Written by AbangNara | April 15th, 2011

kris dayanti mengandung

Pantas, tepat dan padat. Dengar-dengar cerita kecoh kawasan perumahan Kris Dayanti dengan perkhabaran Kris Dayanti sudah mengandung 2 bulan. Dan oleh kerana kekecohan tersebut, Kris Dayanti tak jadi berpindah seperti yang dinyatakan sebaliknya hanya menetap di kawasan rumah suaminya.

Tapi agak misteri jugak kalau gosip ini benar. Sebabnya Kris Dayanti baru je kawin sebulan. Tup tup dah 2 bulan mengandung? Abang Nara rasa Kris Dayanti memang sudah mengandung tetapi mungkin bukan 2 bulan. Mungkin baru beberapa minggu.

Apa pun tahniah kepada Kris Dayanti dan suami jika benar perkhabaran ini. Semoga kawan baiknya, Datuk Siti Nurhaliza bakal mendapat tempias tak lama lagi.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

83 responses to Kris Dayanti Sudah Mengandung 2 Bulan?

  1. Schapasta says:

    Menghitung hari le tu…

  2. Sweetheart... says:

    hahahah aah la 2..doakan y terbaik…

  3. kun..kun..tilanak says:

    Alhamdullilah…

  4. nanaTheWitch says:

    seronoknye dapat baby…=))

    • Kurus says:

      hei nk tanyer…
      (tak ada kena mengena dengan kris)

      kalo dapat anak L.N. perempuan, tak sah kan diwalikan oleh bapa kandungnya?? tol kan??

      okay…

      mcmana pula kalo dapat anak lelaki L.N. ??? memang tk perlu wali.. tp sah ker nikahnyer??
      sila jawap ok.. thank u

      • putrii89 says:

        setau aku,kalau ank LN ppuan nk nikah kna guna wali hakim..ank LN lelaki mmg ar xplu wali..klau ank LN lelaki kawen apsal lak xsah nikahnya?xprnh tau pn aku..klau gitu diaorg xleh kawen smpai bla2 ar..mgarutla ko nie..sah jer nikah diorg..lgpn bkn slh dia nk lhr sbg ank LN..

        • XsukesukiX says:

          to kurus::klu ank LN, TIDAK boleh diwalikan oleh bapanya. . .
          dari segi muhrim pun antara mereka adalah haram. . .
          muhrim antara mereka sama je dia dengan lelaki lain yang bkn muhrim..
          kalau nak nikah kene guna wali hakim. . .

          kalau anak lelaki nikah memang tak perlukan wali. . .
          lelaki mane2 pun nikah tak payah wali, perempua je kne ada wali. . .
          hehe. . .
          tapi knp pulak tak sah pulak nikahnye kan. ..
          sah je, mereka tak berdosa pun..
          ibu bapa mereka yang punya salah kn…

          putri::jgnlah marah,myb dia curious je tu…

      • secret says:

        bahaya jugak ni. isu LN ni. lagi pon rasenya status LN ni makin ramai kot . semuanya terhasil daripada mak pak yg status ANAK DALAM NIKAH!!!!

        • Kurus says:

          okeyy tenkiu seme…
          tapi perlu diingat… masa khadi tu nikahkan.. dier cakap..
          Ahmad bin Ali, aku nikahkan engkau dengan bla bla bla.. sedangkan dia anak LN…nama bin nyer tu..Ali.. caner tu?? tu yg aku musykil tu..

          sah ker nikahnyer..?? sedangkan dia tk perlu wali..

          caner tu ek?

        • cer cite!!! says:

          aa2….cam ner ea??nk tau gak…

        • aku la says:

          Nikah dia sah sbb lelaki nikah x perlu wali cuma nama dia je x ber’bin’kan Abdullah/nama ibu kandung. Sbb tu kl org tmengandung sblm nikah,kl dpt ank lelaki,org akn ckp, “nasib baik ank lelaki…” sbb selalunya akn mhadapi masalah ms ank ppuan x sah taraf nk nikah tp tpsaksa guna wali hakim sbb bapa kandungnya sendiri x sah jd wali. Alahai,kdg2 bapa kandung yg sah taraf pn x blh jd wali pd ank pompuannya yg sah taraf. Contohnya kl bapa kandung tu x pernah solat or pakau subang kt telinga,x blh jd wali time ank nikah

        • Kurus says:

          kkkk… tengkiu again to seme seme…
          :)

        • Anabobo says:

          Pnh dlu aq tuju kt ustzh aq,sah ke bapa jd wali klu dia pkai subg.
          Ustzh aq ckp sah sbb klu ayh dia dah amek wudhuk,sucikn dri,n tanglkn subng tu.
          Ex : amy search tu kn pnh gak pkai subg,sah je dia nikhkn ank dia?

  5. llyza says:

    allhamdulillah….semoga berhasil menghasilkan anak yg baik2….

  6. miss_hujan says:

    tahniah..

  7. anum says:

    tahniah

  8. iyaks says:

    kalau aku, percaye jer. die ni pun bkn baik sgt… yang dipuja2 mcm peterpan tu lah dah jadi peterporn. hahahaha..

  9. kaki_g0ssip!! says:

    baru kawin dh ngandung 2bln ke? pelik.. jap2 aku kira eh..

  10. feyus says:

    Tahniah!!!!!.:) semoga berbahagia sentiasa selepas ini.
    Kelebihan Dan Sejarah Ayat 1000 Dinar

  11. nhy79 says:

    kalau nikah baru sebulan, ngandung 2 bl tak heran la. depan orang ramai pun sentiasa nak celapak je. apatah lg belakang. kangkang habis le

  12. saya Yana says:

    ermmm.. tahniah je la.. tak baik tuduh2… hahah..

  13. yanz says:

    masa ni kita tak leh agak brapa pun..tunggu lahir sok..baru boleh kira betul ker tidak..itu sebab tuhan bagitau, mengandung 9 bulan 9 hari…kalau cepat, kuasa Allah, itulah sebagai panduan kita mengira umur….apa pun, semangat sungguh pasangan nie…baguih2…

  14. larahati says:

    hmm tk hairan pun..
    Pa2 pun congrate

  15. secret says:

    hahha…. bagos la abg nara ni. pesanan terakhir tu mantap. i like
    missing part

  16. ika says:

    semoga dapat baby yang comel dan soleh/solehah, doakan terbaik jea utk pasangan ini…

  17. astro says:

    kedua duanya sudah berpengalaman .. doakan yg terbaik ..

  18. basshunter says:

    ala…kalo da peknen before kawen pon x heran…aku tgk dorang ni mmg miang semacam je…dlm masjid pun x menyempat2 nk bercium

  19. minah says:

    hmm,,andai kata kalo bt0l lah dah 2 bln,,perlu biakan je ke?skg aku tgk mcm dah jd trend artis (ada sorg artis mlysia aku dgr mcm ni jgk) tp tak ada tindakan diambil. Cth:masuk pusat pemulihan akhlak.byk komen2 ckp “doakan yg terbaek” bkn tak nak doakan yg terbaek, tp kalo tak ada tindakan diambil tak boleh jgk.nanti jd ikutan.dan pastikan ank tu tak dibinkan nama bapa. dan setahu aku byk batas antara ank tu n bapanya nanti,,hmm

  20. landak says:

    jgnkan 2 bln….
    klu dh 6 bln pun x heran la……….

  21. kaki ayam says:

    termengandung kot…..

    • Amier says:

      Okeylah dah termegandung 2 bulan tiada lagi lampu merah atau stop logo selama 7bulan…asal tertempuh paha..ON.

  22. hana says:

    ntah ye ntah tidak laaa berita ni kot2 baru seminggu dua gak nya kata dh 2 bulan…senang jek nk dpt dosa kering kt blog BN ni.

  23. PSM says:

    biasalah..kalau ye terbabas…biasalah indon..kalau tak..alhamdulillah

    • bonda says:

      jgn la cakap macam nie, “biase r indon”… xkira bangsa apapun, sm jgak… artis melayu pun ramai yg pregnen luar nikah…

    • Amier says:

      Brek tak makan la tu kalau dah terbabas..dalam kondisi macam ini brek ABS pun tegelincir jugak.

      Jangan salahkan Indon, salahkan individu yg melakukannya…sama ada suka atau tidak,walau Melayu Malaysia tidak suka pada Indonesian ataupun sebaliknya, tidak dapat ditolak kaum di Nusantara adalah dari rumpun yang sama.

      • betul. kalo nak salahkan, salahkan individu, jangan salahkan negara. kalo nak salahkan negara. malaysia ni lagi la banyak kes buang bayi. nak salahkan malaysia ke?

  24. 1st nak komen... says:

    Tah apa2…biar lah dema ,kome dapat apa?? dpt dosa kering kutuk org…doakan yg terbaik utk kesejahteraan semua org sudah.Ni nak menjijah mengata org..huhu Sebenarnya ,klu nk kata benda mcm ni bukan org indon je..kat M’sia pun bersepah..sama je..ni lah dikatakan “gajah depan mata tak nampak, semut kat seberang dirisaukan”.hahaha..betul ke pepatah aku ni??? Kome ni main ckp je, pikir guna kepala lutut…sesedap rasa je mengata org..jaga diri sendiri sudah..

  25. zaia says:

    Tahniah klu dh mngandung,tkde bukti tk pyh la ckp lebih2.klu betul pn nk wat cmne,jdkn pengajaran utk kite2 je la jgn smpi jd mcm dorang..syukur la dorng dh khwin,kesilapan bsr dorng yg dulu tu harap dorng brtaubat la..jgn la bsr2kn lg cite nie,pmpuan pregnant tk elok sedih2..
    yg baik jdkn teladan,yg buruk jdkn sempadan..sekian

  26. wanzi says:

    eloklah juga mereka pun dah kahwin.. semoga cerita yg tak elok tu tak berpanjangan

  27. alcatraz77 says:

    biasa la tu bro, depa projek awai hehe….

  28. rayyan says:

    congrat la pd kris dan suami…..moga anak dlm kandungan tu adalah dr ikatan yg halal……

  29. juju says:

    tp mcmana plak,kalu dh lahir ank tu bru nikah..ni kisah benar nih..sy pn bru tau ceta ni..ank kwn sy …ksian kat kwn sy tuh…cucu pepmpuan tp beranak kat luar neg…dah kantoi bru nikah..yg sy taksangka pempuan tu guru agama,,,ustzah..tp pihak sekolah tak tau lg kut..dgr ceta dia pndai sorokn perut dia tu….patut la masa aku tersempak hr tu temab semacam je.

  30. jf says:

    banyak hal la korang

  31. Erin says:

    Myb jus get more media atTentiOn…

  32. sagi girl says:

    klu tk ngandung,blum tntu dia org kawin.so dri buat maksiat bnyk2,tuhan anugerahkan sesuatu agr dia org beringat2.ok la tu klau betul!

  33. sagi girl says:

    juju,ustazah pun ada nafsu tau!

  34. TABUAN says:

    Harap2 kawan baik dia tak dera laki dia sampai lutut tercabut gara2 nak anak.
    Adek & kawan baik yg nikah kemudian dah beranak… Dia lah ni blom ngandung walaupun dah berusaha mcm2 kaedah.
    Cuma sekarang perot dia byk MENGANDUNGI LEMAK!
    Allah SWT blom izinkan lagi..
    Sabor je lah… :(
    :::::::::::::::: HUKUM KARMA ::::::::::::::::::

  35. miss wawa says:

    biasa la org mcm tu..sebelum nikah da kahwin dulu(kalau da berdua2an dkt bilik faham2 aje la,itupun anak kd yg nampak)memang menyampah dkt kd skrg lagi2 laki dia,perasan handsome! phewww!!!!

  36. miss wawa says:

    lupa nak add..agaknye pasal da ngandung sebab tu nikah cepat!

  37. kshtgbvuerk g. says:

    alah,…abg nara pn stu hal…igt artis ni baik2 ke…kalau dh mengandung 2 bulan pn xde org nk trkejut pnye…artis2 malaysia lg2 indonesia mmg idup bebas…agama entah ke mana duk mnunjuk2 buah dada plk…abg nara xyah nk positif kn artis2 ni,,sbb kami rakyat malaysia ni BUKAN BODOH xtau baik buruk dosa pahala dan halal haram…

  38. julia says:

    tak hairan kalo dh mengandung sblum nikah…. kalo sanggup tinggalkan suami & anak2 dia utk bercinta ngan lelaki lain… byk lagi hal tak elok boleh dibuatnya…. bila dah sukses nilai moral pun semakin tipis…. harap2 siti nurhaliza jgnlah ikut jejak kawandia ni.

  39. CINDAI says:

    Iye….Sekarang bisak, terangan udah mengandung, ngak boleh buat apa lagi…..Menghitung hari detik demi detik…

  40. bukan 2 bulan..kd ngaku dlam paper harini dah 4 bulan..masyaaallah

    • watevr says:

      e2la… artis skg ni xble da jdi icon rakyat… :(
      syukur gk dia bkn rg malaysia… tpi rmai gk minat artis sebelah ni…xxtola npa???

  41. kira ok la tu mengaku.. dari org yang simpan tp lepas lahir buang macam sampah… dah dapat dosa membunuh.. mcmna nak minta ampun dgn anak???

  42. zaza90 says:

    mane 1 ni 2bulan or 4bulan… coz dlm paper ckp 4bln….

  43. PSM says:

    paper kata dia ngaku dah 4 bulan…kebanyakan indon memang cam tu….kan kat sana kawin pun leh cium khalayak..dalam masjid lak tu…

  44. julia says:

    wa mau ludah ni brengsekk!!! puiiiihh!!!!

  45. Baguslah dia mengaku dan bkn sesetngah org yg sanggup bunuh dan buang TAPI dgn harapan jauh disudut hati KD & suami ade rase bersalah wpun sebesar zarah dan bertaubat dan tahu apa yg dia buat tu adalah salah. Jgn le plak dia rase bangga dgn apa yg dia buat.. semoga dia membesarkan ank dia sebaik mungkin…

  46. pj says:

    Mengaku atau tidak tidak boleh memaafkan perbuatan hina mereka. Ye la kubur masing2, and I’m glad I will not be in hers!

  47. Beautiful yenadey says:

    Bukan nak kata la, kalau artis buat dosa, mengaku cepat aja public maafkan.Dengan alasan dah bertaubat, tak boleh menjatuhkan hukuman,biarla tuhan yg menentukan.Nara pun dengan sopan santun bersangka baik kan,bagus sikap macam ni.Tapi cuba dgn bukan artis, sampai beranak,bercucu cicit semua di keji.

    Sebenarnya Raul Lamos nak test KD ni boleh pakai lagi tak.Kalau engine dah overhaul leh pakai, baru dia kawin.Tapi nak hairan apa memang si KD ni selengkuh dgn si laki dia ni masa masih dgn anang. Tapi kenapa media dan masyarakat masih menyanjung2 si KD ni terang lagi bersuluh dia memang moralnya tahap nol.Aku pelik sungguh.Ka org2 media ni pun sama tarap dgn si KD ni?Jawab abg Nara jawab.Kalau artis bukak2 baju ko kutuk, tapi sampai ngandung 4 bulan ko bg ayat2 sipi2 aja.