Written by AbangNara | October 30th, 2014

Inilah nasib menjadi seorang ibu tunggal sejelita Rita Rudaini. Asal ada berlakon dengan pelakon lelaki kacak, pasti akan ada gosip bercinta yang akan timbul. Terbaru, Rita melahirkan rasa kurang selesanya selepas digosipkan dengan Remy Ishak. Desas-desus percintaan antara mereka ini timbul selepas sekeping gambar Rita bersama anak buah Remy Ishak di lokasi penggambaran tersebar. Hmmm. Kesian kan jadi Rita?

rita rudaini

Sebelum ini Rita juga pernah dikaitkan dengan penyanyi Nomad sehingga menimbulkan kemarahannya. Kata Rita menerusi Harian Metro:-

Sebelum ini saya dah pernah kena dengan Nomad, sekarang dengan Remy Ishak pula. Saya tak suka dan tak seronoklah bila digosipkan macam ini. Saya rasa tak sedap orang komen macam-macam hanya kerana saya janda. Maruah saya diperlekeh bila orang luar komen macam-macam. Tahu sajalah status janda ini orang mudah fitnah macam-macam sesuka hati mereka.

Kenapa pula isu ini (bercinta dengan Remy) timbul tiba-tiba dan mengapa sekarang? Sedangkan saya sudah kenal Remy dan pernah berlakon bersama beberapa kali sebelum ini tapi tak ada pun orang nak gosipkan. Hanya kerana saya kebetulan bergambar dengan anak buahnya di lokasi tiba-tiba orang tuduh kami bercinta. Kelakarlah dan tak masuk akal.

Inilah harga yang perlu dibayar menjadi seorang insan bernama Rita Rudaini. Iyerlah, orang cantik memang jadi buruan ramai lelaki. Mungkin gosip ini timbul kerana para peminat mahukan Rita segera bersuami kembali dan menikmati kebahagiaan hidup sebagai seorang isteri. Sayangnya, Rita menegaskan buat masa ini hatinya masih tertutup lagi. Kata Rita lagi:-

Ketika ini hati saya masih tertutup untuk mana-mana lelaki. Kalau betul ada lelaki yang dapat bukan hati saya semula, saya sendiri akan berkongsi dengan semua. Siapa yang kenal saya tahu saya bukan jenis kejar lelaki, itu diri saya dari dulu.

Tapi bagi orang tak kenal saya, mungkin orang akan sangka saya gila ‘anak ikan’ seab dikaitkan dengan lelaki muda. Padahal semua benda yang tak betul. Hal macam ini tak elok untuk masa akan datang sebab bila anak-anak saya sudah pandai membaca, takkan mereka nak baca benda-benda macam ini.

remy ishak

Sabarlah ye Rita. Lumrah kehidupan semua ini. Abang Nara pun percaya Rita takkan semudah itu mencari pengganti bekas suaminya. Seperti yang dikatakan, bila dah bertemu pengganti, Rita pasti akan berkongsi berita gembira itu dengan kita semua. Sehingga ke saat itu, harap kita bersabar dan tak buat gosip murahan sebegini.
izie fashionP.S: Jom shopping baju2 cantik kat iziefashion . Harga dijamin berpatutan. Semua item ready stock. Trusted seller. Berdaftar dengan SSM. Belian boleh dilakukan di website @iziefashion di www.iziefashion.com . Boleh cek stock availability status dekat website jugak. Cepat dan pantas.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

72 responses to Rita Rudaini Kurang Selesa Gosip Bercinta Dengan Remy Ishak

  1. K bai says:

    bagus la…lepas tu kena pukul cam Tiz Zakiah :)

    0

    0
  2. bigmama says:

    habis selama ni yang ko meroyan dok burukkan bekas laki ko tu… ko tak takut pulak anak2 ko baca…

    0

    0
  3. Maniam says:

    Suka lelaki berkulit gelap ye Rita? I still single…nak try?

    0

    0
  4. Anonymous says:

    She’s a beauty cuma nasib tak sebelahi dia………………….

    0

    0
  5. rasa tertipu says:

    Jual produk kecantikan tapi kat ig semua selfie pakai 360. :/

    0

    0
  6. rabun says:

    xyah kawin la rita..jage je anak2 ko tu

    0

    0
  7. MAK TEMAH says:

    semoga cepat2 di pertemukan jodoh dengan insan yang lebih baik

    0

    0
  8. huhh says:

    Xsuke maruah sy diperlekeh???? Tau pon xsuke.. ex ko dulu si aidil tu bukan takat ko perlekeh.. tp ko da londeh n bogelkan dah’ xde plak ko nak kisah atau kesian kat diekan??? Menyampah sgt2 rase nak cili je mulut ko tu.

    0

    0
  9. Anonymous says:

    prnah bc dkt mana ntah, rita pernah ckp dia x nak anak2 bencikan ayah mereka.. tp dari cara dia buat.. buruk2kan aidil, mmg dia scr x langsung blh bt bdk2 to bencikan ayah mrk

    0

    0
  10. Nina says:

    ko dah kenaper Rita, …nak ? cakap aja lah.

    0

    0
  11. lol says:

    Ala org kenen kn je tu..biasa lah peminat..bukan isu besar pon..lau smua bnda nk komen..nk bahas..nk msuk paper..mmg x aman la dunia..org akn asyik bcakap je la..untuk buat org bhnti bckp psl kita..kita tu dulu cuba blajar kunci mulut..jgn smua bnda nak jwp..jwp psl kje sudh..bkn bmkna kita diam kita slh..dah dewasa pon..pndai2 pikir la..kdg2 kita nie x kira la rita ke org biasa..kita marah org sibuk psl kita..ambik tau psl kita..tp hari2 apa sje kita buat..hpy..marah..jge ank..bcuti..mkn..gaduh laki bini atau apa sje la..smua nk tunjuk..nk luah kt instagrm..fb..twiter..dr org x thu jd thu..psdhl hal rumh tngga..fmly..rumah nie rahsia..tp dunia skrg sblknya..bukak je laman sosial smua bnda bley thu khdupan seseorg..x malu ke..

    0

    0
  12. […] kepada Harian Metro hari ini, Rita Rudaini sendiri mengakui yang beliau kurang senang dengan gosip yang sedang diperkatakan […]

    0

    0
  13. Jenab says:

    Kau lagi ? aduuhhh

    0

    0
  14. […] kepada Harian Metro hari ini, Rita Rudaini sendiri mengakui yang beliau kurang senang dengan gosip yang sedang diperkatakan […]

    0

    0
  15. masjid tanah clan says:

    hahaha…siapa la yg ngokngek sgt gossipkan diorang ni..remy tu akan lari sebatu jauhnya kalau si perempuan itu bernama Rita Rudaini..hahahaha..

    0

    0
  16. mr.right says:

    yg duk kutuk rita ni mesti kebanyakkan geng jdt.. mulut puaka dari rita.. ya la kan sekurang-kurangnya rita xpenah ambil tau hal korang..korang ja sibuk komen kisah dia.. aku tgk dia bercakap pun hal dia ja.. itu pun nak menuntut hak dia..mmg kena pun dgn peragai aidil yg mcm tu.. klo rita ni jenis pendiam mmg tak la si aidil ni nk respon pasai ank2..lg 1 aku tgk rita ni ada pendirian…

    0

    0
    • anang says:

      yg engko ni kenape tetibe lari tajuk ? jdt pulak peginye . abis org yg kutuk kau tu geng jdt jgk ke ?

      0

      0
  17. zarema says:

    Remy ishak: saya pun x selesa d.gossip ngan RR sbb mulut dia longkang, garang plak tu

    0

    0
  18. Remy 4eva says:

    Kalau Rita tak nak kat Remy, saya nak. Dah lama jatuh cinta sejak drama Cinta Jangan Pergi. I love you Remy Sahak.

    0

    0
    • annabelle says:

      oh aku dh jatuh cinta dgn remy sejak cerita nur kasih..tlg jgn cantas gue..haha

      0

      0
      • wki-wki says:

        oo.. aku suka dia dr zaman sinderella.. lagi awal dr korang….sila beratur kat belakang ya..ahahaha

        0

        0
    • Fiza OSMANG says:

      Pukimak kau la…
      Eja nama pelakon pun salah .. Ada hati nk ambik remy..
      REMY ISHAK tu AKU PUNYA!!!
      Kau ambik aje RAYMIE SAHAK kau tu aje.PUIHHH!!!

      0

      0
  19. Mimo says:

    Pernah jumpa remy ishak face to face. Rupanya hitam gila and cam bangla. Sorry to say.

    0

    0
    • Anonymous says:

      Aku pun pernah jumpa dia face to face, siap bergambo lagi pat Singapore Expo. Tak der-lah dia itam cam bangla. Bila dia berbicara dengan pengacara sungguh bersopan santun dan beradab sekali. Lembut tutur bicaranya. Pakai pun smart lawa gitu.Remy Ishak the one and only Hero Malaya.

      0

      0
    • Fiza Osmang says:

      Pukimak kau la .., sebut remy itam mcm bangla..
      Ntah bapak kau yg mcm Bangla agknya..
      Cibai punya mulut bangkai!!!

      0

      0
    • saya says:

      Saya pun pernah jumpa remy ishak hensem jugak pe.. mmg lah gelap but tk de lah itam cam bangla tu.. agak2 lah klau nk komen… den cara cakap dia pun bagus.. bole dikata kan hero melaya…

      0

      0
  20. bukan anti....tp meluat says:

    Kurang selesa ngan gosip cinta…..tp sgt la selesa bukak pekung didada haihh…hipokrit sungguh.

    0

    0
  21. Hanez Suraya says:

    Tipikal sangat Rita ni. Macam la orang tak tau kau yang dok terhegeh2 kejar jantan dalam SETIAP drama yang kau berlakon. Harap2 Remy kasik warning keras kat pompuan sundel tak sedar diri mata duitan ni macam Aaron Aziz buat dulu. Terus takda berlakon sama dah sebab terlajak jalang katanya.

    0

    0
  22. badang says:

    kau org igt dia org ni pernah main x…mestilaa janda gersang koh3x

    0

    0
  23. wangbipuhhanhu says:

    rita nak aidil,, nak aidil,,, nak juga,,, rita nak player jdt,,, rita nak gaji 50k ,, huhu

    0

    0
  24. Apa pun tak boleh janda bacin ni says:

    Takpelah RR, Remy pun bukannya nak kan kau pun… Dah terbarai, kereta lalu 40X dah. Bacin… UUwweeeeeekkk

    0

    0
  25. hmmmmm says:

    Abang Remy Ishak…jgn ler nak kat pompuan ni!! Lari cepat2….. menyusahkan hidup je nanti!

    0

    0
  26. mojo says:

    Eeeee,muka jantan,berlakon kemaruk celah kangkang jeee.terlajak la suda.

    0

    0
  27. gain weight says:

    Because the admin of this site is working, no uncertainty very soon it will be renowned,
    due to its quality contents.

    0

    0
  28. He sayys he has to offer everyone, whether wee aree to have helped bring boston limousine about the bloody incident,
    which can be used on housing costs, David M.

    0

    0
  29. Arlie says:

    Normally with bed cuban humor bugs, cockroaches and termites.
    That squirrel chirp sound?

    0

    0
  30. True Religion jeans feature a snug fit and a slightly flared bottom.
    Furthermore, a procession of shoes which is deigned are outdoor activities are on the notion that people should get along well with nature.

    Under Armour Spine Bionic BB: A great all-round multipurpose shoe that can confidently give
    both Adidas and Nike a run for their money, the Spine Bionic range
    supplies exceptional traction on the court.

    0

    0
  31. Titles like Everquest, Warcraft, Begin Battle Galaxies, Guild Wars and Matrix online
    are the popular multiplayer video games that belong to this genre.

    0

    0
  32. In the long run for disaster and then gloom at the same time the current recession takes a toll, the united states has found the fed government in this particular seems to did not mainly realised of
    the fact that UK is there to some horrible debt chaos, that is planning to truly take action,
    ideally resorting england back into the united states doing it was previously.
    During a blocking scenario, the particular opponent often shuffled his feet too soon or
    this individual appeared to be too far gone to get in position. To get extra facts on this and all
    other sneakers available, stop by the web page or a regional vendor.

    0

    0
  33. 2014 Season including sportsbook odds and other variables.
    The online Sportbook has made it easy for any one above the age
    of 18 to place a bet on their teams. I feel
    a individual has the right to pursue their dreams, and be able to provide for their family.

    0

    0
  34. You will have to sift through several freemiums and ‘lite’ versions to find the
    free i – Phone gems that are addictive and fun to play. Add a little bit more of your sparkling personality that has
    to shine through loud and clear. This game is your typical full-scale 2D space shooter with varied levels and huge alien bosses.

    0

    0
  35. An alliance that was general shouldn’t be shaped purposely!

    0

    0
  36. homepage says:

    Para más información, puedes preguntar el próximo artículo sobre las utilidades de la Terapia On line, y quienes pueden beneficiarse de ella.

    0

    0
  37. Ruth says:

    boxes for bottles, postal, mugs, picture frames,
    stationery etc. Web-to-print (W2P) is most applicable to general
    commercial digital and wide-format production where
    there are many short-run jobs. Once it has downloaded, open it
    and print as many copies as you need.

    0

    0
  38. My lawyer made cash by working with the opposing lawyer, having meetings with them and
    working for his or her mutual profit.

    0

    0
  39. Rocky says:

    Loss of habitat by deforestation is the main reason for them
    becoming endangered. Gulping down glasses of wine can cause health problems such as liver and kidney disease
    as well as cancer. She also use botox to some enhancement like
    hair color and make up.

    0

    0
  40. Deangelo says:

    Thank you for every other excellent article. Where else could anybody
    get that kind of information in such an ideal method of writing?
    I’ve a presentation next week, and I am on the look for
    such information.

    0

    0
  41. Shelley says:

    Domestic as well as many international brands are now available to all the people
    according to their desire and according to their pocket.
    These cardigans are incredibly affordable and can be found nearly anywhere today.

    Many jackets can be worn in a business casual environment by
    day and dressed down with a nice pair of jeans by night.

    0

    0