Written by AbangNara | November 16th, 2012

Dalam dunia selebriti Malaysia, Abang Nara sering tertanya-tanya mengapakah Shaheizy Sam sampai ke hari ini masih belum mempunyai kekasih. Malah jarang sekali mendengar sebarang gosip cinta membabitkan dirinya. Tup-tup baru-baru ini Shaheizy Sam dikaitkan dengan Syatilia Melvin.

syatilia melvin

Mungkinkah Syatilia Melvin berjaya mencuri hati Shaheizy Sam? Buat masa ini, Sam mengakui yang dia selesa berkawan rapat dengan Syatilia. Kata Shaheizy Sam kepada MStar Online:-

Saya selesa berkawan rapat dengan dia kerana sikapnya yang memahami. Dia tidak pernah bertanya itu dan ini mengenai kerja saya kerana dia faham dan sokong apa yang saya lakukan. Namun, saya tidak mahu memikirkan secara serius mengenai persahabatan kami pada waktu ini. Segalanya masih terlalu awal.

Syatilia Melvin baru berumur 21 tahun dan merupakan salah seorang finalis Dewi Remaja 2010. Abang Nara boleh faham sekiranya Shaheizy Sam terpikat dengan Syatilia. Syatilia memang cantik bangat orangnya. Ditanya mengenai dakwaan sama ada betul dia sudah bertemu dengan keluarga Syatilia, Sam berkata:-

syatilia melvin

Maaf, saya tidak dapat komen sejauh mana rapatnya hubungan saya dan Syatilla. Cukuplah, saya katakan kami berkawan. Banyak hati yang perlu saya jaga, jadi lebih manis jika saya tidak bercakap lebih lanjut.

Kalau betul Sam dan Syatilia bercinta pun apa salahnya kan? Umur Sam pun sudah mencecah 30 tahun. Sudah sesuai sangat untuk mendirikan rumahtangga. Tak ke gitu? Apa pendapat anda?

P.S: Bungkusan yang menarik dan pelik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

49 responses to Syatilla Melvin Hanya Kawan Rapat – Shaheizy Sam

  1. Qiqi says:

    cunnnnn ;)

    0

    0
  2. semoga abg sam dapat jodoh yg baik!sesuai ngan orgnye ..amin..

    0

    0
  3. makcik says:

    ss kot sm ?

    0

    0
  4. amoi says:

    sape dia ni eh?haiyo..x knl..muka cam berlakon dlm citer julia tu je..watak katrina..dia ker?

    0

    0
  5. parit buntar says:

    ala org parit buntar da lme taw.dorg mmg kapel la abg nara oi..mse kakak tilla ni kahwin…sam ade dtg siap da jmpe fmly die pon..lg 1 tilla ni dlu kapel dgn datuk tu..tilla xnk kahwin die pass datuk tu kt kakak die.pdahal kakak die tgh kapel dgn ank datuk..yela xmain ank dtuk…trus die amik nye datuk tu..dpt bpk die babglo sbijik..xcaye p tnye org parit buntar noh

    0

    0
  6. HEHEHE says:

    sam ssuai ngn yana..

    0

    0
  7. kamisukeyana+sam says:

    kalau yana ngan sam baru sepadan ..
    yg paling penting yana 2 gangster (kak yong)
    sam x perlu takut lagi ..
    hahahahaha ..

    0

    0
  8. Fikri says:

    aku post gosip ni kat forum cari jer kot memula… tak sangka dah heboh satu industri. Maaf ye. Aku tanya sendiri mama Shaheizy Sam iaitu Khaty Fauziah… mummy Khaty kata dia tak tahu pon psal hubungan dorang ni. Maybe they just being friend.. not more than than. Lagipon dia ni agak kekwat skit orgnya. Aah dia ni lah yg berlakon cita Julia tu as Katrina. Org Parit Buntar kakak dia Syafiqah Melvin Gadis Melayu.

    0

    0
  9. Minah tonggeng says:

    Alah cantik tak berkekalan yg penting ada didikan agama. Pandai jaga maruah diri. Tutup aurat baru boleh dijadikan bini sam oi. Dedah sana dedah sini pui.

    0

    0
  10. takeiteasy says:

    cari lah wanita yg leh membantu anda masuk ke syurga
    klu da kawin pompn tu berubah jd seseorg yg better then ok la

    0

    0
  11. . says:

    x berkenan pn dgn minah ni….

    0

    0
  12. saya peminat shaheizy sam!! says:

    sngt kesian dgn sam kalau dia pilih tila..hemmm SANGAT xsesuai okeh..xnmpak boleh jaga sam pon,mcm pmpuan suka berfoya ja rupanyeee..kepada Shaheizy Sam, tolonggggg la cari pmpuan lain yg boleh jaga awk hingga akhir hayat..dgn yana pon ok jugak..heheh sngt sepadan.. :)

    0

    0
  13. peminat sam says:

    alaaaaa….frustnye kalau sam bercinta and terus berkahwin ngan dia ni…da la pakai baju tak cukup kain….gerenti mak sam blacklist…cari la yang boleh jaga sam and jaga hati mak sam….fail la ini pompuan….

    0

    0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      Elehhhhhhhh macm2 pulak kau ni ! dh kawin nanti pandai2 la si sam ni suroh dia jangan pakai baju gitu lagi……tk salah pe kawin ngan pompan yg semacm ni jambu lagi….seksi2 tu biasa laaaaaaaa bukan nye dia pakai baju yg nampak bogel tk gitu sam ??????????…

      0

      0
  14. Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

    Jambu !

    0

    0
    • Ombak Rogol says:

      raja minah. tolong jangan komen lagi sebab awak membawa fahaman kapir.

      0

      0
      • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

        fahaman kapir ke fahaman tk kapir ke kau ape peduli !!! minah jambu nye suka la ape yg minah jambu nk komen kan ! blog bang nara ni sapa2 pon bebas ape yg dorang nk komen …..dorang leh komen apeeeeeeeeeeeeeeeeeee saje yg dorang mahu pahemmmmmmmm !!! minah jambu selalu istilah kan LU PUNYA SUKA LAAAAAAA …

        0

        0
      • Ombak Rogol says:

        Siti Nurhaliza lagu tak best. eh gua punya suka la

        0

        0
  15. samyana says:

    We want Sam and yana!!

    0

    0
  16. sayangselasih says:

    i hate u shaheizy sam..i blh terima u dgn yana..bukan dier nie taw….mencik2000x..baru jer smlm i tgk pic u dgn yana..ari nie u curang plak…

    0

    0
  17. sahabat says:

    wlupon dye seksi tapi hati dye mmg baik ! sy kenal dye dri sekolah lg. no wonder sam bleh suka kat dye . sy niyh sederhana. tak lawa . tp ttp jdi kwn baik dye . sbb tilla niy mmg rendah diri dan tak pnah pndang rendah kat org lain . sbb tu smua yg knai dye sayang dye . pndai mnghiburkan hati org . dye tak dtg skolah sehari kelas jd sunyi . jgn menilai dye dri luaran . pasai pakaian . doakanlah satu hari nty terbuka hati dye utk berubah

    0

    0
    • sj2 suka says:

      btl2 sy skong 2….dia bek la…knp kta kt dia mcm 2….kita jgn pdng org dr luaran k….dia bek x smbng pon…sy pon knl dia…ish2 ckp2 la p tbuq fitnah 2….sblm m’gata org lbh bek kta p cermin dr kta dl…sy skong pa yg d kta kn oleh sahabat

      0

      0
  18. mira says:

    aku tak pernah tengok dia ni..aku baru tengok hari ni gmbar dia..nampak muka mcm baik..emm..tepuk dada tanya selera jer..

    0

    0
  19. Joyah Joren says:

    adoi la Abg Nara, gf Sam Tengku Putri Najuwa lah. 8 kali lagi cun dr minah senget ni. kesian dia, sedih dia baca gosip gini.

    0

    0
  20. Ayarusmadu says:

    Bila aku baca nama melvin tuh terus teringat…Rupa-rupanya dia ni adik kpd Syafiqa Melvin, juara Gadis Melayu musim kedua yg dlm tahun ni berkahwin dgn Timb. Pengerusi Umno P. Pinang Dato Zainal Abidin Osman…Ada satu gambar masa wedding kakak dia tu jdi isu sebab si adik beraksi manja dengan abg ipar lebih dari kakak dia yang jd pengantin….patut la….

    0

    0
    • HAMLET says:

      bapak dia jual anak la, syafiqa tu kawen dgn dato tu sbb kena paksa. Ni anak Melvin seksi meksi ni mak bapak halalkan je. Tak malu ke? memang la hati baik, luaran jaga la sama.

      0

      0
  21. reydyer says:

    Syatilia Melvin mana kau tahu syatilia belum kena tibai lagi, Shaheizyni Sam kaki tibai juga. dah mesti kena tibai.

    0

    0
  22. penyu says:

    abang nara tolonglah buat satu post khas tentang rakyat gaza yang di bomb. tak kisah la ni blog gosip ke, aku harap kau guna platform yang kau ada utk sesama muslim

    0

    0
  23. Kakakaka says:

    gambar last syatillia muka cam aiswarya rai…..

    0

    0
  24. abranzarck says:

    pandai die..nk melethop amk sam terus..cpt naek nm die an..huahuahua

    0

    0
  25. resepimudah says:

    lawa la pompuan ni…sepadan la dgn dia…

    0

    0
  26. Cik Embun says:

    abis Yana???

    0

    0
  27. L says:

    tak sesuai…

    0

    0