Written by AbangNara | November 14th, 2014

Abang Nara pelik juga kenapa sesetengah manusia nak cemburu dengan hubungan baik seseorang. Sepatutnya kita turut sama bergembira apabila melihat orang lain mempunyai hubungan kekeluargaan yang mesra. Tak kiralah dengan keluarga sendiri ke, bekas keluarga mertua ke. Kesian Abang Nara kepada Nora Danish yang tak habis-habis dihentam kerana masih menjalinkan hubungan baik dengan bekas keluarga mertuanya. Pelik pun ada juga dengan manusia yang tak senang melihat kebahagiaan orang lain.

nora danish

Sepatutnya kita kena rasa terharu dan bangga kerana Nora serta bekas keluarga mertuanya masih mengekalkan hubungan baik walaupun Nora bukan lagi isteri kepada Jejai. Bukan senang nak buat macam itu. Lagipun kita kena faham yang Nora mempunyai seorang anak yang merupakan cucu kepada Raja Nora dan Tan Sri Ramli Ngah Talib. Jadi tak pelik sekiranya hubungan mereka masih kekal baik sehingga ke hari ini. Kata Nora menerusi Kosmo:-

Orang boleh komen apa sahaja di Instagram saya, ada yang puji dan ada yang kutuk. Jika sentuh tentang diri saya sahaja, saya tidak kisah.

Namun, tidak perlulah membangkitkan isu yang saya terhegeh-hegeh dengan keluarga mertua. Walaupun saya dan bekas suami sudah berpisah tetapi mereka tetap keluarga saya. Tidak salah untuk saya berkongsi kasih sayang dengan mereka.

Mungkin dahulu kami mempunyai masalah tetapi hari ini, kami semua bahagia dengan kehidupan masing-masing. Jadi, tolonglah jangan ganggu kebahagiaan kami semua

Hubungan Nora dengan Fasha juga sudah lama pulih. Memang tak ada masalah. Benda dah lama berlalu tetapi masih ramai lagi yang nak mengungkit. Malah Nora mengakui yang anaknya, Rayqal begitu menyayangi kedua-dua adik tirinya. Kata Nora lagi:-

Rayqal merapatkan hubungan kami semua. Walaupun hak penjagaan diberi kepada saya tetapi Rayqal akan tinggal secara bergilir di tiga buah rumah iaitu rumah saya, Jejai dan bekas keluarga mertua.

Jadi, kami selalu berhubung. Terbaharu, apabila Fasha melahirkan anak keduanya, Rayqal antara orang yang paling teruja. Walaupun dia agak manja tetapi dia langsung tidak cemburu sebaliknya cukup sayang dengan dua orang adik tirinya itu

nora danish

Seharusnya sebagai seora ng manusia normal, kita turut sama bergembira melihat kebahagiaan yang sedang dikecapi oleh Nora Danish dan keluarganya. Tak perlu nak cemburu buta. Malah kita patut turut sama mendoakan agar kebahagiaan ini berkekalan sehingga bila-bila. Kepada Nora, kekalkan hubungan baik anda dengan bekas keluarga mertua. Jangan pedulikan kata-kata orang lain. Tahniah kerana terus berusaha mengeratkan hubungan silaturahim walaupun sudah tidak bergelar isteri kepada Jejai. You have my respek!!!

P.S: Besarkan payudara ke saiz F untuk cari teman lelaki.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

206 responses to Jangan Bangkitkan Isu Yang Saya Terhegeh-hegeh Dengan Keluarga Mertua – Nora Danish

  1. badang says:

    suka tengok ND yg romatik dgn nadim…memnag kapel yg paling romantik …semoga ke jannah ND ni…dan suka juga tgk ND nie sexy…love u ND>>>>cute mute

    0

    0
    • Tipah Kurma says:

      ND, sila contohi si muda belia Eina Azman & Erin Malek.. Dah la muda, dapat laki kaya terus ikat, kawen.. You bila lagi ND? Umur pon dah petang2…! Takkan laa nak tunggu senja..

      0

      0
      • Anonymous says:

        Sb terburu2lah bercerai.so kali kedua,perlu berhati2. It’s her life ,let her decide.kita sibuk knape? Baik jaga diri masing2 yg Belum tentu sempurna.

        0

        0
        • Leha says:

          kesianya Nedim…dpt barang second-hand

          0

          0
        • Tipah Kurma says:

          mesti laa org sibuk amek taw uols.. nama pon selebriti… dah tahu pegang title MJ, pandai2 laa bawak diri.. ini tak, berkepit sana sini tak kawen2.. kalau tak ready lagi nak kawen, sila contohi Rita Rudani.. ada dia berkepits dgn mana2 jantan macam si ND ni?

          0

          0
        • liza says:

          klau dh kawin perangai cam org x kawin mana x kena cerai

          0

          0
        • Peminat NedimNora says:

          NED n NORA, both pernah bercerai..diorang bercinta lama untuk betul2 saling mengenali..benda yang lepas dijadikan pengajaran agar pisang tak berbuah dua kali..kalau hubungan diorang terputus sekalipun, diorang ade sebab sendiri..wahai penduduk Malaysia, let them be..boleh tak jangan sibuk hal orang?? pantang betul

          0

          0
        • temah says:

          uiiii.. minat sunggoh noo dekat Nora & Nedim…
          Depa ni artis.. baik ka, buruk ka, org mesti bercakap pasai depa..
          tak maw org cakap, tak payah jadi artis

          0

          0
        • Datin Gayah Semanggol. says:

          Kdg2 mak fasha ni suka berIG. Perli sana sini siap buka citer. Boleh tahan gak kata2 Pedas granny tu. Mngkin dia nak bela nasib ank dia tp tempias org lain kene. Harap fasha cuba tenangkan mak dia spya dia tak sangka buruk dngn ex menantu besan. Dua2 sy tak minat tp dua2 sudra seislam kita. Jd saper2 kutuk lebih2 tu suka ke Allah Murka. Ingt murka Allah spt Murka HambaNya@makhlukNya? & Maha Pnyayang jd suka DIRAHMATI ATAU DIMURKAI.Dlm islam tiada perkataan BEKAS mertua smpai hbngn itu terputus krn sesama mrk adalh Mahram sampai akhrat. Wallahu a’lam

          0

          0
        • Lidah mulut tu elok bnykkn zikir says:

          Mulut ni elok2 bnyk2 istighfar @ selawat. MengHina sampai x ingt halal haram. Knpa org ingt smua org mymar tu smua sengkek ke?. Mrk ada yg jd prof, UN rep, jutawan ect. Malah ada mrk yg stand out di persada dunia. Klu sengkek skali pun adakah kita boleh hina org lain ke?. Kita ni kaya raya sngt ke sampai sombong blh hina org lain. Klu marah pd individu tertentu jngn nampakkan kejahilan ilmu malah ilmu agama pun tersasar dek menghina org lain.

          Dua2 artis ni sy kenal gitu2 shj. Maaf sy mmg tak pernah tngk Nd berlakon sbb dah bbrapa thn tak ikut tv hiburan sngt sbb sibuk. Tp kesian kat Nora & Fasha ni org label2kan mcm tu. Kontroversi sngt2 mengaibkan. Wlpb mrk artis tp mrk juga manusia iaitu Hamba Allah swt juga. Fasha ni baru je lps bersalin & yg nora ni pun dah move on.

          Jngn malukan rkyt msia keseluruhan dngn labelkan org mymar ni loser. Di msia jugak mcm2 status org ada. Cuba pergi ke luar ng krna bila mrk ckp pasal msia ada yg kata ng terrorist. Kita mara tak?. Fmly Nora ni baik2 sj. Klu nak ikut Nasab keturunan pun Bkn mymr tp Arab sbb bapa nora arab. Dah lah tu smua. Bapa dia dah meninggal dunia sjk dia kecil lg. Klu kene kat ank kita bila suami kita meninggal anak2 kita di hina shinggalah mrk dewasa. Apa perasaan kita sbg ibu bapa?.

          Cubalah jaga akhlak jngn suka hina keji bngsa2 lain.Baik sngt ke kita ni dan sudah cukup hebat ke bangsa kita ? Ada yg hina org cina sbg komunis tu .. di ingtkan klu esok Allah tarik balik nikmat mulut. Baru nak sedar ke? Ada satu kisah seorg makcik yg mulutnya suka mengkeji mengumpat org. Akhrnya Allah tarik nikmat tu dan bila nak meninggal dunia sngt azab. Doc sndri tak tau knpa jd begitu. Ini bukan citer Tanah Kubur tp SEBENAR di msia. Fikir2kanlah

          0

          0
        • Ya Allah berilah mrk Petunjuk .. says:

          Salam smua …. di Petang Jumaat yg di muliakan. Bnykkan Selawat nabi & istighfar hari ini. Sudah2 lah tu jngnlah kita ini mnjd Hamba yg suka mencerca keji hina org. Ya Allah … knapelah Hamba2Mu ini tak takut dngn KemurkaanMu. Ya Allah … berikanlah Taufik Dan Hidayah buat mrk. Mrka ini suka berbuat maksiat kpdMu .. Ya Allah. Kasihanilah mrk dan berilah jalan lurus serta petunjuk agar mrk balik kpdMu .. Ya Allah. Jd lah mrk ini org2 yg Bertaubat sblm mrk Menghembuskan Nyawa mrk yg terakhir. Aameen .. aameen rabbal a’lamin.

          0

          0
        • Yahudi says:

          eleh , Nora Danish se-inch pon tk leh lawan the beautiful queen , Fasha Sandha , Fasha tu sbb dia bahagia jd ibu , tu yg nampak cam messy skit , lgpon kalau Fasha tak make up pon dia tetap gorgeous , and anak2 diorng pon cute , tak macam genetik Myanmar pemakan kucing dan tikus longkang ..

          0

          0
        • hmm says:

          emak si nd pun sama. nanti dia update insta anak2 dia dapat banyak pahala hari ni sbb ramai kutuk-kutuk anak dia. dia tak sedar yang anaknya berkepit dengan yg bukan mukhrim tu berdosa. hmm

          0

          0
        • Pandang kiri kanan says:

          @Hmm dah ada bukti ke awk kata gitu … ? Sbb awk kata “nanti” bermakna belum lg itu caption tu kat ig aunty dia. Fyi itu adalh prasangka buruk menjurus kpd fitnah tau. Tak yah buat dosa sbb tak tentu lg pahala kita bnyk nak kata mcm tu kat org. Klu pahala awk dah tak ada nnti dosa mak nd tu bg awk. Baik awk slamatkn diri dulu kat akhrt tu. Tak perlulah kita nak tambah dosa @ dpt dosa org @ bg pahala kat org.

          Scra teknikal Betul lah apa yg mak nd kata sbb org kutuk ank dia tahap melampau sampaikan keturunan mak dia pun kene hina kutuk. Ada yg kata mak dia mcm kambing. Hina mak org sama juga hina mak sndri dlm agama. Jd sesaper yg hina mak ND tu adalah sama dgn tahap spt ank derhaka. Natijahnya tak cium bau syurga yg 500thn bauannya apatah lg nak masuk syurga jngn harap lah nak jejak klu masih tak bertaubat sblm mati.

          Nak jd ank derhaka tak payah maki mak kandung sendri. Kita maki hina kutuk mak org lain pun kita adalah dikira anak derhaka juga di sisi agama. Sesiapa yg tak tahu sila ambil perhatian. Ini bab agama bkn suka2 nak bg tau.

          Ini bermakna mak ND tak redha ank dia org buat mcm tu. Klu kita sbg ibu pun kita marah. Klu bab dia berkepit sana sini dan mak dia buat tak tahu. Biarlah sbb org ramai dah bnyak kali tegur. Esok lusa mohon di beri Taufik Hidayah kluarga itu. Awk nak kata ND nadim. Sy tngk msyrkt luar pun sama jer. Baru bertunang duduk rapat2 mcm laki bini depan “bakal mertua”. Tido rumah bkn màhram … aurat kat luar pakai tudung tp bila kàt umah sndri tunang tngk smua aurat tu. Ramai yg diamkan ? Parents bukan tak tahu kene tutup aurat.

          Awk perasan tak ramai yg bila kluar pakai tudung tp bila di rumah ada saudara mara ipar duai bkn mahram. Knapa tak tutup aurat? Sy ada tngk adik ipar bertepuk tampar @ kakak ipar syg kat adik ipàr tanpa batasan aurat. Stakat peluk2 tu dlm train putra lrt berlambak yg berpeluk2. Ada tu mcm nak bercium pun ada. Sy pernah tngk scene bercium pun ada. Takut2 yg kutuk ND Nadim berkepit tu ada adk beradk dorang pun sama @ pun mrk sndri mcm tu kehulu ke hilir berkepit dngn bf @gf. Knpa ya ramai muslimah bila sidai baju di luar umah tak tutup aurat?.

          Tp sesiapa yg nak tegur ND tu silakan tp tak yah sound mcm Hitler bg arahan. Amar makruf nahi mungkar. Tp kenelah ikut syariaat bila menegur. Kdg2 tu terfikir juga itu mungkin balasan atas perbuatan ND sndri. Biarlah urusan dia dngn Allah. Wallahu a’lam.

          Mungkin satu hari nanti dia akan berhijab sepenuhnya. @hmm biarlah awk kedekut dngn pahala awk tu. Jngn bg kat org. Bab mak ND yg buat tak tahu perbuatan maksiat ank dia tu, kita nak buat mcm mana? Tak payah artis sbb jiran sblh rumah kita pun ada tak mcm tu? @ rakan sepejbt?. Klu naik motor bf atau tunang antar balik rumah parents diam jer tngk janji balik ada org hantar ank dia. Katanya selamat ank aku balik. Berpeluk sakan sblm sampai umah ats motor tu parents tak terfikir ke?.. wasalam.

          Wlpn sy tngk sakit mata mrk buat maksiat. Dah tegur pun klu ND nak buat gak biarlah Allah balas bukan manusia.

          0

          0
        • datin gayah tongkol says:

          mak si nora pun apa kurangnya rajin jugak ber IG.

          0

          0
        • Anonymous says:

          @pandang kiri kanan. psyco nye ko taip panjang-panjang. aku ada kutuk mak dia ke. aku taip base pada perkara yang lepas.

          0

          0
        • datin gayah sentol says:

          @anon. Nov 17 12.22am. Hang ni kelako lah saper suruh ko tulis ‘nanti’. Mmg lah tak jd lg. Dua2 mak tu mmg keje updt IG dorang trmsklah Puan Sri besan mrk. Tp mak fasha paling brani sbb dia perli pedas mcm cili pd kg tak kira saper, besan dia pun dia tarah jer. Ko kata ko tak kutuk?. Habih tu yg ko kata mak nd tu updt ig dia backing ank dia bkn dia maki org pun. Ko kata nd berkepit. Lantakler mak2 ni sbb ank2 dorang dua2 pun sama jer. Dua2 sblm kawin pun berkepit jgk termsk fasha. Apeler ko ni .. ko kata kiri kanan tu psyco tp ko pun apa kurangnyer. Baik ko jaga pahala ko.

          0

          0
        • datin gayah sentol says:

          Anon 12.22. Meh sini cheq ank habaq. Kiri kanan tu kata scra teknikal klu mak nd ckp mcm tu mmg ada bnarnya. Yg org kutuk smpai keturunan tu buat apa?. Mmg la dia dpt pahala. Yg hang kata nd tu berkepit buat aper. Berlambk kat luar mcm tu trmsk Fs dulu. Kiri kanan tu kata biarlah dosa tu mak dia tanggung. Yg ko nak perli mak dia buat aper? @kiri knn kata tak yah mengata kat org. Dosa pahala memasing. “Org dah bg tau tp mcm tu gak”. Mana ko tau mak nd tak tegur?. Takkan nak tarik tinger plak. Jd tak yah buruk sangka. Simpan jer pahala ko. Habih citer.

          0

          0
        • Latifah says:

          tak payah nk contohi Rita Rudaini sgt la..dia tak berkepits sbb takde jantan nk kepits dgn dia..hahahaha..bg contoh lain yg lbh baik skit lah..ni makcik mulut puaka niang rapit tu jgk nk petik..bluerkkk!

          0

          0
        • MINA says:

          BUKAN ADIK TIRI LA CIK NORA…ADIK KANDUNG RAYQAL…KAN KE SATU BAPAK…

          0

          0
      • Anonymous says:

        Aku rasa ND ni belum move on. Sampai tak nak terima hakikat yg anak fasha tu adik bradik kandung rayqal. Huhu.. Nora, kalau anak kau nanti dengan nedin, baru lah dikatakan anak tiri nok hahahaha

        0

        0
      • Hmmm says:

        Aku rasa ND ni belum move on. Sampai tak nak terima hakikat yg anak fasha tu adik bradik kandung rayqal. Huhu.. Nora, kalau anak kau nanti dengan nedin, baru lah dikatakan anak tiri nok hahahahaha

        0

        0
    • Dafi Gayah says:

      jangan gaduh2…kot nora kawen ngan nedim pun nora kena terima kalau bekas bini nedim rapat ngan keluarga nedim. manalah tau…kot mak bapak nedim lebih sayang kat bini yg dulu tu….betul tak nora?? orang memberi kita merasa…gitu kekdahnya…

      0

      0
      • aku yakin yg nedim tetap sayangkan nora danish ni..dan mereka ttp akan kawin tak lama lagi..masing2 dah besar dan stabil..takkan tak terfikir nk kawin kan?percayala yg dieorg ttp akan kawin

        0

        0
      • ag says:

        dia dah ckp pon yg dia terima..ketinggalan. org yg kahwin ko yg susah hati ni nape??

        0

        0
    • Anonymous says:

      nora danish tak seksi, dia pendek tapi TETEK BESAU. pernah nampak dia depan mata pat singapore.

      0

      0
    • melati says:

      muka ND dah nampak berumur…kesiannya.

      0

      0
      • Anonymous says:

        ape kurangnye muka pondan melati?bikmama lagi cantik… pegi siam sana, betulkan muka k..

        0

        0
      • lapisan ozon says:

        tua sebelum waktunya. leher pun berlapis-lapis macam et. muka macam wan maimunah.

        0

        0
        • lapisan ozon says:

          tua sebelum waktunya. leher pun berlapis-lapis macam et katanya dalam rotikaya. muka macam wn maimunah. ada gak jantan yang kuat bergosip. aku tengok nora ni comel aje muka dia. kecik molek. semoga berkekalan dengan nedim. success selalu ye nora. suka nora.

          0

          0
    • minah jambu sentiasa merah biru says:

      bagos nora bergitu lah bergilir gilir sampai anak u rayqal besar..lov u noraaaaaaa !

      0

      0
    • Anonymous says:

      Aku rasa ND ni belum move on. Sampai tak nak terima hakikat yg anak fasha tu adik bradik kandung rayqal. Huhu.. Nora, kalau anak kau nanti dengan nedin, baru lah dikatakan adik beradik tiri nokk

      0

      0
  2. […] Sepatutnya kita kena rasa terharu dan bangga kerana Nora serta bekas keluarga mertuanya masih mengekalkan hubungan baik walaupun Nora bukan lagi isteri kepada Jejai. Bukan senang nak buat macam itu. Lagipun kita …read more […]

    0

    0
  3. jemah pkasam says:

    girldick..fasha dh jd mnantu,xyah la nk tnjuk sgt,,rayqal ckupla,ko tu dh bekasan

    0

    0
    • anon says:

      Fasya PERAMPAS….Kenapa nak back up sngt minah sundal tu. Dia yg merampas kebahgiaan org, Nora cume hadir je bukan nak rampas balek pun si jejai tu.

      0

      0
      • Anonymous says:

        dh jdoh depa,xyah la nk ckp perampas,,kbahagiaan ape,jejai x bahagia pun dgn nora..adik bradik sbapa la ,tiri tu batal air smayang ok,,rayqal wali sah tuk raysha,tiri pekebenda lak

        0

        0
        • Anonymous says:

          Mne ko tau x bhagia?lelaki yg dh bhagia pun bila ada prgduhan boleh je nk hlng tensen mngtal dgn pmpn yg mudah mlyan. Biasalah smua hbungn ada trun naik, cara nk hadap mslh itu je yg berbeza2..Tgok jnis llaki tu..
          Skg mmg lah dah ok, serik dgn prbuatan lama.

          0

          0
        • fasha sandha mamak says:

          Jodoh,klu ko mati,dpt tangguh tak? Jodoh pertemuan di tgn Nya..

          0

          0
      • Bedah says:

        Tijah… tak habis lagi ke bab2 rampas merampas ni? Kak Bed tgk diaorg pon dah move on, uols pulak terlebih sudunyer.. Tak payah nak over.. kite ni org luar boleh tgk je.. dan mendoakan yg terbaik..

        0

        0
      • jemah pkasam says:

        ko ckp fasha sundal,nora danish tu angel sgt ka?

        0

        0
      • Anonymous says:

        Dlmislam,hubungan menantu dgn mertua Kekal hiingga akhir at.haters yg jahil x pay ah lbih2 dn Jadi Batu API.mind ur own business!

        0

        0
    • Nana nini says:

      Dak nora ngn dak fasha dh lame move on tp ko jema pkasam masih lg takuk situ.

      0

      0
      • jemah pkasam says:

        takuk mana tu? aku kat ofis ni..ko nk bknalan ka? klu muka mcm foreigner myanmar,x nak haku

        0

        0
        • hazelnut says:

          Mesti jemah ni gelap & hitam luar & dalam. …& hudoh luar dlm jugak. Duk jealous ke mynmar tu kenapa?? Sb dia puteh & lawa kan sedangkan kamu hudoh & gelap….. mcm manalah laki kamu hidop dgn org jahat & busuk hati mcm kamu ni…

          0

          0
        • Anonymous says:

          aku nk jelos sori la beb..stakat betina clubbing mcm tu aku x heran la..ko tu hati suci murni ka? dia putih tp kena cerai jugak..ade pe dgn putih? klu kaki tongang klu putih mlepak kira suci ke? booooooowekkkkkk

          0

          0
        • jemah pkasam says:

          yg ko duk kata jemah gitu,ko baik sgt ka? nk jeles buat ape la kat kambing katik order dari burma tu..hipokrit…plastikk…hidup mcm org la,xkan hidup mcm monyet,ntah3 laki ko yg x tahan dgn ko tu meroyan ngan jemah..nah ambik alpo,tdo snyap

          0

          0
    • Rokiah says:

      ko xtaw hukum ke..even dh berpisah, hubungan dgn mertua tak putus..biar la dia nk berbaik dgn bekas mertua dia..bkn dia g menyondol kt jejai pn..Fasha pn phm n xbising pun..korang lak yg lelebih..eh, apekah??

      0

      0
      • jemah pkasam says:

        ade aku ckp haram nora baik ngan mertua dia? ko nk ckp pasal hukum,ko xmo tegur ka angel tu ckp yg rayqal adik bradik tiri dgn rayfal n raysha? ape la kiah ni,syuhhhh…syuhhh..ambik dedak ni,pi main jauh3

        0

        0
  4. nenek gayung says:

    bg aku x slah kot dia nk rapat ngn mrtua dia….smpai akhirat pn mrtua tetp mrtua.xda bekas2 mertua…….biaq p la kt dia…yg org lain nk dengki 2 pasaipa……..fasha sandha pn baik jgk ngn mrtua dia..asai depa bahagia dh la…..awat nk dgki2 kt org xtau

    0

    0
  5. ina says:

    yela bg aku pun klu nk kutuk or puji nora danish dh la.. xyah sangkut paut kuarga.. x kisah org ckp dia baik sbb mertua kaya ke apa ke.. dia ada ank yg ada ikatan kn.. kite pun klu org sebut atau campur hal kuarga mesti ada yg marah atau x suka…

    0

    0
  6. Saerah says:

    Mereka bertiga adik beradik kandung…bukan tiri…

    0

    0
  7. just me says:

    bukan adik tiri … adik betul la .. 1 bapak … apaaaa daaaa

    0

    0
  8. dreamer says:

    Ape salahnya nora rapat dgn keluarga bekas mertuanya?? Hubungan mereka takkan putus sampai bila2 pun sb anak nora adalah cucu dia org. Sapelah kita ni yg duk menyebok mengutuk2 & mengata kat nora sedangkan kehadiran dia & anaknya dialu2kan oleh bekas mertuanya. Kesian jugak nora tu dah lah kebahagiaanya dirampas dulu. Si fasya ni rase tergugat ke dgn kehadiran nora…. l bet mesti si fasya ni rase jealous dgn nora

    0

    0
  9. fasyaperampas says:

    Kenapa ramai duk mengutuk si nora ni, ape yg dia dah buat kat you all?? Heran sngt2, kita boleh mengutuk org yg kita tak even kenal or buat salah kat kita pun. Hati manusia ni banyak yg busuk. Seblm mengutuk org kita kene cermin diri kita dulu. Adekah kita ni sempurna. Kita kene sedar takde org yg sempurna atas dunia ni, so kalau tak suka kat seseorg artis tu, senang cerita takyah baca artikle2 or post komen psl mereka. Dosa pun tak dpt…

    0

    0
    • nora myanmar says:

      ko ckp kutuk org yg tak knal,tp jemah tngok nama ko fasya perampas..ko ni nk tnjuk baik nk backup nora ,,fasha rampas ke tak,tu jodoh dia la..

      0

      0
      • anon says:

        lts a fact dia mmg perampas pun, walau berthn2 pun hakikat tu tak lari. Sampai bila2 pun dia mmg perampas. Kamu yg minat kat minah sundal tu mmg sokong dia habis2. Kalau dia cantas laki kamu, baru kamu tahu…

        0

        0
        • jemah pkasam says:

          fasha dh ade abg jai,watpe nk cantas laki weollss..xkan fasha nk blaki ramai? haram kan? ko kata fasha minah sundal,ko minah ape pulak? minah jalang? choiiii…fasha dh bahagia pun,nk bnostalgia kisah lama rmpas mrmpas xde pekdah nya lorrr

          0

          0
    • noraperampas says:

      Kannn…yg iols tahu fasha yg couple dgn jejai dulu tapi nora yg rampas..pastu jejai cerai nora talak 5..cinta mereka bersatu kembali..noraperampas!!..gedik!!..

      0

      0
      • biar kena kat ko pulak says:

        ko lg bodo..psl ni la yg org ungkit blk fasha kcu rmhtgga org..apa buktinya nora tu rmps jejai, jejai tu yg nk khwn nk pinng ank org, cmne plk dia tu d rmps dia yg trkjr2 anak org smpi dh dikhwin dh, itu khwn tau x, khwn. ko banding isteri tu dgn kwn or exgf tu sama ke. khidupn brkeluarga dgn bjng tu sama ke.
        ko rmps laki org kcu rmhtgga org tu btl2 prkara yg x betul, teruk, x ya nk bnding cerita rbut mrebut sblm khwn yg ntah btl ntah tidak semata2 nak cover kslpn fasha dlu. yg pntg skg semua bahagia dgn hdup msng2.

        0

        0
        • noraperampas .. ko yg gedik says:

          @nora perampas. Ko ingat ni citer korea ke? Hubungan cinta terputus lps tu sambung balik kat ex bf atau gf. Mcm tu boleh lah ko nak rampas ex bf ko balik yg dah kawin tu. Tak pun aku bg cadangn kat ko klu ko ada laki sila bg LAKI KO BALIK KAT EX GF DIA. Ok lah tukan. Bnyk citer cinta ex gf tak disukai olh kluarga bf spt fasha dulu jd mrk terputus di tngh jalan. Tp Jodoh mrk kuat akhrnya mrk berkahwin jugak. Tak ada saper salah cuma cara tu agk kontroversi. Berbaliklah kita kita kpd Rukun Iman Percaya kpd Qada & Qadar. Nora pun tak kuasa simpan laki yg tak syg dia sbb ingt Ex.

          0

          0
        • Anonymous says:

          yang pasti nora rampas laki bee khan!!

          0

          0
        • noraperampas says:

          Nora kaki kikis..ape nak heran…muka mcm myanmar budget comel..pleasee laaa…kalau sun*** tetap sun***….belum nikah dh angkut si jantan bod** tu masuk rumah..selfie2 mcm chantikk..

          0

          0
        • Anonymous says:

          balik burmaa la nora,bawa skali mak ko yg ayu mcm kambing tu

          0

          0
  10. enciii says:

    He…come on lah..knape Fasha nak jealous dgn nora tu?peleaseeeeee… lah.fasya lg cantik!lagi bertuah!.Dulu aku memang xsuka si fasya sbb fasha yg sbbkan jejai tnggalkan nora time pregnant.but slps tu aku tgk fasha lbh matured dari nora.Fasha pandai masak,cantik, n ada sifat keibuan yg tinggi dan lebih fokuskan pd family dia.xler cam nora ni hidup lebih fokuskan bf dia jer.nak sgt org bwk ke hulu ke hilir..nak buat bini xjugak.

    0

    0
  11. Ida says:

    Hubungan menantu dn mertua Kekal hiingga akhir at.so haters yg jahil Jln Jadi Batu API dn menyibuk.x dpt pahala pon ,dpt dosa ke ring ada lah.

    0

    0
    • jemah pkasam says:

      dpt dosa basah ko la,mnyibuk gak,ckp org jahil..klu warak sgt knapa ko masuk sini stalkzah?

      0

      0
  12. Olaf says:

    btl gak ap y ND ckp tu..x salah pn klau dia baik ngan bekas mertua dia..aku pelik la…kadang pengomen ni suka sgt nk bandingkn ND n Fasha…biar la dia org…dia org pn dh bahagia ap n ad kehidupan masing2…perkara y dh lepas tu biar la berlalu…mest ad hikmah d sebaliknya…
    Nora comel n putih…
    Fasha cantik…

    0

    0
  13. Anonymous says:

    bijak nora ni. anak dia pun untung dapat kasih sayang dan kemewahan daripada belah mak dan bapa dia. kan bagus klo artis2 lain macam ni. tp pokok pangkalnya bgantung pada lelaki jg. klo mcm si aidil tu ssh jg ye…buat bini dan anak2 mcm bola yg blh dipermainkan.

    0

    0
  14. adakukesah says:

    ok lagi nasib die boleh gilir jaga anak ngan mertua
    norjuma divorce dengan nazim anak dapat kat nazim
    azrinaz divorce dgn sultan brunei anak kat istana
    anyway bang nara mana ko punya kira2 matematik
    aku dah ada kalkulator dah ni
    lol

    0

    0
  15. mbm 98 says:

    Nora, nak betulkan sikit…kalaupun emak lain2, tapi bapa masih sama..maknanya itu ADIK KANDUNG…bukan adik tiri ye..

    0

    0
    • kambing hitam says:

      baru nak komen awak dah komen.. betul tu Rayqal-rayfal-rayshah adik beradik kandung.. bukan tiri.. 1 benih..

      0

      0
      • Tipah Kurma says:

        jangan salahkan ND sebab dia tataw.. dia mana sekolah tinggi dulu..
        sekolah dia 2 tingkat jer

        0

        0
  16. Anonymous says:

    Fasha dan ND masing2 dah matang. Kecantikan & harta bukan penyukat kebahagiaan rumah tangga. Masing2 ada kelebihan sendiri. Kenapa perlu cemburu? Hubungan dgn famili mertua sepatutnya bukan masalah besar. Org luar yg pandai2 tokok tambah. Yg penting tepuk dada tanya selera sendiri. Peranan Jejai sangat penting.

    0

    0
  17. Anon says:

    Tu la berkawan lagi dgn si Nedim tu dia tu dh bodoh harapkan harta bapak dia ja..Ko pun dh jadi bodoh ND.Kalau dh satu sperm (Jejai) sebagai bapak makna kata adik beradik betul la bkn tiri..Kalau lain bapak sama emak barulah afik beradik tiri..Paham perbezaannya?

    0

    0
    • Anonymous says:

      Aku rasa ND ni belum move on. Sampai tak nak terima hakikat yg anak fasha tu adik bradik kandung rayqal. Huhu.. Nora, kalau anak kau nanti dengan nedin, baru lah dikatakan anak tiri nok hahahaha

      0

      0
    • mok cik gemuk says:

      biasalah klu orang tersilap adek beradik tiri atau tidak. Tapi yang penting macamana orang yang berilmu tu nak sampaikan pengajaran,,,,dengan menghina atau persendakan orang sebab kita rasa kita bagus pasal istilah adek beradek tiri atau tidak.

      0

      0
  18. no name says:

    Tiri kepala tokcai mu nd.. raykal tu bleh jadi wali kpd raysha jd bkan tiri..sibuk posing camera kejaq duniawi spi tktau hukum hakam..kesian

    0

    0
  19. Pe cer says:

    Bukan btul ko trhegeh2 ke?at least hormat lh
    fasha,istri jejai.nmpk je dia ok tp ko blh bc hati dan
    prasaan dia ke?respect ckit.bia je ank ko yg rapat
    ngn bekas mntua ko tp bukan ko..x mnis di pndang.
    Org lain yg trhegeh2 mngekor ngn ko..x nk plak kwin.

    0

    0
    • Bkn pmnt nd & fs says:

      amboi2 dia baik ngn kuarga bks mrtua tau lk nk ckp at least hormat fsha sbgi istri, tu hnya rpt dgn exmertua disbbkn anak je,yg dlu fsha gendeng2 kt jejai tu ada ke hrmat ND sbgi istri?Bkn rpt dgn adk brdk sdare bagai tau,tp berskandal ngn jejai. Lbh dsyat dr rpt dgn ex kuarga mrtua bkn?Mrka anggp nd bkn mnntu dh tp mcm anak, jd tk trgugat pon fasha tu oii klu nak jd mnntu ksyngn pon.fans nya tk malu ckp at least hrmat fsha sbgi istri.jgn la ckp nk muntah weii geli sbb fans dia tak sdr diri,ckp bnda tk pdn dgn fs sndiri wt lg truk. Lain la klu fsha rpt dgn jejai, boleh la trima lg ayt ngko atleast2 tu..puikkkk

      0

      0
      • gwiyomi says:

        Sokong 100%… ND selalu bg statement y menjernihkn keadaan. Wlaupon masa mak fasha hentam dia.siap mention nama lagi. at least dia ade berusaha utk berbaik ngn fasha demi anak dia. dia x marah pon mak fasha sbb anak dia. dia xkn benci fasha sbb anak dia syg fasha n adik2 nya. Mak fasha sll keruhkan keadaan, termasuk dgn hub fasha ngn mak mertua dia. x pasal2 dia sound mak mertua fasha,so jgn lah slhkan keluarga mertua klu dia agak berhati2 bila berhubung ngn fasha..sbb diaowg takut ade org salah faham n buat kenyataan bodoh. yg sll banding2 kn bkn keluarga jejai tp org luar.

        0

        0
        • noraperampas says:

          Tak de maknenya…bodooo nya ngkau sbb percaya kan pompuan getah skerat tu…eeeee buat malu jer…baik ngko muhasabah diri..insaf sebelum mam***ssss

          0

          0
      • Bkn pmnt nd & fs says:

        **Lain la klu nd rpt dgn jejai,

        0

        0
  20. nora taik bintang says:

    Satu keluarga Myanmar ni mmg berangan nak diangkat sbg golongan socialite. Dulu satu family Myanmar menempel dgn family TS Ngah Taib. Skrg sibuk nk menempel dgn family si nedim. Nampak sgt terhegeh2 mak si Myanmar Sally tu sibuk bergambar dgn mak nedim. Satu family myanmar loser.

    0

    0
  21. suryati says:

    Saya pernah nampak fasha real sblm dia kawin.lidah tindik pusat tindik.menyanyi sorang2 mcm org gila.saya tak rasa dia baik.saya tengok macam perempuan apa ja.saya jumpa dgn mak dia yg tak sedar diri tu..siap dye2 rambut lagi.sejak tgk real tu tak pernah tgk drama atau filem dia.yg buat malu ada india cakap fasha dlm tv dgn yg real mcm langit dgn bumi.india pun tahu beza…

    0

    0
    • temah says:

      Saya pernah jumpak perempuan ber”nickname” suryati, bahasa macam apa.. buat malu org perempuan saja. Dah la mulut puaka tebing package dengan busuk hati.
      Cik Suryati oi.. itu dulu.. usah diungkit kisah2 dulu.. mungkin dia dah repent..

      0

      0
      • suryati says:

        Cik temah bila masa saya mulut busuk.itu kebenaran.rasanya mak temah ni fasha lah sebab itu mengamuk mcm ni.saya tak cakap pun apa yang saya bg tahu saya nampak dengan mata saya sendiri.jadi buat apa kita nak kutuk2 nora sedangkan fasha pun ada sejarah silamnya kan.cuba fikir sendiri.saya cakap saya nampak.korang nampak nora buat apa2.

        0

        0
        • temah says:

          dah terang lagi bersuluh.. statement uols dah melambangkan uols tu busuk hati..
          cik suryati.. tak nampak apa lagi, bersepah kot pix ND kat internet ni berkepit dgn jantan.. owhh phuwwleez laaa.. jgn ingat si ND ni angel sangat..

          0

          0
        • Anonymous says:

          Knp lah temah marah sgt dgn nd apa salah dia.cuba temah buka pula gambar fasha lagi dasyat dr nd.sy tak busuk hati …apa sy dpt.sy bg tahu apa yg sy nampak.cuba siasat cari gambar nd dgn fasha tgk siapa lg yang pakai seksi.tak payah kutuk nd…fasha pun sama…jadi tak payah takut lah org bg statement yg benar.

          0

          0
        • temah says:

          itu semua kan pix lama fasya.. takkan memboyot dah beranak 2 makcik tu berbikini lagi..
          busuk hati laa tueww.. mengorek kisah silam orang.. lagi nak berlakon ala2 suci..

          0

          0
  22. Anonymous says:

    bukan adik tiri okey….

    0

    0
  23. niang rempit says:

    Hangpa ni semua penyibuk! biaq p la depa.

    0

    0
  24. senorita says:

    Emm..baik ND or fasha dua2 pon ada baik n buruk..sama mcm korang yg komen bgai nie.Korang pon ada sudut n bab negative spjg hidup korang. So jgn mudah hina org..Maybe satu hr nti diaowg akan jadi mcm mimie n abby.
    N Tolong jgn guna ayat y melampau..klu blh mintak abg nara delete komen2 yg terrrlebih tu sbb kesian kat ND n fasha.
    Cth komen yg kutuk anak scha n awal..sedih sy baca. Harap abg nara faham sbb abg nara pon ada anak..mmg bukan abg yg tulis tp abg nara mengundang mereka utk tulis. So harap abg nara sekat komen2 yg melampau. x perlu komen2 begitu utk popularkn blog ini.

    0

    0
  25. Anonymous says:

    pembetulan ayat akhir Nora Danish, hubungn Rayqal with anak Fasha bukan adik beradik tiri..tetapi adik beradik kandung..kerana mereka dari satu ayah dan ber Bin kan nama ayah yg sama.. Kalau diikut kan hukum..Rayqal boleh mewali kan adik perempuan nya..Wallahua’lam..just sharing

    0

    0
    • I tak illiterate says:

      Dah 6 org share kat atas tu…tak baca ke?

      0

      0
      • roro says:

        Bagusla..
        Bnyk.pencerahan ttg hukum adik beradik ni…
        Wali sah raysha ialah rayqal..rayqal sulung.rayfal ank.lelaki ke. 2
        Lain ayah ibu sama tu TIRI…
        Nora x tahu kot….dh ramai yg tegur ni…
        Xpe la sama2 belajar

        0

        0
        • jemah pkasam says:

          Adik bradik tiri Adik bradik yg Sah nikah…Adik bradik seibu bukan Adik bradik tiri,,Adik bradik tiri anak Dari pkahwinan dulu dgn pasangan masing3 ,mmg tiada ikatan darah

          0

          0
      • along says:

        Adik bradik seibu x batal air smayang,just x boleh wali je…bukan Adik bradik tiri..Cth Adik bradiik tiri rayqal dgn drre, klu nora tu temu jodoh dgn nedim

        0

        0
  26. Harap nora danish tak pedulikan kata-kata orang..yg penting kite kena doakan jodoh dieorg..bukannya nak mengata yg bukan2.

    0

    0
  27. Jenab says:

    Bergaduh pasal nora dgn pasha , dorg rileks je .. kita2 ni dpt dosa . ishh3

    0

    0
    • Bedah says:

      Kan Jenab kann.. Kak Bed cuma nak pekasam ikan loma.. tapi si Jemah Pkasam takdak stok pulak…

      0

      0
    • jemah pkasam says:

      ko yg masuk sini pun dpt dosa gak jen..haha..manja btul la kak bed ni,mngidam ngan jemah pulak..pkasam burma ade,kak bedd nk try tak..

      0

      0
  28. noraperampas says:

    Nora Danish cantik mcm muka kuda baru lepas mengawan…gedik kalah kuda betina tak dpt batang..#noradanishsampahbgjejai

    0

    0
  29. suryati cai nora says:

    @suryati ko ingat nora danish@sampah dibuang jejai tu baekkk???..eeeeeeeee terlajjjjaakkkk bodoooooo

    0

    0
    • yati says:

      maybe dia x baik or maybe dia baik. tp yg pasti ko x baik sbb busuk hati. nk ckp org sampah..ko tu lagi sampah yg x blh di recycle pon. cuba letak pic ko kat sini..nk tgk cantik x??x berani kn??tau dah sebab ko hodohhhh..mcm mak lampir.

      0

      0
      • noraperampas says:

        Terima lah hakikat yg nora tu sampah terbuang dek jejai..ko nak ke nora tu..kutip lah dikaki 5 club mlm terlow class yg dia biase pergi dgn mamat sengkek mkn harta bapak tu…iolss lagi chantek dr nora myanmar kacuk tu uolsss..sorry skitttt

        0

        0
  30. suryati says:

    Maaflah cik temah kalau terasa hati.saya bukan nak gaduh saya bg tahu yang saya nampak.kenapa mesti kutuk nd.sblm ni fasha pun buat.saya bukan peminat nd tapi saya kesian dgn dia…sbb itu sy bg tahu apa yg saya nampak.untuk fasha dgn mak dia..maafkan saya kalau terasa.tapi saya tak fitnah rasanya anda pun tahu itu mmg benar.saya doakan fasha dan nd gembira dgn pasangan masing2…amin.

    0

    0
    • temah says:

      dah tu?? kenapa uols beria2 kutu si pasha sendat?
      sorry yee mak temah dua2 tak minat.. tapi ayat uols tadi kemain lagi punya mengutuk org.. siap bukak cita lama org.. dah kna bash, bahasa ala2 perempuan suci… choii laaa jahhh.. fake sangat!

      0

      0
  31. sMaShEdPuMpKiN says:

    sape ajor ko adik bradik sama bapak tu TIRI????

    0

    0
  32. gong says:

    lepas bercerai nora pernah kena interview melodi, dia tak nak ada hubungan dengan lelaki dari kalangan rakyat biasa.. so yg dari golongan rakyat biasa tu tak layak juga nak bagi komen pasal dia kot..

    0

    0
  33. pak jabit says:

    lantiak aih!

    0

    0
  34. pak jabit says:

    suka suka suka

    0

    0
  35. noraperampas says:

    sape suka nora danish???…yesss uolss ade mental problem..coz uols and nora sama saja dengki dgn fasha yg happy with jejai..comelnya anak fasha yg girl tu….nora danish..kau hadooooo????….selfie2 with botak pemalas kaya duit bapak je tahu…

    0

    0
    • emy says:

      yg sakit hati ngn nd otak x leh pkai..buang dlm tong smpah jek. dia x kacau ko beb.sebenarnya ko jeles sbb ko x cantik..huduh.
      hahahaha!!!

      0

      0
      • jemah pkasam says:

        ko tu lagi hudoh,supo bapuk tua..nora tu lawa sgt kr x nyempat nk netas kena cerai

        0

        0
        • jendul says:

          kena cerai sebab ada pempuan gatal kacau laki orang

          0

          0
        • Anonymous says:

          kena cerai sbb nora mtk cerai sgt dh..kan jejai ada pujuk.
          org dh tawar ht mmg lah..baru lah nk pegi serius kt fasha, dh kena halau leh nora.haha

          0

          0
        • yunk cayunk says:

          preggy laki cerai,nmpk sgt dh tak berguna ko nora..mcm sampah,buang mcm tu je..sb tu ko tgedik2 dgn fmily jejai,sb harta.tngok diana johor mana ade mcm ko tu..tngok rita,fmily aidil biasa je,xde nk mnempel.try family jejai tu org biasa2, ade ke ko nk mnempel? prangai blagak ko aku dpt tngok masa kat b,kluang aritu,kalah bintang hollywood

          0

          0
      • noraperampas says:

        Sorry la..x main jealous2 dgn muka retis ala2 myanmar kacuk burma uolsss…kalau nak jealous pun dgan retis hollywood jer…korea pun iols tak layan..plastic mcm nora danish kertu perasan dara uols tuuu tuuu tuuihh ituwww…

        0

        0
  36. jemah pkasam says:

    insta jemah dan kwn3 habis di block nya..xkan nk org puji ko je kot burma? followers ko tu smpai juta juta nk spam bisnes je,yg puji mlangit tu talam sejuta muka ko tahu tak..balik burma la,mai sini tahu nk wat benih ngan vvip je..booooooo

    0

    0
    • Jemah sakit otak says:

      Yelah..mmg patut dia block.klu tegur cara elok xpelah. bodoh ko nie. kat Insta mmg lah kite nk kwn2 n org yg suka kita ajer. klu dah benci n mluat smp nk sumpah seranah baik x yah tgk..buduhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..!!!!

      0

      0
      • jemah pkasam says:

        suka ati jemah la nk tngok stalk pun,ko sakit otak knapa lak,,dh burma tu artis,nasib dia la..dh la gedik,muka dh tua,mcm pondan bru lpas operate..

        0

        0
        • amoi says:

          Jemah ….lu low class punya org, ni mesti tak de pelajaran. Hanya org2 yg tak berpelajaran je mengeluarkan pendapat membabi buta…. Dulu mak bapak suroh sekolah, engkau tak nak, nilah jadinya. Bodoh mcm lembu, and also mcm takde ugama duk mengutuk org….kesiannya…..tak sedar diri..
          CERMIN DIRI DULU SEBLM MENGATA ORG …, TENGOK DIRI TU PERFECT TAK…..atheist !!!

          0

          0
        • jemah pkasam says:

          Ko tu byk high class? Ko kata jemah lembu,ko tu hape..sb ko amoi,paham3 la ye..sb plajaran ke sume cerdik? Aku tngok ramai je yg bodo lbih pada org burma..ko ckp pasal agama,ko sndiri duk maki org..dasar amoi xde leher mcm ni la ..hoho

          0

          0
        • a moi choiii says:

          Ramai lag Ig yg komen maki hamun,amoi alert Sgt dgn jemah pkasam knapa? Amoi makin hamun jemah amoi ckp atheist,how about you? Ckp talak serupa bikin

          0

          0
        • cu@gmail.com says:

          amoi hidung tadah air ujan nk tnjuk suci kan jemah pkasam

          0

          0
  37. azwan ali dijangka masuk syurga says:

    Wpun dh becerai…bekas menantu dgn bekas mertuanya x batal air semayang tau…

    0

    0
  38. Anonymous says:

    Tak kisahla ape pon reason nyer.. perlu ke buka aib org Cik Suryati? U nampak Fasha macm tu.. mayb org lain pon ada nampk ND mcm lain pula. And mayb org nampak u lebih kurang sama xada beza. Cuma org xbuka aib u.. So fikir fikirkan… Saye xsokong sesape. Sbb setiap org ada masa silam, pernah muda & jahil termasuk saya…

    Motif nak cerita kat orang pasal u pernah jumpe Fasha yg u cakap nie??? Habis mak Fasha nyer aib skali u nk buka.
    “Saya pernah nampak fasha real sblm dia kawin.lidah tindik pusat tindik.menyanyi sorang2 mcm org gila.saya tak rasa dia baik.saya tengok macam perempuan apa ja.saya jumpa dgn mak dia yg tak sedar diri tu..siap dye2 rambut lagi.sejak tgk real tu tak pernah tgk drama atau filem dia.yg buat malu ada india cakap fasha dlm tv dgn yg real mcm langit dgn bumi.india pun tahu beza…”

    0

    0
  39. Joyah Pok Pek says:

    Tak berminat dengan gosip ni..lagi berminat siapa penaja tudung yang di pakai dlm drama tuh..berkenan nak beli juga..anyone know???

    0

    0
  40. tina says:

    adik tiri bende. satu bapokk. adek kandong la.

    0

    0
  41. damia says:

    Kesiannya…..perampas di sokong2 & dipuja2 tapi yg dirampas dikeji2. Tak sangka betol dunia akhir zaman ni. Agaknya mak fasya gih kat bomoh & jampi2 kat fasya so that bila org tengok dia, org rase suka, tu yg ramai sngt back up….hehe peace..

    0

    0
  42. KELOLO says:

    Orang tu dah ada family pon.. hang gatai bijik nak menyelit jugak kenapa?

    0

    0
  43. kelkatu says:

    Banyak pahala yg nora dpt hari jumaat yg mulia ni sb ramai yg mengumpat dia….
    Org melayu kan kuat dengki & busuk hati…..

    0

    0
  44. perindu says:

    Bawak2 bertenang semua ye, hari ni hari jumaat yg mulia. So takyah cari dosa kering duk menghina & mengutuk org. Mana ustazah2 BN, tak de ke nak nasihat dua ekor tu suroh pakai tudung????

    0

    0
  45. noraperampas says:

    Nora danish ratu selfie terhodoh saat ini….perasan chantek nak selfie2..pastu post kat IG..yg komen nya..spam yg berniaga online..sedihhhhhhh sgt kalau i jadi nora danish myanmar mariii….peleazeeeeee……

    0

    0
  46. kate says:

    temah, jemah…..kesiannya laki2 kamu dua ekor ni dpt bini mulut jahat. Hmmm….hati pun mesti jahat jugak…and kuat dengki.

    0

    0
  47. puteri jannah says:

    Erm, nak tanya ler..klau ibu lain tp bapa sama, bukan adik beradik kandung ke?

    0

    0
  48. riro says:

    Rayqal tu wali sah tuk raysha nanti sebab sebapa..so rayqal,rayfal dan raysha ialah adik beradik kandung.air sembahyang x terbatal…
    Nora take note..haha…

    0

    0
  49. Hehheehhehe says:

    1 ibu lain bapa = adik beradik tiri
    1 bapa lain ibu = adik beradik

    0

    0
    • minah senget says:

      1 mak lain bapak pun bukan tiri, tu adik beradik se mak. Contoh klu tiri janda anak sorang kawin dengan duda anak sorang, depa tu baru di panggil tiri. Sbb tu ustat azhar idrus kata orang lain sibuk gi dengar ceramoh mu sibuk g pasar.

      0

      0
    • 4 Mbps says:

      Aku br jer nk Tanya, kalo sebapa tp lain ibu dpanggil adik bradik tiri ker. ptt nyer kalo half brother or sister ttap adik bradik kan.

      0

      0
  50. Hmmm says:

    Aku rasa ND ni belum move on. Sampai tak nak terima hakikat yg anak fasha tu adik bradik kandung rayqal. Huhu.. Nora, kalau anak kau nanti dengan nedin, baru lah dikatakan anak tiri nok hahahaha

    0

    0
  51. MIA says:

    Bagusla dorang berbaik-baik..nak gado buat ape? Cerita lama x payah diungkit..at least Rayqal pon besar takdela issue nnt tersepit antara family..tp ND kenapa gelarkan adik tiri? tu kan mmg adik-beradik kandung..dan berbinkan bapak yg sama..hahhaah..

    0

    0
  52. Tr says:

    Eh dua lg tu bkn adik tirila Huhu sama Bapak Adik beradik kandungla jahil Nora ni haha

    0

    0
  53. Gendut says:

    #TeamFasha

    0

    0
  54. salina says:

    Cantiknya nora..mcm artis korea.all the best nora.lov u…

    0

    0
  55. Batman says:

    Giler cantik nora nie…apesal lah pilih nedim…Indahnya ciptaan.

    0

    0
  56. milah n the geng says:

    Ape pun kami tetap cyg nora..semoga rezeki nora brtambah n di temukn jodoh y sesuai..

    0

    0
  57. yana says:

    Suke tgk gaya nd..sama mcm che tah..cuma gaya nd lbh fresh n santai..rindu nk tgk nora blakon drama.

    0

    0
  58. wanAzizahdiliwatAnuar says:

    Nora Danish tua perasan sweet 17teens….ouchh ouchh..ingat kubur dik..tak helokz bwk duda pemalas tu masuk kondo tanpa nikah..tahulah pak guard boleh bg hint sebelum Jais dtg…tapi Allah nampak dik oi..ingat pesan kak wan ni tau..#retisgediksakai

    0

    0
  59. minah senget says:

    1 mak lain bapak pun bukan tiri, tu adik beradik se mak. Contoh klu tiri janda anak sorang kawin dengan duda anak sorang, depa tu baru di panggil tiri. Sbb tu ustat azhar idrus kata orang lain sibuk gi dengar ceramoh mu sibuk g pasar.

    0

    0
  60. cinta hati says:

    Comelnyer nd..rayqal pon mcm nora pandai bgaya.doakan nd happy n cepat kahwin. x saba nk tgk nd kahwin.

    0

    0
  61. dis iska says:

    most beautiful woman…

    0

    0
  62. ros says:

    Yg cemburu tu peminat FS sebab layanan bekas keluarga mertua dgn FS & ND tak sama. ND lebih disayangi… Terima lah realiti peminat FS…

    0

    0
  63. ros says:

    yg cemburu tu peminat FS sebab layanan keluarga mertua dgn FS dan ND tak sama. ND lebih disayangi. Terima lah realiti peminat FS…

    0

    0
  64. Dally says:

    lawa ND..

    0

    0
  65. . says:

    I’ve lost all my respect for Nora. I masih ingat macam mana dia ganggu relationship I with my husband a few years ago. Dulu I tak nak percaya bila orang yang kenal dia kata dia suka kacau but bila dah terkena sendiri, ya allah, sakitnya Tuhan je yang tau. Dan agaknya betullah satu gang rapat Nora suka “test market” sekadar nak tunjuk diri masing2 mampu membuatkan mana2 laki tergilakan diorang. I hanya doakan yang Nedim dan Nora nikah dan bahagia so no woman would ever need to go through the pain I did when she pulled her stunt.

    0

    0
    • mek kembang semangkuk says:

      Ni saperlah pulak?

      0

      0
    • fs terror lagi says:

      wah, ini nak samakan level nd n fs…kononnya dua dua ganggu rumahtangga orang.
      tapi fs masih menang le,
      banyak kali ganggu relationship orang
      sampai cerai berai orang dibuatnya
      fs tetap juara

      0

      0
  66. Hurm says:

    Kelakar baca komen2 kat sini. Tak membantu lansung. Org malaysia ni mmg kdg2 dah terlebih kuah dari sudu bila bab org lain. Org dah move on, peminat or pembaca dok ditakuk lama x move lagi, suruh bersatu la apelah. Same goes to isu memey norman dan abby. Masing2 dh ade kehidupan bahagia masing2 dan baik bersama2, tp masih ade yg cucuk sana cucuk sini..dekat akhirat esok cari la satu2 muka kita dok bagi sakit hati org..

    0

    0
  67. wanAzizahdiliwatAnuar says:

    Minta JAIS serbu rumah janda gedik nora danish..bwk jantan masuk kondo tanpa nikah..kenakan hukuman hudud.

    0

    0
  68. wanAzizahdiliwatAnuar says:

    Nora sekadar jadi aweq kontrak utk nadim..bini nadim yg dulu lagi cun melecun..ini apa…nora danish versi myanmar..

    0

    0
  69. gundik nara says:

    abg nara tuan rumah,dosa yg paling bsar abg nara tngung..jemah pkasam,nora perampas,temah,suryati,fasha hater, anon korg bleh berlindung dgn abg nara di pdg masyhar nt

    0

    0
  70. Jejai rebutan says:

    kalau Nora Danish itu Myanmar, Fasha Sandha pula Tamil kan?

    0

    0
  71. zarra says:

    Pembetulan yer Nora, budak adik2 tiri yer. Adik2 kandung die sebab bapak diorang orang yang sama.

    0

    0
  72. bencimiangmar says:

    Ramai betol penyokong miangmar dalam forum ni.
    Patotlah sekarang Malaysia ada 7.5 juta pendatang harem sebab
    rakyatnya sume baik hati dan molia.

    0

    0
  73. dahlia says:

    Ape lah dengki sgt ko nie kat dia..ape tah slh dia kat ko.
    kat malaysia nie bkn dia sajer y campuran…klu yg campor omputih tu ko bangga2 kan plak.

    0

    0
    • bencimiangmar says:

      Nora bukan camporan,lah ngok. Dia MIANGMAR tulen.
      Datang ke Malysia sebagai pelarian. Dia camporan Burma & rohangya (bukan erab as claimed by makcit ). Manakala Fasha camporan Melayu Paki. Ibu Fasha Melayu, bapanya Hassan adalah keturunan Paki.

      0

      0
      • stupid people luv garbge infmtn says:

        Msia ngra bertuah tp malang ada rkyt hati hitam spt awk. Fyi nora ni bapa dia mmg arab. Mana pulak ko dpt info sampah ni. Pelarian ? U must be smone who alwiz eat garbage info in ur little shallow narrw mind. Klula esok lusa kita jugak jd pelarian spt rkyt rohigya tu. Barulah ko sedar. Mrk tu saudra kita yg di bunuh dlm penghapusan ethnik. Ramai sukarlwn bantu saudara2 kita ni. Ko ni dahlah tak membantu, keje kutuk org jer. Hitamnya hati. Aku pun tak minat si nora ni tp tak yah lah kutuk bangsa lain. Ko ni mesti tak pernah duduk ovrc. Kat sana rkyt kita pun kita diskriminasi. Pegi blaja tinggi sikit.

        0

        0
        • bencimulutlongkang says:

          @bencimiangmar ni mmg stupid moron. No class in ths world nt evn worth as a human being her or himslf. So ungreatful. Mengutuk mengeji menghina suka mengutuk bangsa lain sama nama nick dia dngn perangai buruk.

          0

          0
        • burikma says:

          ko tu mcm la class sgt..bapak jndul myanmar la

          0

          0
        • ag says:

          Setuju…hanya org pendek akal n takde agama jek yg suka kutuk n hina bangsa org.

          0

          0
        • stupid people luv garbge infmtn says:

          Typo kena bukan kita. Rakyt kita pun kena diskriminasi.

          0

          0
  74. burikma says:

    miangmar burikma

    0

    0
    • siti says:

      Rasenyer awak nie pon bkn asal malaysia..sbb kat malaysia nie xde org kotor dan rendah akhlak macam ni. klu mcm ni punya perangai..duk myanmar pon kene halau.hahaha..

      0

      0
  75. cinta hati says:

    Alaa…tgk nick name dah tau..nick name pon x senonoh.sama lah perangai n akal. aq nk tulis nick name dia pon x sanggup..kotor.

    0

    0
  76. hormat says:

    hbungan ank menantu dan mertua tidak terputus, air sembyg dagn mertua juga tidak batal kerana ND ada anak bersama bekas suami. Ank ND dgn anak Fasha adik beradik betul bukan tiri kerana mereka berbinkan ayah yg sama. jd tk salah ND baik dgn mertua.

    0

    0
  77. suria says:

    Fasha lebih penyayang n benar2 menjadi seorang isteri dan ibu yg baik. Bukan seorang janda yg hanya tahu melaram .berkepit2 dan post di ig pkai baju nmpk tali bra. Sgt memalukan tuk anak2. Lepas tu kalau ada org komen yg bukan2, mulalah delete komen n block org.

    0

    0
  78. Anonymous says:

    ADIK BERADIK LAH BKN ADIK2 TIRI BAPA SAMA

    0

    0