Written by AbangNara | December 18th, 2013

Nampaknya deejay kegemaran Abang Nara iaitu Linda Onn bakal menamatkan zaman gadis. Menurut Utusan Malaysia, Linda yang berusia 36 tahun akan berkahwin dengan seorang lelaki berstatus kerabat diraja Johor.pada 27 September ini. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan sekiranya desas-desus ini benar.

linda onn kahwin

Linda Onn dan bakal suaminya juga dikatakan telah mendaftar perkahwinan mereka di pejabat agama Johor Bahru. Majlis pernikahannya dikatakan bakal diadakan secara sederhana dengan jemputan terdiri daripad ahli keluarga dan kawan-kawan rapat. Majlis resepsi pula akan diadakan di Kuala Lumpur.

gambar perkahwinan linda onn

Nampak gayanya bulan Disember 2013 ialah bulan perkahwinan para selebriti tempatan. Jika benar Linda akan menamatkan zaman gadisnya, semoga perkahwinan yang dibina akan berkekalan hingga ke hujung hayat. Tahniah sekali lagi.

P.S: Mercedez Benz C Class 2014 didedahkan

62 responses to Linda Onn Bakal Berkahwin 27 Disember Ini?

  1. Kiki says:

    Menurut Utusan Malaysia, Linda yang berusia 36 tahun akan berkahwin dengan seorang lelaki berstatus kerabat diraja Johor.pada 27 September ini.
    ???
    BN, typo la.. September ke Disember?

    0

    0
    • amoi says:

      aku baru nak tegur…typo melampau abg nara..haahhahahaa..

      ke dah kawin dah?eh nikahhhh :P

      0

      0
      • Anonymous says:

        fahrin ahmad macam mana ??

        0

        0
        • raja tetek butang tercabut says:

          Linda Onn tak ada jodoh dgn Fahrin Ahmad

          0

          0
        • FARAEL COBAIN says:

          linda coming soon.. scha dah.. fahrin gak yg x kawin2 lg..hu2

          0

          0
        • king says:

          tahniah ler..
          tapi aku tak nak komen psl cerita linda ni, cuma nak komen pasal drama
          Playboy itu suami aku.. dh lama nk komen tp nara tak publish plak psl drama tu..hehehe

          bosan la drama tu.. hero ngan heroin ntah ape2 jer.. lakonan cm kartun.. cmne drama tu boleh masuk slot yg paling top tu? cepat la habis .. nk tgk citer lain plak..

          0

          0
        • mamania says:

          da fahrin tu xhbs2 kalo komen kat BN asik tulis klik me plsssss. mmg xkawin la smpai ke tua…

          0

          0
        • zaira says:

          tau xpe kan . bosan giler la cerita playboy itu suami aku. selalu petang2 nak relax2 tgk akasia tapi cerita tu buat aku stress. please la cepat2 la habis. harap cerita lepas ni best la eh.

          0

          0
        • Didi says:

          Mana fahrin tetes kita tu? Selalu bukan main klik me klik me. Hahhahha.

          0

          0
        • eyla'la says:

          Btul tu….lakonan yg membosankn
          bdak2 sek jer yg tgk cite cmtu

          0

          0
      • nazrul natasha baiduri says:

        fahrin ahmad akan kahwin ngan saya 1 januari 2014 nanti.. lalalala!

        0

        0
        • Aku says:

          betul le king n zaira…aku naik bosan ngan cite playboy tu suamiku…dia punya heronya berlakon lemau selemau lemaunya…x pandai berlakon..lembab…satu lagi y si dahlia tu…aku x minat btl le ngan muka dia y mcm bengis n x lawo tu…bila le cite ni nk abis…cite ni kadang aku tengok n kadang aku x tengok….

          0

          0
        • melati says:

          muka macam getah pemadam jer Fahrin nak ker?

          0

          0
  2. Afina Aulia says:

    September ke Disember…Hish abg nara ni, semak la dulu sebelum publish….. peeeeninnngg arrrr….. Not bad la…. congrate Kak Linda Onn

    0

    0
  3. I'm not Hater says:

    Disember la Nara, tajuk disember bawah September…. aku ingat sepetmber tahun depan.
    Btw…. kahwin gak LO ni…. tp setahun dua ni muka dia ni macam menyeramkan sket. Nape yerk?

    0

    0
  4. Alhamdulillah, akhirnya bertemu jodoh juga Kak Linda, semoga kekal hendaknya ;)

    0

    0
  5. fara says:

    kalau betul, tahniah Linda…

    0

    0
  6. gigi emas says:

    Jodoh tak berpanjangan…..hanya akan bertahan selama 2 tahun je….korang rasa berapa lama? Cuba le beri jawapan anda

    0

    0
    • Biskut says:

      Aku rasa jodoh kau ngan pasangan kau akan bertahan 2 bln je. 2 bulan tu pun kira maksimum la….kalau lebih dari tu kira bernasib baik jer tu.

      Ade ke patut mengharap jodoh org tak berpanjangan…

      0

      0
    • cikikaka says:

      kuang aja Nye ko ni gigi emas

      0

      0
    • Aku says:

      ko ni gigi emas pe hal..dri dlu kalau komen asyk mengondem jer tahunya….sok kalau kena kt diri sendiri baru padan muka…..

      0

      0
    • melati says:

      Gigi mas ni mesti Mak dan Bapa dia keturunan anak haram, sebab tu dia boleh ramal jodoh org…Gigi Mas kalau tak caya gi periksa DNA Bapa ko mesti tak samer tah2 Gigi Mas ni anak Bangla kot.,yg Mak dia pernah tido.

      0

      0
    • melati says:

      Gigi Mas aku berani ko ni mesti anak luar nikah ,pegi lah periksa DNA Bapak ko mesti tak samer..aku beranio geranti ko ni mesti anak luar nikah atau pun anak Bangla..kalau tak betul semua ni petir panah aku pun aku sanggup, sebab pernah terjadi kat kampung aku , sebiji macam ni yg suka2 jer tahu jodoh org…last2 dia sendiri Mak Bapak dia tak kawin….yg paling kelakar Mak dia mengaku tidor gan Bangla plak tu……….aku berani ckp gigi mas tui anak luar nikah sebab dah terjadi kat kampung aku.

      0

      0
  7. arnida says:

    gigi emas…aku rasa umur kau tak pjg..paling lama seminggu.

    best tak rasa bila baca doa org terhadap kau mcm tu… soooo….bila nak komen guna kepala otak kau. kalau kau tak suka…org lain pun camtu.

    0

    0
  8. Anonymous says:

    aku rasa plk umo gigi mas x akn panjang umo..paling lama pon 2 tahun kot…kalau kawin pn 2 bulan..2 bulan pn lama paling kurang pn 2 minggu…haaaa..sentap x ko kalau org doa mcm ni…sentappp kan…len kali kalau nk komen jgn ikut sdp j….bila dh ramai2 y doakan ko mcm ni..sia2 jer nti ko gol cepat….

    0

    0
  9. LindaOff says:

    Elok la tu kawen da..kan xleh nak mengandung salahkan ke”power”an lelaki pulak sedangkan diri sendiri da xbole..anyway congrates Linda..!!

    0

    0
    • Biskut says:

      Ha..ni lagi sorg. anak tu rezeki dr Tuhan. umo dia dh tua mcm mana pun kalau Tuhan nk bg tetap akan ada juga. ntah2 laki kau yg tak power kan…mati pucuk kot…

      0

      0
    • Erk says:

      makcik aku umur 43 pun dpt anak sorangg lagi. anak tu rezeki tuhan la. xbergantung kt umur sgt pun

      0

      0
  10. sayang says:

    ehhhh…angin x ad…sado2 dh nk kawin…bagus le mcm tu…x le mcm seorg retis tu y asyk berkepit sana sini tpi kawinya tidak…..moga bahagia n jodoh berkekalan hendaknya….

    0

    0
  11. gigi putih says:

    Terbaik kak linda.. x sabo nak tgk

    0

    0
  12. Anonymous says:

    linda dh nk kawin…fara fauzana plk bila lagi…

    0

    0
  13. gf fahrin says:

    linda ni aku tgk make up (bedak) sll bertapok tapok..

    0

    0
  14. Anonymous says:

    Dlu ms aku tingkatan 2 umur linda onn da 27thn..skrg aku da 29..linda onn baru 36 eh..

    0

    0
  15. mamania says:

    ok la dr xkawin lngsung kn. tahniah la linda onn. kpd halim otman jgn nk frust tertongging2 k..hihihi

    0

    0
  16. mia says:

    mana wartawan BH tu? yg nie dia tak nak siasat sampai ke pejabat JPN ker? tak nak dedahkan siapa nama kerabat ker?

    0

    0
  17. ada aku kisah says:

    lepas kawin kerabat dah tak bleh onn ler jadi linda off plak.

    0

    0
  18. saye says:

    cacat semuanya.. nyampah aku nengoknya..

    0

    0
  19. aku says:

    elokla kawen..dah tua & xder la lawo pun..biasa2 je..

    0

    0
  20. Hantu Kak Limah says:

    Kerabat mana.. cer citer..cer citer?

    0

    0
  21. sotong hitam says:

    ha..ha..ha…haliza misbun bile pule???

    0

    0
  22. nok gebuzzz says:

    perasan diva…….memilih lah tuh!!kerrrrrabat lagi….!hmmm…..bosan,bosan,bosan!!

    0

    0
  23. Linda Off says:

    Ade aku kesah?mmg aku cari org kaya. So what?

    0

    0
  24. beauty queen says:

    penantian yang berbaloi…kawen lewat tapi dapat kerabat…mmg berbaloi-baloi lah!

    0

    0
  25. hoho says:

    fahrin yg biasa klik me pls klik me plis tu dah takde dah..dia muncul nnti ckp ‘kill me pls kill me plis’ ..makan ati tgk LO kawin..heheh

    0

    0
  26. kelkatu k says:

    Elok jugak fahrin tak jadi dgn linda ni. Fahrin tu hensem, tak padan langsung dgn si Linda ni. Dah tengok dia ni face to face, tak lawa….walaupun dengan rambut karat.

    0

    0
  27. samsung says:

    Ungku Azhar Ungku Muhammad Maznan nama bakal suaminya.
    Hensem

    0

    0
  28. Anonymous says:

    Berapa umur laki linda tu…tgk kdg2 mcm dah 50 tahun kdg2 mcm 30 tahun…mgkin sbb dia mix kot

    0

    0
  29. […] Linda Onn Bakal Berkahwin 27 Disember Ini? (60) […]

    0

    0
  30. […] Linda Onn Bakal Berkahwin 27 Disember Ini? (61) […]

    0

    0