Written by AbangNara | May 14th, 2009

siti sarah

Mak aih. Terkejut kami tengok gambar terbaru Siti Sarah semasa mencuba nasib di pertandingan WordStars Road To Hollywood 2009. Kurus gile macam tinggal rangka jer.

Selidik punya selidik, Siti Sarah dah hilangkan 7 kg semata-mata untuk pertandingan tue. Mungkin nak penampilan lebih menarik kot masa kat Hollywood nanti.

Satu jer nasihat dari kami untuk Siti Sarah, janganlah sampai tak bertenaga nak menyanyi nanti. Kurus tue penting tapi orang Hollywood tak tengok sangat muka atau bentuk badan. Yang penting kualiti nyanyian anda tue.

78 responses to Siti Sarah Kuruskan Badan 7 Kg Untuk Hollywood

  1. singa ganaz says:

    baik dia kempiskan hidung drpd kuruskan perut…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
    • Lovelyvic says:

      Singa, Bos aku dah jeling aku 8 kali dah sebab aku ketawa sambil tahan2 perut….
      Arini betul2 lawak la…
      release tension aku tul…
      Aku baru je wat slogan kutuk dia kaw2
      Alih2 ada citer pasal dia..
      tau2 je kak nara ni…
      :P

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 6
    • tidaksegilakamu..!! says:

      relax arrr…!! pemberian Tuhan ko nak kutuk apsal..!!

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
    • zatul says:

      hidung tu dah tntu2 x leh nak adjust wlumcm mana kuat dia exercise pun…..tp camna la dia buat sampai leh hilang 7kilo…berminat gak nak tau..hehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • sskay says:

      idung tu kan anugerah dari ALLAH.knapa mesti pertikaikan….

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
      • winter_gurl says:

        hidung kamu cantik sangat ke? jadi kamu nak hidung cam pakistan…lubang besar n tinggi smpai cicak kubing pun masuk

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  2. S!ezan says:

    1st

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. eclipse says:

    weh…kalo setakat tgl komen nak cakap diri anda org yg 1st komen…xpayahlah…mcm jakunis…hahaha…aku ckp ney kt sume org…jgn nak menjakun kan diri..mcm org jakun…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      jangan marah2…kan ni tpt menulis…semua buleh tulis peapun…nak tulis no sejuta pun bolehhhh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. DelimaSaraa says:

    agak2nyer muka dia akan kurus sama ke tak ek???kalau kempiskan hidung, nanti suara dia tak merdu dah cik singa oiiiiiiiiiiiiiii

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. iu says:

    hampeh tull…camne nk kempiskan hidung dia tuu kan

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. org says:

    idung kembang takpe jangan p*p*k kembang dah lah..
    tu busuk..idung kembang dah tuhan bagi..lubang idung kembang takpe dari gigi rongak atau mulut busuk..muka ader parut jerawat ker,mata sepet atau besar macam burung hantu…..tu lagi tak senonoh..muka cam pizza pastu berminyak…eee geli!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • eclipse says:

      IDUNG KEMBANG XPE…BAGUIH…DAPAT NAFAS LEBIH SKET…LAGI2 HIDUNG KEMBANG CAM CEROBONG KAPAL…MAK AI…SEKALI TERBERSIN KUCING PON PENGSAN…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • minnie comey says:

        xpayah susah2 nk wat cpr bile lemas..sekali sedut 8 taun leh simpan dlm bdn..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. Zaza Muhammad says:

    pesal aku xble load gmbr dia nih…. x nmpk aa tahap kekurusan badan dan kekembangan hidung dia…nk compare gane…?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      aku pun tak lehhh gakkk..tp ok lah, malah nak wat dosa mata bila terkutuk dlm hatii..hehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • mien.. says:

        erm,sme ar kte..msuk cni aku trus bg kmen..tggu puyer tggu x kuar2 pn gmbr die…hampeh tull

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Zaza Muhammad says:

          ok…dah ble tgk dah,,,, xde clear sgt aaa tp jgn le plak sarah nk alter…pe pe pun dah jadi trademark apa!!! ini namanye anjakan paradigma, jadikan kekurangan satu kelebihan

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. Lovelyvic says:

    Aku pun tk leh bukak gambar dia gak…
    Takpe… aku bayangkan je ar…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • mien.. says:

      ko jgn imaine bkn2 dh le…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • mien.. says:

      ko jgn imagine bkn2 dh le…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • minnie comey says:

      xpe..ko bayangkan due buah gua niah dicantumkan sudah cukup menggambarkan betapa besarnya idong die..cukup..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • mien.. says:

        hehe,btul2…ko bab imagine ni hbt gler ar minnie..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • minnie comey says:

          stakat idong siti sarah mien,celah gigi aku je aku jwp..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • mien.. says:

          hahaha..ko ni minnie…jgn men2…skali ct sarah sumbat ko dlm idong die 2…haa,x jumpe ko cri jln kuar

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • minnie comey says:

          aku bawak bulldozer la mien..kasik bersih lobang idong die..trim sket..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • mien.. says:

          hahaha..untung btul si sarah tue..x yah die ltih2 nk cuci idung die…ko dh volunteer plak tuu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. LaRa says:

    emmm tue la cba byangkn tgk….dia kurus jd mcmm….???????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • mien.. says:

      ko bygkn cm kak nara gtau 2…hmpir tggal tulang jer….jgn bygkn cm mumia 2 plak…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. bahulu hangit says:

    ingt aku jer xleh bukak..korg2 pon xdpt gak nk tgk kekurusan & kekembangan sarah ni…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. badboy says:

    mcmmmm…. aku tak boleh byang n pkit la..
    jerangkung hidup..ke somalia yang kelaparan..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. LaRa says:

    nara…asal gmbr siti sarah nie x leh bukak???

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. LaRa says:

    apa la badboy nie….ada plak jerangkung hidup….somalia kelaparan plak….ntah2 bila gmbar dia dh leh buka cun pa hahahaha…kita mn tau kn…kot 1 keajaiban hahahaha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. mien.. says:

    alaaa,korg sume brsbr la ek…nati2 leh la 2 tgk…kaknara sje nk bg saspendo kt korg….hehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. minnie comey says:

    biala die nak kurus kak nara..tp tula..takot xstabil ngan lobang idong die..nnt xbole tampung lak..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • mien.. says:

      ko ni minnie..igt nk backup si ct sarah ni..hahaaha

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • minnie comey says:

        backup la tu..komen membina..haha..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • mien.. says:

          komen membina xpe..jgn dibinanye lg lubg angin kt idung sarah tuu

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • minnie comey says:

          xbole bina da lubang angin tu..xbape stabil..aircond xpe..saluran pernafasan pon xtersumbat..susah siti sarah ni nak kene semput ni..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. LaRa says:

    Haaa bru dpt bukak gmbr dia…aku tgk besa ja pun gmbr dia…x kurus mn pun…
    Mcm sblum nie jgk…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. LaRa says:

    hehe btoi jgk huhuhuhu….nsib bek ko ingt aku minnie comey…tq….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. BudaKGeniUS says:

    BAGUS APE LUBANG HIDUNG BESAR…
    Ada 10 kelebihan orang berlubang hidung besar nie..RTak caye?Jom review…

    1.Mudah nak sedut & hembus angin/udara.
    2. Deria bau yang kuat…
    3.Kalu selesema,sekali hembus,keluar semua hingus..x payah nak hembus 2 ke 3 kali..
    4.Dari jauh orang dah cam..
    5.Jarang dapat masalah hidung tersumbat..
    6. Boleh jadi teropong..
    7. Taik hidung x payah nak korek, jatuh sendiri..
    8. Senang nak potong bulu hidup, large space..
    9. Boleh guna ibu jari selain dari guna anak jari utk mencungkil sesuatu..
    10. Buleh simpan guli & duit syiling..

    p/s: Orang yang taik idung masin, tak suke makan nasi goreng ikan masin,nanti takut terlebih masin..!!hahahaah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. ANDY CHESTER says:

    majulah si idong lobang chantek utk negaro~

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. singa ganaz says:

    aku x rasa nih pics terbaru dia.. pasal last week masa konsert af dia ada.. dan aku tgk lebih kurang jer saiz badan dia…. x sekurus nih…

    ni edit kot nih…. guna badan siti nurhaliza ke…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. bahulu hangit says:

    budakgenius mmg genius..leh bpikiran sejauh itu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • badboy says:

      cam tu jer badan die..tak nampak perbezaan pun…cuba pakai baju renang..mungkin nampak kot dah tinggal tulang.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. boxer hugo bosss says:

    nie ke gmbo kurus die??
    aik xkurus sgt pun…
    haisss…bior ler…nti mntap ler balek tue…
    heheeee….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. naira says:

    xpe…kurus ke,gemok ke….vokal sarah tetap power…!huhu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0