Written by AbangNara | September 17th, 2014

Berita kurang baik buat para gadis di luar sana yang menaruh hati pada Sharnaaz Ahmad. Hati pelakon kacak ini nampaknya sudah tertambat kepada seseorang. Gadis bertuah itu ialah Sharifah Anis Al-Idrus atau lebih dikenali dengan nama Anis Al-Idrus. Selain daripada berlakon, Anis juga dikenali di kalangan hijabsters kerana gaya tudungnya yang menarik.
sharnaaz ahmadDesas-desus percintaan mereka telah mula bertiup pada Ramadhan lalu apabila Sharnaaz dan Anis kedua-duanya berniaga di Medan Mara Jalan Tunku Abdul Rahman. Ketika itu Sharnaaz enggan mengulas mengenai status mereka, namun kali ini, Sharnaaz mengakui yang dirinya dan Anis semakin rapat. Kata Sharnaaz:-

Sekarang ini saya tidak mahu berkongsi hal peribadi secara berlebih-lebihan. Saya enggan mengaku atau menafikan tentang perhubungan ini. Apa yang boleh saya kata, kami sudah berkawan sejak dua tahun lalu. Cuma sekarang ini hubungan itu lebih akrab.

Bayangkan, saya belum kenalkan dia kepada keluarga saya, tetapi dia sudah kenal dengan mereka apabila ‘berkomplot’ membuat kejutan pada hari lahir saya pada 30 Ogos lalu. Dan keluarga saya juga sangat menyenanginya. Senang cakap dia mudah didekati dan menghormati orang di sekelilinganya

anis al idrus sharnaaz

Ehem, ehem. Kalau kelaurga pun dah suka, jangan tunggu lama-lama. Kalau memang hati sudah berkenan, elok benarlah masuk meminang. Nanti lama-lama kang dikebas orang. Anis nie cantik orangnya. Pasti menjadi buruan ramai. Tak gitu? Lagi beberapa gambar Sharifah Anis Al-Idrus dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber Mstar Online.
anis al idrus sharnaazP.S: There is a sweet elegance in all confidence. Wear your confidence today. Wear Saraya Zahret. Flattering Skirts, Fashionable Tops & Fabulous Hijab. Like Facebook Saraya Zahret and follow Instagram Saraya Zahret for more awesome stuff.

anis al idrus sharnaaz
anis al idrus sharnaaz
anis al idrus sharnaaz
anis al idrus sharnaaz

49 responses to Sharnaaz Ahmad Akui Rapat Dengan Anis Al-Idrus

  1. nok gebuzzz says:

    saya doakan abg jebat bahagia dgn si dia….semoga kekal ke jinjang pelamin.

    0

    0
    • gadismanis says:

      gigit jari la shila amzah nk abg jebat blk…

      0

      0
      • lynn says:

        cantik sangat. tapi lebih cantik, manis kalau tudung tu menutup leher :) takde guna pakai tudung kalau leher terdedah mcm tu. tu namanya nak berfesyen je :)

        apa2 pun, didoakan semoga sampai jodoh korang. sama cantik sama padan :)

        0

        0
        • miss ynwa says:

          LEBIH cantik,,,….LEBIH manis,……
          LEBIH bersih airmukanyew…,,,banding shila hohoho
          shila ape pown tak dpt….da lew ilang pakwe lame,,,,media cemuh lg bru2 niy
          ajet ajet good…..ni la jd bilew bapak pentingkn kerjaya sampai tolak cinta anak
          makan la kau kerjaya tu sampai jd andartu hewhew…
          semoga berbahagia gadis comeyy ini dgn abg jebatkuh!! :)

          0

          0
        • Bedah a.ka. Puaka says:

          Keturunan Arab mestilah cantik + full make up, make up tebal bulu mata palsu tebal lagilah cantik.

          0

          0
        • HJJAB says:

          Nampak leher sama juga dngn nampak rambut … aurat tetap aurat. Harap umat islam & para muslimat khususnya spy berhati2 menggunakan perkataan ” HIJAB”. Hijab bg umat islam menurut syariaat adalah menutup aurat keseluruhan bahagian badan kecuali pergelangan tangan & muka serta pakaian mestilah longgar yg tdk mnampakkn susuk tubuh badan tdk blh nipis. Smoga berHijab dngn erti kata sbenar menurut hukum dalam Syariaat Islam. Artis diatas knapa x tutup leher?. Tujuan buka leher?. Ambil pin@brooch tutup bhgn leher mudah shj.

          0

          0
        • jeni says:

          Rilek brother, brother rilek…..
          budak ni baru belajar pakai tudung..harap memahami.
          P/s..nara susah bebenau soklan ilmu hisab ni sampai aku terlaksa guna jari.

          0

          0
        • Assalamualaikum saudaraku ... says:

          Salam @jeni .. baru blajar pakai tudung ? Soalan pertama sy pd awk. 1. Adakah mrk yg awk kata baru blajar pakai tudung itu belum baligh lg?. 2. Adakah mrk yg baru bljr pakai tudung ini adalah kalangan mrk yg revert to islam. 3. Skiranya kematian mnjemput mrk adakah mrk terlepas dr azab Allah swt. Padahal spt awk ketahui lbh 1400thn stlh Al Quran diwahyukn kpd Rasul kita bhw menutup aurat di WAJIBKN bg smua yg berakal sempurna & baligh. Dr sek rendah, men hingga ke uni…. ustzh, cikgu & Pensyrah dah didik kita kecualilah parents yg tak didik. Sila fikir smula.

          0

          0
        • Assalamualaikum saudaraku ... says:

          @jeni … soalan seterusnya kpd awk. Skiranya mrk yg tdk menutup aurat dngn sempurna itu di Alam Barzah. Adakah mrk bercakap dngn malaikat yg membw CABUK utk membelasah kita itu yg beribu2 tahun tak hilang sakitnya itu dngn berkata kpd Malaikat yg Bengis itu ” RELAX BROTHER, BROTHER RELAX” … kedengaran spt lucu tp trust me, harap buka Al Quran awk takkan rasa lucu. Faham betul2 Al Quran & kemurkaan Allah swt krn tdk menutup aurat dngn sempurna. Dosa tetap dosa, sila jngn beri alasan yg tak masuk akal awk apatah lg di Akhrat kelak di dpn Allah.

          0

          0
        • peace says:

          Sebenarnya, gambar2 yg di-post di sini semua gambar2 lama anis. Kalau tgk ig dia, dia memang pakai tudung litup. Sebab tu ada yg komen, dlm byk2 gambar kat pakcik google, kenapa pilih gambar2 ni jugak utk di repost. Kan dah mengundang mcm2 prasangka buruk org yg melihatnya

          0

          0
        • abder says:

          anis ni kan model hijabsta.standard la model.tak kan nk mekap cincai je msuk magazine.kalo korg jd model pun, mmg kena hadap dgn benda ni smua. hari2 biasa,xde pun mekap mcm tu.simple je.

          0

          0
      • mutiara says:

        Tabarujjj….

        0

        0
    • myrah says:

      gmbr tu muka cm ayu raudhah skit.. ad iras laa

      0

      0
  2. kobis bunga says:

    ok la tu, hrp2.. kali ni smpe jodohnya…

    0

    0
  3. Anonymous says:

    mcm dynaz pn ade..mcm ayu rodah pn ade..tp cntik..mudah-mudahan hubungan nie mampu ke jinjang pelamin..

    0

    0
  4. lia says:

    Cantik..semoga berkekalan jodoh hingga ke akhir hayat amin

    0

    0
  5. Si Gebu Gebas says:

    2 tahun? Makan hati Shila Ulalala membacanya..

    Kau kan temuiiii bahagiaaa. Walaupun aku tidak bersama.. Jgn usah ragu.. Kau selalu ada.. Dari jauh engkau masih ku cintaaa..

    #teamAbbyAbadi

    0

    0
  6. ssss says:

    #pray4sharnaaz

    0

    0
  7. Anonymous says:

    tak hingin aku dgn lelaki baran

    0

    0
  8. adywijayagilakatakudaaaa says:

    mcm muka sari yanti laaa..semoga abg jebat bahagia wlaupon aku trluka..agak2 Shilalalaalala tgk x gmbr ni??

    0

    0
  9. sentap says:

    alaaaa… baru nak puji anis tuh sbb bertudung.. tengok2 memang bertudung tapi nampak leher.. ape laa.. semoga sampai ke pelaminan. semoga abg jebat mampu mbimbing bakal isteri. amin

    0

    0
    • abder says:

      tu gmbr lama la mkcik.. belambak je gambo baru anis brtudung xnmpk leher.biasa la. beautifulnara ni kan jantan.org jantan suka sgt tgk pic yg sexy.

      0

      0
  10. Anon says:

    CAnteknya gambar no.2 last tu..manis apa pakai tudung tutup leher..moga2 ada jodoh Anis ngan Sharnaaz..Abg Jebat ni nmpak je garang tp romantik tu, klu tak romantik takkan la Shilala smpai kembang2 mata nanges nyanyi lagu ombak rindu bila cinta dihalang kuarga.

    0

    0
  11. Anonymous says:

    sekali pandang mcm ayu raodah pn ad….tpi memg cantik…moga ad jodoh..

    0

    0
  12. zaiyusoff says:

    Semoga sharnaaz temui kebahagiaan hingga ke Jannah. Put all the past behind and move on.

    0

    0
  13. Harry Styles says:

    HISHHHHHHHHHHHHH BAIK XPAYAH PAKAI TUDUNG SEHHHHHH

    0

    0
  14. nd says:

    alhamdulillah… Allah dah temukan yg lebih drpd yg sebelumnya. kdg2 gosip ni blum tentu benar.. tokok tmbah mst byk kan.. hope dorg bahagia hingga ke ikatan yg sah. terlalu byk dugaan dkt sharnaaz b4 ni.. skg he deserve to get the best in his life. sama hensem same cantik. cayalahhh sharnaaz. hehe

    0

    0
  15. antiartistpropa says:

    kahwin la cepat2 ye..jgn ditayang sana sini je..cepat2 meminang..

    0

    0
  16. elsa says:

    muka comey da kamu.cuba pakai tdg tu molek sikit.tutup hat leher tu

    0

    0
  17. rianda says:

    memang cantik. tapi perangai kurang elok. Komplen kemain kutuk bisnes org. Gamba peluk2 pinggang dgn sharnaz. come on…bertudung tu perangai bia elok sikit. lagi2 na bercinta dgn puclic figure.

    0

    0
    • abder says:

      kenal rpt ke dgn dia?kt mn yg dia kutuk bisnes org tu?bagi la link.nk tgk gak.mgkin trlps pndg.kalau tak btul, fitnah namanya.merangkak la cari dia di pdg masyar nti.

      0

      0
  18. Mak Andam says:

    Macam ni di kata cantik? Dia ni sebijik ngan che ta g mamak pon nak pakai bulu mata palsu siang malam. Tp che ta tu dah kawen lain cerita. Yang tak kawen lagi ni tggl sebumbung ngan exbf, mentang2 mak bapak anis ni keje kat indon. Merenyam lah ko puas2 kat sini. Dah2 la tu anis..ko kawen je ngan shanaz ni. Aku doakan ko bahagia..stop mainkan perasaan lelaki lain.

    0

    0
    • Munah says:

      Yeke…. Hmmm mcm bad attitude je si anis ni. Yelaaa org ada rupa….

      0

      0
      • puikkk says:

        ade rupa ke? kuii3..cube korg stalk IG minah ni..takde la lawa mane pun. dan bkn putih mcm dlm gambar ni pn..gelap je orgnye.. manis tu adlh..tp klu pki bedak cam tepung gomak..omaigod..nmpknya sory to say. shila amzah lg lawa :)

        0

        0
        • mina says:

          to puikkk
          HAHAHA..NIE MESTI FAN SHILA… SHILALALALALALAT

          0

          0
        • abder says:

          sekadar tgk kt ig, dh ckp org tu gelap?bahahaha.. xpnh plk aku tau yg dia ni gelap.even tgn pun putih melepak.ko pk dia guna dherbs??? muke putih,tgn hitam?aku dh pnh jmpe f2f pun ngan minah ni.pndai btl ko buat cite kan. wakakaka..kesiannn ko kan. nmpk sgt penjilat shilalalalat. shila tu umo 24.tp muke tua sblm waktu.mcm dah 42.puiiiiiiii..

          0

          0
    • abder says:

      mak andam ni nyah ke?kalo nyah, standard la mulut puaka.kalo bkn, sure kaum kerabat shilolololo. nanti aku forward komen ko ni kat anis even aku cuma knl dia sbg gf sharnaaz. sape exbf dia tu?nak tau gak.dah alang2 ko bukak cite.cite la sampai abis.best gak begosip ni. nti kita cari anis kt pdg masyar mntk maaf kt dia yer.

      0

      0
  19. momo says:

    Ko ni, punya lah byk gmbr dia pakai tudung tutup penuh, gmbr nmpk leher jgk ygko gugel n tempek kt sini..menjawab la kau esok

    0

    0
  20. DIANA says:

    Patutla macam penah tengok, rupanya dia nie ada time besday party sharnaz. perasan gak ada wanita cantik dlm tue. huhuhu3..tahniah! moga kekal, insyaallah.

    0

    0
  21. azreen says:

    Aku pelik dengan peminat si sharnaaz ni bagi komen…apasal sikit2 nak kaitkan dengan shila amzah? Move on people…..! Anyway..minah ni lagi plastik aku tengok!

    0

    0
  22. aku says:

    Tengah wangi… Puji jgn x puji… Biar sampai k langit… Nnti dah hangit.. Keji plk jgn tak keji.. Biar sampai basi… Ha ha ha

    0

    0
  23. siapa-saya says:

    junior kat MSU masa study dulu.. anis ni memang lawa pun, memang putih bersih pun orang dia. perangai tak tahu sangat tapi tgk ok ja masa kat kelas pun.

    0

    0
  24. ms.m says:

    Molek dah pakai tudung tp tutup la batang leher tu….tu pun aurat jugak…..aurat bukan hanya meletak tudung pada kepala…hanya muka dan tapak tangan sajer yg bole nampak….how come you can call this hijab?..

    0

    0
  25. yuyu says:

    Cantik anis ni..pernah nmpak diorang shopping brg2 dkat giant shah alam..so sweet.tolak troli smbil trsenyum manis.. sesuai la dgn abg jebat teww..

    0

    0
  26. […] Sharnaaz Ahmad Akui Rapat Dengan Anis Al-Idrus (46) […]

    0

    0
  27. […] Sharnaaz Ahmad Akui Rapat Dengan Anis Al-Idrus (47) […]

    0

    0
  28. This piece of writing offers clear idea for the new viewers of
    blogging, that truly how to do blogging and site-building.

    0

    0