Written by Bella | June 13th, 2017

Selepas seminggu bergelar bapa, pelakon Saharul Ridzwan telah mengumumkan nama anak lelaki sulungya. Saharul dan isterinya, Deena Emir telah memilih nama Muhammad Luth Ali yang diinspirasikan dari dua orang nabi iaitu Muhammad dan Luth manakala Ali pula membawa makna ‘yang mulia dan tinggi kedudukan’.

Menurut Saharul, nama itu dipilih pada majlis tahnik yang dilakukan oleh Ustaz Tarmizi Abdul Rahman iaitu Finalis Akademi Al-Quran TV9.

Alhamdulillah selesai majlis Tahnik yang dibimbing oleh ustaz Tarmizi.  Hari ini jatuhnya hari ke tujuh selepas kelahiran anak saya, saya dan suami menamakan anak kami Muhammad Luth Ali Bin Saharul Ridzwan. Membersarlah dengan sihat dan bijak anakku, sayanyi Allah, sayangi RasulNya, sayangi agamaNya, sayangi ibu-bapamu, InsyaAllah syurga buat kita.

Walaubagaimanapun, Saharul masih belum bersedia untuk mendedahkan wajah anaknya itu. Muhammad Luth Ali dilahirkan pada 6 Jun lalu.

Sumber Berita : mStar Online

4 responses to Muhammad Luth Ali Nama Anak Saharul Ridzwan Dan Deena Emir

  1. anonnn says:

    sooooo

    2

    2
  2. mak enon says:

    Cam menyampah pulak asek ternampak post ig laki bini ni kat explore ig. sibuk nak tayang anak tapi gigih lah tutup2 muka anak tu, crop lah apelah. Nak tunjuk, tunjuk jelah. Tak tunjuk pun orang x kisah. ttention seeker betol laki bini.

    12

    1
    • Anonymous says:

      nanti cukup 44 hari pantang dorang tunjuk la.. tak paham2 lagi ke korang nih? samtilla tu pon dok tunggu 44 hari abis pantang

      0

      0
  3. Stuxnet says:

    Meluat la aku dengan dua ketol ni. Siapa peduli.

    0

    0

Leave a Comment

Optional