Written by Bella | January 31st, 2017

Pernah bercinta dengan Sharnaaz Ahmad dan kemudiannya menjalinkan hubungan pula dengan Raja Afiq,  ada sesetengah pihak yang melabelkan Anis Al Idrus sebagai playgirl bertudung. Walaubagaimanapun, Anis nampaknya tidak mudah melatah dengan tuduhan berkenaan dan pada masa yang sama menafikan dirinya sebegitu.

Tidak! Saya bukan perempuan seperti itu. Ramai yang ingat saya asyik bertukar kekasih. Bercinta dengan lelaki ini, lepas itu putus dan terus ada penganti lain. Tetapi itu yang orang nampak dan tak tahu cerita sebenar. Kalau yang betul-betul mengikuti kisah saya, mereka tahu bukan mudah untuk diri ini menerima cinta baru dalam hidup.

Setahu saya, maksud playgirl ialah perempuan yang bercinta dengan ramai lelaki atau bertukar pasangan dalam masa yang singkat.

Di sini, sudah nampak berbeza dengan kisah cinta saya. Kalau diikutkan selepas hubungan dengan bekas kekasih putus, saya mengambil masa hampir setahun untuk menerima orang lain. Jadi, bila masa pula saya bertukar-tukar pasangan?

Sejak putus cinta bersama Raja Afiq, Anis masih lagi belum ada pengganti dan tiada masa sebenarnya untuk mencari cinta baharu kerana sibuk dengan kerjayanya.

Anis akui beliau tidak mahu terburu-buru dalam soal cinta dan mahukan seseorang lelaki yang memahami diri dan kerjayanya.

Sumber Berita : Utusan Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 responses to Kerap Tukar Kekasih : Anis Al Idrus Dilabel Playgirl Bertudung

  1. Anis akui beliau tidak mahu terburu-buru dalam soal berkenaan

    0

    0
  2. Anonymous says:

    sedap ni…

    1

    1
  3. Anonymous says:

    sedap ni

    1

    2
  4. Anonymous says:

    lepas ni jadi threesome bertudung ler plak..kihkihkih

    0

    0
  5. mendung says:

    ahh…byk mekap..mls nk layan..xcomel pun buat pis kt kpala tuh..

    2

    0
  6. Ohyeah.. says:

    Belum jumpa jodoh. Tak salah berkawan ramai tapi jgn berkepit. Saham kena jaga.

    1

    0
  7. monyet chomel says:

    Aku tak kenal pon sapa kau ni…

    1

    0
  8. melati says:

    Poyos baru kuar gan Artis kais pagi @ Kerabat DiRaja (Raja Afiq) boleh kena cop Playgirl kew..!!! Tabik Shila Amzah …setakat artis kais pagi ni Pandang pun tak nk..!!! dlm Gegar Vaganza 3…tahu kan saper…kikiki

    1

    0
    • shilotlalalalala says:

      sharnaaz ke? yeke artis kais pagi dia tu? entah2 ko lagi sengkek dari dia. sekurang2nya dia ada velfire,ford ranger,ducati,gym sndiri,produser drama.kais pagi xkan la mampu nak ada tu semua. shilalot perasan diva tu xnk pndg ex sbb still xleh move on.apa kejadah nya tunjuk perangai serupa ba** shanghai je.lama sgt dok china,perangai pun ikut **bi china.siannnn.. siput lala simpan la ank dara (**ra ke?) tu ..sampai mereput la x menikah. huahuahuahua.wkwkwkwkwk..

      0

      1
  9. Anonymous says:

    Sementara tengah ketat nie,belasahla suka mu.Esok lusa dah londeh sapa selera.

    0

    0
  10. ingrit says:

    dia single sukati la tukar bf pon..apedehal

    0

    0