Written by Bella | October 17th, 2015

Sepanjang minggu ini, agak kecoh dunia hiburan tempatan apabila Michael Ang dikatakan tidak puas hati dengan kemenangan Sufi pada AF2015, bermula daripada hal tersebut  salah faham mula berlaku antara Michael dan Edry KRU yang menjelaskan pengarah itu tidak berhak memberikan pendapatnya kerana tidak arif dalam bidang muzik. Macam-macam komen yang dikeluarkan oleh kedua-dua belah pihak sehingga isu berkenaan menjadi viral.

Terbaru, Michael nampaknya sudah menamatkan persengketaan bersama Edry apabila mereka baru-baru ini bertemu dalam satu majlis pelancaran sebuah program baharu di Astro. Berita tersebut disampaikan melalui Instagram miliknya dimana beliau sempat bergambar dengan Edry.

TAMMAT! Move on! Gegar Vaganza next!

Baguslah kalau mereka berdua sudah berdamai, tidak perlu nak panjangkan isu yang agak kecil sebegini. Apa-apapun keputusan sudah dibuat, lagipun berapa lama nak bermasam muka, Michael dan Edry dalam satu industri yang sama mesti akan bertemu jua.

Sumber Berita: Instagram Michael Ang

 

35 responses to Michael Ang Tamatkan Pergaduhan Serta Salah Faham Dengan Edry KRU

  1. Haji Hadif says:

    mulut kalau dah tak reti cover. nak buat mcm mana..

    0

    0
  2. jgn meroyanje says:

    Kannn..baru kau tahu dunia ni kecikk. Kau tak suka sufi menang sekalipun jgnla pertikaikan kehebatan edry KRU..patut bangga KRU byk berjasa dlm dunia nyanyian..bape ramai artis yg dorang dah didik. Igt senang?? Kau pengarah patut kau respect & paham jd pengarah/pengetua AF tu bukan senang..tgjwb besar. #mulutmacampuakasendirimalu

    0

    0
  3. Sufi juara AF says:

    Maka Edry pon kenal lah siape dia Michael Ang…the end.

    0

    0
  4. ROS nk Main says:

    Org cina mmg cam ni , gaduh gaduh juga . Tapi bab carik duit , dorang tinggal kan semua sengketa .
    Tk mcm org mElayu kalau da gaduh , duit pun tak peduli .. Berdendam memanjang.

    0

    0
    • anon says:

      Mmg betol. esp org melayu mcm kamu ni mmg suka kondem bangsa sendiri & puji bangsa lain….puuii Lagi pun cina gemok ni yg mula dulu, menyibok…pd hal takde kene mengena pn dgn dia.

      0

      0
      • Ros nk main says:

        Org melayu mcm ko pun banyak yg tak suka nengaku salah. Tu la suka tuduh org .
        Anon apa KNNBCB gaknya

        0

        0
  5. melati says:

    Mesti POLIS EVO dh selesai kan…..saya tgh tergelak2 sampai mimpi ni…POLIS EVO dpt kutipan 15 juta……gang2 Che Ta ni…..nanti saya pesan kat Mat Jenin suruh call POLIS EVO …yerrrrr….binatang punya citer & pernerbit ..nk tipu pun guna lah tak tik baru..bodo..

    0

    0
  6. Anonymous says:

    ASTRO punyer permainan ni semua….

    0

    0
  7. anon says:

    Mmg patut pun dia yg tamatkan, sebab dia yg mulakan dulu, terhegeh2 nak masuk campur, pada hal dia bukanlah orang yang arif pun dalam bidang nyanyian. Saja menyibok sebab nakkan publisiti murahan…

    0

    0
    • Ros nk main says:

      Biasa la tu Cina ada kan barangnya , Org melayu tukang lakukan Cerita bergaduh sana sini jadi Baruah.
      Blog melayu yg publisiti kan

      0

      0
  8. Yekeni says:

    Astro: 1… 2….. 3…. Say Cheese!
    Cheese!
    Klik!
    ….. Dan senyuman pun hilang dan masing2 melangkah pergi buat hal masing2…..

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Next time you better watch out with your words Michael…And Edry you are Professional and always cool in whatever you face with people who gaves you a problem recently in AF. Awesome….

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Edry professional my ass, what he said to Che Ta , Michael Ang and even disliking Ramli MS comment … tell it all

    0

    0