Written by Bella | April 17th, 2017

Sejak kebelakangan ini, agak jarang juga pelakon Remy Ishak muncul di kaca televisyen ataupun hadir ke majlis hiburan. Ada sumber memberitahu Mary Jane di dalam akhbar Utusan Mingguan, Remy sebenarnya sedang sibuk membuat persiapan perkahwinan beliau tidak lama lagi.

Mary Jane dengar Remy khabarnya sedang membuat persiapan perkahwinan. Betul ke? Bukan apa, ada yang membuka mulut mendedahkan kisah Remy yang khabarnya sedang sibuk merancang hari bahagianya yang bakal menjelma tidak lama lagi.

Nak buat majlis perkahwinan bukannya mudah jadi Remy buat sendiri segala-galanya. Remy pula orang yang mementingkan kesempurnaan, sebab itu dia sekarang sibuk menguruskan macam-macam hal.

Menurut Mary Jane lagi, bakal isteri Remy bukanlah daripada kategori orang popular. Ermm, siapa agaknya yang sudah berjaya membuka pintu hati Remy untuk bercinta lagi dan menempuh alam perkahwinan? Sama-sama kita nantikan..

Sumber Berita : Utusan Mingguan

[jetpack-related-posts]

11 responses to Remy Ishak Bakal Berkahwin Tidak Lama Lagi?

  1. kak piah says:

    Ada jugak pompuan yg nak mamat bangla ni. Habih la anak2 garenti mendung je

    1

    31
    • orait brader says:

      boleh ke jaga anak dara orang dengan pendapatan sebagai artis je. Masa depan tak terjamin, sama gelap macam dia. Undila Pakatan Harapan untuk kesejahteraan rakyat

      0

      15
    • milah says:

      semoga cepat2 bertaubat. putih mcm hantu cina pon bkn lawa mana. xde otak punya komen. ko ni mesti kaki kpop.

      25

      0
      • Sara Goodman says:

        milah, aku rasa kau pun kulit gelap, pasai tu kau emo kot? Kalau dah gelap tu kau tenyeh sekilo fair and lovely pun tak kemana. Tak pe le kau suka bangla itu citarasa kau la milah, aku cuma nak kata kau gelap, laki kau gelap anak kau lagi gelap

        0

        25
        • ustazah naruto says:

          kata2 ko hina si milah tu, sama dgn ko hina ciptaaan Allah SWT. minta maaf dgn milah dan remy ishak yg ko kecam tu, then bertobat la sebelum masuk neraka

          6

          0
    • Ninia says:

      Haha..ni mesti frust sbb kak piah mendung.sabarla kak piah…mendung pon kurniaan Allah.jgn beza2 ya…

      3

      0
    • anon says:

      jgn menghina rupa org, bkn dia mintak dilahirkan dgn rupa mcm tu. lngt, tuhan yg jadikan dia & semua manusia. Ko tu lawa sngt ke? Sekurang2nya sifat dia sempurna & dia selebriti terkenal, ko ade ape???

      8

      0
    • Anonymous says:

      at least dia tall, dark and handsome.

      7

      0
  2. Anonymous says:

    kalau betul.. tahniah..

    9

    0
  3. Rj says:

    Kepada kak piah..anak matahari ke,anak mendung ke,yg penting sempurna akhlak,jaga mulut,jaga tangan..asal tak mcm awak,mungkin awak terlebih matahari kot..

    20

    0
  4. tina fazlita says:

    kahawin ngan…anak datuk sosila katanay..tak pun janda kosmetik mana pulak…

    0

    3

Leave a Comment

Optional