Written by AbangNara | January 12th, 2009

tamara

Hot, beautiful and sexy Indonesia actress, Tamara Bleszynski is now the most wanted single mother in Indonesia.

Recently divorced with her husband, Tamara Bleszynski is now acting actively with her latest film is one that made in Malaysia, CicakMan 2.

More beautiful, sexy and hot pictures of Tamara Bleszynski wearing dress by reading the full article.

tamara

tamara

tamara

tamara

tamara

tamara

Baca Yang Ini Pulak:-

37 responses to Sexy Indonesian Actress Pictures, Tamara Bleszynski

  1. adam says:

    tetek dia besar rasa mcm nk ramas2x ja

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
  2. aman says:

    kalaulah dapat dekat aku..dah lama aku tarik2x puting tetek dia…slrpp…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  3. panduan cb says:

    lebih suka penampilan Tamara dlm sinetron Hikmah. :D

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  4. kalau dapat kat aku tak kuar bilik 5 hari.ahaha

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
  5. amy says:

    iyalah…alamat mampuilah dlm blik 2 ye kehkehkeh ;p
    ya best lagi dia pegang watak Ana kat Hikmah tu kan….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  6. ni says:

    apelah korang nih
    gatai sunggoh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  7. flower says:

    tau x pe..
    gatal nk mampos..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. Bunga says:

    .: Muka tua terserlah…:.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. Who am i says:

    comel

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  10. Ireen says:

    cun jugak minah indon nie……comel kan…ok la klu badan mcm tue nak bukak2 pun, cantik maaaaaaaaaa

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  11. cynthia says:

    kekadang artis lantaklah nak pakai apa, bcoz pakaian kena sponsor.so..pakai ajelah.rasanya tak salah kan. wlpun berpakaian mcm tu,tapi tak semestinya dia tak bagui,kekadang yg habis menutup aurat tu lg lah dasyat perangai.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • bonnie says:

      woi jaga sikit perkataan kau tu. memang betul, ada yg tutup aurat tapi perangai buruk, tapi kalau dah bukak aurat dah terang2 perangai buruk. mana taknya, Allah dah melarang bukak aurat tapi buat jgk larangan Allah. Melawan perintah Allah tu betul2 buruklah. alasan sebab kena sponsor, oh kemahuan sponsor nak ikut, tapi perintah Allah tak nak ikut pulak? aku rasa baik kau mengucap baliklah.

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  12. dina yanti says:

    yaaaaaaaaaaaaaa seksi bagat

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  13. SyafiQ(444) says:

    Badan sedap giler! Aku terus melancap tengok gambar tamara nie…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  14. Wahwah Oii Cun says:

    Good..luck..jaga badan baik2..baru..Mantopppppp.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. udin(999) says:

    org indon umur 30 body macam umur 20
    power beb…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. kacamata says:

    kalau telanjang terus lg bagus….!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. kacamata says:

    entah2 tak pakai coli dgn suar dalam….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  18. yusuf says:

    hy tamara..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  19. bigpenis says:

    tetek besar kalau aku dapat aku jolok 6 round

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. farah says:

    blakon bukan main baik lg….tp kt luar gla seksi..xpyah pkai bju trus lah…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. jkloi says:

    Tak seksi pon?

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  22. tok uban says:

    waduhhhhh.. hangat!!!

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  23. ekawxkonaldenyo says:

    ku tuNNgu jaNda mu…
    eh ? dara muuu

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  24. barnes says:

    cantik banget y n sexy n c u nexttrip n sukses y

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. aisyahzaila says:

    saya amat confused dgn dunia artis indonesia ini yang mana mungkin dia boleh malakonkan watak2 sebagai seorang wanita muslim sejati yg sering diti]onjolkan menerusi lakonannya dalam pelbagai sinetron di televisyen walhal gaya hidupnya amat menampakkan bahawa dia itu amatlah kebaratan. saya kagum dgn ketabahan dia sbg wanita yg sentiasa penyavar dgn bertudung litup dalam setiap lakonan ttpi melihatkan dia dalam erti hidup yang sebenar telah membuatkan saya benar2 hilang rasa hormat terhadapnya.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. nik says:

    katro nih pada

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  27. abdul salam says:

    tamara tu elegan N exlusive

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  28. 3) Click on "surf ads" link in the top

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. zenda costa says:

    tamara oh I love you babe

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  30. Hai Dembek says:

    I must convey appreciation for you just for bailing me personally out of this particular illustration. Right after seeking with the internet and acquiring methods that were not really helpful, I was thinking my well being has been above. Living minus the answers to the difficulties you’ve resolved by way of this site is a critical situation, in addition to kinds that may have got badly impacted my personal job if I hadn’t found your website. Your own coaching as well as kindness in controlling all facets was very helpful. I not really know what I would’ve carried out if I had not discovered this kind of stage such as this. It’s feasible to at the moment relish my personal future. Thanks for this professional as well as result oriented guide. My partner and i won’t be reluctant to refer your website in order to anybody who wishes tips about this case.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. You might be so amazing guy, your post on your websites tend to be extremely terrific.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. Hari Basuki says:

    she is a very sexy woman in indonesian actress

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0