Written by Bella | February 14th, 2016

Hanya kerana tampil berambut pendek sebelum ini dan memakai topi, ada pihak yang mendakwa aktres Janna Nick menjalinkan hubungan sejenis.

Baru sahaja ingin menapak dalam bidang hiburan, Janna enggan ambil pusing akan gosip berkenaan kerana perkara itu sama sekali tidak benar.

Bagi Janna, gosip dan kontroversi adalah asam garam sebagai selebriti.

Saya tidak perlu ambil serius kerana apa yang diperkatakan itu tidak benar. Orang bebas berkata apa saja, tetapi hanya saya yang mengetahui sejauh mana kebenarannya. Saya tidak ambil hati kerana gosip seperti itu lumrah dalam bidang seni.

Tidak sangka pula ia mencetuskan isu lain hingga saya terpalit ini. Saya bersikap terbuka dalam bergaulan dan tidak pernah meletekkan syarat tertentu ketika berkawan. Berada dalam industri kreatif, saya bertemu dengan pelbagai jenis manusia.

Janna Nick ni ada pakej lengkap untuk menjadi penghibur, wajah cantik dan pandai menyanyi, tentu satu hari nanti beliau leh jadi pelakon yang berkualiti.

Sumber Berita : BH PLUS

17 responses to Janna Nick Tepis Dakwaan Jalinkan Hubungan Sejenis

  1. Wakaka says:

    Ketiak mu!! Hahahhaha. Parah typo.

    0

    0
    • ketiak masin says:

      cemana nak ilang kan bau ketiak. skrg musim panas, ketiak sume org busuk. dok dlm aircond, okay la, tp bila kuar dari bngunan je ketiak basah. cemana nak buad

      0

      0
    • juna says:

      Meletekkan la, ketiak la. Doiii hahahaha

      0

      0
    • Anonymous says:

      Pale hotak kau nara hubungan sejenis..aku pernah try die laa.bole tahan gak laa game die..hehehe

      1

      0
  2. Anonymous says:

    huhu…ketiak berkawan..edit balik

    0

    0
  3. Anonymous says:

    kematian adalah pasti,,..tutuplah auratmu sebelum auratmu ditutupkan………

    1

    0
  4. TypoIsFunny says:

    “Saya bersikap terbuka dalam bergaulan dan tidak pernah meletekkan syarat tertentu ketiak berkawan.” HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAH

    0

    0
  5. lalala says:

    brape byk typo daa..sblum publish tu,try bace laa dlu..

    0

    0
  6. Anonymous says:

    sape dia ni..,, tak glamer kot.. ….. tak payahlah nak berlakon bagai.. jangan nak over..ok bye

    0

    1
  7. Anonymous says:

    meletek ke melentik. ketiak ku lencun

    0

    0
  8. Anonymous says:

    Itu kn bayang2 tangan dia buta ke korg ni

    0

    1
  9. Dastar says:

    hubungan sejenis apanya? awek aku tu…
    aku lelaki sejati ok.
    doakan kami cepat kawin dan kekal hingga ke jannah.

    0

    0
  10. minah jambu pet lovers says:

    ni lah mlayu asal pompan pakai topi berambot pendek konon2 tomboy n suka sesama sejenis la eh huh mengarot betol !!

    1

    0
  11. Anonymous says:

    she looks sweet

    0

    0
  12. Bella says:

    typo pada statement janna nick bukan daripada saya..tetapi pada penulis asal artikel di BH…sy sudah betulkan semula selepas itu…apa-apa pun terima kasih atas teguran..

    1

    1