Written by AbangNara | August 15th, 2012

Tersenyum kambing Abang Nara membaca temuramah antara Berita Minggu dan Raja Azmi yang dikeluarkan semalam. Khabar angin telah bertiup menyatakan yang Raja Azmi sudah pun mempunyai hubungan dengan seorang Tan Sri. Namun Raja Azmi memberitahu yang hubungannya itu sekadar kawan-kawan biasa sahaja.

raja azmi

Apa yang menarik perhatian Abang Nara ialah pengakuan Raja Azmi yang rindu untuk bercinta lagi. Menurut Raja Azmi, dia merindui nikmat cinta. Dan kalau boleh, Raja Azmi ingin melangsungkan perkahwinan sekali lagi. Di bawah ialah kenyataan Raja Azmi menerangkan hubungannya dengan Tan Sri:-

Setakat kawan-kawan biasa itu adalah. Ada yang sudah lama kenal jadi lebih rapat kini. Termasuklah dengan ahli perniagaan yang saya kenal. Tetapi untuk kata bercinta atau tidak, saya tidak berani komen. Tapi sebagai manusia, saya sendiri tak menidakkan sebarang kebarangkalian untuk bercinta lagi. Tidak mustahil saya akan jatuh cinta dengannya. Tetapi saya tidak mahu meletakkan harapan menggunung terhadap sesuatu yang belum pasti hujung pangkalnya. Tapi saya tak malu cakap, nak kahwin lagi… teringin untuk bercinta lagi. Saya rindu untuk merasai nikmat cinta itu. Cinta itu indah dan siapa sangka bahtera perkahwinan selama 28 tahun yang dipertahankan rebah juga. Tetapi ada hikmah di sebalik perpisahan itu. Saya harap untuk bertemu cinta baru atau siapa tahu cinta saya dan Jalani bertaut kembali. Semua tidak mustahil.

Amboi. Romantik dan jiwang karat juga rupanya Raja Azmi ini. Madah-madah cintanya boleh tahan jugak. Pasti ada yang akan terpaut kalau terkena penangan ayat-ayat cinta daripada Raja Azmi. Abang Nara doakan agar Raja Azmi dapat bertemu cinta barunya dan merasai nikmat cinta itu sekali lagi. Good luck and all the best kepada Raja Azmi.

2 responses to Raja Azmi Rindu Dengan Kehangatan Cinta

  1. lofalafa says:

    eee,gatalnyeeee..dah tua pun nk bagi statement cenggini..sedar diri sikit lah raja azmi oii

    0

    0
  2. Bunga says:

    Geli aku! Tu baru tgk tajuk je, tak baca pon lg..ewwww bawak2 la sedar diri!! Sendu giler

    0

    0