Written by Bella | September 11th, 2015

Selepas beberapa kali gagal dalam percintaan sebelum ini, Nad Zainal kali ini menyimpan hasrat yang tinggi agar hubungan beliau bersama kekasih baharunya, Faliq akan berakhir di jinjang pelamin.

Buat Nad, Faliq seorang yang tidak suka mengawal apa sahaja yang beliau ingin lakukan selain memahami dirinya dengan baik. Malah, mereka turut merencana untuk berkahwin.

Memang saya sudah lama bersedia untuk berumah tangga. Namun saya sering gagal sebelum ini. Justeru, saya sangat berharap semua pihak mendiakan hubungan kami ke jinjang pelamin. Saya juga berharap nama juga akan bersih daripada segala kontroversi selepas berkahwin nanti.

Walaubagaimanapun, Nad menjelaskan beliau dan pasangan masih belum menetapkan sebarang tarikh bagi majlis tersebut. Jika tiada apa yang menghalang, mungkin mereka akan berkahwin sekitar tahun depan.

Buat masa ini, kami masih belum menetapkan tarikh untuk berkahwin kerana masih dalam perancangan lagi. Insya-Allah, jika berjalan lancar, mungkin ia akan berlangsung pada tahun depan.

Harapnya apa yang dirancang oleh Nad Zainal dan kekasih berjalan dengan lancar. Rasanya pengalaman lalu sudah buat Nad lebih matang dalam hubungan, lebih indah juga kalau bercinta selepas kahwin.

Sumber Berita: Malaysian Digest

24 responses to Nad Zainal Harap Percintaan Kali Ini Kekal Sehingga Ke Jinjang Pelamin

  1. rani kulup says:

    lainkali jgn poyo…kipidap!!

    0

    0
    • Nad nod says:

      Nad, tak perlu nak heboh psl love life mcm ni.. Dgn apa saja kes yg baru terjadi, baik awak diam kan diri buat smntra waktu..
      Lagi satu, awak tu dah ada imej tak elok ttg lelaki/bf, simpan saja niat nak kwin semua tu. Ikut mcm Ramona Zam Zam & Fahrin Ahamd, bercinta diam2 saja, skali tgk dah nak kawin dah pun. Dgn apa yg baru terjadi Kat awak baru2 ni, lebih afdal kalau awak ikut jejak ramona & fahrin..

      0

      0
      • Lembu Gemok says:

        mata takyah buat bulat sangat rahhhhhh!!!ko ingat comel ker haa?haktuiiiii laa….nasihat aku ko nikah, kawin, pastu jadi surirumah sepenuh masa…jgn tayang lagi muka ko dalam dunia hiburan sbb semak!!!!

        0

        0
  2. Anonymous says:

    Ceh barulah beria nak kahwin dah tau diri susah nak laku dari segi tawaran pinangan dari lelaki mahupun tawaran job dalam industri hiburan. Kalau tak, entah berapa banyak jantan lagi kau nak menggedik, dasar tak cukup keyakinan diri takut kena tinggal, itu pasal asyik nak mengejar lelaki untuk buat backup. Lepas kahwin, harap nama bersih la plak…Tujuan kau kahwin nak harap reda kontroversi ke apa, lepas kahwin better diri kau tu yang kena bersih, berhenti terus tak payah berlakon bagai. Jaga diri, laki dan anak tu.

    0

    0
  3. Joy says:

    sheshuwaiiii shangatttt u both. Muka faliq mcm shuib sepahtu tp versi Bangla sket, Tp sesuai lah korang. Mcm nak sama muka.

    0

    0
  4. Title says:

    errrr ni puji ke kutuk. konfius. Tp klu kutuk, sebaiknye jgn libatkan family @ psngn artis tu, cukup artis tu shj…

    0

    0
  5. kangkang says:

    lps ni mengangkang depan suami jer yer!

    0

    0
  6. senahgebu says:

    Elokla dua2 huduh..senah bukan la cantik tapi gebu ja..hahahha..elokla hang nk nikah dah hbs semua kantoi kan aritu…kesian mak mentua ang dpt menantu gitu…baiiii

    0

    0
  7. Mak Jemah says:

    haisshhhhh
    dulu dpt yg elok tknk..menggedik ngan jantan lain…
    la nii dpt muke ala2 mat endon pastu ckp pasal kawen…
    moga menjadila kali ni yerr katek..hihihi!

    0

    0
  8. alia says:

    Nk cover perangai buruk.create citer baru sbb takut makin lama makin hilang peminat…..

    0

    0
  9. Tak sempurna says:

    Macam seram je tgk pic ke 2 tu…huks

    0

    0
  10. nad poyo says:

    malang sguh siapa yg kawin dgn nad ni..

    0

    0
    • Anonymous says:

      Memang malang pun sapa kawin dgn dia ni. Berapa org dah mencemar duli pegang dia ni. Lelaki, pompuan, pondan, tomboy. Semua dah…hik…hik…

      0

      0
  11. kutu says:

    hati ni berkata-kata pulak.
    macam tak yakin je ngn lelaki ni..ermmm..tp tak pe lah.kalau nad dah suka.
    jgn nnt diungkit2 kisah silam nad dah le..almaklumlah barang terpakai..oopsss

    0

    0
  12. Anonymous says:

    Just nak cakap gambar kedua tu horrornya!

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Erkkk…

    0

    0
  14. Joyah Pok Pek says:

    Dik Nad, kalau cara pemikiran,budi bahasa dan kematangan ko masih di takuk sama tak payah la ckp dh bersedia nak kawin..sethn jek berapa lelaki dh akak dgr cerita couple ko..ke jinjang pelamin???..boleh tgk la sampai ke tak kalau da rezeki tapi takut tak tahan lama la..pergi la belajar bermasyarakat lebih sket, menimba ilmu dunia akhirat ke..alahai kasihan ko nih kurang kasih syg and attention seeker!

    0

    0
  15. ntahla says:

    aku mcm kesian kt mamat tu..
    tp bkn hal aku pon kn…
    sian la pulop..

    0

    0
  16. gHuj says:

    huduhnyer….

    0

    0
  17. mojo says:

    Wajah sebenar..no 2.Huduhnya ropa kau nad.

    0

    0
  18. Godek says:

    Hodoh nyer lah muka Nad,,,dh pakai mekap pun msh ugly…ewww

    0

    0