Written by Bella | January 28th, 2015

Siapa yang merindui lakonan Elyana? Popular dengan drama siri berkisarkan kehidupan penuntut di universiti iaitu Dunia Baru, kini Elyana akan kembali beraksi di kaca televisyen atas dorongan suami selepas 4 tahun menyepi. Mengakui berehat seketika untuk menjaga anaknya beliau kini lebih bersemangat dalam meneruskan kerjaya dalam bidang seni.

Selepas berkahwin dan hamil keputusan untuk memperlahankan kerjaya datang dari diri sendiri kerana ingin melihat anak membesar depan mata sendiri.

Kini anak kami sudah pun berusia empat tahun dan dia banyak memberi galakkan supaya saya kembali aktif kerana mahu saya bersemangat dan meneruskan minat dalam bidang seni.

Suami beliau turut memberikan kerjasama untuk menjaga anak mereak Cinta Sumaiyah yang kini berusia 4 tahun jika Elyana sibuk menjalani penggambaran.

Dia pun dah besar dan pandai bercakap jadi saya tidak risau sangat kalau hendak keluar bekerja tambahan pula suami ringan tulang menjaganya.

Elyana bakal muncul dalam drama bersiri 60 episod Keluarga Karaoke yang bakal disiarkan pada setiap hari Isnin hingga Rabu pada jam 10 malam di saluran Mustika HD 134 bermula 9 Februari depan.
Sudah lama kita tidak menonton drama lakonan Elyana bukan? Untung beliau kerana mendapat seorang suami yang menyokong kerjaya isteri dan sanggup bersabar menjaga anak mereka. Inilah ciri-ciri lelaki idaman di luar sana ye dak?

44 responses to Suami Paksa Elyana Kembali Aktif Berlakon?

  1. Anonymous says:

    ingatkan paksa pakai tdung tadi..loll

    0

    0
  2. mak temah says:

    title ko overrrrr nara oiiiii, sesuka hati ko je kata laki dia paksa dia berlakon

    0

    0
  3. nonsense says:

    tang mana paksa? galakan ngan paksa pn xleh beza? jangan nak jadikan tanda soal(?) kat hujung tajuk kau tu lesen tuk kau wat tajuk mencapap macam ni. kang nanti orang salah faham n fikir laki elyana ni yang paksa dia keje.

    0

    0
  4. Anun says:

    Nara ni…nk kuar statement tu beragak laaaaa….
    Lain betul maksudnya tau x…boleh timbulkan fitna tau x..
    ish3….blaja bahasa melayu dulu bossss….banyak2 rujuk kamus dewan bahasa ye…

    0

    0
    • i says:

      u oll msti x tgk drama masitah ni..sbelum aku p kje aku layan dlu citer tu pg td..smpai nangis2 aku dibuatnye..mmg sedih sgt..mmg best elyana brlakon!

      0

      0
  5. Anun says:

    Nara ni…nk kuar statement tu beragak laaaaa….
    Lain betul maksudnya tau x…boleh timbulkan fitnah tau x..
    ish3….blaja bahasa melayu dulu bossss….banyak2 rujuk kamus dewan bahasa ye…

    0

    0
  6. kaka says:

    oh noooo………………………………………..

    0

    0
  7. nok gebuzzz says:

    suruh isteri berlakon tunjuk semua aurat kat org,lebih baik suruh isteri tu menuntut kewajipan sbg islam lagi baik kan…

    0

    0
  8. melur says:

    nara ni memang sengal.dala cerita semua cedok dari roti kaya.pastu buat tajuk PAKSA.da tentu2 suami dia GALAK DAN SOKONG dia berlakon.bm dlu mst gagal kan nara mase spm.kesian!!

    0

    0
  9. Anonymous says:

    elyana dh gemuk….dok uma je la jaga anak..kan lagi bagus…kang klau berlakon lagi n klau dh glamer…haaa pas tu uma tangga bergoyang plk…biasa la kan retis…

    0

    0
  10. Anonymous says:

    NARA NI BODO…TAJUK MCM SIAL…SETAKAT KOPIPES PASTU WAT TAJUK GEMPAK2…WATDEHELLLLL!!!

    0

    0
  11. ... says:

    NARA OIII NARA… AND TEAM NARA SEMUAAA.. JGN PIKIR NAK UNTUNG SAJA JUAL GOSIP… CARI LAH KEBERKATAN SAMA..

    TANG MANA PAKSA NYA ???

    0

    0
  12. Anonymous says:

    Lakonan dia dlm dunia baru best… terkenang zaman belajar dulu..

    0

    0
  13. elyana menyanyi says:

    cuba pakai..kanta cintamu…lalala

    0

    0
  14. Igauan Maut says:

    Best je aq tgk lakonan dia dlm Dunia Baru.. memang rindu tgk Elyana berlakon..

    0

    0
  15. cikikaka says:

    mati2 aku ingat dia ni dah pakai tudung.. sebab mase romantika dia pegi umrah so mmg la kena pakai tudung kan.. huhu

    0

    0
  16. bilanaranakditutup??? says:

    wei nara. dah dah la tu. aku kesian kat ko ni. cuba ko cari kerja lain boleh tak?

    BOLEH KE IDOKKKKKKKKK???

    0

    0
  17. kak kiah says:

    oooo suami paksa …igtkan sebab dah mamou kuruskan badan baru nk berlakon balik … yer la sbb sebelum nih badan ko kan mcm di pam pam ..

    0

    0