Written by AbangNara | April 8th, 2013

Pastinya keputusan yang dibuat oleh hakim Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam ini amat mengecewakan buat Jimmy Shanley. Mahkamah telah memberikan hak penjagaan penuh anak perempuannya iaitu Zahrah Rania Shanley yang  berusia setahun sembilan bulan kepada bekas isterinya, Nursuhaila.
jimmy shanleyNamun begitu, Jimmy Shanley mendapat hak lawatan dan bermalam selama tiga hari dalam seminggu. Kata Hakim Syarie Mawardi Che Man:-

Hak lawatan dan bermalam itu bermula pada pukul 10 pagi Selasa sehingga Khamis, 6 petang setiap minggu selain kebenaran menyambut perayaan Aidilfitri dan Aidiladha secara bergilir-gilir

Kira oklah tue kan? Akhirnya dapat juga Jimmy bermalam bersama dengan anaknya. Semoga dapat meluangkan masa yang berkualiti dengan anak selepas ini dan mencurahkan kasih sayang sepenuhnya. Sama-samalah kita doakan. Info asal Mstar Online.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 responses to Jimmy Shanley Gagal Dapat Hak Jagaan Anak

  1. nad says:

    no dua!!!

    0

    0
  2. kamariah says:

    MUNGKIN ADE HIKMAH DISEBALINYE…..KPD JIMMY WLUPUN KAMU GAGAL MENDAPAT HAK PENJAGAAN ANK TP KAMU BLH MENJADI BAPAK YG TERBAIK TUK ANK KAMU IN SHAA ALLAH….

    0

    0
    • kak som says:

      tak faham kenape jimmy nak hak penjagaan, bukan ke dia tau anak tu bukan darah daging dia?

      0

      0
      • kamariah says:

        kak som

        ok klu bkn darah daging die skali pun….kak som sanggup ker udah le bekas bini die kaki minum berjudi….dan sye x la kate si jimmy tu bagus perfect tp ape yg kite tau mcm tu la sikap bekas bini die kan…..ape pun kak som kite doakan jer la yg terbaik buat die org ni yerrr……..

        0

        0
  3. truji says:

    sabar ada hikmah disebaliknya…. bila berlaku penceraian ini mmg akan berlaku.. sekurang kurangnya tidak dihalang terus…. beri kasih sayang sepenuhnya dgn ikhlas bila diberi kesempatan… moga2 anak itu faham kedua dua ibu bapa die menyayanginya.. itu lebih penting..insyaallah…

    0

    0
  4. JAJA COmey says:

    first

    0

    0
  5. aku says:

    xpela…mudah2an lepas ni kalo nk bt keputusan fikir ank2…jgn dh b’pisah baru nk sbok jge ank…kalo b’same xkn pening2 nk pk sape dpt hak jagaan…jage bsame lg bahagia

    0

    0
  6. gggrrrrrr says:

    MENYAMPAH AKU TGK MUKA JIMMY NI…MUKA BLAGAK BAIK KUNUN…JENGUK ANAK PN X, ADA ATI NK TUNTUT HAK JAGAAN, SAJA NAK BUAT KACAU…SELAMA NI TERHEGEH2 LA MAK MERTUA TU HANTAR ANAK TU KT MUKA DIA…NAMUN DIA NK PEGI SNDIRI KUNJUNG ANAK TU JGN HARAP ….TU PN X BRTRIMA KASIH LG…APA LA MANUSIA MCM NI…

    0

    0
  7. feyus says:

    kalau dah boleh jenguk2 anak tu kira okla lagi kan?
    Lawak Parody Johan Yang Terkejut Besar

    0

    0
  8. gigi emas says:

    Justice is finally served…….pi mampus jantan sundal ni….padah pukul wanita yg lemah…..

    0

    0
    • hek elehh says:

      Yang kau sakit hati sangat apesal? Kalau sekalipun dia jantan sundal pukul bini apa sume tu urusan dia dgn Allah. Cakap macam tahu semua benda!

      0

      0
    • Betik says:

      aku kenal si jimmy ni masa awal2 dia jd artis dulu… kalau dia masih kekalkan perangai dia yg dulu.. memang layak lah Suhaila yg jaga anak..

      tapi.. kalau dia dh berubah.. kesian la plak…

      hanya Allah yg tahu.

      0

      0
  9. suka memehati says:

    gigi emas … btul tu…si jimmy ni nmpk muka ‘pijak semut x mati’… ada ke patut baru bbrapa hari kawin dah bg penampar kt bini…lg keras la kawan tu…

    0

    0
    • minah jambu 24jam mengadap compter says:

      a…ah..betol tu baru je kawin dahhhh nk tampar bini ha sekarang padan muka kena cerai ngan bini dia !! pas tu ada hati pulakkkkkk nk dapat kn hak pengaan anakkkkkkkkkkk ishhh jimmy jimmy ape nk jadi ngan kau niiiii boleh ke kau jaga anak macm ibu dia jagaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaa hamlau !! sekarang padan muka lu tk dapat hak penjagaan anak huh ! puas hati minah jambu skarang ! tk sia2 minah jambu menyokong suhaila bini yg kau tampar tu huh bwek !!

      0

      0
  10. a person view says:

    how can jimmy win in court, he doesn’t have that kind of money.

    0

    0
  11. ADP Lover says:

    ok la tu ….dari xdapat langsung…..bersyukurlah….

    0

    0
  12. abgnarakerjaapa says:

    Abg nara kerja apa ya? Mcm free selalu…blog beautifulnara tak pernah takde cerita..byk betul masa?

    0

    0
  13. Anonymous says:

    memang biasanya bayi n anak pertama akan di jaga oleh ibu bayi…itulah yg pasti..slps ank dah besar bley lah revised kes balik

    0

    0
  14. Zee.H says:

    Setuju dgn keputusan mahkamah, sangat2 adil…..Buat ape nak hak penjagaan sepenuh masa, si Jimmy ni tak kerja ke. Kalau dapat hak penjagaan sepenuh masa tapi tinggal anak kat orang lain semasa awak kerja, wat ape. Lagipun bagi aku tak kiralah selebriti ke sape2 ke, hak penjagaan sepenuh masa mmg sepatutnya dapat kat emak…… Serves you right Jimmy!!, aku tak nak masuk sebelah sape2, tapi bagi aku lelaki janganlah cepat sangat tangankan or pukul isteri kalau ade masalah. Tak ade cara lain ke nak ajar isteri. Mesti si Suhaila ni trauma kene penampar si Jimmy, yelah, kalau kene kat muka, mmglah teramat sakit…. Sape2 yg mengutuk suhaila tu, cuba pikir, kamu nak ke suami yg kaki pukul, selisih malaikat!!!!

    0

    0
    • loli says:

      mmg padan muke si jimmy ni!!!! pure2 suci.konon jadi mangsa.hari tu ko sibuk kata ank tu bkn anak ko!!!! kire ok la tu dpt mlawat ank ko.jgn lupe bg duit nafkah pd ank ko tu ye jimmy.even bini ko tu kaya raye tp nafkah ank tu ttp tanggungjwb ko.slama ni si jimmy ni yg sibuk mburukkn ex bini dia n family.

      0

      0
  15. Anonymous says:

    xpe lar jimmy, suhaila tu x kejam… jgn lar awk pisahkan ank dgn sorg ibu… ckp2 lar awk tlh bt pd suhaila…

    0

    0
  16. Dolton Bibiyana Layola Al-Muslem says:

    tu lah….gatal sgt nk kawin dgn anak org kaya….niat kau dulu nak kawin dgn betina muka burok nih sbb nak harta dia je pun kan? skrg nah rasakan… tp betina ni mmg muka mcm makcik2…nasib baik lah kaya,kalau tidak,sure sekor berok mak yeh pun xingin…

    0

    0
    • minah jambu 24jam mengadap compter says:

      hahahahahahahahaiiii klakar pulak kau ni Dolton minah jambu sokong ngan kau…tapi kau jangan pulak salah kn bini dia niiii ok si suhaila ni dia okkkk tapi si laki dia ni si jimmy ni yg prangaiiiiiiiiii ! padan muka tk dapat hak jaga anak huh ! mari kite ketawa kn si jimmy ni hahahahahahahahahaiiiiiiiiiii !!

      0

      0
    • q ajeh says:

      hahahaha. LAWAK gila.

      0

      0
  17. ikan says:

    elokla tu dapat kat mak.. kang tah ape jadi bapak or mak tiri bela..

    0

    0
  18. JuPe says:

    ntah2 hakim dah kena ‘suap’ nie, di’suap’ dengan bekalan produk Natasya tanpa henti selama sepuloh tahun , tapi kann, produk Natasya nie kualitinya macam produk siam, pakai mula2 je okey, lepes tue muka bukan setakat bersisik, malah berkarat, bernanah ,berpeluh dab berbau busuk, kawan saya penah jadi mangsa..hahaha nahaslah kamu tuan hakim..

    0

    0
  19. aily says:

    itu lah yg sebaiknya jimmy ooi..bukan senang hakim mawardi nak jatuhkan perintah bagai…btw, utk kes kes yg lain kt mhkamah syariah…huhhh lelaki lelaki durjana semua..jgn ingat boleh ngelat lari jerr everytime bicara or hearing…lama kelamaan tetap lauk…ingat! Allah bayar cash utk anak anak yg terabai..bjawab laa kt akhirat nanti

    0

    0
  20. kek cokelat kesukaan aku says:

    Semoga anak depa dua jadi anak yg solehah.. amin

    0

    0
  21. natasya says:

    xslap cek suhaila ni lesbian bsaqqq kan???

    0

    0