Written by AbangNara | November 30th, 2012

Tiada info menarik yang boleh Abang Nara kongsikan dengan anda di hari Jumaat ini. Jadi untuk membuang masa yang sememangnya terbuang akibat kemalasan, marilah kita membuat undian yang mana satu pilihan hati anda di antara Maya Karin dan Izara Aishah.

maya karin izara aishah

Undian ini sekadar suka-suka sahaja. Tak perlu nak serius-serius sangat. Kedua-dua pelakon hebat ini telah bertemu ketika majlis Most Glam & Most Stylish 2012. Pasti sukar membuat keputusan sekiranya disuruh memilih salah seorang.

Jadi yang mana satu pilihan anda? Maya Karin? Izara Aishah? Kalau Abang Nara, sudah tentu setia pada Neelofa. Hahaha (gurau-gurau jer ek, jangan marah).

56 responses to Izara Aishah Vs Maya Karin, Siapa Pilihan Anda?

  1. Nabila says:

    nak dua2..dua2 cun!! hehe

    0

    0
  2. WOO says:

    I LOVE YOU ALL

    0

    0
    • Sandra Sunblock says:

      aku pilih Maya…..dulu i suka Izara tp skrg ni dia da lain….hipokrit dan penipu…! sy masih ingat yg Izara kena interview oleh satu majalah ni…dia ckp x nak seksi…dia ada bgtau yg dct is her idol…coz siti x pakai seksi walaupun dorg berlainan bidang….dia penah gak bgtau yg dia penah tolak untuk berlakon dlm keadaan berkemban….so what happen now Izara?….. hipokrit!!!!

      0

      0
  3. unknown says:

    KENAPA DUA DUA NI MAKIN SEKSI?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BENCI!!!

    0

    0
  4. minah hysys says:

    Maya karin obviously prettier than izara

    0

    0
  5. Menyampah says:

    Knpa skg ni izara n maya dh seksi…masing2 dh nk nmpk tetek…..

    0

    0
  6. cats says:

    mata mereka sgt cntik…seiras keduanya

    0

    0
  7. . says:

    izara pd sy dulu dia cantik tpi skg mcm dh kurang skt la..x tahu knpa…maya plk ttp manis tpi knpa seksi…x suka la…

    0

    0
  8. Pelik says:

    skg ni artis pompuan masing2 berluma-lumba nk tunjuk dia org pnya gunung ganang..siapa pnya y paling bsr n siapa pnya y paling kecil n leper…ish..ish..artis..artis..

    0

    0
    • Aneh says:

      tapi nak layan jugak artis, masuk jugak web mcm ni. ish..ish..ish..org biasa, org biasa

      0

      0
  9. Pelik says:

    artis pompuan skg ni berluma-lumba nk tunjuk dia org pnya gunung ganang….nk tunjuk kat semua y dia org pnya gunung ganang ada bsr n ada y leper…ish..ishhh.. artis..artis…

    0

    0
    • Anonymous says:

      artis lepas 20tahun lagi pakat nak tunjuk celah kangkang pulak…sbb gunung ganang rasa mcm biasa dah..

      0

      0
      • pizza says:

        Skrang pun gunung ganang dah biasa. Sikit hari lagi depa pakat tutup kt nipple jer, part lain togel.

        0

        0
  10. mayalovers says:

    eeey hello….of coz la maya karin yg mng…hahahah =)

    0

    0
  11. mellon says:

    kalau ada remake Pontianak Harum Sundal Malam, Maya Karin jadi Meriam Izara jadi anak dia, Maria.

    0

    0
  12. susukuat says:

    izara aisha muka garang . maya karin muka lembut sikit

    0

    0
  13. mellon says:

    Wartawan: Siapa bakal pengganti

    Maya Karin? Maya: Izara Aisha kerana saya nmpak potensi dalam diri dia

    0

    0
  14. teah cun says:

    yup,, izara kalau tak senyum tak manis,,tapi maya sweet setiap masa

    0

    0
  15. mellon says:

    Wartawan: Siapa bakal pengganti Maya Karin?

    Maya: Izara Aisha kerana saya nmpak potensi dalam diri dia

    0

    0
  16. vida la kopok says:

    aiii nara…kemain lg ko promosi nu prep tongkat ali kta btenaga la hebat la alih2 dah kuar kemalasan ko..hapa2 la ko ni..smbung citer td…btOlla dua2 not my taste..aku lg minat fasha.

    0

    0
  17. Din says:

    x penah minat pun kat artis2. cuma tgk bila diorg belakon je itupun klu cite yg best. izara tu hnya tgk dlm Oh my english. rasanya itulah penampilan dia yg cantik dgn muka yg biasa. maya tu plk dgr kata dia tu sombng sbb dah ada org yg terkena.

    0

    0
  18. Bella says:

    Lbih Suka rupa org Malaysia.dua2 ni brlakon x sampai ke jiwa sb rupa pan Asia n Bollywood. Yg seorang pelat Indonesia sesuai berlakon sinetron.

    0

    0
  19. eyka says:

    xd nafikn diorg mmg cantik. tp sy…diorg slh gunakn kecantikan yg d anugerahkn olehNya.. lupa k,,,korg org Islam? zmn sk dlu x bljr bab agama k ap???

    0

    0
  20. Ntah apa apa says:

    perasan doe ko..hahahaktuih

    0

    0
  21. Izzah says:

    Soklan senang sgt… Haruslah maya hokay….

    0

    0
  22. bolradhabol says:

    i like siti saleha je…..
    luv saleha so muchhhhhh

    0

    0
  23. [email protected] says:

    amboi bila kat gambar siti nurhaliza,kumain kau hina dia tak tutup aurat,tapi gambat betina yg berbogel mcm ni korg suka kumain.. manusia manusia!

    0

    0
  24. maya karin coz dia duta shampoo loreal

    0

    0
  25. rapunzel says:

    Masing cuba menonjolkan aset supaya mnjadi perhatian..saham siapa naik.

    0

    0
  26. perempuan says:

    due2 tak suka coz terlalu seksai ,

    0

    0
  27. lol buto says:

    abg nara nak bandingkan keseksian je kot tp tanak obvious sgt dy bagi gambar hitam putih je..cecube bayangkan kalau pic ada kaler nampak tone semua compom semua pon bandingkan tu t t t . . .

    0

    0
  28. Anonymous says:

    izara sgt rude memberikan komen di twitter..menggelarkan peminat sbg strangers!

    0

    0
  29. Eddy says:

    mestilah Maya Karin lagi gorgeous berbanding Izara yg katek tu.. dahla izara tu bimbo, menari mcm pelacur tiang je !!

    0

    0
  30. Anonymous says:

    dua – dua nmpak x senonoh, muka mcm slipar jepun yg atuk aq punyew . tunjuk aurat , bukak situ, bukak sini baik x payah pakai baju. buat malu agama je. baik bogel trus. ingat popular sngt kew.. ingt akhirat la.. dunia dah akhir zaman, lgipun x adew faedah pun. dk tyang tubuh…… macam la cantik sangat …. uuuuwwweeekkk….

    0

    0
  31. Anonymous says:

    puuuiihhh !! nampak sangat daa tak ingat akhirat !!! umur makin meningkat , ingat laa ,, taubat2 laa …. tak suka laa … taubt cpat2 6ti x sempat ….. mati tak tau bila ! :)))

    0

    0