Written by AbangNara | April 8th, 2013

Menarik pendedahan yang dibuat oleh Presiden SENIMAN iaitu Zed Zaidi mengenai kegiatan beberapa artis tempatan yang telah menjadi ejen bagi memujuk kalangan rakan artis untuk menyertai parti-parti pembangkang sebagai usaha meningkatkan pengaruh.

zed zaidi

Berkata kepada Utusan Malaysia, Zed Zaidi memaklumkan yang SENIMAN telah menerima aduan daripada kalangan artis sendiri yang berasa tidak senang dengan tindakan artis-artis propembangkang tersebut. Kata Zed Zaidi:-

Saya dapati ramai artis telah tertipu dan menyesal kerana terpedaya dengan taktik yang digunakan oleh artis-arti propembangkang berkenaan. Setakat ini, Seniman hanya mampu bersikap neutral dan menasihati mereka. Sasaran artis-artis propembangkang ini adalah golongan artis yang baharu memakai hijab, saudara baharu dan artis-artis yang mula mendampingi agama Islam.

zed zaidi

Zed Zaidi juga turut mendakwa yang artis-artis pro pembangkang ini menerima bayaran yang tinggi setiap kali mereka muncul di pentas ceramah pembangkang. Zed Zaidi turut mengakui yang habuan wang ringgit merupakan faktor artis-artis tersebut menyertai parti politik pembangkang dan mereka menjadi buta mata berbanding menegakkan agama Islam dan memartabatkan Melayu.
zed zaidi
Untuk anda yang tidak tahu, Zed Zaidi sememangnya merupakan salah seorang ahli UMNO dan kuat berkempen untuk Barisan Nasional sempena PRU13 ini. Bagi Abang Nara, semua orang ada hak masing-masing di negara demokrasi ini. Yang penting hari mengundi nanti, buatlah pilihan yang bijak. Jangan sembang lebat tapi daftar mengundi pun tak lagi. Tak gitu?

Baca Yang Ini Pulak:-

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

297 responses to Ramai Artis Telah Tertipu Dengan Taktik Artis Pro Pembangkang – Zed Zaidi

  1. nah kau says:

    Ramai artis2 yg tidak tutup aurat…kenapa tak tegur??? :(

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 287 Thumb down 4
    • Norman says:

      dia mengata Abby lah tu….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 167 Thumb down 6
      • Aishah says:

        tak habis-habis nak cium bontot umno yg penuh rasuah, korup dan politik kotor tu!

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 313 Thumb down 98
        • Mira says:

          Artis2 Malaysia yang bodoh dan banganggg! Jangan jadi bodoh mcm lembu shahrizat lagi! Ubah Sekarang! Selamatkan Malaysia

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 255 Thumb down 84
        • Please La says:

          “Hutang Negara Malaysia 2012 (RM456.1 Bilion) : 2 Syarikat RATINGS AGENSI ANTARABANGSA Beri Amaran Kepada Malaysia!!”

          ..kau masih nak dukung umno?????

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 282 Thumb down 60
        • Memeye Teyeye says:

          kaki ampu….!!!!!!!!!!!!!!!!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 214 Thumb down 28
        • Trett Tet Tet says:

          Mari kita lupakan UMNO-BN untuk 5 tahun kehadapan. Kalau parti pembangkang tak boleh buat kerja, kita undi balik la UMNO tahun 2018 akan datang.

          Apa yg nak risau/ takut sangat pada reformasi. Belum cuba belum tahu…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 356 Thumb down 62
        • Mak Jemah Dah Stress Tahap Gaban says:

          Mak Jemah rimas ngan UMNO sebab banyak sangat pendatang2. Rasa macam mak Jemah mengemis dibumi sendiri. Undi Mak Jemah biarlah rahsia…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 260 Thumb down 28
        • Rozitah Cik Tu says:

          Gambar ke-3 Zed Zaidi tu dah dekat 10 kali Abang Nara masukkan dalam blog ni. Xde gambar lain ke?

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 163 Thumb down 3
        • Yasin says:

          biarlah diaorang nak skong saper pun. kau ke yg bayar duit PTPN diaorang?

          vangang @very bangang dia nehhh!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 165 Thumb down 14
        • Ribut Mengikuti Ceramah Najib says:

          Cuba tengok ni wahai ahli2 UMNO…..jgn senang2 nak fitnah orang khemah terbang nanti …..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 170 Thumb down 28
        • Anonymous says:

          awal2 posting mesti byk penyokong PR yg akan bg komen lps tu japgi jaga2 la mesti segerombolan cybertrooper umno dtg tunjuk kan ke dangkalan.. komen pun dpt upah

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 134 Thumb down 37
        • sinister says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 45 Thumb down 155
        • Salwatie says:

          benda2 lain kau tak nak bising lak. filem2 Melayu rempit, hantu, toyol, kurafat, tahyul, lawak bodoh yg merosakkan minda anak2 bangsa kau tak nak melalak plak kan????

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 158 Thumb down 8
        • Astafirullah says:

          Berdakwah itu wajib dalam Islam. Kau dah murtad ke? Jgn biadap sangat la….

          Sabda Rasul yang bermaksud: “Sampaikan daripadaku walaupun satu ayat”. Dan Sabdanya lagi: “Katakan yang benar itu walaupun pahit”.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 176 Thumb down 8
        • YB POYO Jadian says:

          ini lah permainan ahli2 umno yg jahil dan busuk..sebusuk bangkai dan nanah.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 130 Thumb down 29
        • amoi says:

          bg aku,umno dh byk menipu rakyat..sudah3 lah yg menyokong umno..sbb bg aku, dh byk sgt umno mkn rasuah,curik duit kita semua..jgn disbbkan umno hulur 500, 1000 korg dh sronok n tepuk tgn n trs sokong umno…x nmpk ke skrg ni dh byk sgt hutang yg najib lakukan kat negara kita sdgkan negara kita penuh dgn hasil bumi yg sgt menguntungan negara dan rakyat?yg plg aku x suka,demi duit,org umno n penyokongnya saggupkan ketepikan agama..fikirlah mati sama..kita bkn selamanya kat dunia ni..duit leh cari sbb rezeki allah yg bg..bkn najib bg..bkn umno bg..klu allah hancurkan semua tu,sekelip mata je duit tu leh hilang..pkirlah sebaiknya..bkn bemakna pilih umno masuk neraka..tp pilihkan parti yg membawa kita ke jalan yg diredhai allah..memilih pemimpin mengikut hukum allah..bkn pemimpin yg menghancurkan kita n negara..

          So zz,pk n renungkanlah ye..jgn sbbkan duit, ko main redah ckp je..srh bini tu bertudung n menutup aurat yer..buat amalan yg disrh allah..jd pemimpin yg dihormati..bkn dicaci…jgn jd macai jgk :-P

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 172 Thumb down 25
        • Kakiku says:

          semua kaki kipas, kaki ampu, kaki bodek & kaki gila kuasa cepat…….

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 102 Thumb down 7
        • What a bull$hit !!!!! says:

          Demokrasi di Malaysia- kita tidak boleh menyokong parti lain cuma UMNO- BN semata !

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 120 Thumb down 10
        • Opa says:

          Jangan percaya Buletin TV3…semuanya bohong, putar belit dan propaganda orang2 cam zed ni la.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 163 Thumb down 18
        • Cermin says:

          Zed, clean your own ass before asking others, please. Busuk la weii sijil SPM kau tu !

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 90 Thumb down 14
        • Kak Tam says:

          Dr Mahathir cakap Melayu2 malas sebab nak kasi melayu2 mcn Zed ni kerja keras supaya umno dapat merompak lebih banyak hasil dengan mengaji orang2 yg macam balaci2 BN-UMNO ni la @memperkayakan temolok2 dan perut2 gendut mereka ni. akak tak sekolah tinggi pun akak dah tau taktik UMNO yg dah lapuk ni.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 94 Thumb down 14
        • Lembu Gemok says:

          pembangkang bayar duit banyak?woii..ada tempat2 tu pembangkang nak buat bendera pon tak cukup bajet…bodo gila statement ZZ ni…sapa yang banyak duit sekarang ni??aiyoo..neutral kepala angguk ko!!!kalau neutral yang ko bantai pembangkang tu kejadah??takleh blah ZZ ni!!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 117 Thumb down 7
        • Anonymous says:

          bukan semua orang UMNO tu betul caranya,sekarang masing2 dah celik mata.jangan nak gadaikan agama untuk kepentingan sendiri , cermin diri dulu sebelum nak mengata.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 59 Thumb down 5
        • Anonymous says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 64
        • Anonymous says:

          aku rs ZZ ni dpt jd presiden seniman bkn sbb undi yg btl,tp sbb dia begitu setia tlng umno buruk-burukan artis yg berhijrah n begitu taksub memburukan PR tu yg dia dpt jawatan presiden seniman tu,tgk la dl dia burukkn Harun salim bacik ms HSB jd presiden x bt keje la apalah pdhal dia yg nak jwtn tu,nmpk sgt ko ni gila kuasa ZZ..mmg umno mcm ni la,suka menciplak,x bt keje,mkn duit rakyat dan yg paling2 org umno suke sgt FITNAH ORANG!!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 33 Thumb down 1
        • .................. says:

          Lihatlah sendiri UMNO- BN maki hamun sesama Islam ! Sedih…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 4
        • hahaboy says:

          Kat sini sesuai la skit video yg Mira tu post. Kalau tak, ade je off topic punye video kat page lain.

          Hot debate. What do you think? Thumb up 1 Thumb down 10
        • engkau bodoh says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 41
        • Izah says:

          yg sesat tu UMNO..hanya orang sesat yg tahu menuduh orang sesat. Sila semak fakta, jgn tengok TV3 lembu UMNO…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 40 Thumb down 4
        • nini says:

          Hak alah…ko boleh jadi DUTA BN..Apehal lak nak marah artis laen nak sokong pembangkang..masing2 punye choice ar…apehal..ko takot x dapat comisyen dari BN ke kalu gagal tarik artis masuk BN..Aku x cayer langsung SENIMAN is neutral towards this politic agenda..cehhh..aku bace statement ko nak muntah larr..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 5
        • islam itu indah says:

          i tulah org pembangkang macam mira dan sekutunya asyik nk kata org bodoh la bangang la maki hamum la…ada ka dalam islam suruh kita maki hamun ckp org bodoh?????? sudah arrrrrrrr fikir & renungkanlah

          Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 17
        • Mak Jemah says:

          setuju dgn Trett Tet Tet, benda kecik je. kita boleh kasi can PR tadbir negara kita dalam masa 4-5 tahun. kalau takde benefits, korang semua boleh undi UMNO-BN balik. simple je sebenarnya.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 3
        • Anonymous says:

          bengong la korang ni….kau nak sokong sapa ko punya pasal la..xyah la nak caci maki org

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 5
      • Fed Up With A Mess says:

        alahai ZZ….nak dapat title ‘datuk’ segera kah?

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 173 Thumb down 10
        • Renungkan says:

          Nampak yg ZZ masih tak dapat beza/jahil antara Fardu Ain lwn Fardu Kifayah. Berdakwah itu ialah FARDU KIFAYAH !!!!!!!

          Siapa sahaja boleh berdakwah dan siapa sahaja boleh memperolehi hasilnya yang luarbiasa. Allah swt memang Maha Pemurah sehingga Ia mengurniakan kepada kita satu amalan yang mudah dengan hasil yang luarbiasa ini. Meskipun demikian, jangan lupa ada musuh yang sentiasa berusaha untuk menjatuhkan kita iaitu syaithan. Oleh kerana syaithan mengetahui bahwa pekerjaan ini sangat mudah dia dan balatenteranya bermati-matian berusaha untuk menghalang kita dari melakukannya seperti Zed Zaidi !

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 136 Thumb down 5
        • Puihh says:

          budaya umno budaya kaki mengampu, tak boleh ditegur, tak boleh masuk parti lain selain umno. demokrasi atau……..democrazy ?

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 159 Thumb down 9
        • IQ SELEVEL KERBAU says:

          makin lama makin bodoh…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 99 Thumb down 4
        • Belah Lah Wey says:

          diam lah.. pegi nyanyi lagu Sembilu !!!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 107 Thumb down 4
        • Ribut Mengikuti Ceramah Najib pt2 says:

          ..lagi ribut mengiringin BN-Najib.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 89 Thumb down 11
        • Anonymous says:

          ZZ kerbau peliharaan umno…sggp jg ko cium bontot2 org umno yer…ko lbh kesian dari artis yg ko kata tu..nnt umno kalah ko boleh pg berambus tkr warga negara jd org sulu ok…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 109 Thumb down 8
        • gelly gelly says:

          diam r kau bebal..!!! pasal retis dok berlakon berjimak fap…fap… atas katil nak tegur lak, x abis2 nak ckp sal politik..!! suka aty r retis2 nak pilih pembangkang ke UMPORNO ke..!! itu hak mereka.. dasar nak megampu kerajaan je tau.. nak dpata DAtO segera lah 2.. piuttthhhh… benci gan retis yg sekor nie

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 100 Thumb down 11
        • UMNO KOTOR says:

          Tahukah Zed Zeidi..penyebar video seks Anwar adalah puak2 UMNO…?

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 104 Thumb down 7
        • Hanya Mampu Mengucap says:

          LIHATLAH…BETAPA HINA & KOTORNYA BN… !!!!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 3
      • Bertaubatlah Ahli2 Umno says:

        Dalam islam ada mengatakan…jgn menghakimi orang lain. kejap lagi kau yg Allah laknat dulu.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 60 Thumb down 4
        • xnak mjlis grand says:

          woi yg dok berlakon di ranjang ko xnak pulak tegor kan??yg dok pakai baju xckup kain wat aksi xsenonoh wat filem xsenonoh ko xnak tegur pulak kan.mmg macai lah kau ni.ade ke org dkat kn diri dgn agama pulak kna tegor.phuiiii

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 50 Thumb down 0
        • Anonymous says:

          MULA2 AKU IGT ABBY YG BODOH TP RUPA2NYA ZZ YG BODOH SELAMA NI..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 40 Thumb down 2
      • Anonymous says:

        Abby dah sedar ZZ ko bila lg?rupa-rupanya selama ni Abby lbh pandai dr ZZ,ZZ dlm mimpi lg Abby dah smpi ke bintang..pastu ada hati nak mengata org..kahkahkah..bt lawak la ko no ZZ..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 33 Thumb down 2
    • Melah says:

      kalau kau bleh carik makan dgn mengampu umno..kenapa diaorang tak boleh? apa daaa…inikah contoh pemimpin yg berkaliber. tepuk dada tanya iman…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 129 Thumb down 8
      • Ribut Mengikuti Ceramah Najib says:

        Ribut halang Najib berceramah….insaf2 lah wahai ahli2 UMNGOK !!!!

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 59 Thumb down 6
        • sinister says:

          kalau nak insaf x payah la tunggu kene ribut…
          ribut mungkin satu peringatan… tapi bukan ni saja cara Allah nak tunjuk kekuasaan-Nya… byk lg cara… kita senang… susah… semua tu peringatan…

          kita bercakap ni pun kuasa Allah…
          kita menaip, kuasa Allah…
          kalau Allah nak tarik nikmat, anytime…
          dunia hanya pinjaman…
          jgn hanya suka tuding jari pd org lain.

          REAL MUSLIM adalah insan yang suka menasihati org lain, bukan maki hamun… n suka2 jatuhkan hukum… hukum adalah HAK Allah…

          aku sokong parti yang aku yakini…in sha Allah.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 33 Thumb down 4
        • Anonymous says:

          ZZ lbh bingai dari hairie othman,bgs la ko msk umno lg memudahkan umno kalah…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
    • hijau says:

      lantak dioranglah nak belah politik mana! baik ko pikir camne nak bg artis2 ni pakai baju elok2 sikit. pembangkang ke apa ke bayar mahal2 ke tapi diorang yg ko cakap tu pakai jugak tutup aurat. ni yg artis beraksi ranjang dlm filem drama apa kes??? ko tutup mata je kan. atau sebenarnya ko suka tgok pompuan2 tu beraksi ghairah kan? gila la ko ni zed zaidi

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 121 Thumb down 3
      • Dayak says:

        dia ni belum tua dah nyayuk..!

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 89 Thumb down 2
        • Anonymous says:

          nasib baik Allah x cabut nyawa ko najib,sesgghnya Allah dah tnjk kn murka dia tp org2 BN ni nak juga jd tonggak dunia,hatidah hitam byk sgt makan duit haram!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 2
      • anne says:

        hey zed zaidi.. ni negara demokrasi la. pegi lantak lah orang nak undi pembangkang sekali pun. asal kau plak nak sebok? macam dengki plak ak tgk kau ni

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 79 Thumb down 3
      • Anonymous says:

        oiii ZZ sila byk semua komen2 disini,mmp kah ko nak berpolitik?siapa yg sudi nak ikut ko?semua x suke n kutuk ko lah,rugi jer umno byr ko tp x mmp nak menarik minat org pg ke pihak umno,aku bg nasihat dkt ko la,cukup la ko jd presiden seniman tu pg btlkan artis2,pengarah2 yg otak semakin biru,pakaian ngalahkan artis hollywood,berlakon lucah cam dewi persik..byk lg keje ko tu ko x jlnkan jgn sibuk nak berpolitik ngutuk artis tu artis ni yg nakberubah kearah kebaikan..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
    • hijau says:

      lantak dioranglah nak belah mana. pembangkang ke apa ke bg duit banyak2 artis tu tau pun nak pakai tudung pakai elok2. lebih baik ko pikir camne nak bg artis malaysia ni elok sikit perangainya dengan pakaian yg ntah apa2. ni aksi artis diranjang dlm filem drama apa kes?? ko tutup mata je kan.ke sebenarnya artis2 tu buat aksi ghairah? gila la ko ni zed zaidi.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 74 Thumb down 2
    • aiman says:

      ala poyo la sgt kau ni zz….skurang2 nya dieorg bergerak ke arah agama..ni kain tkoyak sana sini ko jugak yang seronok tengok kan…weh dah la insaf boley x? cari rezeki yang halal nk jadi darah daging zz oiiii

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 74 Thumb down 5
    • IQ SELEVEL KERBAU says:

      beginilah jadinya kalau budak ada sijil setakat SPM jadi pemimpin !!!!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 87 Thumb down 5
      • Baby Tripple A says:

        dia layak jadi…pengawas sekolah jeerrrr !

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 64 Thumb down 3
        • aiman says:

          weh pengawas sekolah pun xlayak tau….cikgu2 mendidik pelajar ke arah kerohanian…ni kalau dah xsokong org berdakwah xboleh nk membantu sekolah memantapkan sahsiah pelajar2..adeh

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        boleh apa..timbalan pm pun pnh keje bc meter air tnb…bgs utk pelingkupkan malaysia…

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      org2 umno ni dari rambut smpi ke hjg kaki selebet,asyik ngata org dr sendr lupa nak cermin..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 59 Thumb down 6
    • Bosaaannnn says:

      BN= barang naik…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 51 Thumb down 3
      • Anonymous says:

        artis2 lain makin lama makin sedar dan insaf,ZZ makin lama makin jahil…gile kuasa la katakan…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        BN – Bontot Najib
        ZZ rela menciumnya..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 1
    • mia says:

      betol2.. nape x sibuk dengan filem2 melayu yg semakin berani menunjukkn aksi seks dengan retis skng yg pkai baju x ikot suruhan agama islam..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 2
    • lola says:

      zed zaidi tak sabar sgt dah nk title dato’ lni..sempat lg ni kipas2 sebelum tarikh election diumum.. bodoh punya zz.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 2
    • attention says:

      Alahh ZZ ni pn sme jela…ko ckp retis lain masuk politik pembangkang, tapi ZZ sndri pn sama jer. Kata dulang paku serpih. uTusan??Bole cayer ke suratkhabar tu…mcm byk auta jer. Ape2 pn yg penting NIAT kte.

      Dah macam MLM plk yer, asik pengaruh org sna…pstu taktik dia nk tarik org keje gomen yg baru bkeje. pstu menyesal x sudah, terpedaya msuk MLM…pentingkn diri dan tamak! Sape nk beli korset bloodyfool??sila angkat kaki..hua3

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 1
    • ehh says:

      mcm mne dia nk tgur klu bini dia pn xtutup aurat…xgitu zed?

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 0
    • mamak says:

      Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
      • Sedih says:

        Astafirullah……macam ini ke BN…macam binatang….binatang tahu nak hormati binatang lain.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        Peserta raja lawak musim ke berapa lah yg Bee End amik jd penceramah nih? Kua kua kua

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 0
    • pr penipu says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 25
      • BN SELAMANYA says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 27
        • Anonymous says:

          lu boleh blah BN SELAMANYA N PR PENIPU (or lu yg kena kencing dgn bn),kat cni rata2 bkn penyokong bn ok,so jgn malukn dr sendr nak komen sbb mmg xkan ada yg sokong xkan nak harap ZZ kot yg back up korg,dia pun kena cuci dkt cni..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 2
        • Anonymous says:

          haha org yg buta plus xguna akal je yg caye bulat2 fitnah media pro BN

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. Undi Rahsia says:

    STATEMENT BONGOK OLEH AHLI ……UMGOK ! K BYE…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 109 Thumb down 14
    • anne says:

      kita cakap tak guna duit la zed zaidi. kita cakap guna ilmu! ada otak pikir!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 80 Thumb down 4
  3. whatever lah says:

    sekurang-kurangnya mereka nak juga dekati Islam..engkou????

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 104 Thumb down 5
  4. Demam pilihanraya says:

    Tak salah kita berpolitik….tapi agak menjengkelkan bila terlalu taksub…asyik nak buruk2 kan org lain… Bosan ~_~

    Sehari sebelum election,jom istikharah untuk dpt petunjuk siapa yg layak jd pemimpin untuk dun masing2….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 90 Thumb down 6
    • isti says:

      yes,istikharah siapa yang terbaik.
      jadi,we better do it start from now,not one day before the election.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 67 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      klu nk istikharah mula dari sekarang…sekurang2 5-7 kali..bukannya esok nk election baru nk wat…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 63 Thumb down 0
  5. ABCD says:

    apa kejadah laki ni.ikut suka org la nak undi sapa.org UMNO mmg suka tuduh org yang bukan2.kebanyakkan org BN ni mulut celupar hanya Allah yang tahu. poyo BN.undi pas!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 90 Thumb down 11
  6. Dolton Bibiyana Layola Al-Muslem says:

    kau nih mmg terserrlah nak dpt title datukship sbb seolah2 dok kipas bontot UMNgOk nih…mmg dasar murahan zedzaidi nih..baru jadi presiden taik kucing seniman (apa kelas jadi presiden seniman,kalau presiden parti tu xpe jugeekkk) .kalau ye pun,xpayah lah nak kuarkan statement2 ampu mcm nih…mmg low kelas kau nih…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 74 Thumb down 5
  7. cik kelisa says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 67
    • Anonymous says:

      mn ko tau?kot2 dorg mmg ikhlas n rela nk berjuang utk kebenaran,kalau ZZ ni aku percaya la dia nak berpolitik sbb nk kuasa n kemewahan pastu dahaga kan nak title dato..ada fhm ker…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 0
  8. TETTT says:

    DIAMLAH ZED ZAIDI ….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 70 Thumb down 5
    • Anonymous says:

      BLAHLAH ZED ZAIDI….xde penyokong camne nak jd YB,ko jd presiden seniman cukup la sbb jd presiden pun aku tgk x bape nk layak sbbnya masalah2 artis yg berlakon lucah,pengarah bt filem lucah,artis pakai baju x cukup kain,artis tu artis ni bla..bla..bla dan sbgnya pun ko x mmp lnsg nak atasi..ada hati nak jadi org politik ke mmg org2 umno ni semua ngok2 belaka..

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  9. Cakap fikir dahulu... says:

    Mendapat habuan yang lumayan berada dipentas pembangkang. Apahal pulak? Ingat semua mesti kena duit ke? ingat orang takde otak nak fikir ke? banyak kerja lain la kau nak buat zed zaidi, pergi la tegur, bangunkan industri. Duk sibuk berpolitik and settle masalah artis gaduh. apebendaaaaa…ish boring betul.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 76 Thumb down 5
    • Anonymous says:

      ZZ KENYATAAN KO BT ARTIS2 DAN MASYARAKAT KAT LUAR SANA TERGELAK SMPI SENAK PERUT,TAU X KNP?ORANG DAH BERLARI KO MASIH LG MERANGKAK..ORG KT RUSA TERSESAT KAT BANDAR TERPINGA PINGA TGK KEADAAN SEKELILING..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 1
  10. Dolton Bibiyana Layola Al-Muslem says:

    nak tengok org tue pandai ke bodoh,tgk parti mana dia sokong…sah si zz nie jenis bodoh…kau xsedar ke umno nih pergunakan kau…?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 65 Thumb down 7
  11. cenderawasih says:

    oit ZZ, biaq pi la depa nak sokong mana pun, negara ni kan demokrasi.. awat yang hang dok bz body..?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 55 Thumb down 3
  12. Joe Razack says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 38
  13. Anonymous says:

    Sape yg sanggup segolongan dgn artis sangap mcm zz ni joinlah parti kesayangan dia tu kalu btul buat la repot polis ckp byk xguna

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 37 Thumb down 3
    • Anonymous says:

      BIAR ZZ TAU RUPA2NYA DIA XDE PENYOKONG LNSG!! TP ADA HATI NAK BERPOLITIK….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  14. saya orang pakatan says:

    macai selamanya. zed zaidi gay. sokong bee end lol

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 4
  15. damai says:

    Nara, after u update your blog did u read ur blog tak? tlglah nara, stop talking about politik dan stopkan story yg akan buat kita bermusuhan lagi. cukuplah dgn fenomena kat negara kita skg tuduh menuduh, fitnah menfitnah sesama sendiri. parti ini lebih baik dan parti itu lebih baik. hentikan lah nara. cukup2 sudah. penat dan sedih sgt tengok hari2 kita salah kan sesama sendiri. agaknya bangsa dan negara lain ketawakan negara kita asyik politik mengata sesama sendiri. And nara tlg jgn beri pendapat apa2 pl, tlg hentikan. kan lebih baik kita skg senyap and do the necessary during undi. Patutnya kita berdoa agar negara kita akan lebih baik dgn kerajaan yg akan menerajui negara lagi 5 tahun mendatang.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 8
  16. zz buta hati... says:

    hurmmm…cm nie pun ade! sedey …

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 1
  17. Lagubestbest says:

    Gadoh jela selagi boleh..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 9
  18. Anonymous says:

    zed zaidi..kau sebagai PRESIDEN..kau wajib menegur artis yang auratnya masih terdedah….andaikata artis tersbut di tanya kenapa dia tidak menutup aurat ketika berlakon @ apa2….dan dia menjawab “Zed Zaidi tak tegur pun”…habis lah engkau….=)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 63 Thumb down 2
  19. Entah pape says:

    Entah pape mamat ni melalak.
    mcm bagus sgt. Baik pergi settlekan artis2 yg ‘miskin’ tu!pakai baju xcukup kain!
    ouh lupe..wife dia pun lebih kurang je..xkan nak nasihat plak kan..ibarat meludah ke langit jew ler..xgitewwwwww?ekekeke

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 51 Thumb down 3
  20. haha says:

    nara .bole x jgn msukn unsur plitik dlm blog ko nie..tau laa blog ni blog ko kn,tp x besh r psl plitik nie.dlm brite plitik,msuk blog ko pown plitik..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 14
    • Anonymous says:

      bgs la nara selitkan skali unsur2 politik dlm blog dia baru zz tu sedar rupa2nya selm ni ramai yg x suka n sokong dia pun..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  21. zedbangang says:

    kadang2 kesian tgk zed zaidi ni sebab menunjukkan kebangangannye di khalayak ramai.hey zed!this is democracy country.tp pemimpin2 umngok and org2 macam kau la yg buat malaysia jadi huru hara. please lah. ramai anak muda sekarang tak bodoh macam kau nak harapkan duit umngok.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 55 Thumb down 3
  22. ngok says:

    zed zaidi ni belajar sampai tahap mana ha??bangangnye die……kesian tengok.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 41 Thumb down 4
    • Fakta says:

      spm jer….tong kosong kuat bunyi kan?????

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 35 Thumb down 3
      • Anonymous says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 15
        • Anonymous says:

          Ntah apa-apa lah… org yg blaja tinggi selalunya tak berbangga dgn ilmunya.. dan tak merendahkan org lain.. Jagan pandai nak mengata org jer..

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 4
  23. Anonymous says:

    Wahai zed zaidi,meh sini nak ajar cara berpolitik yg betul.Sepatutnya kita tonjolkan kelebihan kita,buktikan apa yg boleh kita buat utk kebajikan rakyat dan sentiasa ikhlas berjuang utk negara.Bukan menghasut dan memburukkan pihak lawan.Barulah politician sejati namanya.
    Lagipun,nak tuduh,sertakanlah bukti..takde bukti,kira fitnah tau.Dosa besaq!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 48 Thumb down 3
  24. kak cik says:

    Kurang bijak dan tak habis fikir betul statement awak ni sedara zed. Awak tak puas hati dengan artis yg pro pembangkang. Sedangkan pada masa yang sama saudara sebagai presidensebuah pertubuhan artis pula, terang terangan menunjukkan yg anda merupakan pro UMNO. Ini adalah negara demokrasi. Artis juga sama seperti rakyat lain.punya kebebasan Memilih pemimpin. Tak semestinya kalau berprofesion artis, maka mesti mengundi umno. Bagaimana pula kalau artis2 bukan UMNO yg bernaung dibawah seniman, melahirkan rasa tidak puas hati mereka pula sbb awak sibuk sangat jaga tepi kain mereka dalam soal memilih pemimpin? Saudara suka ke? Jangan lupa, mereka punya hak sendiri sama seperti anda. Sekurg2nya mereka yg berdakwah ini cuba berubah mnjadi lebih baik, dan mengajak org lain menjadi baik walaupun tak dinafikan sesetengahnya agak melampaui batas. Yg baik boleh di ambil.. Yg tidak berkenan, jadikan teladan juga.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 49 Thumb down 4
  25. mojo says:

    retis perempuan tak perlu ada kat malaysia nie,susah hidup diaorg,kalau bertudung litup terkinja2 pun tak guna.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 2
  26. Linda says:

    ini yg susah kalau ahli2 umno berhati busok !

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 5
  27. Anonymous says:

    pkai tdung pom slah keee???…….tu pom nk persoalkn…xd kne mngene…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 0
  28. nikkky says:

    yang ko kisah tu pe hal…kita kan demokrasi…dah ko tu pro bn mmg la…..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 4
  29. fifi says:

    kesian aku tengok dier ni…berlakon xlaku…menyanyi xlaku..,nak masuk politik plak????balik kampung jual jagung bakar je la

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 38 Thumb down 3
  30. Jangan Fitnah Orang tak Berdosa says:

    Najib dimalukan ribut…..allah maha kaya..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 43 Thumb down 6
  31. lemon says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 53
    • Rooney says:

      Bodoh cam lembu penyokong2 umngok !!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 9
    • Anonymous says:

      undi la..xde sape kesah pun..cb bc semua kat cni rata2 mmg bkn penyokong umno…kalau aku malu nak ngaku undi umno..

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  32. ieda says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 46
  33. akirakaede says:

    zed zaidi yang sudah cukup sudah.jangan di tunjuk lagi bertambahnya ahli pro kerajaan berotak lembu.apasal beria sangat tolak pembangkang?..kau sendri tak mampu mengurangkan kepincangan dalam industri hiburan,nak pengruh orang jgn percaya satu lgi pihak.kau ni buat kerja dalam industri ke buta hati dengan mkan gaji buta?.satu,kau tengok sendri artis di malaysia.rata2 MELAYU DAN ISLAM.kau tahu apa tuntutan DALAM ISLAM TU SENDRIKAN?.dengan pergaulan bebas,pemakaian artis yang menjolok mata,adegan seks atas berpaksi karya.masa video prema yin ramai menghentam pengarhnya.tp adegan dlm ombak rindu siap pech panggung lagi,jiwa taiko dan yang terbaru,azazil dan rusdi ramli…takpe..itu karya.menjiwai watak kononnya..dan ada juga pengarah meletakkan membuka tudung bagi mendalam watak rekaan yang dimana tetap dinilai di sisiNYA.dimana kau sendri angkat dan letakkan ISLAM TU SENDIRI?.anugerah picisan bertaburan. dan paling memuskilkan aku kadang bertembung waktu magrib.so,mana lagi penting anugerah ke panggilan Ilahi?.kau pernah letak syarat dahulukan mana dulu tk kepd pihak penganjur?..ni lagi satu,apasal malu ke kalau ada sesi berdoa sebelum mulanya majlis?..sekali pun aku tak pernah tengok.pernah tak kau terfikir sekali tengah syok2,Allah tunjukan ujian SECARA TUNAI..nauzubillah..kau pernah ambil tindakan bila mana artis mengeluarkan kenyataan untuk menegakkan kedangkaln minda mereka?.Acara keagamaan bila menjelang Ramadan je.habis ramadhan,joget sana sini.Artis pun macam tu.kau tak fikir ke apa orang bukan islam tengok.macam hukum islam boleh dipersenda-sendakan dan semusim je.jadi nasihat aku,muhasabah diri tu dulu.betulkan pribadi,bru jatuh hukum.itu pun kena sesuaikn keadaan.ini cakap sikit melenting,berhujah melangit,sebesar zarah pun tak melekat..Imam Syafie pernah aku mampu berhujah dengan 10 orang yang berilmu,tapi aku pasti kalah dengan seorang yang jahil,kerna orang jahil tidak pernah faham landasan ilmu..apa pun terjadi,aku tetap mendukung kepimpinan ulama.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 76 Thumb down 5
    • WOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWW says:

      surat terbuka…harap nara siarkan…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 0
      • akirakaede says:

        kalau diikutkan logik,BN pun boleh dikategorikan pembangkang sebelum parlimen dibubarkan iaitu di empat negeri yang diperintah PR.dan paling membuka mata ketika laporan audit dikeluarkan,memuji pengurusan fisikal ke-empat empat negeri.Yang 2 negeri paling popular keluar di Buletin Tiga Suku dan media sesama bengapnya,Selangor dan P.Pinang dipuji kerna usaha menaikan pengurusan kewangan mereka.Kau nak sebut masalah air?..kau pergi tengok sendiri Aduan Rakyat TV3,daerah Pekan kat mana saluran air depa?.ini tempat Abang Jibby ni..kain sendiri rabak,heboh tetas kecil orang lain.Bagi fakta bukan auta.Yang Najib bentang tu manifesto ke manifotostat?..dulu persenda idea orang,tukar2 sikit2 ngaku idea sendiri.apa masa buat tesis dulu copy paste kat wiki ke apa?.bagus lagi presiden kenya punya manifesto.AbangNara,kau bagi print screen ni untuk Zed Zaidi,JANGAN BUAT MALU KAMPUS UITM melahirkan mahasiswa mentaliti kelas ketiga ni.awak kelulusan pentadbiran undang2,Jangan sama macam otak lembu duduk kondo,paham?.orang nak bercakap pasal politik,awak pun nak bercakap juga.habuk pun takde.kalau otak law,lawan dengan fakta,bukan andaian atau persepsi bayang sendiri.main tuduh semborono.sekarang aku cakap sahih dan valid.Zed Zaidi ada berani nak cakap depan2?.toksah nak bantah kalau point,sesetengah,ada sebilangan atau bukan nama sebenar.baru betul.berhujah sama2 geng umpama bercakap depan cermin.tolonglah,jangan tunjuk sangat tahap mentaliti yang ada dalam kepompong artis malaysia.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 45 Thumb down 1
      • Anonymous says:

        puak2?puak2 pun mmg kami puak bkn penyokong umno?ko x malu ke join kat cni yg mmg xsokong lnsg umno…eeuwww…kalau aku jd ieda ni,aku bc jer xkan komen,sbb terlalu ramai sgt yg mmg x sokong umno so bt apa nak malukan diri kan…………………

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
    • Pengundi Hantu says:

      Eh ada jgk org dislike? Bkn Islam ke?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 5
  34. Anonymous says:

    pembangkang? siapa ye zed zaidi? walhal najib pon bukan nye PM lagi (pembubaran parlimen), sape pule pembangkang…jengjengjengggg ;p

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 49 Thumb down 1
  35. miss apple says:

    aku rimas pasal politik ini . boring btoi . takdak ka pemimpin yang bila bagi ceramah tak kutuk org . itu baru cara islam . ini tak , kutuk orang sana , kutuk org sini . balas sana , balas sini .

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 12
  36. miss apple says:

    aku nak pemimpin yang tak kutuk orang .

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      Najib x boleh seharian hidup dia hanya fikir hari ni dan hari2 seterusnya nak bt fitnah apa pula..kering idea dah sbb tu manifesto dia ciplak org punye..

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  37. Yusrizal says:

    Cerdik habis dah pemikiran kau ni zek jaidi. dulu study mana eh? Ke lepasan spm je? or srp? sebab tu lah jadi artis. suam2 kuku cagu pulak tu

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 3
  38. minah jambu 24jam mengadap compter says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 39
  39. yasin says:

    elok dapat bayaran sebar agama islam daripada sebar benda2 lagha

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 1
  40. student bandung says:

    amende ntah ngarut zz ni..nak tittle dato la tu..
    didie yg pakai mcm lady gaga bodoh tu ko taknak sound pulak..
    ada otak tak pakai..ni lah hasil bila hiburan diutamakan..zz boleh balik belajar agama..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 2
  41. jamy says:

    zed zaidi sebagai presiden seniman sepatutnya bersikap neutral terhadap artis yang memilih fahaman politik masing-masing, baru namanya profesional. tapi nak buat macam mana. dah dia tu orang kuat umno/bn, maka berat sebelah lah. next AGM seniman, gulingkan zed zaidi!!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 2
  42. Logos says:

    seniman———– taksiuman

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 2
  43. gegurl says:

    Bodoh punya org….ZZ pun gler kuasa

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 2
  44. zakripalat100 says:

    silap tmpat abg nara post komen zz..abg nara xtaw ke rmai peminat blog ni pro pembangkang yg celik2 belaka dan yg xbudus mcm zz dan umngok…

    cuba korg kaji kenapa di kaw selangor yg dulunya mmg hebat pengaruh B-END sekarang sudah betukar..PRU12 menyaksikan B-END hanya mampu memenangi kerusi di kaw luar bandar, kaw2 hulu di mana pduduk hanya bebekalkan maklumat melalui utusan dan TV3 suku..renung2 kn la..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 2
  45. Wan Z says:

    Sokong mana2 politik adalah individu, termasokla artis2….so ZZ…jgn la bodoh sangat. asyik menyalak benda2 bodoh….dan satu lagi…awak tu Presidento……so apolotical la….bird brain!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 1
  46. TAKBIR says:

    contoh terbaek kebodohan ahli2 UMNO !!!!!!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 4
  47. miskonpius says:

    zz ni beragama ape.. ape maksud dia artis2 yg mula mendampingi agama islam.. bahasa pon tak betul …

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 2
  48. Hermione Granger says:

    Zed Zaidi ni artis ke? tak pernah nampak pon dia berlakon

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 2
  49. Zzz says:

    presiden pun takat spm je…..IQ pun taraf budak2 18 tahun la.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 2
  50. Panaurama UMNO says:

    sokonglah BN…nak dapat tender, kontrak, permit ….senang. Heheheheheheeheeee

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 1
    • Meluat says:

      cium, jilat, gendong, dukung, ampu, dodoi, susu kan umno yg macam keldai tua…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 5
  51. Bertaubatlah says:

    kau tanggung la dosa2 artis wahai Zed Zedi…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 3
  52. artis pon khalifah says:

    zed zaidi bodoh!! menipu la kau..dasar umno ske menfitnah

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 4
  53. Komeng says:

    Orang2 macam ni la membuatkan aku muak dan jemu ngan Umno tolol ni. Berdakwah itu satu kewajipan dlm Islam. Kau ni komunis ke Zed?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 5
  54. zed zaidi bajet says:

    Eh yg kau nak cakap bnyk pasal politik ni asal? artis skrg berlakon tiru cara barat kau tak memekik plak? apalah sangat setakat nak ikut parti pembangkang dprd buat adengan lucah and pakai baju tak cukup kain!!!!!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 3
  55. rasa bengkek je baca statement ZZ ni…saya tak pernah mengundi. tapi kali ni saya akan keluar mengundi. teringin jugak nak tukaq…yelah tak cuba tak tahu..dah cuba baru tahu.. kalo UMNO kalah agaknya apa statement terbaru ZZ eh? hahah

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 3
    • Kau Tanya UMNO says:

      Janga peduli apa si jantan muka cam cempedak busuk ni cakap. Dia bukan bayar rumah, duit pasar, kereta dan gaji anda.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 2
      • mari kita tukar says:

        betul..kos hidup malaysia makin tinggi..baru grad kalau stakat anak org biase2,memang susah nk survive..melainkan makpak ade kabel besar..xtau la camne nanti ank cucu aku nk idup..tercekik makan tulang jela jawabnye

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  56. xsuke zed zaidi says:

    aku tak paham betol ngan zed zaidi ni.. ape hal ek?? die ckp tu mcm die tu gud2 je.. die ckp macam die dah disuap kan duit. ko mmg tak layak la jd presiden.. ko nk sebok kan hal-hal retis nk pilih pembangkang biar lah. yang ko menggelabah lebih pe hal?? ko pon takot lucut jawatan ke?? ko suke kan menimbulkan gosip.. belakon entah pape.. poyo je lebih.. nyampah aku ngan ko ni zed zaidi

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 3
  57. Lacoste says:

    aku dah muak dgn Malaysia, makin hari makin kucar kacir negara dan rakyat. yg kaya makin kaya yg miskin akan miskin macam di India-

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 2
  58. siti says:

    apa ke hal zz ni…

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 3
  59. sakurako says:

    EH ZZ…ko tak pyah cakap pasal politik lah..sepatut nya ko pantau pemakaian artis kat msia ni phm.wat malu jer……..kata negara islam……..tapi pakaian depa…….masyallah….ni bini pm pun sama………..najib kerana k pop kat putrajaya sanggup batalkan ceramah agama Uztaz Azhar.tlglah..dah la media tv3,utusan,rtm bn konker..patotlah kena saman je..suka fitnah org….putar belit…ni kat jalan raya semua muka beliau..puiii..muakkk..Ubah Ini kali lah….ckp pr turun harga kete negara bleh muflis….tapi manifesto bn cakap kurangkan harga kete,,tak muflis ka???Mengundi hak rakyat…….rakyat yg tentukan….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 1
  60. bedah says:

    si zed zaidi ni xlayak la jd presiden seniman. bercakap xpakai akal. sebagai presiden spatutnya dia jaga tutur kata die, jgn bg sesiapa pon terasa. bodoh! die ni kalau xbercakap lg bagus lah!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 2
  61. Anonymous says:

    aku tak faham orang asik nak salahkan kerajaan..mcm en bob lokman ckp kalau pergi starbuck tgk anak muda boleh kah tanya dorg apa makna erti akidah?boleh tak dorg nak jawab.kalau tak reti jawab salah kerajaan yg memerintah..ni aku nak tanya sikit kalau artis miang dr kelantan pakai sexy maut, yg jantan tukar2 betina g kelab malam tu salah siapa..salah kerajaan PAS kah?..persoalan nya sama sahaja siapa pun yg memerintah jika individu tersebut tetap taknak menuju kebaikan mcmtu jugaklah dia..tak perlu nak tunding salah sapa2..akai takda..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 6
  62. Anna says:

    Siapalah kita nak menilai niat orang untuk melakukan sesuatu amal kebaikan..
    Setiap butir niat manusia itu hanya Allah sahaja yang tahu.. Sedetik TERniat
    pun Allah tahu dan Allah nilai dengan Maha Bijaksana… Sesungguhnya penilaian Allah terhadap usaha hambaNya untuk menegakkan Islam adalah jauh lebih adil dan bijaksana…

    Teruskan usaha yang mulia ini tanpa menghiraukan kata-kata orang…
    Sesungguhnya nak mendapat syurga Allah, memang jalannya onak duri…
    Tak perlu lihat contoh lain, lihat saja Nabi Muhammad berdakwah.. Kita sudah
    tahu cabarannya yang baginda alami sepanjang berdakwah..

    Nak mendapat syurga bukan semudah jalan luas terbentang penuh keriangan dan kegembiraan ketika hidup di dunia.. Jangan berputus asa dalam setiap usaha kalian..
    Moga Allah rahmati dan berkati usaha-usaha kalian.. Ameen..

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  63. Anonymous says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 24
    • honey says:

      Mana ko tau ni, fakta audit mn yg ko tengok…..ke ko guna audit yg UMNGOK punya…cuba ko tengok laporan audit yg di keluarkan oleh kerajaan ko selps belanjawan ari tu….negeri2 yg ko sebut tu semua gud2 tau xlah mcm negeri yg kerajaan ko pegang…sudah lah, cuba bukak hati dan mata ko luas2 untuk lihat kebenaran….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 2
    • Ee says:

      haha…ada yg melenting dgn komen ni…lawak la korang ni….xpyh nk bg komen2 ni…wat tambah dosa je…smpai tarikh mengundi, pg UNDI je…bkn duk mengomen mcm2 kat sini

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. nida says:

    “Bagi Abang Nara, semua orang ada hak masing-masing di negara demokrasi ini” – Yeayyy!!!!! Suke dan sangat2 setuju dengan statement abg nara ni!!!! Lebiu abg nara!!

    Lagipon skarang kan sume mmg neutral. Parlimen kan dah bubar. Kite kan xde kerajaan skarang. So tiada istilah kerajaan & pembangkang for now. Boleh gunakan istilah tu lepas PRU13 nanti ye zed.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 1
  65. insan biasa jer... says:

    banyak la pahala yg zed zaidi dapat. ramai bebenor mengata dia.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 8
  66. ikan says:

    undilah parti aku parti kucing. klu aku menang aku bagi semua kucing makan free seminggu.. manusia aku x pedulik

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 1
  67. eidines says:

    ko mnng barua umno.. klu artis sokong umno ko x bising… bila sokong pembangkang menyalak jerr… ape guna negara demokrasi… klu xleh wat pilihan… hampeh btul..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 5
  68. Anonymous says:

    zed zaidi ko duk dendiam ajer la klu ko dh takder job jgn nak sibuk keje org sekurang2 nya dorang tu penampilan terjaga dr retis pompuan lain yang tunjuk gunung dorang tu berapi2 sana sini

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 3
  69. I love Tok Guru says:

    jom kita ubah..jom, tukar……UMNO nie mengarut je banyak! tahu menyalahkan org jer..APADAA!!!

    Hot debate. What do you think? Thumb up 16 Thumb down 8
  70. X suke PKR says:

    Ramainyer budak2 PKR dlm nih.. rajin bergosip jugak penyokong2 parti nih..

    huhu…

    Hot debate. What do you think? Thumb up 18 Thumb down 25
    • Sokong X Suke PKR says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 29
      • Anonymous says:

        dah tu selama ni org umno kuat bergosip n mengata la ye.padan lahhhhhhh.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 7
    • miaw~ says:

      yela..nmpk sgt sekarang ni yg kuat bergosip pon ramai dah sokong pkr.. apetah lg yg xkuat bergosip..kankankan?? menunjukkan dah ramai org sedar penipuan be end ni~~~

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 8
  71. Anonymous says:

    Suke hati dorg la nk pro pembangkang ke pro umngok ke…ko ssh ke??? artis tu manusia gk..ade hak gk nk undi sape…ko ingt sume artis tu kne wajib sokong umno ke??? fikiran kolot!! nk slhkn artis yg da btudung..artis yg dedah aurat sane sini ko xpk lak…WTH ko ni!!?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 3
  72. Anonymous says:

    pdn la, petikan dr utusan malaysia.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 2
  73. anti zed zaidi says:

    Simpan la sikit bodoh tu Zed Zaidi oi…. Jangan tunjuk sangat… Nampak sangat bodoh nye tu…. Haish….!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 3
  74. Hak masing2 says:

    Hak nak sokong mana tu hak Rakyat..jangan lupa pembangkang pun rakyat..ikut suka depa la nak dapat bayaran banyak mana..rezeki Allah dah tentukan..tak paham aku puak BN ni..baget depa yang duk bagi rezeki..taudak..pemimpin yang Islam suruh cari adalah pemimpin yang tidak mengungkit..ni duk jaja habis kunun depa punya da tunai janji..ello..da dekat 50thn baru skang ke nk tunan janji..tgk nik aziz da mcm2 kebaikan dia buat kat kelantan xdak kecoh pon..org yg xcari kebenaran ja yg akn selamanya tak tahu akan kebenaran itu~huh!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 3
  75. dia says:

    boring arr kalau semua benda nak d politik kan, apa pom tak boleh.
    berhijrah lee kpd yg lebih baek, jgn dok pikir apa yg kita ada nee dah cukup.
    idup d takuk lama, mcam mana kita nak maju.
    buka minda&mata, buat perbandingan kedua2 pihak (bee end & pembangkang)
    pilihan d tangan kita.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
  76. Hade Haku Kesah says:

    Nara,tolong la jgn post cite pasal politik..
    ko suka ke tgk islam sesama islam bergaduh, maki hamun hanya disebabkan politik..
    ko x baca ke comment semua ni???
    aku baca pun sedey…

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  77. kak ton chantek says:

    HAHAHA ni mesti teringin nak dpt title dato’ gak kan? tu yang mengampu tahap gaban kot kahkah

    Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 2
  78. Aku Benci UMNO says:

    UMNO sibuk dengan masalah air kat SELANGOR tp masalah air kat TERENGGANU ada dia amek peduli???? dengan air kotor mcm air kopi nak ambil air sembahyang pon xbole! fikir la sikit..tahu menyalahkan pembangkang jer..ko lagi teruk tahu x!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 5
    • diana says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 21
      • Aku Benci UMNO says:

        ko yg bodoh kott.dah air tu kotor aku ckp jela benda yang betul.dh dasar kaki umno menda yg betul pon sibuk nak menidakkan!blah la wei!

        Hot debate. What do you think? Thumb up 12 Thumb down 4
  79. kak ton comey says:

    pelik la abg jaidi ni.. biar la org nak berada dimana2 pihak pun. kita bebas memilih. org tak de pulak yg hentam abg jaidi berkempen utk BN. jadi jgn la hentam org lain. saje cari PubliSiti la abg jaidi ni

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 4
  80. Anonymous says:

    mcm mna lah boleh dipilih jdi presiden!!!!!!
    makin muak tgok muka dia,lantak lah nak sokong apa pon,bukan nak jadi kaki ampu mcm hang pon.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 3
  81. withoutname says:

    kot ye pun nk berkempen jgn la smpai membuat fitnah…mentang2 ko dah ahli umno ko jgn igt smua yg umno buat 2 betul…cuba kita bayangkan if kat malaysia ni xde parti pembangkang mcm mn? semua yg kerajaan duk buat ikut nafsu masing2…xde yang nk bangkang…last2 mangsanya…RAKYAT gak..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 3
  82. JIBON says:

    ini zed zaidi perangai macam setan.kalau ko suka UMNO ko jgn lah nak condem pembangkang.tak perlu lah ko keluar kan statment pembangkang teruk lah ,jahatlah .Ini negara demokrasi bodoh .patutlah pengarah tak nak ambik ko pelakon sebb ko perangai mcm setan.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 3
  83. rainbow says:

    kesian juga jd artis ni, mahasiswa pn dh tak terikat dgn AUKU, tp diorg masih perlu ikut ‘demokrasi terpimpin’ SENIMAN..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  84. kikikikih says:

    gado2..tu jek laaa…sy ni kali pertama bru nk ngundi..tp sy kompius nk pilih yg mne..mcm same jek sume..x undi x blh..tp klo nk undi..undi sape?dunia akhir zaman,fitnah semakin berleluasa…sampaikan x tau yg mne btol yg mne salah..

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  85. Apa orang cerdik pandai kata says:

    ni orang2 cerdik pandai kata…bukan aku kata…ini mengikut kajian mereka….
    1-“kalau nak cari orang MELAYU YANG BERAGAMA, CERDIK DAN PANDAI ADA DI DALAM PAKATAN RAKYAT”
    2-“jangan takut nak sokong PAKATAN RAKYAT kerana disana lah ramainya orang MELAYU”.

    renung2kan la ya….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 5
  86. Peace yo! says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 44
    • Anonymous says:

      belaahh la lu…..

      Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
    • kak ton comey says:

      semoga Peace yo! tidak mnabur fitnah ye.
      kalau kamu rasa aman damai bawah BN,semua dgn izin Allah. Mana kamu tahu Allah x izinkan malaysia aman dibawah pimpinan pembakang?teror nya boleh tahu anwar nak jual m’sia.jika TGNA tidak sesat, smoga dapat cari TGNA di masyar kelak utk mohon maaf padanya.if TGNA sesat sila laporkan kesesatan nye itu,tp knapa xde pulak yg boleh buktikan kesesatnnya.
      if pbangkang komen korang suka ckp taksub kan? korang ni xtaksub ke?
      yang pasti k.ton sokong pemerintahan islam. InsyaAllah selamat dunia akhirt.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 0
    • puiiii says:

      ske2 je ckp nik aziz ajaran sesat ..tu la kuat beno tgk tv3 suku tu ..ske tabur fitnah ce cari maklumat kt youtube or fb ..ape yg nik aziz ckp diputar belitkan..ishhh cube jd cerdik skit..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 1
      • smile says:

        setuju..
        masuk musim mengundi ni, macam2 bleh buat..dgn duit la semestinya.
        agama pn bleh jual beli..
        apa pun, pilih la pemimpin yg mampu mendidik anak isteri ke arah Islam sebelum mnjadi pemimpin negara.lihat dan nilai sndri.
        kat akhirat nnt, jawab la dgn Allah, siapa yg kita pilih utk jd pemimpin kita.
        Wallahualam

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
    • smile says:

      dr sumber mana tau ajaran sesat tu?fahami betul2 setiap knyataan yg dikeluarkan..dont simply judge the statement..xkesahlah korg nk sokong mana satu..tp pemimpin yg mndidik ke arah Islam, sudah tentu seorg yg mampu mmbimbing anak isteri ke arah Islam sebelum mnjadi pemimpin negara.lihat dan nilai sendiri..sogok rakyat dgn duit dah terang2 akan merosakkan lg generasi akn dtg.
      dah masuk musim mengundi, makin byk fitnah bertaburan n dgn duit bleh beli n jual agama sndri smata2 rebutkan kuasa.
      perlu igt, semua milik Allah.
      kat akhirat sana, jawablah dgn Allah siapa yg kita pilih untuk memimpin kita..Wallahualam.

      Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      ko konfirm ker jadi macam tu,masalahnya aman damai ker .kalau setakat duit yang disodok pun totally duit rakyat sendiri.malu la sikit,budak2 sekarang pun dah pandai fikir benda macam ni.org melayu pantang disodok dengan duit.jangan cakap duit br1m tu duit org2 umno,tu duit rakyat jgk.dapat dari mana ,dapat dari cukai,tol,minyakkkk.ada pahammmmm.cakap tu bia guna akal bolehhh?

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 1
    • anon says:

      kalau niat kita baik, nk tukar kerajaan yg bersih dan islamic, Allah akan permudahkan segalanya.. xpayah nk takut risiko ke ape. bn mmg dah lama sgt memerintah, sampaikan terlalu selesa n hanyut dgn kekayaan dunia dan pangkat~ sampai masa kita ‘sedar’kan mereka..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 1
    • jgn jd benak says:

      oii benak, slame 5 taun aku idop bwah krjaan pkatan slangor x mampos2 lg pon? lu org je yg saje buat andaian sndri..lu org jgk la yg salu wt kcoh kt ceramah org, x tw la kalo lu org klah PRU nt cmne.. aku rase 13 mei kdua la kot..haha

      Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
    • anaoi ori says:

      hihihi.dah agak dah aman je lah yang ko tau.duit,harta benda kena rompak ngan pemimpin sendiri pon ko tak kisah kan? lagi satu SYUKUR TU PADA ALLAH.bukan pada bee end….simpan sikit bodoh hang tu….jangan keluarkan sume plak lepas ni…

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • bang says:

      the way you comment shows how utterly unintelligent u are…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  87. Mama Miaa.... says:

    Kurang cerdik Zed Zaidi ni haktuiiii…

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
  88. ntah la says:

    “Hutang Negara Malaysia 2012 (RM456.1 Bilion) : 2 Syarikat RATINGS AGENSI ANTARABANGSA Beri Amaran Kepada Malaysia!!”

    ..kau masih nak dukung umno?????

    abis manifesto yg bg byk free tu x tambah hutang negara ke?
    mane nk dpt duit utk bg sume 2

    Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 14
    • Anonymous says:

      macai UMPORNO detected.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 1
      • Jojo says:

        rm500 bantuan 1Malaysia; sedangkan UMNOPORNO dah makan berbilion2 hasil negara sejak 3 generasi..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 0
    • mari kita tukar says:

      dol,kau ni jangan la nampak macam xskola sangat..budak2 mude zaman sekarang ramai masuk U..diorang tau ape tu ekonomi..setiap bende buat mesti ade budget..ape gune orang2 kaya bayar cukai banyak2 kalau bukan untuk tlg org ssh?ape gune investor2 luar kene duty tax kalau bukan untuk bangunkan malaysia..deyh macha,kat skola jangan tidoq na..

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  89. aku neutral says:

    banyaknye org yang menanggung dosa fitnah kat cni…
    menjawabla korang kat dlm kubur nanti…

    Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 8
  90. attention says:

    BN = Berat Nanang ;p

    Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 3
  91. menyampah puihhhh says:

    tgk tv3 suku lawak gile xhbs2 dok canang selangor n kelantan xde air, padahal aku dok sel xde pun masalah air, seap free lg tu penggunaan 20meter padu.. abg jibby koi anok jati pahang ni kg koi daerah temerloh dari koi hidup da 20 tahun mslah air xsettle ag..kalau aokmer sume xcaye ce g tgk fb i love pahang sume dok komplen hmpir semua daerah kt phg ade mslah air bukan baru ag da berdekad..yg koi pelik xbrani plak tv3 suku tunjuk lam buletin utama tu..ZZ baik la ko xsah sibuk politik baik ko g tegur artis2 yg xcukup kain tu semak aku tgk….ag 1 kalau kerajaan BN ni telus awat xamek tindakan kt taib mb sarawak tu da terang salah guna kuasa..hbs hasil bumi sarawak di rogol oleh die n kroni2..bab kate taib SPRM tidak layak bekerjasama dgn saya..sume sampahhhh bnci aku !

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 2
  92. tengku says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 19
  93. Anonymous says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 20
    • Anonymous says:

      Bravo bravo anon 10:35.

      Laporan audit psl negeri2 yg kerajaan BN pegang ko x nak ke hebahkan kat sini? Jgn kuman seberang laut nampak, gajah dpn mata buat2 x nampak.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 1
  94. juliet says:

    pernah skali Allahyarhamah Dr Lo’Lo ahli parlimen PAS Titiwangsa dtg umah aku sbb melawat arwah kakak aku yg sakit kanser ms tu.. die ckp, sejak dia jadi ahli parlimen PAS, byk peruntukkan x dpt.. jadinya, nk bg bntuan kpd org kampung pun, kdg2 dia guna duit peribadi die.. byk yg tersekat…org BN nmpk spt PAS tiada buat apa2, tidak tlg rakyat.. sumbangan bulan ramadhan pun, peruntuukan terlalu sikit. terpaksa dia keluarkan duit sendiri.. itu lah luahan DR Lo’Lo secara peribadi.. namun mcmtu, die masih menyumbangkan ikhlas dan sambil bg motivasi & semangat utk arwah kakak aku terus hidup. sehinggakan semasa hari kepergian kakak aku, Dr Lo’Lo sempat dtg ziarah, sempat bacakan yasin utk arwah kakak aku.. kmudian pergi.. die dtg hanya dgn seorang driver, tanpa wartawan, tanpa juru kamera.. sama seperti org biasa.. sy amat kagum dgn ke rendahan diri Allahyarham Dr Lo’LO.. smoga roh2 mereka di tempatkan di kalangan para Solihin..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 1
  95. menyampah puihhhh says:

    mane komen aku abg nara oiiii ??? penat aku karang mengarang !!

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  96. leen says:

    sye nk dislike je sume… bosan bace… haha… next pelisss….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 7
  97. JIBON says:

    ZED ZAIDI knp perlu nak KONDEM org lain.ZED ZAIDI dasar BINATANG.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  98. Anonymous says:

    haha betul tu mana adun pas dapat duit berjuta bagi bini kemboja..400 Rakyat kelantan di kampung limau manis dihalau keluar dan nak bt kondo katanya.sejak 2006 sampai sekarang tinggal semak samun..batang idung kondo pon tak nampak. kesian nasib warga kampung dahla pampasan rendah.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 8
  99. abg manih says:

    ramai sungguh geng pas n pkr baca blog ni…xdak reja kut no…dah kata kuat sgt agama xyah baca la kat sini…kang dpt dosa plak…paling kuat mencarutkan org puak pr ni la…ckp bab agama mcm depa malaikat…tp bab buad dosa no.1…mcm la kalau pr pegang malaysia bebas rasuah dan sebagainya…tuan2 kena ingat sapa pun pegang msia ni pasti ada kejahatan msing2…depa pun ada anak bini, adik beradik…takkan nk bg kat kita dulu kut…tgk takat la ni…geng pas semua pakat takut bini…

    Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 8
  100. Anonymous says:

    Seorang bekas ahli seumur hidup PAS, Zainon Ismail atau lebih dikenali dengan nama pena sebagai CN Al-Afghani mendedahkan PAS telah menandatangani satu perjanjian sulit dengan DAP dan PKR untuk menggugurkan perjuangan hudud dan Negara Islam.
    Menurutnya, perjanjian sulit itu ditandatangani pada 18 Disember 2009 di antara Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Penasihat DAP, Lim Kit Siang dan Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
    “Kita ini ditipu oleh pimpinan. Kalau baca dalam buku saya ini, ada saya sebut, persefahaman pada 18 Disember 2009 telah disebut dan ditandatangani oleh tiga orang pemimpin.
    “PAS oleh Tuan Guru Haji Hadi, PKR oleh penasihat dia, dan DAP oleh Lim Kit Siang.
    “Apa yang ditandatangani, di antara kandungannya, apabila PR berkuasa di Putrajaya, pemerintahan ini tidak akan menyentuh tentang hudud dan Negara Islam,” dedahnya dalam Wacana Mengembalikan Pas ke Landasan Asal, 11 November.
    Semua pendedahan itu terkandung dalam buku terbarunya yang akan berada di pasaran tidak lama lagi.
    C.N Al-Afghani sebelum ini pernah menulis buku kontoversi bertajuk ”Mohd Sabu Air Mata di Bumi Memali,” mendedahkan wujudnya penyelewengan dan penipuan berjuta-juta ringgit milik berpuluh-puluh anak yatim, 14 balu dan 200 mangsa Memali oleh pihak kepimpinan PAS.
    Akibatnya, buku tersebut dilarang dijual ketika berlangsungnya Majlis Memperingati 25 Tahun Memali pada November 2010, namun difahamkan saudara mara dan anak-anak mangsa Memali berusaha gigih menjual buku tersebut agar penyelewengan itu terdedah kepada umum.
    Menurut penulis, kutipan derma yang dibuat dari tahun 1986 sehingga ke 2001 iaitu selama 15 tahun, tidak pernah dibuat laporan penyata kewangan yang jelas.
    Kesannya, pada tahun 2001, salah seorang keluarga mangsa pernah membuat laporan polis tentang penyelewengan tersebut.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 12
  101. amiya says:

    menyampah aq ngan zed zaidi nih…bynk bunyi jer…perthnkan seniman laa konon…gGET LOST!!!BAJET

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  102. Anonymous says:

    “CINTA KEPADA ALLAH MEMBAWA KETENANGAN..CINTA KEPADA RASULULLAH MEMBAWA KE SYURGA YANG KEKAL ABADI ”
    “Cukuplah bila aku merasa mulia karena Engkau sebagai Tuhan bagiku dan cukuplah bila aku bangga bahawa aku menjadi hamba bagiMu. Engkau bagiku sebagaimana yang aku cintai, maka berilah aku taufik sebagaimana yang Engkau cintai” …

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  103. Anonymous says:

    Dari Abi Hurairah berkata: Bersabda Rasulullah sallallahu ‘alaihi wa-sallam: Aku peringatkan kamu dari prasangka sesungguhnya prasangka itu adalah bisikan yang paling bohong. Dan janganlah kamu mencari-cari rahsia (kelemahan, ke’aiban dan keburukan saudaranya), janganlah merasa-rasakan (yang bukan-bukan), janganlah kamu melakukan pertengkaran, jangan berhasad (dengki), jangan berbenci-bencian, janganlah membelakangkan (saudaramu seagama). Dan jadilah kamu hamba Allah yang bersaudara”. H/R al-Bukhari

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  104. Anonymous says:

    “Apabila (seseorang) kurang berilmu akan (mudah) menimbulkan perasaan benci dan tuduhan salah (kepada orang lain). Dan jika pengetahuan tentang athar (hadith dan perbuatan sahabat) hanya sedikit, akan ramai yang mengikut hawa nafsu. Berpunca dari yang demikian, akan engkau temui suatu kaum (kumpulan) yang ramai mencintai (menyebelahi) kaum (kumpulan) yang lain hanya atas dasar hawa nafsu (bukan atas dasar kebenaran al-Quran atau al-Hadith) kerana tidak mengetahui (ilmu)nya dan dalilnya. Sedangkan mereka menyokong atau memusuhi (satu kumpulan) tanpa mengikut (landasan) hadith yang sahih dari Nabi dan dari Salaf ummah ini, mereka tidak mengetahui makna (al-Quran dan al-Hadith) dan tidak mengetahui apa yang dikehendaki (oleh hadith) tersebut dan tidak tahu untuk mempraktikalkannya”. H/R Imam Malik.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  105. melati putih says:

    NARA memang suka buat provoke,
    itu hari pasal abby, aishah and then zed zaidi..
    no politic in here, please…!!!

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  106. nor says:

    #Kami mahu Bantuan Kain 1 Malaysia (BK1M) kepada golongan artis popular kerana pakaian mereka tak cukup kain~
    Like kalau setuju

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 1
  107. Fish Fairuz says:

    ZZ kalo ko x suke , ko boleh berhijrah ke negara lain sbg pelarian if pembangkang menang hokey? jgn plak bila pmbangkang menang besar nanti, ko thegeh2 buat muka x malu g lompat parti plak , pastu mengampu x tentu pasal cam yg ko wat sekarang nih…. puiiii!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 1
  108. yeza says:

    slamber je cakap artis dapat bayaran..pembangkang tu manalah dapat pojek berjuta2 macam umno.orang umno sendiri yang mengaku..stakat sejuta dua tu diorg tak heran.setujula dgn tret tet tet..ape nak takut..kita semua adakuasa memilih.tak boleh buat keja buang je.dah bagi 50 tahun kot peluang..cukup cukup sudah..

    tapi kesian la jugak kerajaan lepas GE 13 ni..tin kosong.utang je melambak…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 1
  109. Ciktom pulau pandan says:

    xyah la nak gune ayat2 skema mcmtu.. tunjuk bukti, artis mane…bole boikot mcm mekdi tu.. podahhh…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  110. Anonymous says:

    zed zaidi..pffftttttttttt!

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  111. Mata Hati Dalam Iman says:

    Lihat la sendiri…betapa kotornya UMNO-BN….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
    • Lucu says:

      korang post je video ni dlm Facebook/Twitter…biar orang tahu perangai UMNO.

      Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  112. Anonymous says:

    hampir 98% tukang komen kt sini penyokong pr. bagus2…jom kita TUKARRRR…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 2
    • fakta awam says:

      bukan…kau salah. Orang dah meluat/benci samer UMNO-BN yg kaki fitnah, putar alam, makan duit rakyat, rasuah, negara kucar-kacir. Grow up !!!!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  113. Anonymous says:

    booooo umno

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 2
  114. saya sedih says:

    Biar last baru aku nak komen…inilah contoh orang yg agungkan parti…baca balik komen korang…kata islam tapi mencarut segenap hala…nmpak sngat sokong parti perikatan… Jadi aku yg x prnag nk mnyokong mn2 parti ni pun jadi menyampah…pnyokong geng perikatan kaki mencarut geng kerajaan kaki ampu…mncarut dan ampu mn lagi teruk??? dua2 tak..yg teruknya bila melayu sm melayu bergaduh n saling mngkafirkan sesama islam…dah tahu ke tiket masuk syurga tersedia untuk korang???balik bertaubatlah wehh…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
  115. Anonymous says:

    pakatan haram suka hiburan yer …hahahaha…lawak

    Hot debate. What do you think? Thumb up 1 Thumb down 10
    • jgn jd benak says:

      umporno suka lyan blue je..haktuihh..haha

      Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
    • Rahsia UMNO pecah says:

      UMNO…pembuat2 video2 lucah….fitnah orang Islam lain. Muak la heih…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 1
    • La Tak Ada Cermin ?????? says:

      kau orang umngok masuk sini apa hal…?

      Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  116. jgn jd benak says:

    oi zaidi benak, g mampos la artis2 2 nk skong sape pon.. 2 hak dorg la bodoh! da kata negara demokrasi pahal ko x puas hati plak kalo dorg skong pmbangkang pon sial..?

    lg satu, dlm tmpoh pmbubaran skang nih sape yg pmbgkang sape yg krjaan bodoh?yg ada cuma parti BN or PR je..pg blaja blek la kenegaraan bodoh sblum wt knyataan bangang ko ni.. salam bodoh kepada MACAI..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  117. pr penipu says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 15
    • Pembohong says:

      rakyat dah mula bosan dgn taktik umno macam ZZ ni…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 0
  118. Susah aty says:

    Kt kg sy, Umno tutup mata org kampung,wat cabutan bertuah setakat adiah tikar,mangkuk tingkat…ape la sgt,peruntukan naik pulih kg xde,lampu jln bergelap,masjid kekurangan kemudahan..JKKK dpt duit wat umh bertingkat2..Siap gthu duit dorg 7 keturunan xabis..sedey2,kesian kt warga emas kt kg,ditipu..mcm nenek sy,dia ckp klo Umno xbg brim,xnk dia undi..dah diserap pemikiran mcm tu..bg duit..sume Jln..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 2
    • mari kita tukar says:

      tula..kawan aku asal org sarawak,die ckp kt serawak kalau bagi kuali pn nenek dia gembira..kawan aku pon kesian dengan nenek dia..but what to do..generasi baru ni la yang nampak..kt area aku plak,klau projek2 kerajaan..signboard tu mst tulis company yang sama ja..lagi byk suap,lg senang dapat..gitu la konsepnye kalau ikan2 besar..

      Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
      • loli says:

        umporno ni boleh mnipu makcik2 kt kampong2..nenek kt kmpong d bg duit 100 je pon diaorg sokong umporno.psl diaorg bkn tau dunia luar.tgk tv pon tv3 balaci umporno ni.asik kna klentong jek.jgn ckp nenek ko..nenek aku pon gitu.plg mrah n sentap kalo pkcik2 aku mgata pak najis.mesyuarat umno mst wajib pegi gitu.jauh ke kl sggup pegi walaupon kaki sakit.

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  119. takziah says:

    5 negeri2 Melayu diramalkan tergadai dalam PRU 13….sama-sama kita tunggu. Rakyat dah bosan dgn UMNO.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 1
  120. Fed Up says:

    sokong umno bermakna kau masih memperkayakan anak2 Mahathir berbilion-bilion harta mereka…sila semak fakta.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 1
  121. Betik says:

    woi zed zaidi.. talk to my hand la..

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  122. marc says:

    statement bangang. inikan negara demokrasi, rakyat berhak memilih dan menyokong mana yang mereka suka. asal sokong pembangkang je kata tertipu la terpedaya la. hormat pendirian orang, baru org hormat kamu. kalau tak boleh tak payah la guna sistem demokrasi, buat macam komnis korea utara tuh…

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
    • UMNO akan dikapankan di PRU13 says:

      ZZ balaci umno. budaya umno rasuan hina, fitnah….

      Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  123. Atas Pagar says:

    awak boleh pulak ye zed?

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  124. loli says:

    bodoh punye zed zaidi…ni negara dmokrasi la..suke ht la org nk pilih ape.yg ko sibuk nk myalak buat ape??? ko tu pn pcacai umporno…dala x glamor.blakon ntah pape. da xde sape nk amik zed ni blakon sbb tu dia sibuk nk mjilat bontot…br masyuk kn zed????

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  125. lya says:

    Kebelakangan ni maksiat bercambah, pelakunya pon dah tak segan silu lagi kat khalayak. Bongkak tak boleh ditegur. Semoga pemerintahan yg islamik dpt mengawal tingkahlaku manusia yg tak sedar diri ni. Sy takde harta juta2 nk pergi berhijrah ke tempat lain mcm sesetengah org. Yg saya ada cuma negara ni je. Saya memerlukan pemimpin yg mampu mentadbir negara dgn sebaik-baiknya dan bukan yg mengumpul harta sebanyak-banyaknya. PAS dihati!!

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  126. lya says:

    Maksiat bercambah, pelakunya pon tak segan silu lagi kat khalayak, bongkak tak boleh ditegur. Harap2 pemerintah yg islamik, yg sayangkan negara boleh kawal wabak kritikal ni. Aku takde harta juta2 nk berhijrah tempat lain kalau malaysia melingkup. Sebab tu aku harap akan dapat pemimpin yg mentadbir negara sebaik-baiknya…bukan yg mengumpul harta sebanyak-banyaknya. PAS dihati!

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  127. UMNO Kaki Caci says:

    Lihat la perangai ahli2 UMNO…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  128. Bongok says:

    UMNO yg menipu duit rakyat bukan rakyat yg tipu duit UMNO !!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  129. Hummmmmmmmmm says:

    Cuci la kerak najis BN= Berak Najib !

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  130. mimi manje says:

    kita kembali kepada Al Quran dan sunnah. kalau rasa pemimpin tak berpandukan Al-quran dah sunnah payah la..esok kau mati dalam talkin tu pun tanya macam tu..mungkar dan nangkir pun tanya, ko hidup berpandukan apa? tengok barisan mana yang paling banyak ulamak!..atleast diorang yang sokong pas tu memang confirm ikut ulamak! menutup aurat..kau? isteri kau? anak2 kau nanti?

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
    • saya lalala... says:

      pemimpin kita bukan maksum.. dia mgkn bijak dlm ekonomi pembangunan negara tp bukan ulama… tp dia masih merujuk hal agama pada para ulama yg lain… tak semesti pemimpin ko jahat kau pun kene ikut same mcm ko takde pilihan sndr.. pemimpin ko tak solat tak kan ler ko pun tak solat.. pegi laa cr org bijak pndi dlm agama yg bole pimpin hidup ko… mmg laa yg sokong pas tu ulama… tp kalau ulama pun bersetongkol dgn bangsa yg nak sgt jatuhkan org islam macam mane plak??

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  131. Jina says:

    Budaya UMNO——-> hina Islam yg lain.

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
    • saya lalala... says:

      salah tu… melayu hina sesame melayu.. melayu umno melayu pas melayu pr… isu murtad, solat tak sah, kafir, malas…. bla…bla..bla…. semua pun melayu/islam… bangsa laen dok perati & tepuk tangan…

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  132. shaerey says:

    AKU SEDIH LA, BILA LA ORANG UMNO NIE NAK SEDAR…DORANG MASIH LAGI MEMPERTAHANKAN UMNO WALHAL DAH BANYAK KEJAHATAN MEREKA TERBONGKAR. TIDAKKAH MEREKA INGIN BERADA BERSAMA-SAMA ALIM ULAMA YANG SUDAH TENTUNYA AKAN MEMIMPIN DENGAN JALAN ALLAH. YA ALAH, KAU LEMBUTKANLAH KAU BUKAKANLAH HATI MEREKA INI YA ALLAH..AGAR MEREKA TAHU YANG MANA BAIK YANG MANA BURUK. AMIN AMIN AMIN

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 5
    • saya lalala says:

      astagfirullah… macam takde alim ulama di kalangan umno kah?? parti lain je ke yg ade alim ulama yg bole memimpin rakyat?? tak kesahla parti mane cik kak ooii.. yg pntg diri sndr yg mahu mnuju ke jalan Allah.. biarla parti itu bijak memperkasakan ekonomi negara…

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  133. Pilih Pati says:

    aku baru nak mengundi so aku nak sokong parti yang cool xdak nk maki2 org, kata org bodo bangang la murtad la……aku duk nmpk parti pembangkang je yg duk maki2 org cmne aku nk pilih pas ke keadilan ke????pilih roket la org2 cina org india xdak la maki2 org wlupn dia org bukan Islam….buntu la

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
  134. ubah says:

    sebenarnye yg dapat duit berkepuk tu ZZ la..lagi nk tuduh org lain lain… penyokong pr pas sume pasang bendera ikhlas..puak2 BN semua berbayar..dah la tu siap psg banner fitnah org je..bwk2 la bertaubat..ini kalilah!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  135. HAMBA ALLAH says:

    mcmni agaknya org2 PR bercakap?sesungguhnya tak semua org maksum(bersih dari dosa)…(membuat sy berfikir 2,3 kali utk undi PR) org PR ni suke bercakap benda2 tak baik ke?

    Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 8
  136. mieoww says:

    aku rs nk bg undi dekat pr pru 13 nnt sbb nye kiter sbg rakyat xrugi klu mencuba dulu..klu pr xdapat jln kn tugas dgn baik, kiter undi bn balik nnt pru14..xde susah nye..meh le kiter mencuba dulu mane tahu akn ada mesia lebih baik nnt..just an opinion..klu xsuke xpe..ngeeh3

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  137. Anonymous says:

    kalau dlm 5 thn ekonomi dan ranap..semua nak bagi free..masa tu dah pinjam IMF..kita pon dah jadi indonesia.abislah ekonomi dipegang YAHUDI..bt apa nak cuba eksperimen tukar kerajaan sedangkan kerajaan sedia ada dah bagus mentadbir.semua dapat manfaat.aku tak rela anak cucu aku dikawal yahudi..aku sygkan tanah air aku.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
    • Jawablah says:

      Anak Mahathir beli kilang arak St Miguel terbesar di Filipina…sila google. Ya, hidup melayu….

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  138. Anonymous says:

    fakta lawan auta..tak boleh teima kenyataan kan..haha kesian ko..suruh belajar tinggi taknak duk jd key warrior..gossip je tau pastu nak salahkan org lain..mana nak maju pemikiran..bila org ckp fakta nak bidas2 pulak.nmpk sgt mentaliti tahap low class..peace…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  139. ramos says:

    Alaaa…nak kipas seniman (pro umno) kan….

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  140. Anonymous says:

    huhu dungu je nye statement..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  141. Lucu says:

    Zed Zaidi mesti tengok ni. Ahli2 UMNO tercabar sama Nurul Izzah…petanda akan tewas.

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
  142. Bibiyana Dalton Tasha Lofa says:

    BN= berak nenek

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  143. naz says:

    kenangan bersih memang xdapat dilupakan,,,, menghuru harakan negara,,, itulah reformasi sebenar,,, bila tgk izzah bercakap tak ada gaya langsung nak jadi pemimpin lebih kepada nak balas dendam,,, muka penuh dendam,,, sekali lagi rakyat digunakan untuk mereliasasikan hasrat mereka,,, jika harini dia kata tender bn bagi kat kroni dia saja kita tgk saja nanti adakah kroni pas, pkr dap yang menyokong xdapat apa2…. pikir2 lah ,,,,

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 5
  144. naz says:

    pak cik aluwar asyik nak saman orang jer,,, pak cik lajib pun kne fitnah xde lak dia meyaman orang,,, lu igat bila anwar dapat ini negara dia nak bagi lu ker,,, suka ati dia la nak wat apa,,, masa tu lu nak lawan lu ada belani ke kene saman dengan itu aluwar… mau mati ka itu kapal karam duduk sebelah anwar ma….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  145. Anonymous says:

    TAPI TAPI TAPI, boleh sape2 tolong jawab x, kalo dlm masa 5 tahun tu PR ni bolot semua duit kerajaan dan bangkrupkan negara mcm mana? org x pernah pegang duit banyak sekali nmpak duit byk dpan mata risau jugak.. ak parti bebas.. jd UMNO pun bukan semua betul, pembangkang pun sama.. mcm kat penang, bila cina lahanat dpat terus semua rumah yang leasehold (rumah yg diikat janji dgn kerajaan selama 99 tahun), cina lahanat amik.. org melayu terus xde rumah merempat.. sebb dah tukar kerajaan.. kerajaan punya tanah la.. tp UMNO membuatkan artis2 jd mcm sundal bila semua artis nak berbogel.. sebb tu org benci.. makcik2 UMNO yg tua bangka pun x sedar diri berpoco2 kat padang dgn punggung besar tetek londeh x tahu malu.. artis2 wanita yg terdedah tu dah sah2 penyokong UMNO.. xkan PAS plak, kang kena pakai purdah xkn artis nak kan.. tp memg x nafi UMNO pernah berjasa selama 50 tahun, tp jasa dulu bukan jaminan keamanan sekarang.. cuma sapa yg berani jamin kalo anwar jadi PM negara xkan hancur.. kalo dia larikan duit kerajaan mcm mana? anak beranak ngn kroni terdekat dia senang, kita rakyat biasa mcm semut ni kena tenyeh.. susah nya nak pilih kerajaan sekarang

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 6
  146. kak ton comey says:

    zz nk kejar pangkat Datuk ke?kih..kih..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  147. Anonymous says:

    korang semua ni kan,cakap ikut sedap mulut je kan.. xtau yang mana betul pn padahalnya.. bawak2 la insaf semua yer..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  148. null says:

    Quality articles or reviews is the main to interest the people to visit
    the site, that’s what this website is providing.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  149. gwiyomi says:

    5.5.2013 hari mengundi = 55 tahun je la BN memerintah dan 2013 BN boleh blah….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  150. ugottabekidding says:

    pada saya, lebih elok si budak zed ni focus pada dunia artist ni, especially bab artist2 yg lari dari ajaran Islam dan kebajikan artist..bab artist dan aurat serta perlakuan menjolok mata dan lari dari ajaran Islam agak parah di Msia..baik artist lelaki atau pun perempuan…kalau bab itu dah settle, boleh lah maju selangkah lagi ke bab yg lain..jadikan dunia artist ni sebagai satu dunia yg manusia lain pandang berdiri sama tinggi, duduk sama rendah..sekarang ni, ‘artist’ sesuatu yg jengkel dimata masyarakat..so, step by step la bro..ubah sikit2..tak perlu nak beralih bidang ke politik pulak..takut nanti yg dikendung tu berciciran pulak..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  151. Anonymous says:

    Orang UMNO lagi teruk maki hamun. Bajet macam bagus jer! Sudahlahhh.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  152. […] Ramai Artis Telah Tertipu Dengan Taktik Artis Pro Pembangkang – Zed Zaidi (296) […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0