Written by AbangNara | March 24th, 2009

gambar johan dan ozlyn berpeluk

Anda dah tengok gambar di atas? Sila nyatakan kepada kami jika ada secebis perasaan di hati anda yang mengatakan gambar di atas menunjukkan 2 orang manusia sedang berbisik.

Apa kau ingat kitorang nie bodoh sangat ke Johan Raja Lawak? Nampak sangat la kau tengak berpeluk sakan dengan awek kau si Ozlyn tue. Kau ingat kitorang nie belajar tak lepas sekolah darjah 6 macam kau ker?

Kalau si Johan dan Ozlyn nie dah kantoi gambar berpeluk, mengaku ajerlah. Cakap dah sangap ke, ledakan asmara tak dapat dibendung ke, nak tunjukkan rasa cinta yang terpendam ke. Boleh jugak kami cuba belajar nak terima kenyataan yang macam tue.

Ini ada hati nak menipu kitorang lagi. Itu yang bikin kami makin panas. Kami memang tak boleh terima kalau artis-artis Malaysia ini nak menipu peminat-peminat dia. Sebab selalunya alasan yang diberikan langsung tak boleh diterima akal manusia. Akal lembu boleh la kot.

Lagi gambar si Ozlyn dan Johan Raja Lawak berpeluk dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar johan dan ozlyn berpeluk

gambar johan dan ozlyn berpeluk

71 responses to (TENGIN)Kami Cuma Berbisik, Bukan Berpeluk

  1. garfield_82 says:

    johan ne memang sengal..kalu dia wat lawak aku xgelak pn…rancangan jozan tu tah apa2 tah..mulut dia yang lebih2 terpekik terlolong cm polong…zizan gak ok dari si mangkuk ayun ne..poyo sepoyo2 nya..

    0
    0
    • Who am i says:

      ozlyn tu plakon jgak ke?

      0
      0
    • org says:

      wei…nk ckp gna otak boleh??….nk kutuk org tngk dri sndiri dlu boleh..?? itu bdg pekerjaan diorg bia arh..ko nk gelak ke x nak ke x de sesape kisah…ade diorg suh ko tngk rancangan jozan tue?? x de kan??? ntah ape ape la ko ni….. manusia x pernah sempurna okey….

      0
      0
    • keyh says:

      dia da kahwin sejak johan jd artis lg laa

      0
      0
  2. ni says:

    we can see….we can judge….

    0
    0
  3. flower says:

    nak berpeluk pon biar la tgu kawen dlu..

    0
    0
  4. eton(bukannamasebenar) says:

    a’ah la..
    xnmpk cam bisik pn..
    aku rs johan ni wt lawak la..
    die kn pelawak..
    tu yg die ckp die bisik,bkn pelok..
    hurmm..
    klaka tol lawak johan kali ni..
    hehehehe

    0
    0
  5. lilies says:

    please lar..we not stupid ok..to assume dat as berbisik..tanya dak skola pon tau pe yg dieorg wat..Hmmm..

    0
    0
  6. girl says:

    ooooooooo..mcm ni ke caranya berbisik yea? berbisik dr hati ke hati? ala, kalo dah mangkuk hayun tu mangkuk hayun jugak!! bg statement jerat diri sndiri..cakap jelah yg ko tu nak merasa kehangatan boobs awek ko tu..x pyah nak bg statement ular senduk!!

    0
    0
  7. Anonymous says:

    bisik apenye!! nampak sume gigi!!

    0
    0
  8. ain says:

    ish..ish ish..bukan berbisik tuh…
    tgk la tgk si perempuan kat belakang si lelaki
    peluk erat jer…
    apa la…ingt kami ni rabun ker
    jangan di tegakkan benang yg basah…

    0
    0
  9. ain says:

    ish..ish..bukan berbisik tuh
    tgk la tgn si perempuan kat belakang si lelaki
    peluk erat jer…
    apa la..ingt kami ni rabun ker
    JANGAN DI TEGAKKAN BENANG YG BASAH!

    0
    0
  10. Milo says:

    org buta sebelah mata pun tahu itu bukan berbisik, tu peluk melok tu!

    0
    0
  11. hanz says:

    ozlyn nie sape????artis gak ker??

    0
    0
  12. kitaro says:

    klu sdiri yg bodohhh!!!! jgn nak bodohkan org skali

    0
    0
  13. rain says:

    tuh la pasal….ini sume dusta belaka. pandai btol mengelak. arghhhh!!!! ape nk jd dgn artis mesia skang. common laa~~

    0
    0
  14. Marjan says:

    Hipokrit+temberang+tipu+kencing kuat+auta= mangkuk Hayun..
    Ceh,nih teknik2 bebisik cara baru ke??
    Bila korang nak patent kan??…SENGALLLLLLLLLLLLLLLLL.

    0
    0
  15. tuit says:

    ish ish ish johan… huhuhuhu

    0
    0
  16. ain says:

    waa suma mrh nmpakkkkkk

    0
    0
  17. setuju says:

    kut dia la plok ke nk ape ke…dia ade susah hidup korang ke..???bukan aku nak bela dia tapi not our problem..yg pegi neraka dia bukan korang OK…

    0
    0
  18. rain says:

    neraka syurga bkan kite yg tentukan…tp papehal pn. bile tgk mende yg tak elok…mmg kite kene tegor. tanggungjawab masing2 tuh. peace~~

    0
    0
  19. chantek says:

    ape la…berbisik ke camtu…mmg tak paham la diorg ni..

    0
    0
  20. aku says:

    johan 2 mmg sengal tahap cipan…berpeluk ngan berbisik pun xleh nak bezakan..xskolah k hape…

    0
    0
  21. saloa mambok says:

    haaha laukkk laukk weeeeeee…

    0
    0
  22. tuit says:

    huhuhuhuhu johan johan…

    0
    0
  23. flower says:

    apa nk jd kan??

    0
    0
  24. ain says:

    lps ni apa pulak yg dia nk temberang hah!

    0
    0
  25. mamat says:

    ala berbisik cara baru apa…

    0
    0
  26. teja says:

    tu peluk ala ala pak arab padang pasir tu tanda mesra….yaaa mari feluk feluk lahh boleh raba raba lahhh….hik hik hik

    0
    0
  27. Benjamin says:

    semua pengkomen2 diatas yg marah2 kat johan adalah bangang..biarlah dia nk buat apa pun..nk peluk ker…nk tipu korang ker..yg korang dengki apasal…melayu suka dengki..

    0
    0
    • lala87bpgurl says:

      ek eley….setip org ada pndapat msg2…yg ko nk ckp bangang ni nape…biola….ek eley…

      0
      0
  28. Antasha says:

    tak de pe masalah pon yang aku nampak. lain la kalo dia peluk aku…hahaha

    0
    0
  29. zaza says:

    pmpn ni bkn dah bertunang ke ngan pelakon jgk…yg dulu penyanyi..ni klu dah bergambar mcm ni x kan tunag x hangat ati.

    0
    0
    • CitCot says:

      pempuan ni tak silap aku dulu, dia couple ngn TSJeffrey, pastu Farid Kamil…dgr citer dah de anak sowang…huhu…
      Ntah,,,,salah bacer kot

      0
      0
  30. Hursheys says:

    mcm bangang jek aku tgk diorang ni…..
    klu da bukan muhrim tuh ttp bukan muhrim jgak hukumnya….
    unless klu da nikah….
    sesuke ati die jek nak peluk2…..
    klu org ckp xde didikan agama nnti nak melenting plak…
    isk3x….
    dunia..dunia…

    0
    0
  31. Bunga says:

    .: Kawen jer arr klu daa gedik sgt :.

    0
    0
  32. emo.gurlzz says:

    alah…
    yang k0wg sibuk psal dia owg tu pasal???
    ha…
    biar lah dia owg nak peluk kew…
    nak pegang tangan kew…
    yang kowg sibuk sangat tu apsal…

    0
    0
    • meen says:

      bkn sebok bodo,tp luper ke die naik krn peminat..so,jd la artis y telus..klu die bcium pn xd hal…tp jgn bohong……

      0
      0
  33. rina_kecHik says:

    eh?? bkn ke johan dah ade bini ke??

    0
    0
  34. gula_melaka says:

    BAGUSLAH SAMA SAMA BURUK. THEY DESERVE EACH OTHER.

    0
    0
  35. samsguarians says:

    Mula-mula peluk…jadi apa pulak… artis ni tak denya contoh yang baik… PIRAHHH !

    0
    0
  36. pening says:

    Haha..kelakor tul la statement dorang ni…bdk kck pun tau yg mne satu pelok n yg mne bisik…da slh tu ngaku je la..hampeehhhhhh……..

    0
    0
  37. Bianca says:

    Kawinla cepat2 depa org nih..meluat nk muntah aku tgk aksi depa nih..tau lah c Ozlyn tu dah lama menjanda..kesepian tu beb..c Johan ni pon bangang c Ozlyn dh bagihint tak reti2 lagi kerr

    0
    0
  38. monremonre says:

    gEmPaK HaBiS!!!LaMaN nI Ke ArAh kEbEnAraN..(@)-(@)

    0
    0
  39. […] Johan dan Ozlyn nie pernah dilanda kontroversi gambar berpeluk di khalayak ramai. Rasanya Johan nie memang suka menunjukkan kasih sayang dia kot. Kalau tak caya perati betul-betul […]

    0
    0
  40. nickjustnick says:

    maybe diorg bpelukan sbb johan melamar ozlyn tu kowt..gumbira sgt!!t’lebey excited…

    0
    0
  41. pp0p says:

    ,,,,

    0
    0
  42. ppOp says:

    ala biase laa tuu !

    0
    0
  43. kowg yg cmnnt nie sume bodoh na mam ! kowg engt kowg nie sume baek cgt kew ! tah2 kowg nie lagi terok dari johan ! cm kowg ta pna pelok ngn balk2 n andok kowg plakk ! tah2 da pna com molot dpn public ! haa . kowg yg bodoh !!! bodoh !!!

    0
    0
  44. […] dengan si Johan Raja Lawak nie. Sebabnya masa tue kami ingat bagi kenyataan yang agak poyo pasal gambar dia berpelukan dengan Ozlyn. Sedangkan pantai lagi berubah, inikan pula hati manusia. Sekarang ini kami tabik dan respek kepada […]

    0
    0
  45. noniebee says:

    pic ni kene amek bfore diorg kawen ek?

    0
    0
  46. pengomen tegar says:

    aku mmg minat gile dgn johan .
    die pny lawak mmg mcm sial .
    tgelak je aku dwatnye .
    lu mmg style la brade !
    hehehe

    0
    0
  47. aku anak sabah says:

    maybe c Johan tengah melamar tuh… trus c ozlyn pun menerima.. sebab tuh berpeluk gila..

    0
    0
  48. redple says:

    klau ye pon x suke tu…
    bahasa tu jage la sikit….
    bia la ape diorg nk buat….
    semua dosa diorg yg tanggung….
    so u all sume jgn la nk menambah dosa korg dgn kutuk sne sni…..
    korg tu pon bgus sgt ke???

    0
    0
  49. Syazlina says:

    WOI DORANG DAH KAHWIN LAH . NI LAH ORG MALAYSIA. KORANG NI PLEASE LAH JGN NAK KUTUK DIA TAK TENTU PASAL SEBELUM TAHU PERKARA SEBENAR ! DIA PON TAHU DOSA PAHALA -.- GRR BE MATURED GUYS

    0
    0
  50. keh2~ kawen dah rupanya~

    0
    0
  51. Morton Reihe says:

    Exceptional document and i favor your attitude towards improving standards. Many thanks for putting this material up. It is Specifically what I’ve been looking for. Keep blogging. Acquiring excited about studying your following submit.

    0
    0
  52. abu says:

    tula korang…… x taw cite sebaleknye da pk mcm2

    0
    0
  53. abu says:

    zizan ngada2…bkn lwk pon …..

    0
    0
  54. Syana says:

    wlau ape pn di owg nk ckp aku ttp pminat setia johan..aku ttp akn skong dye..psl gmbr pluk dye 2 lantak dye laa..korang nk sbuk napee..cam la korang yg dok ktuk dye 2 bgus sgt..korang pn same jee..cume korang bkn seleb je 2 yg xjg buah mlut org!! jgn dngki laa weyy..ni cme pndangan aku je..

    0
    0
  55. Syana says:

    wei abu!! apsal ko dok dngki sgt ngan zizan 2..ape slh dye..sbb ko xglamour ke yg ko dngki sgt ngan dye..aku ckup pntg kalo dk ngata psl org niee..

    0
    0
  56. Syana says:

    aku skong ape yg syazlina ckp 2..ni la melayu..jgn cpt tafsir kburukan org laa weii..tlg la brubah jd org yg baik2

    0
    0
  57. harry says:

    awek dia biar la dia peluk,korang kutuk pandai la…korang pun ngan pakwe,makwe lagi sakit mata org tengok.belum kawin beria2 besayang2

    0
    0
  58. Aren says:

    Ala..yg nk kecoh2 npe..Kate pon manusia msti ade bust ksilpn…knp klo artis berpeluuk je nk kecoh2…kte pon manusia…klo owng lain berpeluk xnk plk ko tu bising..zaman skrg klo x berpeluk Xsah kan…sumenye bergantung kpda Iman masing2…so spth r kite nk mengta owng klo dri kite sndri pon xbtol…Salam..

    0
    0
  59. yuyue says:

    mintak maaf kat johan sbb ckp buruk2 ttg die dulu…(^_^)

    0
    0