Written by AbangNara | July 29th, 2011

Akhirnya pihak mahkamah membebaskan Norman dan Memey daripada tuduhan berkhalwat 3 tahun lalu. Hakim Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Salehan Yatim membuat keputusan itu selepas berpuas hati pihak pendakwaan gagal untuk membuktikan prima facie terhadap pertuduhan. Norman dan Memey dilihat mengalirkan air mata sebaik sahaja keputusan tersebut diumumkan.

memey dan norman

Semoga keputusan ini dapat membersihkan nama mereka berdua.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

142 responses to Norman & Memey Menangis Bebas Tuduhan Khalwat

  1. shasha says:

    3 tahun kemudian baru kluar result.lamanya..

    0

    0
    • Hakim Mahkamah Planet Kejora says:

      Verdict: Okay! Bebas!

      Plan Norman mmg menjadi, tangguhkan kawen sampai jumpa penaja. Pihak juri planet teringatkan watak Ryan Hidayat dlm filem “Cun”.

      0

      0
    • abadi says:

      aku harap hakim 2 dpt balasan….. bodohnya hakim, xkan x tau lg apa laki ngan pmpuan buat bila berduaan wktu tgh mlm….. xkn main dam ular plak….

      1

      0
      • shreeLind says:

        haha…btol2…..kadang x paham btol laaa ngan org bijak pandai nihhh……ntah2 si normiang suh jimmy choo wat kan kasut sepasang kt hakim kowt…tu yg bebas tuduhan….yg ado laaaa kan…usung tilam bantal tgh2 mlm…pas tu bebas tuduhan khalwat….abih kita nk panggil apa lg …??…sesi ramah mesra…or suai knal…??….chooooooiiiii

        0

        0
        • jas says:

          Aku harap sgt pendakwaraya failkan rayuan terhadap keputusan hakim yg dah ‘mamai’ tuh..terlepas di dunia tapi tidak di akhirat..bersuka rialah memey-norman..

          0

          0
      • edra says:

        hakim tu tak bodoh ye. kalau tak cukup bukti bagai mana boleh sesuka hati hukum orang, tak adil namanya tu. kami para lawyers dan hakims mmg lah sgt sakit hati kalau apa-apa kes yang kami tahu tertuduh bersalah tetapi perlu dilepaskan kerana tak cukup bukti. the feeling is sooo not best wooo. bukti memainkan peranan penting.

        0

        0
  2. mart says:

    alhamdulillah

    0

    0
  3. Fieyqa says:

    owh… ok… tak minat pun dorang ni~~

    0

    0
  4. NaneBanane says:

    Dunia akhir zaman… Yg berbuat maksiat dikatakan tidak bersalah… Tp mengabaikan tanggungjawab ketika isteri tgh sarat mengandung, dikatakan si isteri (now dah ex-isteri) yg over sgt… Dissapointed….

    0

    0
  5. katanya... says:

    bebas hukuman dunia di akhirat jua akn terhitung! plik sudah terang lagi bersuluh, bgmna mahkamah undang2 manusia boleh membiarkan PENZINA ini bebas tnpa hukuman setimpal???!

    0

    0
    • Hakim says:

      Ko takde bukti jgn memfitnah. Ingat mahkamah tu sesuka hati jatuhkn salah ke kalau takde asas.

      0

      0
      • eyefinity says:

        Mahkamah x semestinya betul…hanya Al-Quran saja yg betul…akjhir zaman byk benda yg tak betul jadi nampak betuk..walaupun kdg2 benda tu jelas salah… Tapi kes diaorg nih wallahualam..Hanya Allah lebih tahu…

        0

        0
  6. whuteva says:

    Bebas hukuman dunia, xsemestinya bebas hukuman akhirat.. patutnya menangis sebab tak tahu nasib di sana nanti.. bukan menangis gembira sebab tak cukup bukti utk mahkamah menjatuhkan hukum..

    0

    0
  7. itadeco70 says:

    Brp “harga” utk pembebasan korg dr tuduhan? Undang2 skrg…

    0

    0
  8. lembu pakai stokin says:

    laaaa….yeke??

    0

    0
  9. luvlavender says:

    lau btol xbrslh mmg rezeki d all b4 kawin lah 2..tp ape pun hanya Dia yg tahu…

    0

    0
  10. ermm says:

    ni baru lepas kt dunia..kt akhirat belum tentu lg…=)

    0

    0
  11. anti kaki_gosip says:

    kat dunia bebas la, akhirat? bertaubat wahai kamu berdua, especially norman, kamu tu nnt bahu senget tau bawak dosa bini anak2 lagi,blum lagi dosa sendiri.. sedih bila lelaki tak boleh jadi pemimpin!

    0

    0
  12. may says:

    x minat pun memey ngan norman…sebab dieorang x ngaku…..memey tu masih dara ke x?

    0

    0
  13. "anak melayu campur cina" says:

    xkisah la klu dh lepas kat mahkamah dunia ni..tgu jer la mahkamah akhirat nun..bagi aku klu x buat maksiat pun dh nama duk berdua bkn muhrim pun dah salah di sisi agama kan..hai tah la dunia..dunia..

    0

    0
  14. whatever says:

    ape2 jelah korg nie..hukum dunia blhlh lepas..hukum akhirat?…jwb sndrilh…time nie aku blh ckp kubur len2..

    0

    0
  15. kaki_g0ssip says:

    bebas sbb diorg dh nk kawin ke? hurmmmmm

    0

    0
  16. kaki_g0ssip says:

    bebas atas sebab diorg dh nak kawin ke?? unfair je. hurmmm

    0

    0
  17. amirulhazim says:

    boleh la pulak terlepas tuduhan ?

    moga ada hikmah

    0

    0
  18. sape?? says:

    mcam2…org bersalah ckp x bersalah….ermm…

    0

    0
  19. abby says:

    what the fish!!!!bebas???ini tidak adil!!

    0

    0
  20. i says:

    akhirnya, yg baik itu dari Allah..

    0

    0
  21. ffffffff says:

    ok la tu

    0

    0
  22. LALA says:

    HE XADIL BETUL!!!!

    0

    0
  23. anti memek says:

    xpaham aku org y dah terang2 buat maksiat terlepas mcmtue jek.siap dpt pengiktirafan lagik dengan tajaan berjuta2. dunia2. memang syurga utk mereka2 y melalukan dosa. kat akhirat nanti baru lah penghakiman yang adil… jangan nak poyo lah nk nangis2.terlepas kat dunia nangis. kat akhirat nnt baru tau

    0

    0
    • da princess says:

      refflesia dan penaja2 tu sume mana tau moral tak moral, diorg kesah apa…asal dpt promotion…

      0

      0
  24. vanilla says:

    booorrriiiiinnnggggg………..!

    0

    0
  25. nini says:

    first

    0

    0
  26. kasturi says:

    Allah sahaja yang tahu cerita sebenar.. klu betul.. x salah Alhamdulihlla… kalau x.. jawab ler kat akhirat…

    0

    0
  27. Fairytopia says:

    walaupun kat dunia terlepas, tggu jer kat akhirat nnti mcm mna…

    0

    0
  28. Fez says:

    Istighfar dulu sebelum comment, guys.

    0

    0
    • Que says:

      penguatkuasa susah juga nak decide. tapi kalau dah tak cukup 4saksi manusia nnt kan dah dikata fitnah.

      hanya Allah yg tahu,

      peace:)

      0

      0
  29. yanz says:

    but still……………

    0

    0
  30. kak lehot says:

    mcm sial

    0

    0
  31. da princess says:

    susah nak buktikan dirog bersalah, hakim required beban bukti yg kukuh..tk bleh ade loose skit, itu pasai diorg bleh menang, lawyer tu aku knl…bleh tahan belit2..tp tak bermaksud diorg tak buat benda tu..

    ade rules yg ckap bettter lepaskan org yg bersalah daripada hukum org yg tak bersalah…spt yg sya cakap tak bermaksug mereka tak buat…kalau uol betul2 buat baik bertaubat…dibebaskan tak beerti tak bersalah…

    0

    0
  32. Dinda says:

    haha..lantak korang la…aku tetap x suka korang….leh jalan laa…

    0

    0
  33. husin says:

    boleh bersih ka kalau dok buat haramjadah hari2?

    0

    0
  34. bunga sakura says:

    ader effect ke? mahkamah dunia boleh la!!!!

    0

    0
  35. hmm no komen. nnt jd fitnah plak. kawin la cpt sket, meluat pon ada tgk pasangan ni.

    0

    0
  36. terepUTri says:

    uWeKKKKKK…..

    0

    0
  37. along says:

    terlepas di dunia tapi di akhirat belum tentu, dosa korang pd abby pun dh dkt berapa juta bakul dah….

    0

    0
  38. akudanaku says:

    kannn…mcm kesial!!!!

    0

    0
  39. PESA_KAKAU says:

    BENGGONG…X PUAS HATI RESULT NIE

    0

    0
  40. Der says:

    mcm mna pn aku tetap x suka ngan 2 org ni…

    0

    0
  41. ida says:

    bagus ler bebas dari tuduhan berkhalwat..

    selamat pengantin baru jgk ler utk korang erkk..

    si memey tu muda sgt..usia mcm dia patutnya x perlu fikir hal2 kahwin…kerja dulu kumpul harta…pastu cari lelaki yg berstatus bujang..

    jangan terlalu gembira sbb kita x tahu apa akan jadi masa akan datang..x mustahil jugak apa yang berlaku terhadap kak abby akan berlaku pada memey jugak..

    sebab kadang2 tuhan bayar kat kita by CASH!!

    0

    0
  42. kucai kucai says:

    sweet couple tgh wat projek..tgh bersedap…..

    Jabatan agama : hoi!!!!wtpe tu??maksiat ek??korang ni…x takut ke..bla..bla..bla..(3 jam 24 minit)

    sweet couple : tapi..kitorang dah nk kawen minggu depan…

    Jabatan Agama : okay lah..kasi lepas..len kali jgn wat lagi….next!!!!!

    next couple pun sama…dan sama..dan sama..dan seterusnya….

    0

    0
  43. Cik Haf says:

    Foundation tu putih sgt..tangan cokelat..phuii~

    0

    0
  44. nikita says:

    di dunia anda lepas, di akhirat azab menanti…sesungguhnya…keputusan dari Allah juga yang maha adil…

    0

    0
  45. rianda says:

    kat dunia lepas la….

    0

    0
  46. apa2jer says:

    benci dgn keputusan nie…..nak bukti mcmana lg erk?

    0

    0
  47. chix says:

    looorrrr….camana bleh bebas dr tuduhan ni?….selepas macam2 bukti etc….erm, x pela, sangka baik je la….heheheheh…..(artis, kalo kes khalwat, kes dadah, mmg lepas je selalu, kalo org2 biase, mmg x lepas)

    0

    0
  48. cella says:

    kau boleh lepas d dunia…d akhirat kau xkan lepas…

    0

    0
  49. lantak kau la... says:

    serius bosan baca pasal dorang ni abang naraa..lantak dorang la nak jadi aper malas nak amik tau dh..lain kali tak payah kluar pasal dorang lagi…baik citer pasal bola sepak negara lagi best..

    untuk memey & norman ingat sikit selamat kat dunia tak semesti selamat kat akhirat.. dan smapai bila2 pun aku x kan percaya korang x bersalah..dan lepas ni aku akan boikot drama korang habis habisan…ok chow…

    0

    0
  50. romeo_peace says:

    kawin la cpat2..dr wat dosa x abis2

    0

    0
  51. anis says:

    aik peliknya dunia ni, sudah terang lagi bersuluh, pun boleh terlepas

    0

    0
  52. lotudgirlzspeak says:

    lepas bebas di dunia diakhirat tunggu la pembalasan dari Allah swt.. manusia boleh diperbodohkan tapi Allah swt maha mengetahui…..

    0

    0
  53. pman says:

    ah sudah..

    0

    0
  54. x says:

    test

    0

    0
  55. safa says:

    Kenapa dalam dunia ni kejahatan slalu menang…aku bukan nak kata apalah..tapi aku berani bersumpah atas nama Allah..mereka berdua memang bersekedudukan dah lama…jangan sampai Allah turunkan bala di Malaysia…amin

    0

    0
    • fyra says:

      yeke? aku ade dgr, tp x brani nk komen, tp betul ke? ko duk area rmh diorg ke? ptt klu aku jumpe diorg nih mmg aku lapor sekali lg, pastu siar gmbar diorg masuk rmh 2 same2 kt internet…

      0

      0
      • safa says:

        betulah..demi Allah…aku kerja dekat sangat2 dengan pejabat maksiat diorang…after kena tangkap khalwat..si betina datang menyerah diri lagi kat jantan miang tu…supaya masyarakat x cam datang kul 12, pakai tudung…macam sial…x abis2 nak menyerah kat jantan miang tu…

        0

        0
  56. lolipop says:

    Terlepas hukum manusia x semestinya lepas hukum Allah…azablah bagi kedua-dua mempelai di sana…amin…Allah maha mengetahui segalanya…azab Allah di sana amatlah berat…

    0

    0
  57. pizza says:

    Menangis kunun, Abby nangis dulu lagi teruk, nasib baik x meroyan kawan tu. Mahkamah dunia bole la korang berlagak mcm x bersalah, hakikatnya runtuh sebuah masjid ko dah kerjakan Memek! Garis pemisah antara balasan ALLAH Taala dengan korang berdua ni cuma masa! Yes, time will tell. And I’ll be waiting for that. Dasar perempuan penyamun laki org dengan jantan culas, memang sepadan beb!

    0

    0
    • cikkona says:

      Betul, saya setuju dengan komen pizza yang mantap ni. Hanya masa bakal penentu. Tak mustahil satu hari nanti jadi pada dia pulak.. what goes around comes around. Perkahwinan gilang gemilang bukan penentu bahagia. Dah banyak contoh dah kita boleh tengok.
      Jangan lah riak sangat dengan 7.2 juta watever..bukan hasil titik peluh sendiri pun..

      0

      0
  58. Mizuari says:

    Syukur alhamdulillah… pasnie hampa dua dah bley kawen dgn gilang gemilang bagai naa…

    0

    0
  59. who cares says:

    abg nara..apesal xleh nmpk comment ni..hukhuk

    0

    0
  60. Chek Memeh Sememeh says:

    alololo.. sebaknyer kauu.siap nangis bagaii. Nak muntah… Tahniah norman n memeh atas kejayaan anda berdrama di mahkamah.. Aku taw larr rahsia korg n bape korg bayar nk settle sume ni.. Lantak korg larrr.. Pasni kalo korg da kawen n ada rezeki dpt anak, kalo lar Memeh bley beranak senang cam Abby tu,, semuga dpt anak yg MULIA cam korg.. Nasib terbala atas usaha sendiri… Cayerla Drama KING n QUEEN..

    0

    0
  61. Memek sundal says:

    Tak abes2 cter si sundal dgn jantan keparat seek0r nie. Dah x ada artis lain ker kat mlysia nie

    0

    0
  62. larahati says:

    Hmmm~~~
    we wait n see what nexttt!!

    0

    0
  63. aku says:

    kaler kulit tangan memey x match la ngan kaler kulit muke…

    0

    0
  64. good gurl says:

    mmm im first ha3..btw im not happy both of them..

    0

    0
  65. Aleesya Haseena says:

    No comment…

    0

    0
  66. nyampah says:

    pasni bolehla remaja2 kt luar dok bdua laki pompuan..confirm x slh..

    0

    0
  67. choki terperanjat sakan... says:

    hanya bebas hukuman di dunia…

    akhirat ????

    sesungguhnya Allah S.W.T Maha Mengetahui dan Maha Adil….

    0

    0
  68. noobs says:

    nasib korang terlepas hukuman kat dunia ni….KORANG TGGU JE HUKUMAN KAT ATAS NNTI. HEHEHE

    0

    0
  69. choki terperanjat sakan... says:

    hemmm… lepas nie Normiang bole buat lagii la…

    haahaaahaaa… sian kau sememeh, jenuh ikat bantal tilam takut laki tido kat opis kelak…

    0

    0
    • ida says:

      betul tu (hehe kelaka). anyway, mmg jenuh pun sememeh nak jaga laki dia kelak…sebab si normiang tu kan dah ada rekod…dulu dgn penyanyi FD…(kiranya, mmg akan menggatal lagi si normiang ni). good luck sememeh!

      0

      0
  70. :) says:

    alhamdulillah..court cakap xde kes..so kita takyah nak besar2kan lagi cerita ni..sesungguhnya fitnah itu dosanya lebih besar dari membunuh..

    so sape xpuas ati..bek bunuh je diowg..xyah wat fitnah dah

    0

    0
    • akula says:

      menghalalkan yang HARAM LAGI….BERDOSA
      MENGIKUT HADIS kita mesti menolak kemungkaran dengan 1. perbuatan 2. kata-kata .3. dengan hati..
      kalau dah bermalam disatu bumbung..bukan muhrim..nak bukti cammana lagi..

      0

      0
  71. beruang_bersayap_biru says:

    mana komen?

    0

    0
  72. ambir pur pur pur says:

    mana dpt bersihkn nama lg!dh buruk lh…….mmg ada apa2 lh dorg ni,kalau x,xkawen!!lols

    0

    0
  73. kukumalu says:

    ?????? habis nape tiap mlm memey sorong tilam sane sini…??? huhu

    0

    0
  74. choki terperanjat sakan.. says:

    haahaahaahaaa….

    contoh tauladan artis yg terbaeeeeeeeekkk… nagis lagi… nagis seronok agaknya…..

    0

    0
  75. as says:

    yay!

    0

    0
  76. choki terperanjat sakan.. says:

    terlepas? sah sah rasuah…
    walaupun dia orang nie tak berduit,
    maybe ada orang sponsor duit…
    kan suka di sponsor sana sini, sampai baju pun berpinjam….

    haahaahaaahaaaaaaaaaaahaaaa…..

    0

    0
  77. wanny says:

    menyampah xpe kt cni korg tlepas ar tp kt sane nt korg tau ar,Allah mngetaui segalanya,cept2 ar korg tuh kwen,sakit mata jer….

    0

    0
  78. wanny says:

    elok ar cept2 kwen yer…naik nympah tgok muka korg yg knon2 suci mcm xde ape2 yg bsalah jer,tuhan maha adil…

    0

    0
  79. ACE says:

    LOL

    0

    0
  80. Pak Ya Una says:

    Tahniah… Selamat Pengantin Baru…

    0

    0
  81. reza says:

    memang jelas org cuba nak membuat khianat dgn dia org ni…alhamdullillah….

    0

    0
    • reza bodoh says:

      khianat atuk kau! org bercinta duduk satu ofis sepanjang malam, ko bajet diorg main guli?? bodoh la kau ni! ke kau pun kaki zina? nnt anak kau jadi mcm diorg baru kau tau.. ke kau mandul?

      0

      0
  82. AREYOU CAYO says:

    Bosan giler…x der cerita lain ker??? Hanya Tuhan Yg Lebih mengetahui apa yg terjadi…Selamat kat dunia blum tentu selamat kat AKHIRAT….Neraka jahanamlah tempatnya.

    0

    0
  83. marah says:

    apesal tak leh bukak comment2 yg laennn niiiii…cane nak gosip2 cani.. huh…

    0

    0
  84. wanida says:

    No komen..hmm..

    0

    0
  85. aaa says:

    hurm

    0

    0
  86. riri says:

    entahlah..

    0

    0
  87. aku bukan perampas says:

    lepas kat dunia x semestinya lepas hukuman di akhirat.. tuhan melihat segalanya… maksiat tetap maksiat dan maksiat itu berdosa… so pikirlah sendiri… huhu u can run but u can’t hide from ALLAH SWT…. kesiannnnnnnn mcm nilah jdnya bila budak felda jadi artis dah sah2 kejutan budaya.. so menjadi buta tuli ttg semua tu yang tau kebebasan jer yg di kejar.

    0

    0
  88. cinta says:

    Tahniah,tiap kejadian semua ada hikmahnya…amin

    0

    0
  89. shia says:

    poyos!! Pui!

    0

    0
  90. nazri says:

    mencari shabat lama aniq bin iskandar yg besekolah di kgv 2003..

    0

    0
  91. Nurain says:

    x taw pa nk kata..pa2 ja la nk kahwin b’juta2 m’bazir trus cerai adui

    0

    0
  92. Malisa says:

    kat dunia lepas la.. kebenaran yg sebenar hanya Allah S.W.T sahaja yg tau..
    Plan pelakon hebat abad ini.. cuba cabar memey buat ujian dara..ada bran?

    0

    0
  93. Memey Cun says:

    Apa lagi..!!!
    Jom BERZINA!!!!!
    hahaha

    0

    0
  94. GG KARAT says:

    Kita tggu jer ler…bila si Memeh da kwen gan si jantan nie…pastu da beranak mcm si abby….sape lak jadi perampas seterusnyer….
    biasa la what goes around…comes around :)

    0

    0
  95. Amier says:

    Silap!!! mungkin pihak pendakwaan makamah syarie lupa nak usung masuk tilam pelbagai peta dunia sebagai bahan bukti untuk memastikan DNA siapa punya.
    Ataukah….tak ada walau setitis kerana telah di”bersihkan” oleh pertuduh wanita kononnya sebagai awet muda.

    0

    0
  96. ntah la says:

    ku tak tau nk ckp pe lg…, lau benar tak salah takpe la, Allah akn bri kebahagiaan pd mereka pas ni…lau tak, tunggu la balasanNYA, tiap janji Allah adalah benar dan bila dibalasNYA nnti jgn bru nk terhegeh2 minta maaf dp org yg korang aniaya dlu…, wt Abby Abadi, tabahkan hati jika benar anda org yg teraniaya, Allah akn sentiasa melindungi anda.. wt Memey, ingatla skrg ni Allah bayar cash didunia lg, aku rsa kO mmg ptt nangis dan rasa bersalah ats ape yg kO dh lakukan selama ini… wt Norman, hargaila kedua2 wanita ini
    dan jgn ulangi kesalahan lalu

    0

    0
  97. iyelah tu.... says:

    skrg kat dunia ni ko lepaslah…kat akhirat nanti…

    0

    0
  98. cinnamon says:

    even da bebas.. yg menjadi mangsa si bekas isteri dan anak2.. klu betul2 pun tak bersalah.. yg menjadi punca penceraian pun diorg gak.. keputusan ini tak dpt ubah apa yg da berlaku.. takkan dpt kembalikan kebahagiaan anak2 die.. apapun semua ni kehendak Allah kan… mungkin ada hikmah di sebaliknya…

    0

    0
  99. 0-0 says:

    terlepas hukuman dunia belum tentu terlepas di akhirat.
    Mcm tak masuk akal, sedang berdua-duaan pada mlm buta, dikatakan tak bersalah. sedangkan mereka bukan mahram.
    Apa dah jadi padi jakim (ni akan disoal di akhirat juga)

    0

    0
  100. aku benci memey says:

    tau la nsb ko memek pas kawen nanti..normiang tu cr pompuan laen lak..pdn muke ko!!..sbb ko rmhtga org laen musnah!!!..

    0

    0
  101. aryssa.... says:

    lpas ni ko jga lah abg nom ko betul2 kemek……………tp xhairan kalau 1 hari nti benda yg jdi ngan abby akan berbalik ngan ko plak………………tawakkal je lah

    0

    0
  102. langkah mayatnya dulu!!! says:

    hanya Allah yg Maha Mengetahui…..wallahualam.

    0

    0
  103. gilerko says:

    salah 1 tande kiamat akan tiba..

    1) di muka pengadilan orang y bersalah bebas dari kesalahan..manakala orang y tidak bersalah akan d jatuhkan hukuman bersalah..

    2) orang y bersalah tetp disanjung oleh oleh orang ramai…

    0

    0
    • kambing plastik says:

      org2 kejam dan menzalimi isteri tak akan selamat di dunia, tak akan terbuka lebar pintu rezeki bagi orang yang menganiayai isteri semata-mata oleh godaan pelacur

      0

      0
  104. isteri juga... says:

    selepas ini, harap norman menjalankan tanggungjawap sebagai ayah kpd anak-anaknya dgn abby.norman dan memey sepatutnya minta maaf kpd abby kerana telah berlaku curang dan melukakan hati abby yg sedang mengandung ketika itu.
    kami tak heran dgn sponsor yg berjuta-juta itu….itu hanya marketing strategi kerana mereka tahu orang nak tengok ‘pengantin kontroversi’..so, boleh promote product mereka.
    tapi kami tak minat pun…

    0

    0
  105. siti says:

    kalo dunie lepas akhirat jgn lupe…kalo xsalah xpe..kalo salah erm

    0

    0
  106. emex says:

    bosan..benci la dgn norman ni.. buta betul c memey blh suka kt dia.. atau dua2 yg buta.. kwang2

    0

    0
  107. kerek says:

    tak disabitkan kerana tak cukup bukti….tak bermakna tak berlaku (and vice versa). Mereka berdua & Allah je yang tahu apa jadi pada malam tu…orang lain boleh buat spekulasi je lah. Apa apa pun dosa masing2 yang tanggung….

    0

    0
  108. mamy poko says:

    selalu berlaku ketidak adilan dlm hidup kita..lawyer mmg pndai putar belit,yg salah..dah terang lg bersuluh pun,akn menang kes..ni pengalaman nak kongsi dgn sume..sedara aku acc.meninggal di rempuh mat rempit,dia nk msk simpg,mat remp.tgh race x psg lampu,x de lesen,arwah mniggal 3jam sbb pendarhn dlmn.tinggal 2 org ank yg masih kecil,slps 3 thn yg mng kes mat rempit tu le..sbb dia hidup lg,boleh pusing ckp.dr x de lesen .boleh wat lesen..ckp arwah gak yg slh,msk simpg x tgk kiri kanan..apa pun terpulang kt lawyer..pandai pusing,yg slh pun jd x slh,yg lebih terkilan,mak bapak bdk tu x de lak dtg mint maaf n ziarah wife arwah wpun kenal satu daerah.

    0

    0
  109. segala penipuan pasti ada jawapan.... says:

    anak siape yang memey pernah kandungkan 3tahun dulu..ketika baru di tangkap khalwat??? dan mengapa dia berani mengugurkan kandungan itu….semua nya hasil titik peluk norman…..mcm mane keaiban si memey ni tersembul….ianya tersembul dan terkantol..sbb abg kpd norman ni yg mengadu dan siap di suruh tolong buang kan kondom di tong sampah semasa di pejabat nya di ukay perdana….abg kpd norman hakim dijadikan org suruhan si memey dan norman…sampai seluar dalam dan pakaian mereka pun abg kpd norman yg hantarkan ke dobi depan ofis nya itu…….mereka berdua ni mmg biadap….memey pernah mengandungkan anak norman…..

    0

    0
    • Oooopsss.... says:

      xbaik fitnah2 ni..kan nk masuk bulan puasaaa..to all readers slamt berpuasa n bnyakkan wat amalan!

      0

      0
    • pizza says:

      Aku harap apa yg ko bgtau ni, benar belaka. This is a serious accusation, and yo’d better be deadly sure on this. Mati kau nak jawab kt akhirat nanti kalo ko buat cerita.

      0

      0
    • safa says:

      memang smua tu benar belaka…abg si norman yng bg jabatan agama kunci pada mlm diorang ditangkap khalwat…abg norman adalah balaci kepada norman….minta maaf k…aku sebelah pejabat je ngan pejabat maksiat diorang ni….bukti…bila Allah dah bagi bala nanti….tunggu dan lihat..

      0

      0
  110. puteh says:

    xpyh la beriya mengangis…korg cuma terlepas dr pertuduhan sbb xcukup bukti je……..doa la byk2 lps ni ALLAH xtunjuk satu2 bukti yg pendakwa tu gagal bagi……….

    0

    0
  111. ina says:

    rakan saya dahulu di tangkap khalwat, dilepaskan dan ditutup kes disebabkan salah laku pihak berwajib dan dilepaskan. Sangat memalukan kelakuan tersebut.

    0

    0
  112. PAPAYA says:

    x cukup bukti je ..klu berdua tu buat ape main sip-sip ke

    0

    0
  113. ayyad says:

    dah la memey ko xyah la nak berlakon menangis..ko 2 org felda tenggaruh…tau sgt perangai ko dl cm ner,,,p jalan la

    0

    0
  114. Queen Cobra says:

    Korang bebas sebab dah nak kahwin. Kalau didapati bersalah tak jadi plak kawin nanti. Ni kes mahkamah kasi chance ler ni. Buat pa nak nangis. Hal tu memang btl. Kalau tak ditangkap hari tu, sampai bila pun korang buat maksiat. Lain ler kalau lepas tangkap khalwat korang tak bersama. NI after kena tangkap bercouple ler plak. Nang hado.

    0

    0
  115. rongeng says:

    Hentah hape2 la “sweet couple” yg kene tangkap ni…maluuuuuu weehhhh

    0

    0
  116. kryolan says:

    Lupakan pasal khalwat…. errr kenapa they end up marrying each other??? Adakah mereka menjadi semakin rapat setelah mempunyai kes bersama2?

    0

    0
  117. diRa says:

    tUnggu kes ceRai dioRg Lak!

    0

    0
  118. miouuu says:

    laa,, u all ni xknla xtau kot.. kalo kene tgkp khalwat, xnk kene hukuman means ko nk bebasla.. knela wat keptusan bekahwin,, btola mahkamah syariah ni bebaskan sbb dowg mengaku n buat keputusan nk kawen… tu yg bebas beb,,, kalo xnk kawen, jadahnye mhkmh nk lepskn bek die sebat jekk due2 manusie yg kecow 1 dunie niii..

    0

    0
  119. diana says:

    pasangan artis yg paling ak x suke hu8……

    0

    0
  120. pisang putor says:

    dunia boleh lah nak elak…. renung-2kan…

    0

    0
  121. Hi my friend! I want to say that this article is amazing, great written and include almost all important infos. I would like to look more posts like this .

    0

    0