Written by Bella | August 10th, 2016

Umum mengetahui hubungan Emma Maembong dan Kamal Adli kini sedang berantakan sehingga menimbulkan beberapa isu.

Ramai yang ingin mendapatkan kepastian tentang hubungan mereka sehingga ada pihak yang bertanyakan hal berkenaan dari bekas kekasih Emma iaitu Zizan Razak.

Menurut Zizan, beliau tidak pernah berhubung dengan Emma sejak putus cinta dan turut merasa terkejut mendengar berita tentang masalah Emma dan Kamal.

Sejak saya dan Emma berpisah saya tidak pernah berhubung lagi dengan dia dan kami hanya terserempak jika menghadiri majlis hiburan sahaja.

Saya juga terkejut dan baru tahu tentang berita ini setelah ramai yang bertanya. Saya sendiri tidak tahu. Sebagai sahabat saya hanya mampu mendoakan yang terbaik sahaja.

Zizan pada masa yang sama menafikan dakwaan sesetengah pihak yang mendakwa beliau terlibat dalam permasalahan Emma dan Kamal.

Saya tidak ada sebab untuk menjadi punca mereka putus hubungan  kerana selepas saya dan Emma berpisah, kami tidak menyimpan rasa cinta lagi.

Malah, saya sentiasa berdoa agar dia mendapat ketenangan dan dapat apa yang dia cari selama ini.

Rasanya Zizan memang tidak terlibat dalam pergolakan yang berlaku antara Emma dan Kamal. Kita doakan sahaja yang terbaik buat pasangan berkenaan. Jika ada jodoh adalah. Kalau takdir menentukan sebaliknya, peminat mereka haruslah menerima kenyataan tersebut.

Sumber Berita : mStar Online

20 responses to Sebagai Sahabat Saya Doakan Yang Terbaik Buat Hubungan Kamal Dan Emma – Zizan Razak

  1. Anonymous says:

    Bosannnnnnnnnn

    0

    0
    • kentut padu stevia says:

      tulahkan… tap hari ni aq kentut busuk padu dan tak berbunyii?????

      0

      0
    • Amad says:

      Alah disebabkan emma ngan kamal semua org terlibat mcm klass sgt dua org tu. Sory la dua2 retis sendu, berlakon x seberapa yg lebih skandal je. Yg ckp emma tu cantik x sesuai ngan kamal please la.. Kalu cantik otak taraa buat apa. Asal gaduh unfollow, putus cam budak2.. Retis lain pon kapel gak tp xde la sebongok emma kamal ni. Bagus la zizan putus dgn die, cr la yg matured sket zizan oi..

      0

      0
  2. nok gebuzzz says:

    cinta budak sekolah mmg mcm ni…kejap baik kejap putus,pas tu bekas bf/gf dipersoalkan dan minta pandangan…hmmm..lumrah retis becinta!

    0

    0
  3. Anonymous says:

    knp aku rs mcm zizan msh ada hati ngn emma..so patah blk je la..kali ni xpyh bcinta trs kawin je kn senang

    0

    0
  4. melati says:

    Al Fatihah ..Zizan..

    0

    0
  5. haron says:

    alahai kau dah “merasa” minah tu boleh le kau doa yg terbaik. Cuba kalau belum, pantang jantan lain cuba nak mendekati minah tu. Dasar jantan sundal, masa lapar dialah perempuan yg terbaik, bila dah “lahap dan kenyang”, doa terbaik je yg dapat

    0

    0
  6. Mind ... says:

    mulut manis….
    manisnya kata2…..

    0

    0
  7. Anonymous says:

    tetiba bersuara je zan….ke nak hint2 ko tu hos AF16? bau ikan sangattttttt…..

    0

    0
  8. anon says:

    kenapalah selalu ada komen2 low class mcm pengomen 1-5 kat atas. Ni mesti tak sekolah tinggi sb tu bagi komen yg merapu2 je. Tulah. masa dulu malas belajar, skrg baru nyesal sb tak pandai mcm org lain…Drp bagi komen yg mengarut, lbh baik diam je, wat malu je…

    0

    0
  9. bini no 3 Dato Red says:

    Aku doakan si emma ni kapel balik ngn zizan. Cm sweeeet ajer dieorg brdue.. Hehe

    0

    0
  10. johnny bravo says:

    Alah emma ni cantek, tak padan langsung pun dgn si kamal poyo tu. Tunggu je, nanti adalah vip yang berkenan… Apalah yang ada pada kamal tu, rupa tak ada harta pun tak ada…

    0

    0
  11. Fido Dido says:

    Come on la Nara asyik cite bosan artis bertiga ni. X nmpk sgt sumbangan dorg dlm bidang seni, asyik gosip cinta beruk. Bosan!

    0

    0