Written by Bella | January 15th, 2016

Pelakon Marissa Yasmin yang kini sedang popular membawa watak sebagai ibu Hisyam Hamid didalam drama bersiri Memori Cinta Suraya sah bercerai talak satu bersama suaminya, Muhamad Muhzir.

Muhzir sah melafazkan talak dihadapan Hakim Syarie Mohd Hisyam Zakaria di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam, semalam.

Sebelum ini, Muhzir telah memfailkan permohonan cerai pada 27 November 2015 mengikut Seksyen 47 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam Selangor 2003.

Pada prosiding itu, Muhamad Muhzir selaku plaintif diwakili peguam Jamal Mohd Lokman manakala Marissa diwakili peguam Musa Awang.

Marissa dan Muhzir mendirikan rumah tangga pada tahun 2010, namun mereka tidak mempunyai anak bersama.

Sumber Berita: BH ONLINE

15 responses to Pelakon Marissa Yasmin Sah Bercerai Talak Satu

  1. nil says:

    minat marissa yasmin ni,..daripada dlu hingga skarang..
    dia ada sifat keibuan yg sgt sya suka.

    0

    0
  2. mak c kina says:

    antara pelakon yg bagus tp nape dia asik dpt watak ibu yg kadang seusia dgn anak..cth mcm ibu hisyam hamid tu la..dia bkn tua sgt pun..

    0

    0
  3. Anonymous says:

    lakonan dia bagus. cuma make up kadang2 overdone. & rambut terlampau karat tak sesuai dgn u. maybe make more natural..u ll be better.

    0

    0
  4. Anonymous says:

    marissa mmg pndai blakon.. suka dia.. suka style dia bdialog..
    tp mmg dlm cite memori cinta suraya tu.. smua pn make up tebal..

    0

    0
  5. Anonymous says:

    beautiful lady

    0

    0
  6. Wb says:

    Nama betul Mariam, patut guna je nama asal. Tak suka trend artis melayu tukar2 nama. Berbangga lah dgn nama kita

    0

    0
  7. Mirai Suenaga says:

    dia ni lawa. pastu berlakon cakap lembut je, awak awak dgn anak. tak silap aku 1st time aku tgk dia ni drama Jelatang kot…

    0

    0
  8. ila says:

    die curang suami die kate….tu lah dunia selebriti…org biase pon ade curang…ini kan pulak artis…mcm2 hal

    0

    0
  9. win says:

    xsesuai lah makcik guna rambut kaler mcmtu . make up pun heavy. .

    0

    0
  10. abg gagah says:

    Laki dia ni dulu ex husband Eja Roda Impian

    0

    0