Written by Bella | January 1st, 2016

Jika tadi kami sudah kongsikan 9 foto sekitar majlis akad nikah Marsha Milan dan suaminya Shaiful, kini kami sertakan beberapa lagi gambar-gambar lain pada majlis tersebut.

Tidak dapat kami nafikan majlis tersebut kelihatan begitu indah daripada setiap sudut apatah lagi Marsha dan Shaiful tampak cukup manis bersama.

Tahniah kami ucapkan kepada mereka berdua dan semoga perkahwinan Marsha dan Shaiful berkekalan sehingga ke akhir hayat. Selamat datang juga kepada Marsha sebagai saudara baharu dalam Islam..

Lagi 10 foto dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Sumber Foto: Instagram Pepatung

25 responses to Lagi 11 Foto Sekitar Majlis Akad Nikah Marsha Milan & Shaiful

  1. lara_hati says:

    Simple je Marsha, tahniah…, tinggi benar sanggul sakinah hehe

    0

    0
  2. Anonymous says:

    cantik sgt.. tpi kompius dgn ozly baju mcm nk g anugerah bintang popular.. x susah ke ko nk jln seret2 kain kembang ko dlm umah org tu.. huhuu

    0

    0
    • Anonymous says:

      Mana gambar kluarga masya? Nak tengok…..

      0

      0
      • kas-kas says:

        ada adek dia yg cekak ala2 blink2. marchie chocho kalau x silap IG dia. adek dia pakai spek, tp bila dah mekap comel2 seiras iras dah mcm marsha

        0

        0
  3. Kiah pekasam says:

    Ozlyn perasan muda geli aku babe.kau xpyh sebuk blh x.jaga balik umah jaga anak kau sakit lg bagus.

    0

    0
  4. Anonymous says:

    Simple n cantik x payah nak make up tebal2klu dah cnik tetap cantik ga

    0

    0
  5. mrs pip says:

    simple ja marsha kawin, so sweet … rambut, make up, pakaian aku rasa sweet sweet ja ….

    0

    0
  6. Anonymous says:

    adira..kawen kena kutok. so…pikir sendiri ahhh….

    tahniah marsha

    0

    0
  7. Anonymous says:

    simple but nice…sejuk mata memandang. x serabut.

    0

    0
  8. Aku LELAKI says:

    sakinah pregnant ke?

    0

    0
  9. KakLeena says:

    Dalam diam2 tup2 dah nikah anak org kaya..businessman pulak tu. Dah la org bujang…cerlasss ko marsha..!

    0

    0
  10. anon says:

    yg lelaki hensem, yg perempuan biasa2 je…..plain jane

    0

    0
  11. Anonymous says:

    Aku meme minat kt Johan Raja lawak.. bila tgk sembang pacak terus jadi tak minat coz bila johan cakap macam banyak ke agama cth kalau anak nak barang kena solat tanpa suruh.. tapi bila nengokkan bininya.. Ya Allah.. seluar pendek lagi.. So, Ozlyn kena pandai jaga diri.. sian kat johan kat akhirat kelak.

    0

    0
  12. Nur says:

    Aku meme minat kt Johan Raja lawak.. bila tgk sembang pacak terus jadi kesian kt dia coz bini x pandai jaga diri. johan cakap macam banyak ke agama cth kalau anak nak barang kena solat tanpa suruh.. tapi bila nengokkan bininya.. Ya Allah.. seluar pendek lagi.. So, Ozlyn kena pandai jaga diri.. sian kat johan kat akhirat kelak.

    0

    0
  13. aaakulahhh says:

    skrng aku rasa artis or x artis yg menjengkel kan adalah Ozlyn..dulu ko bkn pemes sngt…pastu skrng laki ko HOT meletop2..ko OVERRRR sangat…puiii

    0

    0
  14. Keldai Kawin Dua says:

    Aku rasa satu kerugian sebab Marsha ni tak sesuai dengan suami dia ni. Marsha muka macam nenek/kakak kepada sepol ali. Sorry terpaksa cakap. Bukan nak kutuk tapi realiti.
    Sepol ali pon dah kenapa kau dah takder wanita melayu islam lain ke!
    Mungkin make up marsha menampakkan dia tua! Tapi Marsha pon memang tua setahun dari suami dia

    0

    0
    • alon says:

      cipuk jgak untng… alhamdulillah bro… dulu lawa giler, yg sekarang pun lawa giler jgk bro… terbaik… rezeki rezeki…

      0

      0