Written by AbangNara | January 12th, 2009

tamara

Hot, beautiful and sexy Indonesia actress, Tamara Bleszynski is now the most wanted single mother in Indonesia.

Recently divorced with her husband, Tamara Bleszynski is now acting actively with her latest film is one that made in Malaysia, CicakMan 2.

More beautiful, sexy and hot pictures of Tamara Bleszynski wearing dress by reading the full article.

tamara

tamara

tamara

tamara

tamara

tamara

37 responses to Sexy Indonesian Actress Pictures, Tamara Bleszynski

  1. adam says:

    tetek dia besar rasa mcm nk ramas2x ja

  2. aman says:

    kalaulah dapat dekat aku..dah lama aku tarik2x puting tetek dia…slrpp…

  3. panduan cb says:

    lebih suka penampilan Tamara dlm sinetron Hikmah. :D

  4. kalau dapat kat aku tak kuar bilik 5 hari.ahaha

  5. amy says:

    iyalah…alamat mampuilah dlm blik 2 ye kehkehkeh ;p
    ya best lagi dia pegang watak Ana kat Hikmah tu kan….

  6. ni says:

    apelah korang nih
    gatai sunggoh

  7. flower says:

    tau x pe..
    gatal nk mampos..

  8. Bunga says:

    .: Muka tua terserlah…:.

  9. Who am i says:

    comel

  10. Ireen says:

    cun jugak minah indon nie……comel kan…ok la klu badan mcm tue nak bukak2 pun, cantik maaaaaaaaaa

  11. cynthia says:

    kekadang artis lantaklah nak pakai apa, bcoz pakaian kena sponsor.so..pakai ajelah.rasanya tak salah kan. wlpun berpakaian mcm tu,tapi tak semestinya dia tak bagui,kekadang yg habis menutup aurat tu lg lah dasyat perangai.

    • bonnie says:

      woi jaga sikit perkataan kau tu. memang betul, ada yg tutup aurat tapi perangai buruk, tapi kalau dah bukak aurat dah terang2 perangai buruk. mana taknya, Allah dah melarang bukak aurat tapi buat jgk larangan Allah. Melawan perintah Allah tu betul2 buruklah. alasan sebab kena sponsor, oh kemahuan sponsor nak ikut, tapi perintah Allah tak nak ikut pulak? aku rasa baik kau mengucap baliklah.

  12. dina yanti says:

    yaaaaaaaaaaaaaa seksi bagat

  13. SyafiQ(444) says:

    Badan sedap giler! Aku terus melancap tengok gambar tamara nie…

  14. Wahwah Oii Cun says:

    Good..luck..jaga badan baik2..baru..Mantopppppp.

  15. udin(999) says:

    org indon umur 30 body macam umur 20
    power beb…..

  16. kacamata says:

    kalau telanjang terus lg bagus….!!

  17. kacamata says:

    entah2 tak pakai coli dgn suar dalam….

  18. bigpenis says:

    tetek besar kalau aku dapat aku jolok 6 round

  19. farah says:

    blakon bukan main baik lg….tp kt luar gla seksi..xpyah pkai bju trus lah…..

  20. jkloi says:

    Tak seksi pon?

  21. tok uban says:

    waduhhhhh.. hangat!!!

  22. ekawxkonaldenyo says:

    ku tuNNgu jaNda mu…
    eh ? dara muuu

  23. barnes says:

    cantik banget y n sexy n c u nexttrip n sukses y

  24. aisyahzaila says:

    saya amat confused dgn dunia artis indonesia ini yang mana mungkin dia boleh malakonkan watak2 sebagai seorang wanita muslim sejati yg sering diti]onjolkan menerusi lakonannya dalam pelbagai sinetron di televisyen walhal gaya hidupnya amat menampakkan bahawa dia itu amatlah kebaratan. saya kagum dgn ketabahan dia sbg wanita yg sentiasa penyavar dgn bertudung litup dalam setiap lakonan ttpi melihatkan dia dalam erti hidup yang sebenar telah membuatkan saya benar2 hilang rasa hormat terhadapnya.

  25. nik says:

    katro nih pada

  26. abdul salam says:

    tamara tu elegan N exlusive

  27. 3) Click on "surf ads" link in the top

  28. zenda costa says:

    tamara oh I love you babe

  29. Hai Dembek says:

    I must convey appreciation for you just for bailing me personally out of this particular illustration. Right after seeking with the internet and acquiring methods that were not really helpful, I was thinking my well being has been above. Living minus the answers to the difficulties you’ve resolved by way of this site is a critical situation, in addition to kinds that may have got badly impacted my personal job if I hadn’t found your website. Your own coaching as well as kindness in controlling all facets was very helpful. I not really know what I would’ve carried out if I had not discovered this kind of stage such as this. It’s feasible to at the moment relish my personal future. Thanks for this professional as well as result oriented guide. My partner and i won’t be reluctant to refer your website in order to anybody who wishes tips about this case.

  30. You might be so amazing guy, your post on your websites tend to be extremely terrific.

  31. Hari Basuki says:

    she is a very sexy woman in indonesian actress