Written by AbangNara | February 26th, 2009

Mimi Rahiza, artis kelahiran Brunei yang kecoh sebentar kerana digelar Angelina Jolie Malaysia. Apa pendapat anda, sesuai atau tak? Bagi kami, mungkin ada sedikit persamaan dengan Angelina di bahagian bibirnya. Seksi beb.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 responses to Mimi Rahiza, Sesuai Ke Digelar Angelina Jolie Malaysia?

  1. miss^debab says:

    seksi kerw..??
    sesaper yg ader bibir tebal pn leh jadi mcm AL..

  2. annaliz says:

    ikut suka hangpa… gelar apa pun dia ni.. takpa.. bukannya malu pun dia ni.. bahkan dia seronok..

  3. dorothy says:

    mcm rosnah aziz laa

  4. enjeleena joleeey says:

    ceh….bulu kaki angelina jolie pon tak setaraf ngan die..perasan tul…

  5. pink says:

    ntah la….more photos in her blog… http://mimirahzia.blogspot.com/

  6. milah says:

    katanye artis kelahiran Brunei.. bukan patut kata AL Brunei ker?

  7. ni says:

    x sesuwaiiii

  8. flower says:

    ntah ler..
    mcm x sesuai jer..
    haha..

  9. chantek says:

    ape yg same ngn angelina jolie??? kompius aku…

  10. amano says:

    tidak sesuai langsung angela jolie
    dah lh cantik dia itu agak perasan kot…..

  11. rozy says:

    tak sama pun..
    bibir atas je besar..
    aJ tu bibir bawah..ish..tak payah la tiru2 org popular..just be urself..terima kasih

  12. minnie comey says:

    perasan minah ni..dodol tol..

  13. zaza says:

    betul milah aku sokong ko…dia bukan orang malaysia pun..cuma tumpang cari makan + glamer je kat malaysia nih….

  14. helo says:

    hidung dia nampak plastik… tak real

  15. .Rosemary. says:

    ewww….!Tlonglah..

  16. just B yourself says:

    Korang nie kan mcm mana MELAYU nk maju…Asyik mengutuk jer ..Kasi lah semangat membangun ..ni tidak asyik kerja mengutuk jer nak lepas kan geram …Tapi walau bagaimana pun kutuk lah lebih² ya jadi korang buat dosa ,org yg korang kutuk menerima byk piala pahala…sekian tima kasih…jgn marah