Written by AbangNara | July 9th, 2014

Tahukah anda bahawa sekarang ini sedang tersebar satu tulisan mengenai tragedi yang sedang menimpa Awie dan isterinya, Rozana Misbun. Ditulis menggunakan nama pena Sangkalajari9, penceritaan si penulis memang agak terperinci dan seolah-olah kenal rapat dengan Rozana kerana jelas tulisannya membela isteri Awie .

awieAntara tulisan Sangkalajari9 yang menarik ialah penggunaan wang RM250,000 yang dikatakan menjadi punca Rozana Misbun dipukul oleh Awie. Sedikit petikan tulisan tersebut untuk anda:-

Wang yang didakwa dicuri oleh Rozana yang kononnya berjumlah RM250,000.00 rupa rupanya diperuntukkan sebagai nafkah anak-anak dan isteri serta belanja keperluan rumah selama beberapa tahun kebelakangan ini.

Duit itu jugalah yang terpaksa dikeluarkan oleh Rozana dari masa ke semasa bagi menampung perniagaan kelab malam milik suaminya itu yang beroperasi di Ipoh.

Apa buktinya Rozana mencuri? Itu akaun peribadinya; dia tidak mencuri kad ATM sesiapa jauh sekali kata kunci bagi mengeluarkan duit secara penipuan dari akaun pihak ketiga.

Bercakap menerusi portal Murai, Awie mempersoalkan identiti Sangkalajari9 yang seolah-olah tidur sebantal dengan isterinya. Kata Awie:-

Berdiam diri lebih baik. Bercakap banyak ni perangai syaitan…Siapa penulis blog itu? Mengapa dia gunakan nama samaran jika dia berkata benar? Tunjukkanlah diri…

Lagipun siapa dia untuk menulis tentang rumah tangga orang lain? Cara dia menulis seolah-olah dia tidur sebantal dengan isteri saya.

Tetapi tidak mengapalah, teruskan bercakap kerana saya pula akan terus berdiam kerana ia kes mahkamah dan saya menghormatinya

awie

Hmmmm. Kita tunggu sahajalah perbicaraan kes ini di mahkamah kelak. Baca artikel ini sepenuhnya untuk membaca tulisan penuh Sangkalajari9.

Mungkin ramai yang tidak tahu apa kejadian sebenar yang menimpa isteri artis terkenal yang baru baru ini gambar keadaan beliau dibelasah oleh suaminya tersebar luas di dalam facebook.

Bagi mengelakkan pelbagai spekulasi yang tidak bertanggungjawab dari terus bertiup kencang, pihak keluarga Rozana mengesahkan bahawa sememangnya beliau telah dipukul.

Setelah ditahan di hospital bagi mendapatkan rawatan dan dibenarkan keluar, Rozana kini berada dibawah jagaan serta pemerhatian keluarga selain diberi perlindungan polis.

Pihak keluarga beliau memohon agar orang ramai tidak terus-terusan menyebarkan dakyah palsu yang boleh mengganggu-gugat proses penghakiman yang sedang berlangsung ketika ini sekaligus memburukkan lagi keadaan psikologi dan emosi Rozana yang masih lagi dalam keadaan trauma; yang kini dalam kesedihan kerana telah disekat dari berjumpa mahupun berhubung menerusi telefon dengan anak-anaknya iaitu Putra Ahmad Merrah, 7, Putra Ahmad Rezzki, 6 dan Putri Qasseh Antasha , 4 tahun, sejak beberapa minggu yang lalu.

Walau pun begitu, pihak keluarga Rozana masih percaya pada undang-undang di negara ini dan di bulan Ramadhan yang barakah ini, keluarga beliau akan terus medoakan keadilan untuk Rozana Misbun. Kepada mereka yang bersimpati dan memahami situasi getir yang harus didepani keluarga beliau ketika ini, keluarga Rozana mengucapkan jutaan terima kasih

Surat nikah tidak berdaftar

Pihak keluarga Rozana kini dikatakan menghadapi kesukaran dalam mendapatkan salinan sijil nikah Rozana Misbun dan Ahmad Azhar Othman (Awie) yang dipercayai dikeluarkan oleh Majlis Agama Islam Songkhla (MAIS) bertarikh 20 Jun 2005.

Segala usaha yang telah dilakukan akhirnya menemui jalan buntu berikutan MAIS yang dikatakan tidak mempunyai sistem pengkomputeran itu membayangkan kesukaran untuk mengesan sijil berkenaan.

Lebih memburukkan lagi keadaan, menurut sumber yang layak dipercayai, banyak dokumen yang hilang apabila mereka berpindah ke pejabat sekarang beberapa tahun yang lalu. Justeru keluarga Rozana memohon campur tangan dari pihak Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga Dan Masyarakat Malaysia selain Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan bagi membolehkan surat nikah asli dapat diperolehi dan dikenal pasti kesahihannya.

Ini adalah kerana, tanpa surat nikah yang dikeluarkan oleh MAIS serta pengesahan dari Konsulat Malaysia di Songkhla, Thailand, pernikahan tersebut tidak dapat didaftarkan di Malaysia dan ini mengakibatkan peguam yang dilantik bagi mewakili Rozana tidak dapat berbuat apa-apa.

Buat masa sekarang, hasrat bagi memohon Interim Custody (hak penjagaan sementara) terhadap Putra Ahmad Merrah, Putra Ahmad Rezzki dan Putri Qasseh Antasha terbantut di tengah jalan.

Manakala dalam konteks pendaftaran bagi Sijil Kelahiran bagi ketiga-tiga anak mereka pula, keluarga beliau turut meminta jasa baik Jabatan Pandaftaran Negara dalam menangani permasalahan baru yang berbangkit dimana Nombor Daftar Kahwin yang digunapakai di dalam Sijil Kelahiran anak-anak itu terbukti dari sindiket palsu.

Larangan berjumpa anak

Awie dikatakan telah menghantar satu surat arahan kepada Adni Islamic International School, Taman Melawati dan Smart Reader, Ukay Perdana pada 21 Jun 2014 yang melarang Rozana dari berhubung samada menerusi telefon atau berjumpa dengan anak-anak mereka di sekolah-sekolah terbabit.

Bagaimana mungkin pihak sekolah membenarkan perkara ini berlaku? Mengikut undang-undang kekeluargaan, surat larangan untuk berjumpa ibu atau bapa hanya sah diperakui dengan adanya perintah mahkamah.

Ibubapa yang berdepan dengan masalah rumahtangga tidak wajar menjadikan anak-anak sebagai mangsa yang pastinya memberi impak negatif kepada emosi serta psikologi mereka.

Lebih-lebih lagi Putra Ahmad Merrah, Putra Ahmad Rezzki dan Putri Qasseh Antasha masih kecil dan amat memerlukan kasih sayang serta perhatian dari seorang ibu.

Memisahkan anak-anak yang tidak berdosa ini dari ibu yang mengandung, melahir dan membesarkan mereka dari sebesar telapak tangan, sesungguhnya satu perbuatan yang tidak berperikemanusiaan.

Jabatan Kebajikan Masyarakat yang sebelum ini telah bekerjasama dengan PDRM dalam meluluskan Interim Protection Order (perlindungan sementara) terhadap Rozana, diharap dapat juga berbuat demikian sekali lagi bagi memastikan keselamatan serta kebajikan ketiga-tiga beradik itu terpelihara.

Kutukan terhadap Rozana

Satu jari yang menuding orang lain, sembilan jari yang lain menuding diri sendiri. Apa jua kata hentaman dan nista yang dilemparkan terhadap Rozana, bagi keluarga beliau ianya tidak lebih dari bersifat ‘character assassination’ atau ‘pembunuhan karakter’ dalam usaha untuk mencemarkan integriti Rozana sebagai seorang wanita; baik sebagai isteri mahupun ibu. Jadi apa perlunya keluarga beliaunmembazirkan masa dan tenaga dalam memberi perhatian terhadap sebarang pertuduhan mala fide(berniat jahat) itu?

Wang yang didakwa dicuri oleh Rozana yang kononnya berjumlah RM250,000.00 rupa rupanya diperuntukkan sebagai nafkah anak-anak dan isteri serta belanja keperluan rumah selama beberapa tahun kebelakangan ini.

Duit itu jugalah yang terpaksa dikeluarkan oleh Rozana dari masa ke semasa bagi menampung perniagaan kelab malam milik suaminya itu yang beroperasi di Ipoh.

Apa buktinya Rozana mencuri? Itu akaun peribadinya; dia tidak mencuri kad ATM sesiapa jauh sekali kata kunci bagi mengeluarkan duit secara penipuan dari akaun pihak ketiga.

Jadi, atas kapasiti apa tuduhan ‘mencuri’ dilemparkan kepada Rozana? Adakah ianya semata-mata bertujuan untuk menghalalkan perbuatan mengaib serta memukul Rozana tanpa belas kasihan?

Satu perkara yang harus diingat, keadilan dan perlaksanaan undang-undang adalah didasari fakta, bukannya emosi.

Dua persoalan yang patut kita renungkan bersama:

1) Apakah wujud istilah ‘curi’ dalam harta sepencarian?

2) Andai pengorbanan seorang isteri yang mengorbankan seluruh jiwa, masa, tenaga serta usia mudanya demi keharmonian rumahtangga… serta sebagai ibu yang mengandung, melahir dan membesarkan anak itu boleh diukur dengan wang ringgit: Berapakah nilainya?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

51 responses to Siapa Penulis Blog Tue, Tulis Macam Tidur Sebantal Dengan Isteri Saya – Awie

  1. Anonymous says:

    Macam macam..

    0

    0
    • Anonymous says:

      masa merenyam x fikir nak mintak tolong orang bagai, duk sibuk nak kawen ngan laki org, skarang kene pukul baru nak cari surat nikah ke jadah!

      0

      0
      • zuanzuan says:

        fitnah terjadi bila kita tak mahu berterus terang mengenai sesuatu fakta, maka org sekeliling akan cuba teka-meneka dan membuat hipotesis sendiri yang tepat @ plg hampir tepat dengan cerita/keadaan sebenar walaupun tidak tepat @ hampir tepat serta ditambah dengan .Maka menjadi tanggungjawab tuan punya badan utk menjawab fitnah dengan fakta dan membantu membetulkan fakta yang tidak tepat. Jika tidak mahu berterus terang ( atas sebab2 tertentu) maka jangan marah jika masyarakat terus menfitnah, sebab kita tiada inisiatif utk membetulkan fakta dan keadaan.

        0

        0
        • Baby AA says:

          lupakan cerita dlm kain orang…seketika.

          #PrayForGaza

          0

          0
        • Olga Berbuka Di Hotel 3* says:

          Biar makamah yg menentukan. Oh, sudahkah anda mencuba resipi Tauhu Telur. Saya sudah 2x…memang tak menghampakan. Pasti keluarga anda akan menyukainya.

          0

          0
        • sebarkan says:

          Jom Tweet..

          #PrayForPalestina
          #PrayForPalestina
          #PrayForPalestina
          #PrayForPalestina
          #PrayForPalestina

          0

          0
        • jeng jeng jeng says:

          Yang jadi persoalan..duit 250,000 tu dah tinggal berapa??????? 100k? 50k? 15k atau 1000k? Sila la terangkan?

          0

          0
        • ....... says:

          Bahana nikah kawin di Siam.

          0

          0
        • Anonymous says:

          nara ni apehal ade org letak gambar lucah kat profile dia ni.. pantau la sket! tlg block ip si ‘sebarkan’ ni!

          0

          0
    • zuanzuan says:

      bila lah kerajaan islam malaysia nk haramkan pasangan bernikah di thailand ? dah banyak sangat masalah yang timbul cth perkahwinan sah atau tidak, anak sah taraf atau tidak, bila nak bercerai susah sbb tak de surat nikah yang sah, nak tuntut nafkah anak susah, nak tuntut harta secara faraid susah sbb tak de dokumen yang lengkap, nak daftarkan anak kat jpn susah sbb sijil tak tengkap. dah terlalu banyak masalah timbul akibat nikah kat thailand, baik haramkan sahaja.

      0

      0
    • Awlie says:

      Kah3 Bengap, Surat kawin pon hilang, kawin lagi dekat thailand. bodo

      0

      0
  2. Anonymous says:

    lainkali jgn amik laki org kawen kat siam!!

    0

    0
  3. Tipah Kurma says:

    cari pasal letak nama sebenar..
    kang angkut geng p pukui… seram wooooo

    0

    0
  4. Atie A says:

    Baru sekarang ke nak carik, nak daftar ke jadahnye…

    0

    0
  5. ina says:

    ” berckp byk perangai syaitan”… buka kelab mlm perangai???

    0

    0
    • jebat says:

      tepat kat muka bro..cakap mcm alim2..prgai syaitan knon..bukak kelab tu prangai malaikat ke puih!!

      0

      0
  6. Blueberry says:

    seram nyer.. so kes ni x cnfrm lg la awie pukul ker tak
    hermmmm.. kena tggu lama lg nie

    0

    0
  7. kak melah says:

    Hukum karmaaaa… rasa apa yg arni rasa dulu kan dipisahkan dgn anak2 yg masih kecil..

    0

    0
  8. Saiful says:

    Macam-macam menimpa awie ni… kesian jugak kat vokalis utama kumpulan kesayangan aku nie, Wings… tapi harap pihak berkenaan siasat betul2.. kalau dah mmg salah, apa nak buat… terima lah seadanya… hmmmm

    0

    0
  9. nok gebuzzz says:

    makin jadi rumit pulak dah kes awie ni,jadi masalah besar…mmg x kan settle la kalo org lain yg byk campur tgn & masing2 x ngaku kesalahan masing2,hari2 cite korang jer la….dua2 pon mmg keras kepala ni la jadinyer….

    0

    0
  10. esah 50sen says:

    cara penulisan si pena ni kan…mcm gaya gaya org yg bertauliah bab undang2…bagus baca…persoalannya sekarang…kalau bukan suami dia pukul habis siapa pukul?mesti pertuduhan kat org lain kan? Dahtu kalau eksiden…mesti ada report polis…entahla…kalau betul awie yg pukul…uih uih uih…kenapa dayus sgt awie oi…dlm pilem kan jadi HERO…bab anak anak tu kesian…

    0

    0
  11. t-rex says:

    nak tau sbb aku mmg xtau..,
    awat nama anak2 awie ni putra putri bagai??keturunan kerajaan NANING pian cecupak+boy iman ka??hahahah

    0

    0
  12. fab downy says:

    hero???
    ZERO!!!!

    0

    0
  13. Fifie says:

    2 persoalan
    1) selama ni perkahwinan mereka berdua tidak didaftarkan ker?
    2) kenapa pula kelahiran anak2 didaftarkan menggunakan sindiket?

    0

    0
  14. juita says:

    tu la..masa amek laki orang kemain menggeletis..skang tuhan bayo cash kat ko rozana oih..karma..pengajaran bagi kau rozana..amacam best tak??

    0

    0
    • Anonymous says:

      Tu la..dlu pnh bc dlm majalah wanita…ms die baru2 kawen…melambung2 awie d puji…mcm2 alasan ms nk kawen dgn awie…skang! Rasakan kau jana!

      0

      0
  15. Adoi says:

    Masalah besar ni. Apa nak jadi ?

    0

    0
  16. ikan keli says:

    2 le masa seronok tk nk beringat…tk menyempat2 nk berlaki…dh kena tinju baru nk mtk simpati …mtk tlong sana sini…kalo kata bodoh marah…kalo kata gatai tk ngaku…..sekarang siapa susah?2 le ko lain kali jgn suka kebas laki org …kan dh kena badi arni nazira,kena bertingkat2 pulak 2…kesiaaaannnn….tpi tk pe lgi kalo kena badi hamis kacang soya lgi le haru…..apa pon tk dpt….dpt besarkan lobang jer le….

    0

    0
  17. Aku LELAKI says:

    Aku lama dah dk perasan gambar ni. awat aku tgk Rojana ni macam bapok. serius, macam ada yg xkena pada gambar tu.

    0

    0
  18. Fish Fairuz says:

    “Ckp byk prangai syaitan” .. klau jual air setan tu kategori apa plak?
    lawak betol ko ni awie

    0

    0
  19. Tunggu dan lihat keputusan mahkamah. :)

    0

    0
  20. tanpa nama says:

    ni lah padahnya menikah di Siam…sebelum menikah semuanya indah…bila dah jadi mcm nie, abih semua keburukan dibongkar, dicanang seluruh dunia…si isteri x jaga maruah si suami, si suami x menghargai pengorbanan si isteri selama nie…kesimpulannya, sebagai ketua keluarga si suami sepatutnya menjadi contoh tauladan kepada keluarga…memanglah kubur masing-masing tapi kita sebagai sesama umat islam wajib menegur sbb benda jadi dpn mata kita…saya x menangkan rozana, saya x salahkan awie…mereka berdua lebih mengetahui konflik rumahtangga mereka…kpd awie saya nasihatkan, hargailah rozana yg masih lg bergelar isteri & ibu kpd anak-anak awak..jgn pisahkan ibu dgn anak-anak…awak masih lg suami dia, wajib utk awak membetulkan keadaan….kpd rozana saya x galakkan awak mencanang keburukan suami…jaga aib suami sama…buruk baik itulah yg awak pilih semasa awak bersetuju utk menikah dgn dia…
    sama-samalah kita mendoakan kesejahteraan rumahtangga mereka…sebagai pembaca kita hanya boleh memberi pendapat…jgn ditambah fitnah yg bukan-bukan…yg baik itu dari Allah & yg buruk hanyalah dari saya…

    0

    0
  21. MANLAMBONG says:

    time kawin senyap2 jer..
    time gaduh dan nak bercerai berai…heboh 1 MALAYSIA
    chooooiiiii

    0

    0
  22. kak maneh says:

    kepada bini awie.. WHAT U GIVE U GET BACK.. dlu hang gatal ambik laki org konon2 hang pandai jaga makan pakai anak arni.. skrg ko pon tak dpt jumpa anak ko..haa ambik siap kene tumbuk ngn awie.. skrg baru la sibok g kementerian bagai mintak tolong… one word ko mmg BINGAI!!

    0

    0
  23. bobcat says:

    ini yg tulis mesti si haliza akaknye si rozana misbun ni… pandai no plk jargon undang2, kan ke dia pernah amik course law sekejap kat UIA… lgpun dia kan dah tulis novel bagai… tu la pengolahan cerita mcm sedap… je! hah, apa lg awie? tibai la akak ipar ko plk! hahaha… semuanya bingai!

    0

    0
  24. Pray4GAZA says:

    https://www.facebook.com/aqsa.syarif

    KENYATAAN RASMI AQSA SYARIF BERHUBUNG SERANGAN TERBARU KE

    ATAS GAZA

    Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.

    Awal pagi 8 Julai 2014, tentera rejim Israel (IDF) telah melancarkan ‘Operation Protective Edge’ ke atas Gaza… dalam cubaan menghapuskan kumpulan pejuang Palestin di sana. Setakat ini, 780 serangan udara telah dilancarkan menyebabkan 112 rumah musnah, 64 kematian dan 450 orang tercedera. Sebahagian daripada mangsa adalah dari kalangan wanita dan kanak-kanak.

    Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu dengan angkuh menyatakan bahawa pihaknya sedang melakukan persiapan untuk merempuh Gaza melalui serangan darat sekiranya situasi memerlukan Israel mengambil langkah demikian. Terbaru, beliau telah mengarahkan 40,000 tentera simpanan untuk bersiap siaga. Beliau juga menegaskan bahawa Israel akan memastikan supaya HAMAS ‘belajar’ sesuatu daripada serangan kali ini!

    Operasi terbaru ini merupakan rentetan kepada ‘Operation Brother’s Keeper’ yang dilancarkan IDF bagi menjejaki suspek dan mangsa penculikan 3 orang remaja Israel dari penempatan haram Yahudi di Hebron. Israel menuduh Hamas sebagai dalang penculikan tetapi Hamas menafikannya. Ketiga-tiga mangsa ini kemudiannya telah dijumpai mati dan keganasan tercetus apabila seorang remaja Palestin telah diculik dan dibakar hidup-hidup oleh kumpulan ekstremis Yahudi dalam satu insiden yang dipercayai sebagai tindakan balas dendam (price-tag attack).

    Operasi ini mengingatkan kita kepada dua operasi ketenteraan Israel yang pernah dilancarkan ke atas Gaza sebelum ini – ‘Operation Cast Lead / Ma’rakat Furqan’ (2008/2009) dan ‘Operation Pillar of Defence / Ma’rakat Hijaratus Sijjil’ (2012). Serangan 2008/2009 berakhir dengan gencatan senjata unilateral oleh Israel manakala serangan 2012 berakhir dengan gencatan senjata kedua-dua belah pihak yang dibroker oleh Presiden Mesir Muhammad Morsi.

    Aqsa Syarif menyeru semua pihak terutamanya Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) dan Pertubuhan Persidangan Negara-Negara Islam (OIC) untuk mengambil langkah diplomatik yang proaktif untuk menggesa Israel menghentikan serangan ke atas Gaza. Tindakan segera perlu diambil bagi mengelak lebih banyak korban nyawa dan kerosakan harta benda.

    Aqsa Syarif juga ingin mengajak rakyat Malaysia untuk bersiap-sedia menghulurkan bantuan kepada rakyat Palestin. Aqsa Syarif akan melancarkan “Ramadhan Emergency Relief (Badr Operation)” dengan mensasarkan kutipan sebanyak RM6,000,000 termasuk pakej Ramadhan yang diwarwarkan sebelum ini. Aqsa Syarif sedang merangka kerjasama dengan pasukan bantuan kemanusiaan PBB untuk menghantar bantuan kecemasan ini secepat mungkin.

    Ayuh kita perbanyakkan doa semoga krisis terbaru di Gaza ini akan berakhir dengan segera!

    Prof Madya Dr Hj Hafidzi Mohd Noor
    Pengerusi Aqsa Syarif Berhad
    10 Julai 2014

    0

    0
  25. Anonymous says:

    Rasa dulu ada cerita pasal erra pun kena tinju dgn mamat ni

    0

    0
  26. anon says:

    Yg tulis tu either si rozana sendiri or adek beradek dia, sb tu lah tau semua bende. Org luar mana tau. Tu lah dulu gatal miang sngt tak sabar2 nak kebas laki org sampai sanggup kawin kat siam, so skrg puas hati ke? Perempuan2 yg berkawin kat siam tu mmg bodoh. Bila jadi perceraian baru sedar, diri dlm kerugian. Nak claim itu ini susah. Elok jugak halang rozana dari berjumpa dgn anak2. Biar dia rase ape yg Arni rase dulu. Padan muka. Masih ingat dulu mcm mana arni sampai menangis2 duk teringat kat anak. Awie pun padan muka jugak dpt bini tak amanah. Dpt yg baik, awak curang…..so skrg rasekanlah. Padan muka dua2..

    0

    0
  27. Anonymous says:

    X pyhlhnk kutuk rozana. Wlau apapn dia ttp istri &; ibu.
    Knp nk kaitkn arni plak kan dia bg hak pnjgaan kt awie. Ingt arni baik sgt ke, dia pn rmps awie dr erra. Erra rh brcnta dgn awie 10 thn, x smpai sethn brtng, awie dh kna tgkp bsh dgn arni & kwin rgn arni. Klau nk kta rozana dpt blsn, apa bezanya arni.

    0

    0
  28. miemiey says:

    diorg nih bukan malaikat ..
    manusia biasa cam korang jugak ..
    asyik2 buat silap ..
    korang dok heboh tinjau kain DLM arni zana awie dahh kenapee!??
    dosa2 gn makbapak korang dah minx ampon belom?
    dok sibuk cite aib org .. siapp makin hamun bgai …
    bagus ke kamu??? x kan??
    cmtuh jugak diorg …
    APA pon ta bolehh ..
    Jadi lah org Malaysia yang baik2 ye..

    0

    0
  29. Anonymous says:

    Memang dia pukul pun bini dia. Ni bkn fitnah. Ni fakta. Kbaiiii

    0

    0
  30. sajanyebok says:

    pas satu .. satu bala turun…. Allah bagi peringatan…suh insaf tu Sawie….

    0

    0
  31. Jemah2.0 says:

    tak dapek beli porsche ka sampai dok ngamok gitu….

    0

    0
  32. aaAACHUMM! says:

    arni nazira pun dulu kau pukul jugak..mmg org tak tahu, tapi kami di klinik tgk depan mata sendiri..lebam biru kau tumbuk arni tu..sekarang bini baru pun kau ajak tinju jugak?? kau ni yg sebenarnya pondan sebab pukul perempuan..tak layak panggil kau lelaki..jantan pun bukan..tapi PONDAN

    0

    0
  33. […] Siapa Penulis Blog Tue, Tulis Macam Tidur Sebantal Dengan Isteri Saya – Awie (46) […]

    0

    0
  34. […] Siapa Penulis Blog Tue, Tulis Macam Tidur Sebantal Dengan Isteri Saya – Awie (47) […]

    0

    0