Written by Bella | May 22nd, 2017

Sejak mula bergandingan di dalam drama Ku Kirim Cinta yang bakal ditayangkan tidak lama lagi, pelakon Redza Rosli dan Ayda Jebat sering terpalit dengan gosip percintaan. Ada juga peminat yang suka melihat mereka bersama tetapi timbul juga persoalan adakah mereka ingin meniru fenomena Lofattah demi  mempromosikan drama lakonan mereka.

Ada yang kata saya dan Ayda meniru cara Neelofa serta Fattah dengan menjual cerita cinta, tidak seharusnya dipersoalkan.

Lagipun kami hanya memuat naik sedutan aksi dalam Ku Kirim Cinta menerusi laman sosial kami dan peminat sendiri bebas untuk memikirkan sama ada ia sekadar promosi drama atau sebaliknya.

Sedar beliau menerima kecaman kerana terlalu rapat dengan Ayda, Redza bagaimanapun tidak menolak sekiranya beliau benar-benar ditakdirkan bercinta dengan pelakon wanita itu. Tiada salahnya kerana mereka berdua memang solo ketika ini.

Sumber Berita : Harian Metro

11 responses to Saya Dan Ayda Tidak Tiru Cara Lofattah – Redza Rosli

  1. Hantu says:

    Ckup2 lah kaitkan gan lofattah.sian kt depa.guna lah cre lain nk promote drama klu ye pun.omputih nk promote x guna pun cara cmnie…

    3

    0
    • Artis sampah dimana mana.. says:

      Seriously, big issue??? Bertapalah sampah sarap tahap longkang perkara idustri hiburan yg mengangkat perhatian dan penting utk perdana menteri menjemput para karyawan ke Seri Perdana utk kerajaan kandungkan di dlm TN50??? Penggiat seni sejati semakin pupus. Para karyawan Indonesia, Thailand dan Filipina saban tahun mengharumkan nama negara mereka? di mata dunia. Bahkan industri mereka berjaya membawa perlaburan dari negara barat utk menyumbang kemajuan ekonomi negara. Di Malaysia kerajaan yg saban tahun membuang duit membantu karyawan yg sampah.

      10

      0
  2. Adudu says:

    Hambarnya tengok gandingan ni

    16

    0
  3. Anonymous says:

    SERIOUSLY THIS AYDA JEBAT IS SOOO FAKE…

    12

    0
  4. sentap says:

    slim giler dah AJ..muka pun cengkung..dah x nmpk muka cam rosnah mat aris….cm org sakit je

    2

    0
  5. khalid says:

    yg penting jgn sampai org muak, rasa menyampah, meluat..
    #peacenowar

    6

    0
  6. anon says:

    ek elehh ..ada ke org anggap diorg ni mcm lopatah tuh?
    perasaaan naaa lah korang ni
    ahh korang nak mcm lopatah ke patah seribu sapa peduli??
    tapi korang yg macam melatah meridik2 ni pehal ??
    ko FIKIR KO SAPA ???

    8

    0
  7. meowww says:

    org tkde ckp apa pun la korang tu yg berangan.

    4

    0
  8. saje nak komen says:

    Sorry to say, AJ sangat2 gedik. Sape tengok melodi semalam?? Menyampah tengok ayda nie!! Gedik ya amat!! Over dari Redza. AJ pulak yang gigih nak bagi tau semua yang dorang bercinta. Redza relax jek. Sorry AJS

    11

    0
  9. Anonymous says:

    Tiru pun takpe.memang dah sama pun.Artis malaysia apa lagi yg mampu.kalau tak berlakon kisah kemaruk celah kangkang.apalagi nak buat.

    2

    0

Leave a Comment

Optional