Written by AbangNara | August 25th, 2016

Sudah pasti ramai yang ternanti-nanti pengumuman daripada Nazim Othman tentang majlis pernikahannya dengan Bella Dally. Berdasarkan sumber, pasangan sama cantik sama padan ini dilaporkan bakal bernikah pada 10 September ini di Kota Kinabalu, Sabah. Seterusnya majlis persandingan pengantin perempuan akan berlangsung pada hari yang sama. Kemudiannya majlis di sebelah pengantin lelaki akan diadakan pada 17 September di Johor Bahru.

Khabarnya, Nazim dan Bella yang baru-baru ini mengadakan sesi fotografi praperkahwinan di sebuah lokasi, sedang mengedarkan kad undangan perkahwinan kepada sanak-saudara dan kenalan. Nazim melamar Bella pada 26 Oktober lalu ketika mereka menjalani penggambaran drama Akulah Balqis di Langkawi. Pada 14 November lalu, Nazim menghantar rombongan meminang Bella di Kota Kinabalu.
nazim othmanSemoga majlis perkahwinan Nazim Othman dan Bella Dally akan berjalan lancar. Tak sabar nak melihat mereka berdua bersanding di atas pelamin. Sama-sama kita doakan. Sumber Berita Harian.

12 responses to Nazim Othman & Bella Dally Bakal Bernikah 10 September Ini?

  1. anon says:

    Alahai , nak kawin jugak si PONDAN ni …..

    0

    0
    • Anonymous says:

      kalau xsuka,xpayah nak komen.
      kalau kita bkn pondan bkn pengkid,
      ingat sikit keturunan kita.
      mcm2 boleh jadik?
      haaaaa takut tak??? so sebelum tinggalkan komen, pikir dulu ye anon

      0

      0
  2. Lipsxy says:

    Pondan ker
    Gay ker

    0

    0
  3. Anonymous says:

    boring asik cite psl si mamat ni nak kawen je.

    0

    0
  4. Anonymous says:

    tak lama dah lebih kurang 2 minggu lagi. Tahniah

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Jgn ckp kt org mcm2 lah.. dia apa2 pun dia nk bina masjid.. npe nk kna ckp bkn?? Xde bnda penting xyah komen.. kite keturunan kite ni xtau lg mcm mna nnti…

    0

    0
  6. birdie says:

    ALHAMDULILLAH

    0

    0
  7. kole susu says:

    lagi setahun cerai……

    0

    0
  8. maafkan saya says:

    takot tgk muka nazim ni… knp ek.. mcm something wrong je… bibir mcm tu, mata mc tu.. aih,,, dia mekap ke apa?

    0

    0
  9. Eton says:

    Nazim.. Blh kot kau kurangkan botox kau tu. Dah mcm rupa joker aku tgk kau skrg.

    0

    0
  10. fatimah busung says:

    hari bersanding nanti kite tgk, shading sape lagi power. bella ke nazimatul

    0

    0
    • JustinBibirMerah says:

      Yang ni..serius Lawak Hahahaha!
      Nice Fatimah..
      Oh Fatimah…Gadis ayu….haha…

      0

      0