Written by AbangNara | December 1st, 2008

Inilah koleksi gambar-gambar Memey Suhaiza yang ditatapi oleh Norman Hakim setiap malam tanpa jemu. Berkemungkinan besar, tatapan mata tajam Memey telah menyentuh sehingga ke dalam kalbu Norman Hakim sehingga sanggup melupakan isteri kesayangan, Abby Abadi.

Mengikut perkembangan terbaru, Memey dilaporkan telah memandu kereta Proton Saganya pulang ke kampung. Tenangkan fikiran nampaknya. Nampaknya memang tak akan nampak lagilah kelibat Memey Suhaiza dalam industri lakonan Malaysia nanti.

Banyak lagi gambar-gambar posing daring Memey Suhaiza kalau anda baca artikel ini sepenuhnya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 responses to Lagi Koleksi Gambar Posing Memey Suhaiza

  1. charamania says:

    placo ek?
    murahnyew!!!
    semoga bala menimpa palco ini dan keluarganya..

    0
    0
  2. DEBAB! says:

    muke dah lawa xp perangai buruk pun xguner..perosak rumah tangga org..

    0
    0
  3. chili says:

    make up mcm pompuan sarkas! pelacur murah….binatang perosak! dress up mak aku lagi lawa! ni ke yang Norman dok kejar tu… TAK BERBALOI!

    0
    0
    • koboi says:

      aku rase media pon saje suro die pakai bj ngn mekap mcm tu. nak kne kan die la tu.
      memey yg suke glemer pon tadah aje lah

      0
      0
  4. caca says:

    tak lawa nye…buruk sungguh

    0
    0
  5. flower says:

    haha..buruk tol..

    0
    0
  6. ni says:

    mcm betina!

    0
    0
  7. flower says:

    lawak pon ad..
    wakakahh..

    0
    0
  8. blur says:

    muka pun tak berselera aku tengok.ntah-ntah dah barai norman kerjakan.

    0
    0
  9. dzury says:

    ntah ler……….

    0
    0
  10. luna maya says:

    hahhaha gambar last terkepit2

    0
    0
  11. natasha suhaiza says:

    salam…ap yg korg ckpkn ni?ad sbb kak memey jd mcm tu!!!!!teruklh korg niii…kita septutnye bimbing dia ke jln yg benr…insyallah…jika d izinkn allah,kak memey akn dektkn dr dia ke jln allah…

    0
    0
  12. I can’t counsel you sufficient for the efforts and skills for what you’ve got submitted here. There got to be nobody to be ready to get to the purpose more than you.

    0
    0
  13. I think this is one of the most vital information for me. And i am glad reading your article. But should remark on some general things, The website style is wonderful, the articles is really great : D. Good job, cheers

    0
    0
  14. Danita240 says:

    Thank you for every other informative blog. The place else could I am getting that type of info written in such an ideal manner? I’ve a venture that I’m simply now running on, and I’ve been at the glance out for such info.

    0
    0