprise daripada suami tercinta bersama tok dalangnya @sugarsurprise , memang susah betul nak predict @sugarsurprise!! Thank you to all my friend,maid and family member yg beriya2 nyalakan lilin ni! Dengar cerita mcm2 cabarannya..i love you guys thank you so much.. I am truly blessed.

Kejutan sebegini memang mampu untuk mencairkan hati mana-mana perempuan. Secara tidak langsung nampak la juga suami tercinta menghargai isteri mereka selain mengingati tarikh-tarikh penting. Hehe.. Semoga Fouziah dan Zhafran kekal  seperti ini sehingga ke akhir hayat.

Sumber Berita: Instagram Fouziah Gousa

 
Written by Bella | December 4th, 2015

Selamat bersalin cahaya mata beliau yang pertama sekitar minggu lepas, akhirnya Fouziah Gous telah mendedahkan nama serta wajah bayi lelakinya itu kepada umum melalui akaun Instagram miliknya.

Fouziah dan suaminya Zhafran Yusof telah memilih nama Muhammad Zeeshan buat anak mereka yang bermaksud kekuatan dan yang terhebat.

Berikut perkongsian Fouziah di Instagram beliau:

Assalamualaikum semua… Alhamdulillah baru selesai “ber Tahnik” untuk @zhafoujr ..Ingin saya kenalkan baby lelaki saya ” Muhammad Zeeshan Bin Md Zhafran …

Di lahirkan pada 26th November 2015. Jam 1137 pagi … Di @demcspecialisthospital Zeeshan yang bermaksud “Kekuatan / yang Terhebat / ) nama pilihan kami.

Terima kasih atas doa yang di panjatkan selama saya berada di Hospital sehingga hari ini..teruskan berdoa yang terbaik buat kami sekeluarga.Kami juga sentiasa mendoakan kesejahteraan buat anda semua semoga di bawah rahmat Allah swt.. #syukurlah #zhafoujr @zhafyusof @zhafoujr @zhafoujr #zhafou #feelingblessed

Erm memang comel bayi mereka bukan? Ditambah pula dengan nama yang sedap serta mempunyai maksud yang agak baik. Semoga kehadiran Muhammad Zeeshan akan memeriahkan lagi kehidupan Fouziah Gous dan suami, siapa tahu pintu rezeki mereka akan terbuka dengan lebih luas selepas ini.

Berikut kami sertakan beberapa lagi foto  Zeeshan khas buat tatapan anda.