Written by AbangNara | January 13th, 2015

Dasyat. Ingatkan tahun 2015 sudah tak ada benda-benda khurafat sebegini. Terkejut tahap gaban Abang Nara membaca yang Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan di sini pada Selasa diberitahu, isteri kepada penyanyi terkenal Awie iaitu Rozana Misbun mengamalkan amalan khurafat sepanjang sembilan tahun perkahwinan mereka.

Peguam Syarie yang mewakili Awie, Datuk Mohd Zaidi Mohd Zain memberitahu mahkamah, anak guamnya mempunyai bukti kukuh bahawa Rozana seorang pengamal perkara syirik, khurafat dan tahyul dengan penemuan beberapa barang di rumah kelamin mereka di Ukay Bestari, Ampang dekat sini.

Jelas Mohd Zaidi dihadapan Hakim Syarie, Mohd Amran Mat Zain, anak guamnya menemui barang-barang seperti darah, rambut dan tulang yang diletakkan di dalam botol kecil selain patung kemaluan lelaki diperbuat daripada emas tulen dan patung logam Buddha.

Selain itu, turut ditemui adalah tangkal yang dibungkus dalam kain hitam dan kuning serta tali pusat bayi dan barang-barang lain dibungkus dalam kain dari warna sama.
rozana misbun“Anak guam saya telah menemui sebahagian barang-barang tersebut sebelum responden meninggalkan kediaman mereka dan sebahagian lagi dijumpai setelah responden meninggalkan rumah.

“Barang-barang tersebut telah disorok di bawah tilam, di dalam almari pakaian, ditanam di dalam pasu bunga dan disembunyikan dalam rak barang perhiasan di ruang tamu,” katanya.

Mohd Zaidi berkata demikian pada sesi penghujahan balas dalam perbicaraan tuntutan membatalkan perintah ex-parte terhadap hak penjagaan anak yang dikemukan oleh Rozana pada 8 Ogos tahun lalu.

Dalam pada itu, Mohd Zaidi dalam penghujahannya turut mendedahkan, Rozana selaku responden dalam kes tersebut telah mengaku kepada suaminya telah menggunakan botox untuk mengubah wajahnya selain memasang susuk untuk tujuan sama.

Perkara itu menurut Awie selaku pemohon dilakukan tanpa kerelaan dan pengetahuannya sebagai suami yang sah di sisi syarak.

“Responden juga seorang yang tidak amanah apabila telah menggunakan dan membelanjakan wang simpanan pemohon yang telah diamanahkan untuk disimpan di dalam akaun bank dan Amanah Saham Bumiputera (ASB) demi masa depan keluarga.

“Wang berkenaan telah digunakan untuk membeli barangan berjenama seperti Louis Vuitton, Chanel, Dolce & Gabanna dan lain-lain tanpa keizinan pemohon,” jelasnya lagi.

Baca artikel ini sepenuhnya untuk informasi lanjut.

Tambah Mohd Zaidi, Rozana juga seorang yang tidak mengambil berat tentang kebajikan anak-anak dan mereka sendiri mengadu kepada pemohon diabaikan oleh ibu sendiri selain tugas menjaga diserahkan kepada pembantu rumah sekiranya pemohon berada diluar kawasan.

Sementara itu, peguam syarie yang mewakili Rozana iaitu Jamal Lokman Mohd Sulaiman terdahulu dalam penghujahannya memberitahu mahkamah alasan dikemukan pihak pemohon terhadap kes terbabit adalah bersifat masalah di antara suami isteri yang tidak melibatkan kebajikan anak-anak mereka.

Jelas Jamal, dakwaan terhadap Rozana berhubung isu khurafat tidak dapat disahihkan kebenarannya selain melihat isu keterdesakan yang dibuat pemohon terhadap kes itu tidak kukuh.

Malah Jamal turut mempertikaikan tentang manipulasi pemohon yang menggunakan sijil nikah palsu dan menyembunyikan fakta sebenar untuk mendapatkan hak penjagaan sementara anak-anak mereka.

Mohd Amran bagaimanapun menangguhkan keputusan kes berkenaan pada Rabu. Sumber Mstar Online.

146 responses to Rozana Misbun Didakwa Pengamal Amalan Khurafat, Patung Kemaluan, Tangkal & Tali Pusat Bayi Antara Barang Yang Ditemui

  1. neffs says:

    hohohoh..ayahanda Awie…Ayahanda Awie… muka bengis tapi sayang,tewas dengan wanita..hohohoh

    0

    0
    • ROZANA ANAK MURID MAK LAMPIR says:

      NAMPAK MUKA SI ROZANA BABON , NI PON DAH MACAM MAK DUKUN ILMU HITAM THAILAND !!!
      TAK HERAN PON KLO MEMANG DIA SUKA MAIN BENDA2 CM NI !!!

      0

      0
      • Orang Cerdik says:

        Oh Rozana

        UCAPKAN KATA-KATAMU

        “Nak bisjut”?

        jika kau tak sanggup lagi bertanya

        kau akan ditenggelamkan oleh jejaka bangla
        jika kau tahan kata-katamu
        mulutmu tak bisa mengucapkan “nak bisjut”?

        kau akan diperlakukan seperti bisjut & royi
        dibuang dipungut
        atau dicabut seperti rumput
        atau dimakan oleh jejaka bangla

        jika kau tak berani lagi bertanya “nak bisjut”?
        jejaka bangla akan jadi korban keputusan-keputusan
        jangan kau penjarakan ucapanmu

        jika kau mahukan bisjut & royi
        kau cari RM10K dahulu

        Nak bisjut?
        Nak 10K?

        0

        0
        • Anonymous says:

          Habis la ko Rozana, tak terima dek kubor

          0

          0
        • Fakta says:

          oh kalung aneh berbentuk kemaluan tu dipanggil ‘tangkal mengawan’ semata-mata kerana yakin ia mampu memberi kekuatan batin ketika melakukan seks. apa yang saya tahu tangkal kecil berbentuk patung boleh dibeli pada harga RM50 manakala tangkal patung yang siap direndam minyak pengasih boleh mencecah harga RM200. ada beberapa jenis tangkal pelik yang popular dibeli sama ada daripada pengamal perubatan tradisional di Thailand atau diimport dari Nepal, diperbuat menggunakan besi selain taring atau tulang babi!!!

          0

          0
        • Suckka says:

          perbuatan syirik menyekutukan Allah ni tak kemana pun. kaya/senang cepat tapi x lama. sementara je. kena ulang alik pegi bomoh mcm bayar top-up handset. berkali2 kena tambah. kpd sesiapa yg buat benda ni, insaflah.
          silap2 haribulan, korang yg gila kena musibah benda ni balik. contoh mcm rozana ni la..semua kantoi. last2 laki terajang sbb tembelang dah pecah.

          0

          0
        • Aku Sokong Awie says:

          oh bahaya betina camni. patutla dulu hade gossip yg awie pergi “berubat’ kan? x silap kat perak. mungkin dia dpt rasa semacam erk? mungkin selepas tu tangkal2 n patung si bini tu semua dah x power. syabas bomoh awie yg nengok tu. sekarang pecah sumernyer rahsia.

          0

          0
        • Jijik says:

          Wow..tali pusat bayi yg meninggal dunia cukup sifat selalunya tu bertujuan menjaga rumah tangga supaya suami tidak berpaling kasih. Kononnya mampu dijadikan benteng untuk menjinakkan suami daripada ‘makan luar’. Samalah penggunaan nasi kangkang tu, batang keladi, darah haid hari pertama si isteri datang bulan, air kencing isteri di waktu pagi selepas bangun tidur, air mani selepas bersama pasangan, titisan peluh di celah kangkang si isteri serta seluar dalam kotor.

          0

          0
        • Tipah Kurma says:

          Keji lah main bomoh…
          Haiyyooooo…
          Pakai handbad Prada, LV bagai.. tapi kaki esah.. puihh
          Seram Tipah

          0

          0
        • pak cik says:

          nak kesan benda kotor dlm badan anda? boleh buat sendiri dirumah, pakai headphones, pejam mata dan tinggikan volume…sambil dgr surah ni. insyallah….

          0

          0
        • Gie says:

          ya ada berita awie muntah keluar bulu ayam, jarum dulu. berubat di tapah, perak. sekarang aku ingat balik. katanya orang paling dekat yg hantar. isteri sendiri menzalimi suami. adoiya…sampai camtu sekali nak hidup mewah. bertaubatlah. tak kemana pun main benda2 karut mistik ni. tempiasnya pada empunya diri.

          0

          0
    • Anonymous says:

      awie..watie..bsatulah smula..hapuskan dosa mulut3 longkang era 90an yg mngutuk arni spt yg tjadi kpd nez skrg..hahahaaa..erra fazira – awie bakal mndirikan rumahtangga..aku ternanti3 brita ni..hanya watie yg dpt lembutkan kjantanan awie..

      0

      0
      • Datin Semah says:

        Rozana kabarnya akan menjadi pelakon utama drama utk musim terbaru……..Tanah Kubur!

        :D

        0

        0
        • Gia says:

          entah2 Hanez Suraya pun ada…..

          0

          0
        • Tunggu Balasan Allah says:

          mcm 2 pon boley eh??
          ish dorang ni x ingt dosa ke..
          snggup bg suami mkn bnda2 kotor..
          eei geli..
          nnt dah setia laki dorang 2..
          sakit plak sbb mkn bnda kotor..
          pon x guna gak..hmmmm…
          smoga Allah lindungi kita semua dr godaan syaitan..Aminn..

          0

          0
        • mutiara says:

          susuk? ish tak takot ke sok bernanah kulit tu..
          tak heran menda2 tu semua memang masih ada org amalkan..nak2 yg jenis kaki dengki, taksub.. kawan dgn syaitonnn la kate kan..
          nauzubillahhiminzalik!

          0

          0
        • Masyallah says:

          siapa yg pakai susuk tu bertaubat pergi la buang. nanti korang mati, mayat korang belum kapan reput tak sampai 10 jam. isi dan kulit akan tertanggal begitu cepat. aku pernah tengok jiran aku. orang2 masjid sumbat tisu kasi tutup lubang2 kat badan dan muka……katanya dia pakai 3 susuk dimuka. benda tu dah sebati dlm badan dia.

          0

          0
      • Cili Padi says:

        ni skim cepat kaya cara simpan patung. pandai rozana, takyah peant2 buat MLM…heheheheh. bayar bomoh 200rm …dapat beg 10000rm.

        0

        0
    • minah jambu tk suka hipokrit says:

      gini rupe nye perbuatan u eh rozana huh ! pompan kaki bomoh memang tk boleh di simpan eeeeeeeee takot minah jambu ngan pompan macm gini eeeeeee jaohkn lah ya Allah ya tuhan kuuuuuuuuu…ini bermakna awie sukakn rozana pasal rozana gi bomoh jadi awie tengok muka dia suka dn sayang gitu ? kalau rozana tk gi bomoh besar kemungkinan awie tknk ngan si rozana ni pasal rozana ni bukan nye jambu sangat macm arni tol tak ! salah silap rozana sampai skrang tk laku jadi anak dara tua macm kakak dia si haliza misbon tu huh ! dosa kau rozana buat2 orang macm gitu ! makna nye awie suka n kawin ngan rozana tk natural ….lov u awieeeeeeeeeee…! sabar ok semoga Allah bersama mu awie…

      0

      0
      • Harap Awie Menang says:

        patutla si rozana lari lintang pukang, dgn anak2 pun kabarnya xnak jumpa….sbb si awie dah jumpa semua benda hitam ni. oh sekarang baru aku paham kenapa awie naik berang sampai sepak terajang.

        0

        0
        • cerry berry says:

          Yela kan aku pun setuju dengan kau kalau x napa si awie ni bukan main lagi mengamuk sakan belasah bini xingat dunia mesti dia dah tahu yang bini dia main benda2 kotor untuk ikat dia…kalau betul la memang aku pun sokong awie 150% sepatutnya dia gunakan al-quran sebagai panduan bukan bomoh siam!!!

          Lepas ni awie boleh la bersatu dengan erra fazira, sekian….

          0

          0
        • Anonymous says:

          pergi berubat cara rukyah…

          0

          0
    • Rooney says:

      suami mana yg tak berang tiba2 duit dlm bank lepas. dapat tahu segala patung tangkal dirumah. kalau aku pun kasi penerajang jugak.

      0

      0
  2. Anonymous says:

    Louis Vuitton, Chanel, Dolce & Gabanna ….

    Class ngko nyah….

    0

    0
  3. Shhh says:

    Orang kalo dah tak sayang..mcm2 perangai buruk didedahkan nya…wallahualam..buat rozana bersabarlah..untuk awie..aku rasa ko mmg layak kot utk erra..asik kawin cerai jer..ntahlah ..tak nak pihak pada sesapa..tpi kalo da sampai pakai ilmu hitam…jawab lah sendiri dengan Allah swt dkt akhirat kelak…lagi satu bukan ke kalo perangai istri mcm tu (berperangai buruk) adalah disebabkan suami nya tidak membimbingnya ke jalan yg betul…awie gagal menjadi suami yang baik..bukan ke mcm tu …wallahualam..

    0

    0
    • aku says:

      ngok. cakap xnak berpihak pd sesapa tp hentam awie. pandai sgt nak judge org, diri sendiri mcm taik
      kalau btol rozana ni pkai ilmu hitam, ko rasa ada kmungkinan awie nak bimbing? org beragama pun blh kalah minah,ni kan plak awie.
      aku xpaham, ada bukti rozana aniayai awie and anak2 tp still nak sided kat rozana ko ni. typical feminist bitch

      0

      0
      • Anonymous says:

        klu sy jd shh,malu terpukul nya dgn komen aku tu..hihi..shhh ko rozana ke?

        0

        0
      • Halimah says:

        susuk buanglah sbelum terlambat..aku teringat crita suami aku mrawat psakit yg pakai susuk.,berlian emas yg ditanam dipipi smpai ke mati x boleh dibuang..terpekik terlolong kpanasan,sdgkan semua bju dibuka,air sudah disimbah,aircond sudah dipasang..sgt mngaibkan family mkcik ni..rupanya mkcik ni gro di zaman 60 an dlu..bertaubat dan kmbalilah kpd pngkal jalan,,diakui rupa mkcik tu tersangatlah cantik biarpun umo dh mlepasi 70 an..kcntikan tu xkan kmana2 bila nk mati dan kcntikan disebabkan susuk mmg alah dgn ayat al quran..ckuplah kcantikan asli tanpa susuk atau botox..

        0

        0
  4. Anonymous says:

    takut nye bc cite ni..cm witch dlm movie omputeh lak..pakai topi tajam baju seba itam naik penyapu lidi

    0

    0
  5. redantz says:

    Patutle muke die tak berseri mengamalkan bende2 tak elok ropenya

    0

    0
  6. Anonymous says:

    patung kemaluan emas tulen tu dildo limited edition kot kera

    0

    0
    • popi says:

      aku paling suka komen ko

      0

      0
      • Anonymous says:

        msti lesbian mcm anon ungu ghairah sebut pasal dildo..ye la,dia minat nd,ko ingat nd nk fuck ke dgn ko anon ungu oiiii yg ko duk bela dia sgt..sesuatuuuuu sgt..hahaha

        0

        0
        • Anonymous says:

          sy ppuan tulen minat pornstar manual ferrara tu yg tau dildo emas bnyk khasiat dr emas 24karat cm rania gold

          0

          0
    • aku says:

      aku xrasa materialistic pmpuan cam rozana snggup spent money on limited edition dildo, awal2 dah gadai nak beli lv,gucci bagai :-)
      lgpun dildo keras xbes ma..lololol

      0

      0
      • lesbian says:

        emmm sedap dildo emas…. teringt pula pornstar jenna haze,sasha grey,tori black,ashley blue, hilary scott dll.. apa khabar mereka ekk.. dh tak ada video lb bru.. dh retired mayb.. :(

        0

        0
        • Anonymous says:

          kalo cik lesbian dyke tgk porn manuel ferrara kompom pastu jd wanita sejati

          0

          0
        • lesbian tarik rambut juga klu gado says:

          johnny sin le,abg sado..haha..geli aku les2 nih..bodo ..phuii..klu sbut pasal dildo,ada je kaum laknat nih..

          0

          0
    • Ramli PMS says:

      tak kelako.

      0

      0
  7. Konpius says:

    Kalaulah benar…rasanya bukan Rozanna sorang saje yang buat benda ni sume…tu artis2 yang sentiasa top..yang peminat tengok cantik je rupa…yang buat orang ramai sentiasa terpegun…muka nampak berseri seri…dia orang pun sama gak!

    0

    0
  8. Azroy gila-gila says:

    Kita tunggu jer jawapan dari pihak pompuan, dengar sebelah jer belom tentu betol dan sahih, xyah nak komen bagai….kepada cik Nara…gambar bukti2 tu xde ker? gambar dildo ka apa ka? So peguam cuma pakai cakap jer ker camner??

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Azroy gila-gila,

    Kalau dah dihujahkan di mahkamah, maknanya dah ada bukti dalam bentuk gambar atau benda tu sendiri dibawa ke mahk. Hujah ni perkara akhir sblm keputusan. Sebelum hujah, pihak2 dah beri keterangan lisan atau melalui afidavit. Peguam tak boleh hujah sesuatu yg takde dlm keterangan…gitu laa

    0

    0
    • =+ says:

      kepada en anon, sy ni peguam sivil, bukan syraie, tapi serupa aje kerja kami..sy tolong beri pencerahan ye…sbb agak silap statement awak ni..boleh membawa fitnah..
      hujahan adalah penutup kepada semua dokumen yg pihak2 (awie & rozana) dah file kan di mahkamah..apa yg difilekan ni tak semestinya betul…pihak2 boleh masukkan apa saja yg dirasakan relevan dalam dokumen mereka..tentangan antara satu sama lain dalam dokumen akan berlaku..contohnya dalam kes ni ada permohonan utk penjagaan anak, semestinya ada affidavit sokongan yg menyokong permohonan tu..di sini, pihak2 akan saling cabar mencabar (secara bertulis) dan bertelingkah tentang kesahihan maklumat dalam dokumen..apabila bicara ditetapkan, peguam masing2 akan bawa dokumen dan bahan bukti masing2..NAMUN, sekalipun bahan bukti dibawa dan ditunjukkan pada mahkamah BUKANLAH BERMAKNA BAHAN BUKTI ITU SOHEH @ DITERIMA OLEH MAHKAMAH..kalau pun lawyer awie bawa tangkal dan sebagainya sebagai bahan bukti, apakah dpt dibuktikan itu rozana punya? apakah dapat dibuktikan bahawa rozana buat benda2 tu semua utk tundukkan awie? Bagaimana jika awie yg reka sendiri benda2 tu dan tuduh rozana? JADI, BILA ADA KERAGUAN, HAKIM SUSAH NAK TERIMA BAHAN2 MCM NI SEBAGAI BAHAN BUKTI KES..sekalipun lawyer awie masukkan ttg tangkal ni semua dalam hujahan, tidak bermakna mahkamah akan terima ye…so, sy harap en anon faham..jgn kelirukan org ramai..

      0

      0
      • Tumpang Tanya. says:

        Cik lawyer. Sy nak tnya adakah Phk Mahkamah syariah sudah meluluskn atau masih dlm proses undang2 mengenai penggunaan sihir sbg bahan ‘Bukti’ di Mahkamah Syariah. Sy tahu awk Peguam Sivil. Tp sy hnya nak brtanya shj. Sy fhm dn suka penjelasan anda cuma lbh baik jk pnjelasan itu di buat berperenggan2 sbb agk panjang malah menyenangkn para pembaca agar cpt fhm dan lbh jelas. Terimakasih.

        0

        0
  10. msam pahit says:

    Wow..klu cmni xde hrapan lh nk dpt jgaan ank.
    Knp Rozana wat gtu,tkut Awie lari ye.msti msa
    manderem tu dah kne,Awie mcm lembu cucuk hdung .
    Bertaubat lah.no wonder lh awk kne dush..dush..
    ngn Awie.blh reka cite lg tu.

    0

    0
  11. nina says:

    Kesiannya..dah pakai susuk dan botox pun hodoh lagi. Kalau aku minta refund.

    0

    0
    • anon says:

      kalau tak pakai lagi hudoh kot… Frankly dia dulu mmg tak lawa, tapi skrg ni nampak blh tahan lah.
      Tak heran pun dgn amalan khurafat dia ni, tengok muka pun mcm bukan org baik2…

      0

      0
      • Anonymous says:

        podahhh…kutuk org bukan main anon batak ni…ko lagi jembalang,hati busuk mngata org,mngumpat..batak sungguh prangai…boooo…hahahaaa…

        0

        0
    • okay says:

      komen kau kelakar hahahahahahahaha

      0

      0
  12. Anonymous says:

    giloss ah

    0

    0
  13. Anonymous says:

    0

    0
  14. dami says:

    Artis2 wanita ramai je yg pakai susuk, jampi or asapkan muka & mcm2 lagilah. Dia org mintak dipuji tapi lupa tuhan. Bende2 ni semua kan syirik. Dia org ni mmg tak ingat mati pun. Dah jadi artis & terkenal mestilah nak jaga muka bodi. Beberapa tahun dulu sorang ustaz kat pusat perubatan kata mmg ramai pun yg pakai susuk2 ni, kdg2 bukan di muka je, ditempat lain pun ade jgk, sampai berbelas2 tempat di seluruh badan. Che Ta tu salah sorang yg guna jampi serapah & susuk. Kita hidup bukan menongkat langit pun….sedar2lah…

    0

    0
    • haibye says:

      I tak pasti che ta pakai susuk atau serapah..tapi bila i tengok mukanya..i seram macam ada something wrong…itu yang buat i pelik kenapa orang kata dia cantik..

      0

      0
      • mimiloma says:

        ishh..tak baik kata cam tu..che ta tu sy kenal lama dah sebab dia sepupu kawan sy dan rapat pula..che ta tu kategori manusia kelakar dan peramah yg sy jumpa..dia tu orgnya jujur dan cepat kesian pd org..keluarganya pun okay aje..kalau che ta tu ada memakai benda bukan2 takde la sy tgk dia sembahyang masa jumpa dia di rumah kawan sy..agak2 la buat cerita tu..

        0

        0
    • Anonymous says:

      amboi anon batak ungu bila mngutuk org..hahahaaa..dami konon..choiiiiiiiiii sgt

      0

      0
  15. gucci says:

    Komen Nina paling win! Hahaha

    0

    0
  16. anony says:

    Org biasa pun ramai je yg amalkan bende2 gini sb nak ikat laki takut lari or jatuh cinta dgn perempuan lain. Kalau laki artis, lagilah dia nak ikat. Setengah2 tu bagi laki makan bende3 yg kotor. lsteri2 yg mcm ni tak bau syurga….tapi dia org peduli ape. Yg penting kehidupan skrg., bukan akhirat, tu yg lupa daratan.

    0

    0
  17. dina says:

    Awie ..awie…kalau kau jaga agama…solat…jaga maruah dr awal lagi takdelah benda2 sihir ni sampai kat ko. Dayus benar. Patut sebagai suami kau didik isteri tu mendekati agama….ni ko pulak yg kena sihir….aduhhhh…sendiri cari pasal lah ko ni.

    0

    0
    • Anonymous says:

      kmu tahu ke c awie tu tk jaga solat… kalu dah memang ditakdirkan kena sihir tetap kena. awie juga manusia biasa. dan kita jgnlah nilai org kerana dia nampak ganas. kdg kala org yg nampak ganas ni hatinya baik… kita tidak tahu kebenaran hal rumah tangga awie. kmu nampak ke awie tk didik isterinya. kita tdk tahu kebarangkalian awie mendidik isterinya dalam agama tapi isterinya buat tk tahu… so apa yg berlaku dlm kehidupannya sdh tersurat kita sesama insan seagama mendoakan agar masalah yg dihadapinya selesai kerna yg menjadi mangsa dlm masalah suami/isteri adalah anak.

      0

      0
      • .,.,.,. says:

        awie tu sah2 la jual arak kat kelab malam dia..tak perlu la nak bodohkan diri dgn statement back up awie mcm ni..dan dah berapa ramai dah yg jumpa awie mabuk…adoi laaa…bengap!

        0

        0
  18. sharol mohamed says:

    Salam Awie”

    Janganla jatuhkan martabat suami/lelaki
    simpanla aib isteri/bekas isteri kamu
    sudah cukup kamu seoarng membencinya
    janganlah menghasut orang lain membencinya

    0

    0
    • Anonymous says:

      Awie tak hasut sesiapa pun untuk benci kat isteri dia. Infact dia takda mencanang cerita pasal isteri dia sesuka hati kat media. Apa yang dia buat, dia tuntut dalam mahkamah tu hak dia. Kalau betul isteri dia tak buat apa yang didakwa, kebenaran akan keluar jugak. Tapi, kalau betul isteri dia buat macam tu, yang paling kasihan adalah anak-anak. Awie mungkin sedang cuba mempertahankan anak-anak dia dari jatuh ke jagaan orang yang dia tak percaya seperti isteri dia ni.
      Entah.

      0

      0
    • sue says:

      Awie tak aibkan isterinya pun. Mana ada Awie bagitau media pasal ni. Ini semua keterangan dalam mahkamah. Kalau dah jadi artis, memanglah media akan ikut kes sampai habis. Bila dah masuk mahkamah, Awie kenalah bagi keterangan. Bukan dia yang sebarkan pun.

      0

      0
  19. suria says:

    Ada je sorg artis top bertudung pon pkai susuk. Hari tu aku tgok sndiri oke dtg kg aku jumpa bomoh ni.. Kdg2 yg nmpak baik jgn pndg baik tau. Tp xpela hidup kena selalu bersgka baik.apa2 pun smoga diampunkan allah.

    0

    0
    • Kepoh says:

      bagi la hint…saper?

      0

      0
    • choiii! says:

      dan selama ni di kg kau ada pengamal ajaran salah, kau dan org kampung biarkan aje?…kau pun sama la bangangnya dgn pelanggan2 bomoh tu..lagi nak kutuk org lain..puiii!

      0

      0
  20. malisa says:

    X tau dua dua pun x leh pakai. Pelik juga si rozana ni tunduk kan awie tp masih kena sepak terajang dgn awie. Si awie ni baru tiba tiba puji arni.dan si rozana dah rasa nasib rampas si awie. Arni dah bahagia dgn suami lbh baik . Btl la perempuan baik utk lelaki yg baik.awie dan rozana sgt sesuai.sorang ayahanda kejadah apa.awie x layak gak jaga anak.bg duit hasil pub arak sana sini maksiat dlm pub.

    0

    0
    • kakak says:

      sebab awie dah pergi berubat. lepas tu tengok dlm bank duit plak lesap …so kena balun la dgn si suami.

      0

      0
  21. zaia says:

    Nape mesti patung kemaluan lelaki? Khusus utk ‘ikat’ Awie ke? Emas lk tu…
    Darah, rambut, tulang, tali pusat bayi, dasyatnya Rozana nie…

    0

    0
    • Anonymous says:

      patung kote itu patung “mengawan” nak kasi laki sentiasa ghairah/tak rasa jemu bila bersetubuh. darah, rambut tu selalu nya bercampur minyak dlm botol ….ilmu penunduk/kebal.

      0

      0
  22. cik teratai says:

    So Awie.. mcm ni lah..kembali ke jalan Islam sebenar2 nya.. ko tgk ramai kan kwn2 retis ko da kmbali ke Islam sebenar? jadi ko belum terlambat lagi. Sekarang terbukti hidup ko x tenang, byk masalah.. taubat pd Allah..tutup terus kelab2 mlm ko tu. Kesian anak2 ko yg kecik2 tu.

    Allah maha pengampun.

    0

    0
  23. rianda says:

    hehe. sesuai la tu dgn awie. awie pun bukan baik sgt. tokey kelab malam cari nafkah anak bini. what we expect? dalam kelab ada pmpuan ada arak. tokey syaitan jugak. perempuan baik utk lelaki baik. so kalau jadi mcm2 sendri kasi cek diri sendri dulu la ye awie. arni dapat suami yg baik n boleh bimbing,elok je gaya.. awie ke yg gagal didik isteri? heh

    0

    0
  24. Anonymous says:

    bila jd mcm gini kesian kt anak2…..semua benda tak elok jd tatatapan umum…

    0

    0
  25. Anonymous says:

    pasni nara kuarkan statement rozana pulak….”rozana menafikan kenyataan awie”..tak gitu?cite nara ni pusing2 jer..hentam sana hentam sini…..”good job” nara!!!!!

    0

    0
  26. kim kardashian says:

    jijik nya baca ..esihh2..teruknya si rozana..gamak betoi buat laki camtu..nauzubillah..mintak simpang la i..huhu..patut cakap putar belit..bila awie kuar kenyataan pasal benda tahyul ..dia boleh plak pusing awie tak bagi nafkah dah lama…apa bangang la rozana ni…memang patut la kena belasah …puii..

    0

    0
  27. Pelik says:

    seramnya dgr cite pasal rozana wat awie mcm ni…ishhh..patut la tengok muka rozana pn menyeramkan..wat awie…cuba la wat bisnes lain selain dari kelab mlm tu…ko wat bisnes kelab mlm tu dh sah2 y setan bnyk bertenggek kat d setiap sudut…tu lom termasuk setan y berambut itam lagi..dh le setan kat rumah ko x settle lagi ni d sambung plk setan y kat kelab mlm tu…pas ni mesti rozana tu malu tahap gaban…x ap leh sumbat muka kat lubang jamban…

    0

    0
  28. MAKJEMAH says:

    YAALLAH! DASYAT NYE BETINA NI

    0

    0
  29. Anonymous says:

    Ntah ye ntah idak… sapa pun bole kata camtu… kemungkinan suami dia yang punya bole jadi gak…bukti jumpa x kukuh untuk tuduk sipolan- sipolan

    0

    0
    • Nina says:

      Ntah Awie sendiri yang beli benda2 tu lepas tu cakap itu bahan bukti.Lawak la kau ingat mahkamah ni circus ke.Bukti based on facts.Benda2 sihir2 mana boleh tunjuk as bukti.Bagitau sikit kes atau akta mana yang yang boleh kita refer untuk sihir2?Tak ada ok.
      Tapi kalau bukti untuk Rozana banyak.Awie pukul & bashed dia tu dah bukti, boleh charge Awie untuk kes domestic abuse.Chris Brown pun kena charge woi bila pukul Rihanna.Setahun lepas tu baru active balik.Celebrity hollywood pun kutuk Chris Brown.Kita?huh Awie siap boleh active lagi.
      Satu lagi sijil nikah Awie & Rozana palsu so budak2 tu wajib bersama ibu mereka.Tak lama lagi Rozana dapat budak2 tu.Percayalah.

      0

      0
      • Terbaik dari langit says:

        Kau samakan kes pukul tapi kau tak tengok kes pasal apa pastu nak banding penerimaan orang. Rihanna itu tak sekeji Rozana. Memang tak baik pukul2 tapi jangan nak heran kalau selepas dipukul, masyarakat masih tak sokong Rozana. Kekejiannya mengatasi segala hinggakan orang tak heran pun kalau dipukul tapi tidak semestinya menyokong perbuatan pukul itu.

        0

        0
  30. Aku says:

    Mntak produksi tanah kubur kt astro tu buat cerita ni.ambil rozana sbg heroin.xyah mekap2 da utk si rozana tu.natural da muka cam hantu

    0

    0
  31. Pilih kasih says:

    ya ALLAH…klau betul la rozana wat benda mcm ni…berdosa besar la dia…aku ni y baca tentg ap y rozana wat kat awie pn dh seram n jijik …bukan seram ap..tpi seram pasal azab kubur..ni kan pula dia…x takut azab kubur ke rozana!!!!!!!nauzubillah…

    0

    0
  32. Anonymous says:

    haa…pas ni mesti suami faeza elai tu kan wat cite ni..suami faeza elai kan suka wat cite y realiti pasal khurafat ni…mcm kat tv3 tu ( kifarah)bagus klau d wat cerita ( sbgi pengajaran )

    0

    0
  33. Anonymous says:

    takutnya dgn ceta manderam2 ne…sy pn ada knl seseorg yg kena ikat dgn gf dia guna ilmu hitam tp xjgk kwin2,laki tu mcm nk pg kpd ppuan ln tp mcm xble…yela da kena ”ikat” dgn bnda2 xelok…mcm bodo je bila dgn ppuan tu.sy arap 1msa nnt llki tu akn sedar pg berubat dn pulih.

    0

    0
  34. Ibu says:

    baca komen2 berkenaan amalan2 berbomoh dan benda2 yg berkaitan tu..waahh rasa baru tau ada lagi yg tak biasa tau, hmmm nauzubillah la jgn la kita tak kira pompuan mau pun lelaki amik cara singkat mcm ni utk dptkan sesuatu, mohon je la pd Allah swt, berdosa besor mcm ni, tp apa2 pun kes mahkamah mmg amik masa, bab2 ni kena ada bukti kukuh baru bole tindak selanjutnya, sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua

    0

    0
  35. Si Pitung says:

    Menggunakan ilmu penunduk baik si suami atau si isteri satu masa Allah akan bagi satu hadiah tak kira baik atau pun buruk, tapi biasanya perkara buruk yang akan menimpa kepada si pelaku, oleh itu ingatan kepada para wanita atau isteri atau para suami diluar sana, jangan sekali-kali mengamalkan perkara2 yang bertentangan seperti ini, kerana natijah akan memakan diri sendiri, banyak contoh telah berlaku. Kita hidup didunia ini hanya sementara saja , lebih baik kita perbanyakkan amal ibadat serta mohon keampunan dari Allah swt. Dalam keluarga saya pernah berlaku, kakak ipar saya telah melakukan perkara2 sebegini kpd abang saya sehingga abang saya itu nampak sangat bodoh dan ikut telunjuk isterinya, oleh kerana keperihatinan keluarga tentang perkara ini akhirnya abang saya sedar akan segala-galanya akhirnya abang saya telah menceraikan isterinya yang jahat ini. ternyata dia berkahwin dengan abang saya kerana pangkat dan wang. Tuhan itu maha adil.

    0

    0
  36. u2 says:

    ni dakwaan saja..dakwaan pasal bomoh2 ni tak boleh dibuktikan pun..niat awie dan peguamcara awie adalah memalukan, mempamerkan character buruk isteri, etc yang akhirnya untuk menyatakan pada mahkamah bahawa isteri dia bukanlah seorang wanita/ibu yang baik utk mendapat hak penjagaan / menjaga anak2 mereka..standard la tu bila ada kes cerai dan anak2 jadi rebutan, masing2 akan menceritakan keburukan masing2..melihat pada character awie dan rozana dan cara hidup mereka yg dipamerkan selama ni pada umum, kita boleh lihat yg mereka ni tak hidup mcm org Islam pun..jual arak, buka kelab malam, etc..jadi kalau awie dan rozana masing2 menipu utk menjatuhkan masing2 pun sy percaya..jadi tak perlu nak terkejut sgt dgn dakwaan mcm ni..mungkin betul, mungkin rekaan sahaja..

    0

    0
  37. Anonymous says:

    ini first time baca pasal rozana bomohkan awie. sblm ni mana ada awie cakap apa2 bawak mulut ke apa. ini semua keluar kat mahkamah. maknanya awie dh beri keterangan dan tunjuk bukti kat mahkamah. di pihak rozana plak ada ke bukti untuk menafikan dakwaan awie ni? awie byk bukti yg menunjukkan rozana tak layak dpt hak jagaan, sbb tu laa mahkamah bg kat awie. mahkamah biasanya akan bg kat ibu tapi dalam kes awie ni, mahkamah bg kat awie. so lu pikir laa sendiri…

    0

    0
    • 123abc says:

      anon, dakwaan tu lain maksudnya…kita boleh dakwa apa saja, tapi adakah dakwaan itu disokong oleh pembuktian yang tidak tersangkal? sekadar dakwa isterinya ada tangkal la apa lah, semua boleh dakwa..sekadar nak tunjukkan bukti benda2 yg kata awie dijumpai bawah tilam, dalam pasu etc siapa2 pun boleh buat, boleh cari sendiri kain kuning/hitam dan balut benda2 yg dikatakan..TAPI SIAPA NAK SAHKAN BUKTI TU SEMUA BETUL??? INI BOLEH JADI REKAAN AWIE SAHAJA..jadi kita kena faham apa yg dimaksudkan..PENJAGAAN SEMENTARA DIBERIKAN PADA AWIE KERANA AWIE SORANG SAJA YG PUNYA PENDAPATAN..DIA BEKERJA, WIFENYA TAK…pada mahkamah, yg penting adalah kebajikan anak2 terjaga..Apabila wife Awie contest permohonan hak jagaan ke atas anak2, dia mesti ada sebab..saya rasa dia skrg sudah bekerja @ punya pendapatan dan punya tempat kediaman yg sesuai utk anak2nya..dalam kes awie-wife ni, susah nak jangka sbb masing2 busuk, masing2 lagha dalam agama..kalau sy jd hakim, sy tak pilih Awie atau wifenya, sy akan serah penjagaan anak2 mereka pada datuk/nenek..sbb Awie dan isteri nampak sgt tak beragama..tak bagus untuk anak2 mereka hidup dalam keadaan jahil dan penuh maksiat.

      0

      0
  38. Anonymous says:

    rata-rata orang melayu memang percaya & taksub dengan benda-benda tahyul ni. Malaysia, one of the most superstitious country.

    0

    0
    • peace says:

      kau pernah duduk Msia aje eh? tak pernah keluar ke? aku duduk kat switzerland 4 tahun..mat saleh ko ingat takde kepercayaan mengarut ke? diorg nak kencing tepi pokok pun dia minta izin penjaga pokok tau..jgn ingat di Msia aje ada..di Msia pun hanya org2 terkehel agama aje yg buat benda2 ni..then aku kerja di Norway 2 tahun, lagi haru..lagi mcm2 kepercayaan mengarut diorg percaya..aku bercuti panjang di Indon lagi teruk..tah apa2 tah..semua benda nak percaya dukun..yg penting, aku Melayu Islam, tak percaya benda2 mengarut, hanya percaya dan takut kepada Allah SWT..

      0

      0
      • Anonymous says:

        bodoh. melayu je yang takut “hantu”.. percaya sangat. taksub. paham??

        0

        0
        • peace says:

          oi bangang! aku duduk sana tgk sendiri diorng pun taksub dgn pelbagai benda tahyul..ikut Islam kita tahu la bnda2 tu tak boleh..tapi mat saleh ni agama kristian mostly, so pada mereka benda2 tu benda biasa..so, kalau kau tak pernah keluar dr bawah tempurung, tak payah la bagi statement bukan2..sbb kau tak nampak tmpt lain lagi..susah bercakap dgn org bangang mcm kau..nampak selorong aje..

          0

          0
        • k bye. says:

          Peace di BN klu you mention blajar atau kerja atau duduk luarngra. Mesti kena hentam. Tdk payah lurus sgt. Paling tdk you kena di cop mohor sbg Penipu. Baik jerlah diam2, anon tu mmg tak suka letak nama. Peace … Tatabhsa Inggeris tu kena tepat dan betul sbb di BN ni bhs Inggeris mrk tahap Prof. Jd you tak boleh main2 nanti markah komen you kena bidas. Anon tu mmg duduk Aus dulu tp dia rasa spt dah duduk di smua ngra dlm dunia. Tp peace you pun bacalah betul2 kan dia kata ONE OF THE MOST … bkn dia kata SATU2NYA ngra yg … sian pd you kene kutuk teruk.

          0

          0
        • Hantu x wujud tp Jin syaitan ada. says:

          Salam. Salah tu anon. Org bangsa cina dan India yg paling prcaya malah mrk ada ritual tersendiri dlm adat resam mrk dgn roh org mati. Manakala kita as muslim kena percaya kwujudan Jin Syaitan dan Iblis ada dlm Al Quran. Sy tdk tahu samaada awk ni muslim atau non muslim. Atau awk ni melayu free thinker. Sy brcampur ramai org dan ramai jg sy jmpa mlayu free thinker. Msg2 ada pndpt sndri. Sy pernah kena ganggu di Bilik Hotel. So dah kena spt sy barulah tahu. Pernah awk nmpk dpn mata kpala sndri bantal tu berguling2. Pintu blh tutup buka sndri.Taubat sy tak nk kena lg.

          0

          0
      • Anonymous says:

        sangat poyo. nak mention dok Switzerland 4 tahun. bangga ke?

        0

        0
        • peace says:

          kenapa perlu bersangka buruk? apa yg aku bgtahu adalah fakta. masalah pd kau ke? takkan aku nak tipu aku duduk indonesia pulak? aku bangga jadi rakyat Msia, tapi aku ke tempat2 lain sebab bekerja.

          0

          0
      • Anonymous says:

        peace aku tak percaya la kau pernah tinggal overseas.cakap macam tak ada pelajaran aje.aku 7 tahun australia & masih di sini.tenang aje takde orang nak cakap pasal benda2 mengarut ni.kalau ada pun kepercayaan abboragine orang asli diaorang tp sikit sangat la

        0

        0
      • Anonymous says:

        booooo…… poyo gile.. nak cite yang ko gi sana sini ke? hebat sangat? apsal tak cite ko gi travel satu dunia? alang-alang menipu, biar tipu sehabis baik.

        0

        0
        • peace says:

          mentaliti mcm kau ni yg percaya benda2 tahyul..apa aku sampaikan adalah jgn nak anggap melayu ni teruk sgt..sbb bila di luar, aku tgk sama aje mereka dgn kita..kalau mereka tak percaya hantu, dah kenapa filem mereka banyak filem hantu? kembangkan lah sikit otak tu…aku tulis pasal tempat yg aku kerja sbb hari2 aku disana selama beberapa tahun dan kepercayaan yg tak masuk akal dpat aku lihat diamalkan mereka..lain lah kalau sekadar pergi holiday, sekejap aje..apa yg dapat tgk pun..so, u guys dont have to divert the issue to something stupid and low. tgk core issue la, bukan side dishes.

          kau duduk mana, berapa tahun sekalipun, tgk pada kepercayaan yg kau jumpa dalam masyarakat di kawasan tu la..eg: kalau duduk NY aku tak rasa kau jumpa benda2 mengarut (aku pun tak pernah sampai NY lagi)..logically because they are too busy even to think abt their own personal matter..NY tu kerja kerja kerja saja..so, u wont be able to come accross stupid things like kepercayaan tahyul..so, point is berbalik kepada masyarakat sesuatu tempat. tapi kalau kau rasa mat saleh tak percaya bnda2 mcm ni, u r so wrong..

          0

          0
        • AKUORANGMELAKA says:

          salam. i don’t understand y r u guys so pissed off with ‘peace’s comments. he’s just sharing his views based on his claimed experiences. i do not know about switzerland, but even VATICAN CITY do believe in things like “DEMONIC POSSESSION” & they do rituals called “EXORCISM”. i’ve also read on a couple of blogs that the POPE OF VATICAN has a power to read souls. that’s y he’s called the man with a million soul. you can google about all these things & check it out. soalannya sekarang, “demonic possession” & “reading soul” tu ilmu kejadahnya. ko agak ilmu2tu based atas apa??? tauheed? tarekat???? sufi???? tasawwuf??? ULAU BERLINGKAU BALIK PAGAU. ahaha…

          0

          0
        • Anonymous says:

          Ngra yg sgt mempercayai tahyul. Indon, India, Hongkong, China, Ngra2 Eropah Timur. Afrika, sbhgn dr Ngra Mediterranean ect. Msia tdklah truk sgt pun. Australia bnyk free thinker wlpn sambut krismas. Jd benda2 ni mmg mrk kurang ambil tahu. Tak prlu gaduh2. Blh dikatakn seluruh dunia percaya pd benda2 ni. Sbg muslim pun kita wajib BerIman Prkara Ghaib tp bukan khurafat dan tahyul yg betentangan syarak. Cthnya Percaya Alam Akhrat dn Barzakh. Sy ni pun slalu merempat kat ngra2 org sbb urusan kerja. Ramai CEO pun prcaya tahyul wlpn Jtwn cth diHngkng.

          0

          0
      • Anonymous says:

        Peace yang tersangat lah poyo & bodoh. Ntah-ntah budak sewel ni dok atas peta Switzerland je 4 tahun.

        0

        0
      • carma says:

        Peace, ko banyakkan membaca benda-benda berfaedah dulu. Jangan baca pasal benda-benda tahyul je. Ko pun jadi bahlul nanti. Nak cite ko travel sana sini bagai, pastu cite macam ko dah kenal orang sana. Ko ingat semua orang macam ko? Tahyul & bahlul.

        0

        0
      • Anonymous says:

        Oh by the way, Peace.. You is grammar not good. You is stupid. I is awesome. Boooyaahh!

        0

        0
        • Hantu x wujud tp Jin syaitan ada. says:

          Anon di atas bab you kata org mlayu jer percaya hantu tdk benar sma skali. Smua kaum di msia percaya terutama bangsa cina, India, org asli. Klu bngsa cina ada Upacara bg mkn hantu spya tdk kacau mrk yg hidup. Btw sy bkn mlayu tp muslim. Masa sy duduk di hotel di ngra … nanti kena kutuk klu mention ngra dn kata sy ni Penipu pula. Perkara spt ini berlaku. Sy tnya pkerja hotel pasal bilik tu. Tak guna betul bg bilik org mati bunuh diri. Teruk kena malam tu. Terus tukar bilik. Pernah kena air toilet jap2 terbuka sndri, pintu almari main buka tutup sndri. Bantal berguling sndri.

          0

          0
        • Hantu x wujud tp Jin syaitan ada. says:

          Ok lah … Peace dan Anon. Jaga diri baik2 klu pergi ngra org. Yg paling penting jaga Keimanan kita dimana shj di muka bumi ini. Klu kita Takutkn Allah melebehi segalanya. InsyaAllah smua makhluk akan takut dgn kita sbb kita adalh Khalifah yg di pilih Allah. Senang ckp bila sy sndri terkena jd kaku spt ice beku terus. Cpt2 Ingt Allah. Ukhhhh tak nak kena lg.
          Peace klu msk bilik hotel di luarngra tu bnykkn baca Surah Ayat Kursi. Anon .. sy tak tahu awk kat mana msia atau aus. Cubalah pergi hotel di kemaman. Bila ada pngalmn barulh kita sdr siapa kita sbg hambaNya.

          0

          0
        • Malim kerimun says:

          klu dia org islam,dia tahu pasal surah jiin..syaitan dan jin suku sakat kaum iblis yg dilaknat Allah sbelum kjadian org melayu lagi..

          0

          0
        • Hantu x wujud tp Jin syaitan ada. says:

          Isu agama bangsa tdklah memainkan peranan yg penting sngt sbbnya kbnykkn non muslim pun prcaya. Bg sy fitrah manusia sndri mmpercayai prkara2 ini krna manusia di gerakkn oleh Roh yg kita pun tdk prnah nmpk. Ada dlm Al Quran bhw Allah ada berfirman Urusan Roh hnya Allah shj yg tahu. Jwpn bg Nabi Muhammad apb ada yg brtnya kpd Rasul. Hnya Atheist shj yg tdk percaya. Ntahlh tp sy kenal ada jg atheist aus yg prcy pekara2 ini. Almaklumlah dia travel around the world urusan krja jd dah nmpk mcm2 dan kena spt sy. Tp dia kata kuasa fizik?No komen kat dia ni

          0

          0
        • Hantu x wujud tp Jin syaitan ada. says:

          Peace di Nw York sama juga ramai yg prcaya prcaya tahyul. NY tu besar. Ada Pelancongan Hantu/Roh mati/Seram (kita memelayukn bhs .. hihihi …) di Historical Building atau rumah2. Anon Duduk Aus mesti awk ni org yg berpelajaran tinggi dan poket penuh. Bercutilh di New Orleans 99% locals smua prcaya benda2 ni. Sy ni miskin klu pergi pun sbb keje jd dptlh singgah2 lah kejap sana sini. Pel sy pun tak seberapa malah bhs Inggrs sy sgt menyedihkn sbb tu masa blaja di Uni luarngra Prof slalu komplen grammar sy. Tp luluslh jgk. Irish pun sama. Mrk ni smua taksub pkara2 ni

          0

          0
  39. nurnise says:

    astagfirullahhalazim….allauakbar
    masih ada lagi yang mengamalkan bnda2 mcm ni…
    naik pulak bulu roma baca..

    0

    0
  40. astagas says:

    main bomoh perbuatan terketuk. berdosa besar memperduakan allah. lebih percaya patung drp tuhan.

    0

    0
  41. Gila Ah says:

    dah terbukti la, awie adat pergi jumpa ustaz kat tapah. pernah keluar cerita. rupanya bini sendiri…..choi….semua rahsia pecah la. habis lah ko rozana. silap2 awie hantar benda tu balik…boleh jadi sasau..

    0

    0
    • po says:

      kau ni bukan Islam ye? takde alim ulama akan sebut “nama si polan ni yg bomohkan kau”..kalau ada yg menyebut begini, itu bukan ustaz, tapi itu bomoh!! bomoh nak pi percaya buat apa???!! sama level aje dgn setan depa tu..kau percaya cakap bomoh, lepas tu kau fitnah org lain..dah tu kau percaya dgn konsep ‘hantar balik’..perghhhh!! itu org takde agama aje yg buat..kalau kau Islam, harapnya kau fikirkan apa aku cakap ni..kalau selama ni kau berpendapat ustaz2 jadian yg perlakuan dan amalan serupa bomoh jadi pegangan kau, bawak2 la bertaubat..sbb apa yg kau percaya itu adalah dongengan iblis syaitan jin..kalau ko bukan Islam, takpe lahh..aku faham.

      0

      0
      • anti Tolol says:

        uztaz bomoh islam tak pakai kemaluan palsu la bodoh. rozana tu pakai yg hitam. kau bangang ke aper?

        0

        0
  42. Kodok says:

    tak kemana pun, 9 tahun kebenaran terbukti jua. suami dapat rasa..korang jgn main2. silap2 kena hentak kepala mcm si rozana ni wei. buanglah yg karut ni.

    0

    0
  43. Rokiah Middleton says:

    bini bela syaitan…eeeeee…seramnya.

    0

    0
  44. lukadilukai says:

    lps ni rozana pulak kuarkan statement kata awie ade patung bentuk cipap pulak…

    0

    0
  45. abc says:

    Fuh satu satu terbongkar

    0

    0
  46. mawar says:

    saya tak stuju dngan awie..walau apa pun keburukan rozana jgn lh smpai d paparkn kat media..satu masa anak2 jdi malu..apa2 pun..awie tetap no 1..

    0

    0
    • aku says:

      awie citer dlm mahkamah. reporter yg kepoh menyampaikan.. patutnya dorg ni jgn bg masuk dengar kes laa.. bnda tgh bicara lg dh macam2 info kuar.. takat dgr keputusan sudah la.. masa prosiding tgh jalan ni xyah sibuk.. kesian anak2 baca citer ni

      0

      0
  47. student uitm says:

    Nak dengar apa komen Rozana Misbun plak…Rozana sila beri komen anda pula supaya haters anda tidak mengutuk anda.Moga tuhan merahmati anda.

    0

    0
  48. utusan merapu says:

    Rozana “ini semua fitnah nak jatuhkan saya”. Botol tu semua…botol kicap.

    0

    0
  49. Haliza Misbaboon says:

    jangan babitkan saya…

    0

    0
  50. kwangx3 says:

    Rashid Sibir dah ada pelakon baru utk Tanah Kubor musim depan…tak yah gi audition.

    0

    0
  51. Hidopppp Awieeeeeee says:

    bini yg main benda2 kotor ni patut kena penumbuk je. aku sokong awie. sepak kasi masuk longkang.

    0

    0
  52. TEEpah says:

    aisshh..boleh diterima ka hujahan sihir2 ini? mcm tak blh menang jah si awie ni..dahlah sijil kawen tarak..maknanya, anak2 dia dgn rozana tu..dia takdak hak langsung

    0

    0
  53. jejai says:

    apa pun yg berlaku dalam rumah tangga awie, 1st thing aku salahkan awie gak sbb dr dulu lg ko dh bagi anak bini mkn hasil wang yg kurenggg (night club awie kt ipoh tu), dah terbukti klu bg mkn wang hasil x betul mmg rumah tangga jd haru biru….so sbagai ketua keluarga patut awie cari jln betulkan kesilapan dia dulu then kesalahan family, cerai berai bkn jln terbaik

    0

    0
  54. intannurazzura says:

    takpe abang awie…akan ku tunggu mu…

    0

    0
  55. diamdiam says:

    jgn sibok dok bckap pasal org ,, kang silap hr bulan kene batang hidung sndiri tnpe x seda ,, dunie ni macm roda ,, tgk diri sndiri dulu dah cukup amal ibadat kau ?? nk ngumpat-ngampat org no 1 ,,sebok bercakap pasal dosa pahala org buat ape ?? benda mcm ni jdkan pengajaran ,, CUKUP STAKAT BERI NASIHAT,JANGAN NT KAU ORG YG TERJERAT !!!HUHH

    0

    0
  56. […] satu ketika dahulu pernah mendakwa isterinya, Rozana Misbun menggunakan ilmu hitam dan barang khurafat seperti patung kemaluan, tali pusat bayi dan tangkal untuk menundukkan dirinya. Barang-barang […]

    0

    0