Written by Bella | November 8th, 2016

Nora Danish sebelum ini beberapa kali pernah mengeluarkan kenyataan yang beliau bakal menamatkan zaman jandanya pada tahun 2017. Namun, sehingga hari ini tiada perkembangan lanjut mengenai perkahwinannya itu.

Tiba-tiba Nora sekali lagi dikatakan telah berkahwin dengan Nedim Nazri di luar negara tetapi perkahwinan mereka itu dirahsiakan atas beberapa sebab  tertentu.

Oh, tidak! Ia langsung tidak benar sama sekali. Bagi saya perkahwinan adalah perkara yang baik. Jadi, saya tidak lihat kenapa perlu untuk disorokkan berita itu andainya benar saya sudah jadi isteri orang semula. Tolonglah jangan percaya.

Sekarang kan kita boleh periksa status seseorang itu di pejabat agama. Pergi saja ke bahagian pendaftaran perkahwinan, periksa di situ. Jangan risaulah. Jika perkara ini betul, saya sendiri akan kongsi juga dengan semua orang. Benda baik, kita takkan sorok pun.

Berbicara mengenai perancangan perkahwinannya, Nora akui beliau memang akan berkahwin pada tahun ini tetapi belum lagi bersedia untuk berkongsi tarikh sebenar majlis raja seharinya itu.

Sudah saya katakan sebelum ini, benda itu akan berlaku bukan tahun ini. Bila saya akan berkahwin? Maaflah, saya sendiri tidak boleh kongsi. Kita tunggu sahaja nanti, tidak berani saya mahu berkata apa-apa lagi buat masa ini. Bagi saya dalam keadaan sekarang, di mana sahaja lokasi pernikahan tidak penting asalkan sah sahaja, itu sudah cukup.

Baiklah kita tunggu sahaja perkembangan lanjut mengenai perkahwinan Nora pada tahun ini. Bak kata orang tua-tua, benda baik tidak perlu ditangguh juga bukan? Kalau sudah mampu daripada setiap aspek, lebih afdal untuk  bernikah. Betul tak?

Sumber Berita : Utusan Online

35 responses to Nora Danish Nafi Sudah Berkahwin Di Luar Negara

  1. gurlzzz says:

    maksud soalan ni sebenarnye, uolz nampak macam da kawen sebab asyik bekepit mengalahkan orang dah kawen !!! erkkk.. maksiat maksiat

    73

    0
  2. macam-macam says:

    eh lantak kau lah..masalah kau ni sikit pun x membuatkan rakyat malaysia makin hidup senang…wuwuwuwuwu,,,,,,,,,

    10

    0
  3. Anonymous says:

    Ni nk tutup Cite cukai tu ke?? Huhukhukk.. ko kwin ke x who care??? X nikah pun dh kepit cni cna.. klu dh nikah agaknya mau cpt naik muak..

    12

    0
    • Anonymous says:

      dah kawin sok tak lama cerai la . time bercinta je sedap bunga2 .. hahahahha
      phuiii ..

      thn ni bila lagi nora oiii …. sebulan stgh je tinggal nak jmp thn depan dahhhhhhh

      8

      0
  4. kecik says:

    Ada aku kesah?

    8

    2
  5. Anonymous says:

    dah tua….kawin cepat2 pun elok.

    12

    0
  6. anak pengerusi HeitechPadu Berhad says:

    ala….tgu duit dpt dari lepasan cukai untuk brang perhiasan diri nnti..boleh la kawen oversea ye dok..?

    10

    0
  7. sentap says:

    x kawin dah serupa kawin…x heran pun…ke hulu ke hilir cam laki bini…artis m’sia biasa la kecoh2 dulu…cari jantan kaya..dah puas bagai kuar statement x sehaluan…sebok jg penampilan..lama2 kertu gak..ko ingat ko sorg je kena jg penampilan…hahaha…

    7

    0
  8. Anonymous says:

    malas nk layan dua2 ekor. next???

    4

    0
  9. Anonymous says:

    who cares…

    4

    0
  10. Anonymous says:

    dua2 ekor tkde paedah pd negara. sorang berangan pelakon hebat..sorang berangan menteri. padahal…hauk lagi poyosss.

    8

    0
  11. melati tidak sombong says:

    kawin dah selalu. nikah je belum lagi..

    9

    0
    • aaakulahhh says:

      tu le…tgk kan gaya tu…hurmm…tak dpt tebuk pn, kurang2 dpt merasa tek dah ni…tu si nedim tu kemaruk sngt lagi tu,,,,kalau dh dpt sume, sah sah kene tinggal dah si ND ni…tengokkan gaya depa la…kalau depa gaya elok, x de nye aku n org lain nk pikir bukan2 camni,,

      8

      0
  12. Nora bengong says:

    Dua dua bodoh!!!! Bangang.. bagus kena tangkap khalwat la kamu dua ni..menyampah!!.pasangan paling bodoh di malaysia..nak cover pasal statement cukai la tu si nora ni..

    8

    0
  13. jamaljambanmerah says:

    lg elok kalau 2 2 ni di jumpai hangus dlm umah terbakar time wat maksiat….baru padu..kasi yg lain sakai2 sekelian tu elakkan wat maksiat….

    3

    1
  14. takpaham says:

    aiyo, ur such a bimbo.. they were making fun of u lah nora. korang tu dah seperti “dah kahwin tapi belum nikah” kepit ke sana ke sini, pigi belayar mcm suami isteri tapi dalam hukum islam, belum lg ‘sah’…

    2

    0
  15. Minah Myanmar penipu says:

    Kahwin tak
    Kongkek sudah kot
    Pergi Myanmar lah wey Nora
    kalau kat sana tak de siapa nak tangkap ko.

    3

    0
  16. artisMaksiat says:

    pi korea bajet org sekeliling akan silap ingatkan dia artis korea la tu…
    kenkonon ramai nk amik gambar ngan dia..so nnti leh gebang kat wartawan malaysia nnti..skali puih..wakakaa…hidung cam gitu..dah la balak muke cam korea utara…perangai lak cam babi…sesuai la korang berdua ni

    6

    1
  17. Seluar Nora Danish koyak says:

    Gaya mengalahkan suami isteri..ingat ni hollywood ka nora!! Hubungan dgn si bossned ni mcm tak ada hala tuju..asyik berkepit ja..tak guna jual tudung kalau pakaian tak cukup kain..bagus ko jual jeans rabak lg bagus!!!!!

    0

    0
  18. Saper2 je la says:

    Basi!! Mereput la ko ngn bf ko tu eh…!!

    1

    0
  19. Anonymous says:

    Kesian…berkepit tak sudahlah korang berdua. Kumpul dosa banyak banyak dgn maksiat yg tak sudah. Perabis duit rakyat je kerja. Bekas bini Nedim ni juga yg tengah bahagia sekarang kawin dgn kerabat 06.11.2016 hari tu. Kerabat tu berganda2 handsome & kaya dari Nedim yg bangsat ni.

    5

    0
  20. Anonymous says:

    LANTAK LAH NAK KAWIN KE NAK GI HONEYMOON KE DARI DULU CERITA NYA SAME AJE TAK DEL LAIN….WHO CARES BY THE WAY…LEPAS TU NANTI CERAI….SO COMMON LA

    0

    0
  21. Anonymous says:

    Sudah saya katakan sebelum ini, benda itu akan berlaku bukan tahun ini—-> tak fhm aku ayt ni sbb bella tulis mcm ni —>Nora akui beliau memang akan berkahwin pada tahun ini…2 kenyataan bercanggah di situ. oh ya, btw rkyt msia ni kaya tau sbb mampu tanggung menteri2 termsk ank menteri + gf/bfnya berbelanja mewah sakan sbb boleh byr cukai lebih….

    0

    0
  22. amy ilyana says:

    AAh ye mcm kawin kehulu kehilir jln kat luar negara tido mcmana ye,,,ye lah bukan org malaysia tau pun …klau kawin x seronok dah,.,,,

    0

    0