Written by AbangNara | December 28th, 2008

gambar terbaru siti nurhaliza

Google Malaysia recently pronounced that Siti Nurhaliza is the most popular search term for Malaysia users. We here think that the reason would likely because of bad gossip about Siti Nurhaliza marriage with Dato’ K. Especially after Dato’ K said to have an affair with Rozita Che Wan.

Here are some latest pictures of Dato’ Siti Nurhaliza wearing “tudung” in an event related to Dato’ K best friend. If you are reading this Dato’ Siti, please wear your “tudung” approtiately after this. It’s pain in the eyes seeing you like that.

More latest pictures of Dato’ Siti Nurhaliza during this event by reading the full article.

gambar terbaru siti nurhaliza

gambar terbaru siti nurhaliza

gambar terbaru siti nurhaliza

gambar terbaru siti nurhaliza

gambar terbaru siti nurhaliza

gambar terbaru siti nurhaliza

66 responses to Latest Dato’ Siti Nurhaliza Picture With Her Tudung Style

  1. Anonymous says:

    adeh…ada jak kowang nak jthkn dato siti nie!!
    cuba la duduk diam jak!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 4
  2. SITENUK says:

    TP KO XPKR LAK DIE NK JATUHKAN ISLAM?
    APE NIAT DIE 2 AKU XNK PKR…
    TP TUDUNG NI BUKAN BENDA MAIN2…
    N TAMBAH LG DIE NIH DIJADIKAN ROLE MODEL FANS KIPAS MATI DIE!
    DAH TENTU2 MAKIN RAMAI BUKAK TUDNUNG SKANG PSL DOK IKUT CARA CTOT NIH!
    INI YG SPTTNYE KAMI YG BUKAN PAMINAT KIPAS MATI CTOT NIH TNY KT FANS CT(BUKAN SUME EK)…
    XKN BENDA PLG BASIC DLM ISLAM PON KORG XLEH BEZA?
    MASE ZAMAN XFOFULARS DULU LEH LAK PAKAI TUDONG LEKLOK GI SKOLA?
    SKANG NIH? NTAHLAAA…
    SUSAH KALU NK TERANGKAN KT KIPAS MATI NIH…
    TETAP LA NAK MENAAAAAANGGGGG…
    MENANG LA KORG KT DUNIA NIH!

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
    • raymond says:

      si tenuk mungkin muke cm biba.. pepet berair

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
    • cantikkk says:

      sitenuk,ko baik sangat ke???

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
      • suzanna says:

        wah3 tenukkkkkk…
        kutuk x hingggattttttt..
        sket2 dh arrrr…
        ko nk msuk kubur siti skali ker nt????
        ke ko nk kumpul pahala???
        ape2 je larrrrrrrr

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
  3. subucni says:

    hajah yuuuuuuuuuu

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  4. rika says:

    wei bukan aku nk ckp perfect la, tapi aku tak setuju sesangt ct pki tudung dgn gelaran hajah, bagi dia g haji mcm g melancong ke, yg peminat ct pun bodoh gak, mak bapak ko susah nk gi haji makbrur tapi siti mencerminkan hj tue g melancong… peminat ct pun bukan golongan kaya pun, lu pikitr la sndiri.artis ni bagus sgt ke bagi fanatik artis… tak layak jadi role model masuk syurga, role model masuk neraka layak bg penyokong artis, melalikan, shitttt la

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
    • miss k says:

      aku setuju sesangat!!!bg ct pegi haji tu xla seberape kalu nk compare ngan harge beg LV die tuh..tp sedar ke ct tu harge disebalik erti HAJI tu sendiri??ishhh xpaham aku..datin pon ade gak yg pakai tudung lingkup,ni datin perasan namenye!!!

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  5. mamahot says:

    aku ni mmg dri dlu tak suke dgn die ni..stkad pakai tudung mcm nk masuk jamban tu,takyahla nk pakai..buat artis2 kat Malaysia ni,rse2 nak g mekah,kalau tak sampai seru lagi,takyahla g..balik2 jd setan buat pe??tp takpelah duit ko org..duit tak berkat,g sne pun tak berkatlah..wahai muslimah2sekelian,,tutup aurat betul2..jgn ikut fesyen ye,,sebab dsne nnti kite tak leh nk pilih fesyen nk jmpe allah…insyallah..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
    • mai says:

      ko nie bia r.. 2 dose dia dgn tuhan..ko 2 bek sgt ke nak nilai owg..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
      • lynz says:

        yg ko org nk hukum org ni knapa,,nape kt dunia ni ada yg perfect ke…zaman sekrang x blh la kta nk nilai org dr segi fizikal,org tudng labuh pun byk bt maksiat kn…tu antra dia ngan tuhanla x pyh kita cbuk2 nk hukum org.dosa pahala bkn di gn ko org pn.ko org dok kutuk2 org 2 x bdosa ke haa??????

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  6. lee lee says:

    jangan bergaduh pasal ct. tak ade makna. dia kan kaya. suka hati mak bapak dia nak buat ape. dia tak pernah menjathkan maruah dia. saya respect ct. walaupun saya bukan islam tp saya rasa penghijrahan ct sedikit demi sedikit baik berbanding lebih ramai lagi yang tak pakai tudung. ada yang pakai tudung just utk syarat je. jangan marah.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  7. yanie says:

    ta ape walau bgt ak ttp dukung siti ysng terbaik.ttp semangat dan berjaya selalu!
    masalah penampilan itu no yang sekian yang penting hayi. orang-orang bebas berpendapat.toh yang menilai kita ALLAH. sampai kapanpun ak ttp suka dangan penampilan mbak siti nurhaliza. buat siti……pujian yang positif ttp tdk sombong pujian yang negatif anggap saja itu kunci sukses!!!!!!!! take care

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  8. caca says:

    baik tk yah pkai tudung…nyakitkan mata org memandang jer..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • raymond says:

      mesti pepet caca hodoh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • suzanna says:

        ko ni asal ha???
        xde bende len ke nk ckp??
        sume ko komen,sebut PEPET!!!!!!
        meroyan ke pe???
        x malu tollll..
        ptuihhh..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. cimA says:

    bodo pe fan ct ni..mcarut je kejenye..blah r ko ct..prampas laki owg..pki tdung npk jambul..HAJAH JAMBUL..raymond pon bodow cam ct gak..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  10. redbutterfly says:

    lebih baik xyah pakai tudung…lagi cntikkkk..hahhahaha

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  11. flower says:

    sikit lg nk nampak rambut..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  12. […] pergi kenduri kawin kawan Dato’ K, bertudung tapi nampak jambul dekat […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. dean says:

    it is entirely up to Siti what she wants to wear.
    I personally prefer her not to wear tudung at all.
    But I;m not going to critise her whatever she chooses to do. It’s up to her.
    The last time I checked, Malaysia is a free country.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. jaan says:

    okeyla tu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. honey_love says:

    aku pun x ske tgk ct pakai tudung gitu..walaupun aku x pakai tudung, tapi aku tahu mana satu cara pakai tudung yg betul ngan yg x betul..dah 2 plak ct 2 dah g haji..mcm 2 ker dia bawak gelaran hajah ngan jambul kat depan..ikutlah mcm k.shila rusli 2..betul2 dah berubah..pakai tudung pun elok2..pada ct, betul2 kan lah niat n tudung 2 kalu betul2 nk bertudung..jgn sekadar tutup rambut sikit jer..sama cam x pakai tudung jer..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      dia nak jimat duit..tudung kain banyak MAHAL..jadi dia tak dok duit, so, beli yang kain sikit..bukan sengaja jambul terkeluar..tak cukup kain..ahaksss

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. boxer hugo bosss says:

    hahaha…mmg styler dato datin cmnie lerr…
    bior ler…wet die…tp xberkat la gamaknyer…
    aku kalo pki tdung stkat ttup rmbut blkg mpos kne tibai ngn mak aku..buang tebiat ke ape..hahaha..
    nk ttup bio ttup sume.kalo nk bukka bio bukak sume…
    laki die la yg dose kan..so korg xdose xyah nk mrh2 yekk…
    brat bahu sblh si dto k tue.haha..da mmg berat pun dok scandal je…anu tue xgeti dok diam ke nk cri sngkar je ape kes beb!!!!hahahaaa…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. lady gigi says:

    alaahaaiiiiii
    betudung litup pun
    buwat dosa xde gune gak

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  18. xx says:

    dah pegi haji tp tetap mcm tu means dia xdpt haji mabrur.
    pintu hidayah x t’bukak lg kot.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. org kampung says:

    Saya bukan membenci dato’ Siti. Waktu mula-mula balik aji dulu sedap mata memandang, walaupun ketika membuat persembahan nampak leher tu. Namun bila gambar2 ketika konsert baru2 ni di dalam paper, rasanya lebih baik tak bertudung…..sama mcm tak pakai tudung if just tutup sikit kat belakang….jauh beza dengan k rozie dia…..bertudung litup pun boleh berfesyen walaupun mengikut ketetapan agama. Kalau tak bersedia kenapa janji dengan peminat nak pakai tudung lepas gi aji…mungkin dah terlepas cakap kut. Anyway Dato K akan tanggung semua tu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. pening says:

    Ala//biasela style mak2 datin pakai tudung…jambul mesti terjulur punye..kalau x. x sah lak nnt…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. kurus says:

    maaf ye..leh ker aku mencelah..
    aku sangat bersyukur ader artis yg vokal mantap cam datuk ct ni..walau kt pentas.. vokal tak ketaq..

    tang tudung dier.. aku pun asalnyer cam terheran gakler memula tu.. tapi skarang tak lagi..

    pakai tudung ni pun, mesti jaga2 sket..bab kalau terlapis tertebal sket..leh menganggu sistem bagian paler kte..jadik agak2 ler..n law tebal kt bagian telinger pun..leh..paham2 ler yer..lebih2 taim drebing..
    so.. i think, datuk ct wat cenih ..BUAT MASA INI..sebab dier kan nk nyanyi..kekadang speaker tk berapa jelas taw lau nyanyi2 kt pentas ni.. nanti dier pakai yang sepatutnya lah tu..dier kan baik orangnyer..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • pope benedict 9 dari segitiga bermuda says:

      the issue is…she is Islam…when did islam give a priority to singer to wear tudung whatever style she like??? show me prove or evidence if u please..the purpose of this tudung is to cover to upper part of a woman body.thus to protect herself not to SELL herself…but if she is wearing the tudung like that..it is same that she is not wearing it..also same with woman who is wearing shirt that is tight and showing her body figure..sign of the end of the days is when woman are wearing clothes,but they are like wearing nothing

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. Viv@ says:

    cara siti pkai tudung menghina ISLAM…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. FAD says:

    hai,korang ny,aku rasa siti tu dah besar panjang dah. biar lah dia buat pilihan macamane dye nak pakai tudung. rasanya dia pun taw cara dia pakai tudung tu betul ataupun salah.so sendiri mau ingat lah. korang pun tegur boleh tapi jangan lah kutuk .tak baik .huhuhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • FAD says:

      MAAF KALO KOMEN AKU ADA BUAT SESIAPA TERSINGGUNG…TEGURLAH KALO AKU SALAH . MARILAH KITA MAJUKAN IMAT ISLAM AGAR BERJAYA DI DUNIA MAHUPUN DI AKHIRAT

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. FAD says:

    HAI

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. aina says:

    hhhmmm agaknya sbb siti nak tayang rantai RAFFLESIA.. HABIB JEWEL bla..bla.. nanti da bertudung litup xdptla jadi model tu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. FAD says:

    AKU TAK TAHU SAMA ADA KOMEN AKU TU BETUL ATAU SALAH TAPI YANG PASTI SAMA SAMA LAH KITA MENEGAKKAN ISLAM. BUKAN SITI SAJA KITA DOAKAN YANG TERBAIK BUATNYA TAPI MARILAH KITA DOAKAN JUGA UNTUK SELURUH UMAT ISLAM AGAR BERUBAH MENJADI LEBIH BAIK DAN MENERIMA HIDAYAH.DARIPADA ALLAH S.W.T ….HEHE ..TOL X?YANG PASTI AKU TAKNAK HINA SESIAPA DI SINI.. MAAFLAH JIKA ADA YANG TERASA.. KALO KOMEN AKU TU SALAH HARAP DIPERBETULKAN ..AHAKS MAKLUMLAH AKU PUN BUKANNYA SESIAPA HANYA BUDAK BARU BELAJAR..AHUHUHUHU

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. tina says:

    kepada BN, ni bukan tudung.. tp selendang. selendang mak datin.. jgn bg slh tafsiran.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. aku says:

    apsal r korg nk kcoh2..mcmla korg2 dh bgus sgt..ktuk org pndai,dri sdri2 tah cmne r gaknye prgainye..lg1 aku heran+plik,nape kt msia ni klu org pas blik haji msti kne pgil hji@hjah..aku tgok org arab xderk pn wat cm2..bdaya jer sume nih…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. akue laa says:

    aku rs ct nie sbnrnye xnk pakai tudung…tp dh terlanjur bjanji, tpakse la dia pkai…sian die..hahaha…

    kalo pk2, xkesah r kalo dia nk pkai tdg apa2 fesyen pon..tp mlgnye, dia dh jnji…tu r…kalo nk bjanji, pk kmampuan diri…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  30. mega says:

    lw mnurut aku setiap orang punya proses atau pase” dmn seseorang akan memulai perubahan dalam hidunya
    jd apa yang ka siti lakukan itu wajar” aja mungkin menurut dirinya dia harus melalui proses”
    untuk merubah penampilannya menuju lebih baik knp tdk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. ayishah says:

    kita tak boleh bandingkan akhlak mereka yang bertudung labuh,bertudung pendek,tudung jarang,x bertudung.solal tutup aurat dan perangai atau soal keihlasan hatisoal yang berbeza.tutup aurat wajib,so memang kena tutup,soal akhlak yang buruk tak boleh kita jadikan rujukan,soal keduniaan pandang mereka yang kurang dari kita,supaya kuta bersyukur atas nikmat ALLAH,tp dalam soal agama pandanglah yang lebih baik supaya kita berusaha meningkatkan amal.tak betul dan tak wajar mereka yang buruk agamanya kita jadikan contoh dan teladan.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  32. maisara says:

    baik tak yah pakai tudung.
    orang semua pakai tudung secara ikhlas

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. mak enon says:

    biaq pi ke dia le..dosa dia tanggung sndri

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. ct ni aslnya x pkai tdung..btol ke x??1 helai rambut bersamaan berapa tahun kt neraka??korg sndiri jwbla..
    so dulu dia tayang sume rambut dia kn n skg dia tayang sket je so okla dia ad gak ttp dr xttup lgsung kn…bkn sng nk berubah…

    korg yg pakai tdung ni ni pnh x tgok tubuh bdn sendiri..ad x yg ketat sane sini?pasti ad punya….tdung ttup rambut tp bj kemain lg ketat,,pe cite?pkok pangkalnya ht kita..nk ikot yg baik or yg x baik..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. my says:

    LANTAK LA….
    jage je diri masing2…..
    4 siti….pk2 kn la….kamu da besso dah..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. lemon says:

    hmm..aku among the peminat siti la..aku syg siti so tk slhkan aku pun bgi nasehat utk kebaikan siti??ye,aku mmg pakai tudung..dan disini aku nk ingtkn sume lah yg tnda akhir zamn pabila artis mula diagungkan..ulama plak??tngoklah sekrng,tuntutn bertudung,ada yg menegur psal cra pemakaian tudung siti,tpi dihentm blik..hmm,..kewajipan pakai tudung buknlah perkara biasa,ia diturnkan sendri oleh Allah,siapa kita nk mempertikaikan hukum Allah?ye,aku buknlah perfect sgt..tpi aku sekdr nk menggunkan laman2 seperti ini utk memberi dkwah kerana aku nih hipokrit..tidk berani nk berdkwah di dpen2..ini sja cara aku..akku sring ckp kepd kwan2 aku dan utk ingtn diriku,cuba kwan2 bygkan sekiranya Rasulullah masih ada,apa yg akan bginda kata melihat umatnya yg sebegini??bginda tntu akn sedih..sesungguhnya aku merasa amat cemburu dah sayu apabila ada seorng muslimh yg sudah bermimpi dan bertemu serta bersembng dgn rasulullah dlm mimpinya,..arrgghh!!demi Allah,aku amat rindukn Rasulullah..selawatlah k atas bginda..istighfarlah sellu,,semoga ada tmpt kita di syurga hendakNya..yakinlah degn pembalasan Allah kelak..wanita yg menddahkn auratnya walaupun seurat rambut adalah haram dan azab yg mnunggu maha pdih..aku thu walaupun aku berkata2 sebegini mungkin ia nnti akan sekadar masuk telinga kann n kuar tlinga kiri…kpd yg tlh mengur ye!kita cuba utk prthnkan hukum Allah,namun niat yg terkndung hnya Allah Yang Maha Mengetag=hui..dan kepd yg membntah sdarlah..sekiranya amal kita pun sudah cukup msuk syurga ttpi kerana kita perkra sebegini mungkin nikmat itu ditarik balik..Wallhualam..kpd sahabt2 sekalian,aku harap doa kalian agar aku dpt amti dengn akhir kalam aku adalah kalimah Allah..Ya Allah,sekiranya aku ada peluang utk berbakti kpd rakyat palestin di negara merka,aku sungguh dan amat menghargainya Ya Allah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. akma says:

    datuk siti mmg cute… dan cantik ayu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  38. Good stuff, thanks for posting. I was actually looking for something else and this site came up lol. Oh well, 2 minutes of my life gone! Totally worth it though!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. Hi, I just read texts on your blog and I became interested in the topic. I like your site and I am thinking whether I could use your words in my work? Would it be possible? If yes, please contact with me.Thanks.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. wow, awesome post, I was wondering the same thing. and found your site by google, many userful stuff here, now i have got some idea. bookmarked and also signed up your rss. keep us updated.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. Legalsounds says:

    I can see that you are an expert at your field! I am launching a website soon, and your information will be very useful for me.. Thanks for all your help and wishing you all the success in your business.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. I am simply just back again from my hotel room in killarney. Definitely a handful of useful comments for this weblog. Most definitely i’ll take the time checking out them right away following my trip in the 5 star hotel in killarney.luxury hotels in killarney ireland,hotels in killarney ireland,hotels in killarney brehon

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. Read on Phil Cannella

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. tas gucci says:

    Took me time to study all the comments, but I really enjoyed the article. It proved to be very useful to me and I am sure to all the commenters right here! It is usually nice when you can not only be informed, but also engaged! I am certain you had pleasure writing this article.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. Stan Goltry says:

    I was curious if you ever considered changing the structure of your site? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 pictures. Maybe you could space it out better?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. stare gry says:

    Amazing Publish, Thanks

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. Aw, this was a really nice post. In thought I want to put in writing like this additionally – taking time and actual effort to make an excellent article… however what can I say… I procrastinate alot and certainly not appear to get something done.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. VOIP NJ h says:

    google voip service
    new jersey turnpike

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. Simply killing some in between class time on Digg and I discovered your article . Not usually what I want to examine, however it was completely value my time. Thanks.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. There are actually plenty of particulars like that to take into consideration. That may be a nice point to deliver.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. Myrta Stiles says:

    Hey there, You have done an excellent job. I’ll certainly digg it and personally suggest to my friends. I’m confident they will be benefited from this site.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. Thank you for putting these components up.This is EXACTLY what I’ve been seeking.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. Although it has grown to be a little obsolete write-up, but it practically compensated for my time. I plan to post a link to this page on my blog. I am sure my visitors may show that very good.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0