Written by AbangNara | October 29th, 2013

Wow!!! Menariknya hadiah-hadiah yang ditawarkan sempena kembalinya Shaheizy Sam dalam bidang nyanyian. Boleh dapat tandatangan, dapat buat kemunculan istimewa dalam video klip dan paling best, dapat lepak bersama Shaheizy Sam dan Liyana Jasmay. Abang Nara berani jamin peminat Sam dah teruja sangat-sangat kan?
shaheizy samCaranya mudah sahaja. Hanya perlu beli mana-mana tin Nescafe kegemaran anda dan hantarkan bukti pembelian tersebut menerusi laman Facebook Nescafe. Seperti yang anda lihat di atas, hanya ada satu hadiah yang unlimited. Yang lain semua ada had. Jadi siapa cepat, dialah yang akan dapat.
shaheizy sam

Setakat 100 bukti pembelian itu apalah sangat kalau anda peminat tegar Shaheizy Sam kan? Silalah bersegera kerana kalau tak silap Abang Nara, tarikh tutupnya dah semakin hampir. Lagi cepat anda hantar, lagi tinggilah peluang untuk menang. Untuk informasi lanjut, layari www.onsam.com.my.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

22 responses to Peluang Untuk Bertemu Shaheizy Sam Dan Liyana Jasmay

  1. kakikuku says:

    first

    0

    0
  2. kakikuku says:

    yeay komen aku ada

    0

    0
  3. kutukepala says:

    camner erk nak buang kutu kat kapala???

    0

    0
    • minah jambu merah biru says:

      kau spray je ngan sheltok nanti mampos la semua kutu2 kt kepala tuu…tu pon nk kena ajar ke huh !!

      0

      0
  4. Anona says:

    teruja??biase je..bukan sedap pun sore diorang ni..

    0

    0
  5. oooooo says:

    hmmmmmmmmmmmmppppppppppppppppppp~h

    0

    0
  6. bolehh blahh!! says:

    Sam.. ko belakon dah ok.. suke aku tengok tapi please lah.. jgn nyanyi.. Geli aku tgk vlog ko psal nescafe tu hah.. nyampah tau..

    0

    0
  7. Sirap Limau says:

    hmm…. rasa macam teragak2 kalau Sam menyanyi…. takut nanti sumbang… kalau dah berlakon, baik berlakon sahajalah…

    0

    0
  8. CUTE says:

    Dia nyanyi ngan Yana Samsudin ok jerrr….

    0

    0
  9. mak jemah says:

    Dia tu jd penyanyi dulu kowt baru berlakon…tp mayb sbb x fofular sbg penyanyi tu la org dok nmpk dia as pelakon..uols xtau..uols diam..xnk masuk contest xyh nk kecoh

    0

    0
  10. anok kelate says:

    abg nara knp x pos langsung pasal af2013…x mnt eh

    0

    0
  11. I just applied your web site to my favorites. I like reading you. Ty!

    0

    0
  12. alucobest says:

    I really like your blog, keep on!

    0

    0
  13. This article is very strange, I am touched, thanks to the authors experience of life care.

    0

    0
  14. HOWO engine says:

    To write good, we should support, so will write more brilliant. Have a look at our products

    0

    0
  15. Underlayment says:

    Is really a rare meet the good article, moderators, many efforts to write such articles. Also can see our products, very affordable and fashionable.

    0

    0
  16. Cake toppers says:

    With this information I hope to get rich.

    0

    0
  17. […] Peluang Untuk Bertemu Shaheizy Sam Dan Liyana Jasmay (20) […]

    0

    0
  18. […] Peluang Untuk Bertemu Shaheizy Sam Dan Liyana Jasmay (21) […]

    0

    0