Written by AbangNara | February 28th, 2009

Apa kata hujung minggu kita rehatkan sedikit minda dan kepala otak dengan melayan gambar-gambar lawak dan seram yang tak berkaitan ngan artis. Nanti poning eh kepala asyik tengok gambar-gambar terlampau artis Malaysia setiap hari.

Perhatikan betul-betul gambar di atas. Nampak tak? Ops, lupa nak cakap yang jangan tengok sebelum anda tidur. Nanti confirm takleh tidur. SERAM beb!!!

45 responses to (SERAM)Kawan Di Hujung Katil… Siapakah Itu?

  1. rocky says:

    gambar sapa tu ??xkenal laa…

    0
    0
  2. dorothy says:

    alaaa…
    gmbr2 mcm ni dah biasa org buat la

    :)

    0
    0
  3. haslynda fikri says:

    kahkahkahkah,,,
    rase macam dah tgk je dulu pic ni…

    0
    0
  4. abort says:

    atutnyer~~~~~~~~~~~~

    0
    0
  5. acHe says:

    grrrr……….

    0
    0
  6. fad says:

    kantoi ahh… pakai tali rapia buat ikat… warna hijau lak tu…

    0
    0
  7. i say, allow says:

    tak real.tpi kalau kena batang hidung sendiri…rasa2 tak sempat terkencing trus pengsan…….ngeri owh!!!!

    0
    0
  8. ni says:

    klu x betul xper…
    klu bebetul…terputus terus urat kentut

    0
    0
  9. flower says:

    hantuuuuuu….hahaha…

    0
    0
  10. Who am i says:

    antu takot la takots seram

    0
    0
  11. Who am i says:

    hahahahahaha mcm ciibai je antu dye hahahaha muke pian cecupak tu lagi menyermkan aku kakakakakaakakakakaakakakakakakakakakaak

    0
    0
  12. puteri says:

    jadi hantu btl2 br tau…..

    0
    0
  13. eyunz_sayasukadirisaya!!! says:

    apsal muka momok tue mcm hangus jerk!!! ahakz..hantu betul kew tue!!!

    0
    0
  14. buntal says:

    mmmmaaaakkkkk… aiiiii… nak join leh tak??? hehehe.. seram aku…

    0
    0
  15. ajumi says:

    mcmbetul plak………..

    0
    0
  16. PuTrIgUrL_Leya92 says:

    hahaha……… uik!!!!!!!!!!! seram gak larh… tpi pwenz spew ek ??????? huhuhuhu………..

    0
    0
  17. x thu la ni an2 ke x
    kte tgk jela
    mintak2 bdk 2 kene btol2
    haha

    0
    0
  18. pocong says:

    eyetymermyremyr,

    0
    0
  19. alonso says:

    lau b,ckp leh gak mintak nombor..alang2 6d terus…huhuhuhuuu….

    0
    0
  20. aziz says:

    oit…angon r…angoownn la oiii…

    0
    0
  21. lonelygirl says:

    tidak apa la

    0
    0
  22. AIDA says:

    HA3

    0
    0
  23. bebygurl says:

    takut nyaaaaaaaa

    0
    0
  24. hafiz says:

    hai aku orang baru siapa hantu tu

    0
    0
  25. hafiz says:

    ada hantu pocong

    0
    0
  26. farez says:

    hantu huduh

    0
    0
  27. leqa says:

    bt0l kew tpu antu uh ?? cm tpu err …. tpi tng0k sua tiga kali cm bt0l …. naek bulu r0me aq … dibuuat nya …. asrama smua berhantu …

    0
    0
  28. lya says:

    woi…betoi2 menyeramkan…

    0
    0
  29. Many thanks for the nice blog. It was really beneficial for me. Keep posting such ideas in the future too. This was truly what I was looking for, i have bookmark it in my own folder

    0
    0
  30. I was quite happy to find this site on search engines.I wanted to say thank you to you with regard to this wonderful post.

    0
    0
  31. hantu says:

    ish…………..
    biler tngok gmbr nie teringat balik kisah di kem dulu….
    budak kena rasuk sebaik shja terlihat pocong tidur di katil kosong….
    hui,kalo kite terserempak mmg cabut larh jwb nyew terutamanya perempuan…
    pasti ada yg kena histeria terus…..

    0
    0
  32. Daphne Bedre says:

    I was studying something else about this on another blog. Interesting. Your perspective on it is novel. Organized crime in America takes in over forty billion dollars a year and spends very little on office supplies. Born 1935

    0
    0
  33. Mary Seavy says:

    Yuor web blog provides the exact post as the second writer but i like your improved.

    0
    0
  34. Hi, i think that i saw you visited my web site so i came to “return the favor”.I am attempting to find things to improve my web site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

    0
    0