Written by serenity | October 12th, 2012

Pelakon yang merupakan anak gadis Rohana Jalil ini pernah melakonkan adegan berkemban dalam filem pertamanya, iaitu Karak. Hasilnya ia menjadi buah mulut orang ramai.

Kini, menurut Kilafairy, dia lebih berhati-hati dalam memilih watak kerana tidak lagi mahu melakonkan adegan seperti itu. Kilafairy memberitahu sebegitu kepada Utusan Online.

Cukuplah Kila menjadi buah mulut orang sebelum ini kerana berkemban. Sekarang ini sebelum setuju, Kila akan baca skrip dulu tengok ada atau tidak adegan sebegitu. Kalau ada, pasti Kila tolak kerana tidak mahu lagi tampil imej seksi.

Sebagai orang baru dalam bidang seni lakon, Kila mahu tampil dengan pelbagai watak dan tidak terikat pada satu watak atau imej.

Pelakon cantik ini sedang popular dalam drama bersiri 26 episod, Saiful Nita yang ditayangkan di TV3, bergandingan bersama dengan seorang pendatang baru dalam dunia lakonan iaitu Aidil Aziz. Menurut Kilafairy, inilah kali pertama dia melakonkan watak utama dalam drama bersiri.

Untuk pengetahuan anda, dalam diam Kila sudah mempunyai perniagaan butik sendiri iaitu Butik Rack di USJ 19 City Mall, Subang Jaya, Selangor, tetapi perniagaan hanya dilakukan secara online. Menurut Kila:

Permintaan untuk jualan di Rack memang banyak, cuma Kila saja tidak ada masa untuk urus sebab sibuk. Kalau orang nak barulah Kila buka butik itu. Bukan apa nak cari orang yang boleh dipercayai untuk menjaga butik susah.

Sekarang ini, kalau ada yang nak membeli bolehlah beli terus dalam talian. Itupun Kila tengah buat sebab baru ada waktu cuti.

Hasil tinjauan kami, Kila bakal menampilkan fesyen kasut rekaan sendiri di butiknya. Satu perkembangan yang baik untuk seorang pelakon yang sedang meningkat naik sepertinya.

Kila juga mendakwa tidak jatuh cinta di lokasi walaupun dia nampak serasi sebagai pasangan Aidil dalam drama itu. Katanya dia masih muda dan lokasi ialah tempat mencari makan, bukan kekasih.

Kelassss kau Maria! Kredit gambar, Twitter Kilafairy.

***

Tiada sebab anda akan bosan! Hujung minggu yang penuh aktiviti di kotaraya ini! Jom pelbagai aktiviti menarik untuk anda penuhi- Ada Bazar Seni Industri Budaya & Semarak Bangsawan pada 12-14 Oktober di Panggung Bandaraya, Inspitari 2012 pada 12 & 13 Oktober di Auditorium DBKL dan Konsert Mini PERMATA Seni Koir pada 14 Oktober jam 3.00 petang & 8.30 malam!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

33 responses to Kilafairy Tak Mahu Berkemban Lagi, Tidak Jatuh Cinta Di Lokasi

  1. ok...oklh... says:

    ah yalahh….;)

    0

    0
    • bnyk jgk bebelan2 dr maknenek kepocek..dn tok2 beruk kat sini..pot pet..pot pet tk habis2..huuu... says:

      ah mesti ada mak nenek2 kepocek dn tok2 beruk nk tarbiah mmbebel bukan2 tk habis2 ni…ah silakn pot pet…pot pet…pot pet memanjang nek2 kepocek tok2 beruk..tu ya…baik aku cau jgk…cabut lari…

      0

      0
      • Wala wala says:

        pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek pot pet kepocek

        0

        0
      • ;)..... says:

        lakonanny kena je dgn watak2 yg dilakonknny..tk terikut2 dn lebih bersahaja dgn gaya sendiriny..lakonan dlm cerita saiful nita walaupn belum habis tp dh mmberi kesan positif pd bakatny.. teruskn usaha anda lebih maju kedepan lg..semoga anda berjaya dlm bidang yg diceburi..;)

        0

        0
      • kecoh siak says:

        tidak sexy? saya mesti pilih KILAFAIRY!

        0

        0
      • .
        bagus lah. semoga jadi teladan. jangan jadi macam izara tu.

        0

        0
      • nugget baulu roti sandwich air kotak ducthlady says:

        berkemban dlm filem = bagi org intai kau mandi, x malu ker.?

        0

        0
      • mak cik says:

        saya suke tengok die berlakon dalam nita saiful.

        0

        0
    • mana akak ‘that’s mean’ tu? kehkehkeh

      0

      0
  2. Markonah says:

    Bagus la taknak seksi dah. Jgn tonggek n buat bibir seksi k sbb tu pun aksi seksi. :P

    0

    0
    • ara says:

      abg nara tk best la entry retis2 yg dh nk insafni..dhtkde ke crita retis yg hdup zamn btu tk ckup pkaian n retis yg post gmbr bju tdo bru bli..klu da cpt2 update yer…ewwww.

      0

      0
  3. amin says:

    Alhamdulillah..

    0

    0
    • Anonymous says:

      jangan tak berkemban di dalam filem aje, bila hadir majlis2 pun jgn pakai fesyen kemban. Kalau tak 2×5 jelah

      0

      0
  4. Anonymous says:

    pergh.twitter die x sexy pulak???

    0

    0
  5. Kepologi says:

    walaupn kila ni baru berlakon dlm drama bersiri saiful nita..tpi sy suka lakonan dia …

    0

    0
  6. .......... says:

    kila..jaga awak pnya penampilan..jgn seksi lgi cam artis y lain..kalau awak x seksi peminat lgi suka pada awak..nti bila d tegur..jawapan bodoh y keluar..

    0

    0
  7. Ko Kesah says:

    yang penting mak menyampah tgk ko nyah lam cite saiful nita..xkose mak nak layan cite xde motif.

    0

    0
    • cLn says:

      Mmg..mak pun sanggup tukar channel lain nok..mmg xde motip langsung..citer paling membazir utk ditengok..soundtrack je best..huhu..

      0

      0
  8. Sshh says:

    dulu masa mula2 cite saiful nita bila tahu kila ni y jdi heroin aku cam malas nk tengok..tpi bila aku tengok ok gak dia berlakon…x ad kaku sgt..rasa seronok gak tengok cite ni…x le boring cam cite kau y terindah tu…

    0

    0
  9. KILA PARI PARI says:

    Umur dia berapa ek? Kenapa dia ngaku ‘muda lagi’. Kalau aku tgk muka dia mcm sebaya dgn mak jemah. Mulut tu terjuih2… xda keja lain ke? Ish2.

    0

    0
  10. manjer says:

    ~jgn nnt dia komen lg..*bukan bogel pun… **org lama lagi sexy… ayat xbleh blah artis2 skrg… X_X

    0

    0
  11. Menyampah says:

    lantak dia la nk mulut terjuih ke..cam itik ke..dia pnya pasal la..janji dia berlakon x kaku cam kayu..kila..jgn seksi tau n sy percaya ngan bakat y awak ada..

    0

    0
    • ting tong says:

      tu ler psl bibir org tu yg dorg susah hati kan sgt.. bukan susah kn sape2 pun bibir dia camtu..tak baik mengejek tau.. Allah pun tak suke..

      0

      0
  12. TEEpah says:

    suka tgk dia berlakon dalam tanah kubur, umur muda lg (dalam20thn) tp berlakon matured

    0

    0
  13. Lucky says:

    She’s so talented! The chemistry between Aidil & her so good!

    0

    0
  14. siakap senohong says:

    talented pun tapi nape sendu smcm je dia ni??

    0

    0
    • Anonymous says:

      kurang promo kot…da lama da dia ni tp xde la pemes mane kan…tp lakonan die ok la…so-so…xde ohsem sgt…

      btw nara..gosip ni x best!

      xde cite bogel2 da? abes da? sape nk bogel next????hahahaha

      0

      0
  15. kucing parsi says:

    yelah dik oiii…
    suka atila kan nk pakai mcmane pun..hahahha….
    mmg lakonan dia dlm saiful nita tu x kaku…
    tp citer tu ntah pape..xde motif….merepek je.

    0

    0
  16. haH? says:

    bukan bogel pun….

    0

    0
  17. Raja minah jambu rindu ngan izwan pilus 24jam mengadap computer says:

    bang nara !!!!!!! pesal aku terima nikah nye ni ikottttttttttttttttttttttt je tikus minah jambu ni ?????? naik rimas pulak lah !!! kalau ikot kt tepi tkpe jugak ni tak nk kate tengah tak jugak ..nk kate tepi tk jugak eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bang nara ni kalau minah jambu dapattttttttttttttttttttt minah jambu cium cium nanti kau !!!!!!

    0

    0
  18. upin ipin says:

    ala…nanti jd la mcm nabila huda…pakai seksi2,pastu mintak maaaf 1 dunia…hidop korang ni kn pnoh dgn hipokrit sana sini…!

    0

    0