Written by AbangNara | October 21st, 2014

Putus cinta dengan 2 lelaki dalam masa tak sampai setahun telah menyebabkan ada pihak yang menggelar Nad Zainal sebagai ‘playgirl’. Fuh~~~ Berat juga gelaran tersebut. 2 lelaki tersebut tak lain tak bukan ialah Azwan Kombos dan Hefny Sahad. Namun bagi Abang Nara, Nad Zainal bukanlah ‘playgirl’ sebab agak lama juga dia bertahan dalam percintaan dengan Azwan Kombos. Cuma dengan Hefny je yang sekejap sangat bercinta.

nad zainal

Pendapat Abang Nara, lebih baik putuskan hubungan percintaan secepat mungkin sekiranya memang kita tak ada ‘chemistry’ dengan seseorang itu. Jangan kasihankan atau rasa segan mahu ‘clash’. Kalau dah tak suka, terus cakap direct. Nanti kalau tak rela dalam perhubungan, hati kita juga yang merana. Tak gitu? Bak kata Nad Zainal:-

Ia tuduhan yang tidak berasas. Jika betul saya playgirl, saya tidak akan bercinta sehingga empat tahun lamanya (bersama Azwan). Kalau setiap dua minggu saya bertukar pasangan, baru boleh tuduh saya playgirl.

Saya tak perlu bercerita kepada satu dunia, orang tetap tidak faham juga. Terlalu banyak ‘nasi tambah’ sehingga saya sendiri tak larat nak jelaskan. Jadi, ada baiknya saya simpan sendiri.

Saya tidak pernah ralat ataupun bosan untuk bercinta kerana setiap yang berlaku itu bersebab. Dalam dunia ini, kita boleh bertemu sesiapa saja sepanjang kehidupan, jadi saya perlu bersikap profesional.

Buat masa ini, saya memberi fokus 100 peratus terhadap kerjaya. Saya masih muda dan keluarga juga sentiasa mendoakan yang terbaik. Saya percaya, cinta itu akan datang sendiri satu hari nanti tanpa perlu dipaksa

nad zainal

Yup memang manusia tidak akan bosan bercinta kerana ia adalah lumrah seorang insan untuk dicintai dan mencintai. Suatu hari nanti pasti akan ada jejaka yang akan membuka hati Nad Zainal untuk kembali bercinta. Sehingga saat itu tiba, baiklah Nad memfokuskan kepada kerjayanya sebagai pelakon. Semoga cinta Nad Zainal selepas ini akan membawanya ke jinjang pelamin. Sumber Kosmo.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 responses to Saya Bukan Playgirl – Nad Zainal

    • ayam golek says:

      muka macam gini boleh jadi pelakon kat malaysia….dah lah berlakon kaku.
      sama je NAD dgn ex BF dia…tak layak jadi pelakon kalau ikut standard internasional.

      0

      0
      • Yahudi says:

        eww ? Lakonan yg mcm SENGKUANG ja laki kt atas tu , sikit2 buat reaction wajah yg mcm fantots , lebih baek i tgk Ryujin Juwara , lg best !!

        0

        0
    • nad zainal yg pendek says:

      MCM NI PON ADA HATI NAK JD PLAYGIRL KE ???? ADEHHHH !!! DAH LA PENDEK HITAM KEPALA BESAR TP BADAN KECIK !!! TAK BALANCE LANGSUNG !!! WKKKKKKKKKKKK !!!!!
      SETAKAT JD ARTIS KL BOLEH LA JUGAK !!!
      TP JUST 5 TAHUN JE KOT !!!!

      0

      0
  1. Jenab says:

    Yeke nad ? ohh ok .

    0

    0
  2. bijan says:

    jaafar onn single lg nad..try la..

    0

    0
  3. wong jowo says:

    sape mereka bertiga ni????wkwkwk

    0

    0
  4. sukasuki says:

    ko pun bkn cantik nak jd playgirl. x cukup kriteria..

    0

    0
  5. Anonymous says:

    ko ckp pelat sbb lidah pendek or gigi klr? rimas aku tgk ko bckp. dah la perasan cantik. lg satu ada iklan yg ko jd model tu, aku lgsung tak berkenan tau. bodohnya la kompeni yg ambik ko. agaknya offer kos rendah kot. mahal sgt klo ambik lisa yg jd model

    0

    0
  6. Kureng sesuwai says:

    Ko mmg lyak d pnggil playgirl.dah lh ko tngglkn Azwan
    trkulat2 ,snyap2 plak brcinta ngn Hafny.itu salah stu
    ciri2 playgirl gak..ngn xde prasaan dn tnpa srba salah
    ko mainkn prasaan org.plygirl ni sllu kjam tau..mmg
    ske tgk org mnderita.playgirl ni pn sllu nye mmg x
    cntik..tp perasan cntik mmg ade.jgn salah kn nsib
    dn tkdir bla cinta x mnjadi.

    0

    0
  7. lembupolkadot says:

    azwan kombos tu comel jugak sebenarnya….stok muka comel2 plus nampak baik gitu

    0

    0
  8. Mr. Ismail says:

    Kalau berani ikut jantan bersilih ganti….Buat ujian dara…… Ada berani….???

    0

    0
  9. MFBO says:

    bagi aku nad tetap comel..walaupun lakonan die boleh dikatakan masih boleh diperbaiki, namun die tetap seorg pelakon yg comel dgn tubuh badan yg kecik molek org cakap

    0

    0
    • Aryana says:

      Aku rasa lakonan dia yg paling mantap dalam cerita ‘Bukan Bidadari’, yg hero dia Sharnaaz Ahmad tu..

      0

      0
  10. meluat aihh says:

    meluat aihhh ngn dia nie..bkn cun pon..xminat dgn dia dah semenjak dok tukar2 jantan..ko ingt ko lawa shgt ka???lebih baik focus kerjaya dulu laaaa dik oiii..lakonan pon x mantap ag

    0

    0
  11. Aryana says:

    Yang cakap dia playgirl ni tak pernah dengar istilah ‘rebound’ relationship ke?

    Hefny ni in my opinion was just a rebound for her.. Which is common. Chill la..

    0

    0
  12. intan nur azzura says:

    Masa akak muda2 dulu,setahun 12 org akak bertukar2 boipriend.setakat 2 org setahun,akak pandang sepi jerr

    0

    0