Written by Bella | March 16th, 2016

Sudah dirisik oleh Azwan Kombos dan bakal bernikah pada hujung tahun ini, Ezzaty Abdullah memberitahu sikap matang dan jujur didalam diri Azwan membuatkan beliau terpikat dan seterusnya melangkah ke fasa baharu kerana merasakan mereka sudah cukup serasi bersama.

Azwan  seorang yang jujur dan ikhlas. Melalui pengalaman pahit sebelum ini, sekarang bukan mudah untuk saya mencari lelaki yang jujur. Apabila sudah bertemu dengan pasangan yang serasi, jadi lebih baik untuk terus membawa hubungan ini ke peringkat seterusnya.

Walaubagaimanapun, pasangan ini hanya akan mengikat tali pertunangan sebelum upacara akad nikah nanti. Ini kerana Ezzaty tidak mahu bertunang terlalu lama selepas mengalami pengalaman pahit sebelum ini.

Kalau boleh saya enggan bertunang lama-lama sebab pernah mengalami episod hitam sebelum ini. Saya tidak mahu sejarah itu berulang dan ia memang membuatkan saya serik. Oleh itu, saya meminta untuk bertunang dalam tempoh singkat saja.

Bertunang lama banyak dugaannya, tetapi ia benar-benar menguji rasa kasih dan cinta pasangan kita. Apa-apapun semoga segala perancangan perkahwinan Ezatty dan Azwan berjalan dengan lancar.

Sumber Berita : BH ONLINE

14 responses to Sikap Matang, Jujur Dan Ikhlas Dalam Diri Azwan Kombos Buat Ezzaty Abdullah Terpikat

  1. Anonymous says:

    :-)

    0

    0
  2. zack says:

    minah tu pelakon jgk ke… mcm familiar

    0

    0
  3. Anonymous says:

    Ezatty ni lg lawa drpd nad zainal
    Perkara yang baik elok la dipercepatkan..

    0

    0
  4. Fitri says:

    Kan ak dah kata dia ni ada pngalaman pahit mksdnya dia ni dh xda dara lgi kna robek ngn ex tunang dia dlu.ex dia 2 kwan ak..

    0

    0
    • hihihi says:

      Macam lah Nad tu dara pun….

      0

      0
    • Anonymous says:

      eeeee…. bangganya awak cakap ada kawan yg robekkan anak dara orang..
      bukan main bangga lagi nak dedah buruk org…
      ke awak pun sama je?

      0

      0
    • Fitri sengal says:

      Si sengal ni x abis2 lg ke dok bukak aib org?????

      Jgn2 ex tunang tu tabur fitnah sbb ezzaty xnak dia lg…

      Mmg mulut puaka ko & si ex tu!

      0

      0
      • Fitri says:

        Ak ckp btl la dlm fon kwan ak 2 ada gmbr pribadi pmpuan ni aishh mmg mmalukn tgk muka je baik

        0

        0
        • Puiii says:

          Takde sapa kata dia baik..biasa2 je. Tp lg lahar species2 mcm kamu dan kawan kamu yg sibuk buka aib org. Eleh dah tak nak tu diam2 sudah. Dulu sedap sama2 kan.

          Yg ko plak nak tmpg glemer kah

          0

          0
    • MSJ says:

      Aku pun pernah dengar yang monyet basuh pinngan warna unggu. Betul ke?

      0

      0
  5. Anonymous says:

    semoga berbahagia…

    tapi tak sabar nak tengok pasangan yang comel.

    nikah dan sanding minggu ni

    tengok dkt IG diorg senyap je..

    tapi kad udangan dah dapat

    tahniah pada Jihan Raja LAwak dan Ungku Haris

    0

    0
  6. pemerhati tempatan says:

    jelmaan Lisa Surihani dan Sharifah Amani.. muka bakal isteri dia..

    0

    0
  7. sha says:

    aduhai..azwan ni x handsome langsung tp dpt awek lawa pulak…ayat manis kot

    0

    0