Written by AbangNara | August 28th, 2013

Digelar umpama kacang lupakan kulit oleh David Teo, Ahmad Idham ternyata profesional dan tidak menyimpan sebarang perasaan amarah terhadap rakan seperjuangannya itu. Memang respek Abang Nara dengan ketenangan Ahmad Idham. Sikap sebegini wajar dicontohi oleh kesemua pihak yang sering berdepan kritikan.
ahmad idhamAhmad Idham beranggapan kemungkinan besar David Teo telah diprovokasi oleh wartawan ketika temubual. Boleh jadi juga sebab takkanlah David Teo nak hentam kromo sebegitu sahaja rakan seperjuangannya. Kata Ahmad Idham kepada Sinar Harian:-

Saya tidak marah dan tidak menyalahkan David mengenai kata-kata beliau yang mengatakan saya kacang lupakan kulit. Cuma sebagai orang yang senior dalam industri, saya harap dia memberi jawapan yang lebih positif.

Cara orang melihat kenyataan itu secara berbeza-beza dan mungkin David tidak ada niat sebegitu atau mungkin soalan itu kurang tepat. Tapi sekali lagi saya kata, saya tidak salahkan dia, cuma saya tertanya-tanya kenapa dia keluarkan kenyataan sebegitu

david teo

Ala kadang-kadang apabila baca di suratkhabar, nampak maca David Teo dan Ahmad Idham bergaduh besar. Padahal dekat luar, member baik. Sama macam ahli politik Malaysia lah. Di media pung pang pung pang gaduh, bila jumpa boleh senyum dan borak-borak macam biasa. Kesemuanya profesional dan hanya menjalankan tugas masing-masing untuk kepentingan industri. Tak gitu?

P.S: Proton yakin Suprima S atasi sasaran jualan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 responses to Saya Tak Marah & Tak Salahkan David Teo – Ahmad Idham

  1. aurell says:

    Hm..

    0

    0
    • FAKKA says:

      Gossip apakah ini??? macamana aku nak mengutuk dan mengeji?? Tak ada point..!

      0

      0
      • hmm says:

        wahai Fakka,hidup awak hanya utk mengutuk dan mengeji jer ke

        u are wht u say

        0

        0
        • FAKKA says:

          Oh tidak… Hidup aku bukan hanya untuk mengutuk dan mengeji…

          Aku juga hidup untuk menghirup udara segar… berlari bebas riang di padang menghijau… menghidu bau-bau bunga segar… memerah susu kambing di kawasan pergunungan Austria sambil menyanyi lagu tema filem Sounds Of Music.

          Haper??? Ko ingat kalau nick aku FAKKA, aku mesra pengguna? Berhemah seperti pegawai di kaunter pertanyaan?

          Wtf!

          0

          0
      • K.A.A says:

        kadang2 media massa ni yg over terlebih….

        0

        0
  2. Anonymous says:

    hurm……..yolah tu

    0

    0
  3. sama2lah muafakat... says:

    sama2lah muafakat….akan jadi lebih berkat..kalau sama2 berpakat…sama2 jadi lebih berpangkat..rezeki pun taklah tersekat-sekat….drama2 dan filem2 lagi bertambah ligat..penonton pun semakin melekat..poket bertambah sendat..dompet pun bertambah ketat…seronok betul makan kuih tat..he..he..heee….

    0

    0
  4. serap meslim says:

    Ermm..x minat issue ni..nextt..issue ape lg yg HOT?heeeee

    0

    0
  5. what's up! says:

    SEBENAR2NYE DALANG PROPAGANDA DAN FITNAH ADALAH WARTAWAN HIBURAN!!!

    0

    0
  6. mak jemah says:

    Emmmmm…aaaaaaa…..nk komen apa yer??? depa ni xglam la nara cuba boh citer yg best2 ckit

    0

    0
  7. […] Saya Tak Marah & Tak Salahkan David Teo – Ahmad Idham (10) […]

    0

    0