Written by AbangNara | July 11th, 2012

Pasangan pengantin baru ini khabarnya sedang berbulan madu di Australia. Abang Nara doakan mereka selamat pergi dan selamat pulang nanti. Abang Nara tertarik dengan muka depan majalah Media Hiburan di mana Irma dan Redza rupa-rupanya mahukan anak kembar. Pasti comel macam mak dan ayahkan?

media hiburan

Semoga impian serta harapan Irma dan Redza untuk mendapat anak kembar akan tercapai. Abang Nara doakan agar rumah tangga mereka akan cepat-cepat diserikan dengan kehadiran cahaya mata. Umur mereka berdua pun memang dah sesuai sangat untuk menjadi ayah dan ibu. Tak gitu? Apa pun jangan lupa dapatkan Media Hiburan edisi terbaru untuk membaca kisah pengantin baru kita ini.

herbalife

P.S: Tahukah anda yang herbalife digunakan oleh ramai atlet seperti pelumba basikal negara, pasangan kembar permain bola sepak negara dan juga Lionel Messi!!! Ingin berpuasa secara sihat di Bulan Puasa dan kelihatan sihat, cantik + langsing di Hari Raya? Sila layari www.betterlife.my & Jangan lupa LIKE FB page juga ok! [:)]

52 responses to Irma Hasmie Dan Redza Mahukan Anak Kembar

  1. neelofa beri lakonan yg mantap dalam dibah lori, setakat adibah noor tu dia ayam-ayamkan aje says:

    suka laki bini ni, walaupun dah byk entri pasai depa. cepat2 la dapat anak. amin…..

    0

    0
  2. FAHRIN AHMAD says:

    nak anak kembar mudah je…
    pancut laju la…
    biar kena ovum serentak..
    (maaf komen ini tersangat lucah)

    0

    0
    • drogan ball ada 7 biji semuanya says:

      eh fahrin tetes, guna lah ubat gigi colgate utk senyuman yg menawan sehingga nmpk gigi kahkahkah…..pro pic tetes x leh bla

      0

      0
  3. yeeekaaa says:

    suka!~~

    0

    0
  4. Baiduri says:

    Semoga murah rezeki mrk ber2. Amen.

    0

    0
  5. huhuhu says:

    kembar siam pun bolehlahh kan asalkan kembar hehehe

    0

    0
  6. Anonymous says:

    firstttttttttt!!

    0

    0
  7. buna buni says:

    InsyaAllah..kalau ada rezeki xkemana kan :)

    0

    0
  8. Prince Noob says:

    mohon doa dapat anak kembar sebelum berjimak

    0

    0
  9. Lan Todak says:

    trailer filem ke tiga arahan pengarah haprak . farid kamil ..

    0

    0
    • Arai_JanganAmbikPadangKami says:

      …. klau filem MIG pn aku x tengok, apatah lagi filem MIG arahan Farid kamil ..nk download pn piki dua kali..

      Filem MIG = sampah
      Filem MIG + Pengarah haprak farid kamil = SAMPAH SARAP

      0

      0
    • BAWANG PUTIH says:

      mcm cite gerak khas jer.. david teo jdk inspektor aleeza ke? ahahahaha..

      0

      0
    • luqman hakim says:

      HE,HE,nak dapat anak kembar kena kerja keras sikit irma n bykkan berdoa.projek lebih sikit.usaha itukan tangga kejayaan.nanti bukan kembar je berderet2 nanti yng keluar.he,he,he.

      0

      0
  10. GADIS JAMU says:

    ANDA MENGALAMI MASALAH BERAT BADAN?? DAN INGIN KEMBALI SLIM DAN RAMPING… JAMU SURUT AYU MAMPU MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA KETAHAP IDEAL . HANYA AMBIL 2BIJI SEBELUM SARAPAN SUDAH MENCUKUPI…PERLU MAKAN BUAHAN DAN MINUM BYK AIR OK TU SHJ:) DULU BERAT SAYA 75KG DAN SELEPAS SEBULAN MENGUNAKANKAN JAMU SURUT AYU BERAT SAYA 60KG DAN TURUN DAN TURUN MINGGU DEMI MINGGU…. RAMAI JUGA KAWAN2 YG TELAH BERJAYA DGN JAMU SURUT AYU NI …BERMINAT BOLEH ODER DI 0146661778 ATAU 0172409987

    0

    0
  11. AbangNara says:

    test

    0

    0
  12. cik polaris says:

    Redza mmg ada kembar pun tp dh meninggal masa kecil.. so kemungkinan nk dptt kembar mmg senang la kan.. Kesian kat mereka ni, br jer lepas kawen dah kuar kisah Redza and bekas isteri dia dulu..tp itu kisahh lamaaaa… Irma+Redza masing2 ade kisah silam masing2.. MANUSIA jangannlaa busukk hati sangatt.. Doakan kebahagian mereka dunia dan akhirat..

    0

    0
    • niniy coklat masam manis says:

      Tul tu cik polaris… doa yg baik la kan bagus… ni x, ape kejadah la bukak citer lame org ni. Tah ape motip la.. Kekdahnye nk gtau irma kawen ngn duda la tu. apa punya turr…

      0

      0
  13. leman lambung says:

    PADA AKU KISAH LAMA SUAMI IRMA TAK JADI KUDIS PUN BIARLAH APA YG ORG NAK KATA N WARTAWAN NI MEMANG X HORMAT LANGSUNG DKT SESAMA MANUSIA SETAHU AKU RAMAI WARTAWAN LAIN N BLOGGER YG TAHU KISAH SILAM DIA TAPI TAK DISIARKAN.APA YG DIA DAPT YA.AKU PUN X TAULAH.

    0

    0
  14. nyah gedik says:

    tak tau nape perhatian aku kat cover tu fokus kat kat suami akma dgn irma…mainan imaginasi ku mengatakan kalo suami dioranh buat sex..suami irma jadi top suami akma jadi bottom…bayangkan kalo diorang gay..mesti sesuai sweet sgt..sorang gemok sorang kurus..muka dah nak sama kot…hahahahahahahahahahahaha

    0

    0
  15. nyah lesbian says:

    pastu bila akma dgn irma dpt tau suami diorang ada skandal..diorang pun pakat jadi lesbian..lepas 2 thn sume dah bosan..diorang pakat buat gangbang!

    0

    0
  16. lyza says:

    mudah2han dapat baby yg comel2 amin.

    0

    0
  17. mrs acai says:

    tgk la tahan lama mana..baru kawin awal tahun ni pastu x lama cerai, bln 3 terus bertunang lak..apa kejadah? lps 2 kawin pulak? laki jenis apa ni? nampak sgt nk kawin sbb nk populariti..yg lg sorg sbb nk megah sbb blh kawin anak dato n nk tunjuk kt ex dia dpt lg hebat! pui!!

    0

    0
    • ana says:

      mrs acai ni lah sebab baca khabar angin yang x betul dapat dosa free je sbab maki orgkan.dia bercerai tahun 2010.murai.com yg bodoh tu yang salah infoeloklah tu sama2lah korang.

      0

      0
      • mizi says:

        mrs acai bodoh.lain kali selidik dulu sebelum mengata orang.

        0

        0
      • sha penang says:

        sudah2la nak ngata orang yang bukan kita tau pun apa yang jadi sebenarnya.spatutnya kta sama2 doakan kbahagiaan mereka bukan mengutuk xtntu hala.ingatlah, dapat dosa free je..ktapun bukannya elok n smpurna nk ngata orng mcm2.suluh dri sndri dulula..

        0

        0
    • cik polaris says:

      mrs acai.. bertaubatla.. bekas suami irma dh lama bercerai kot…

      0

      0
  18. Anonymous says:

    reza tu pukul ex wife die . sampai patah tangan n kes polis. tanyalah ex wife die sndiri. kan lg bagus.

    0

    0
    • Anonymous says:

      yg dah lama xpyhla nk ngungkit.stiep manusia ada klemahan dan kbaikannya yg tsndiri n juga boleh berubah bla2 masapn.jd, jgnla asyik nk nmpk kburukan org, sdangkn kburukan dri sndri smpan diam.ingatla, dunia ni bkn hak kta n apa yg kta buat smuanya dilihat oleh Allah.insaf2lah wahai saudara2ku..byk2la btaubat bkn tau buat!!!

      0

      0
      • mrs acai says:

        2 la aku dh kate jantan ni bukan jantan yg baik…tunggu la tgk nnt cmne…korg 2 yg bodoh, asal hensem je pakai tudung je baik?? cet!! pui!!

        0

        0
      • mrs acai says:

        2 la aku dh kate jantan ni bukan jantan yg baik…tunggu la tgk nnt cmne…korg 2 yg bodoh, asal hensem je pakai tudung je baik?? cet!! pui!!

        0

        0
  19. tututu says:

    i love ustaz DON,,hehe

    0

    0
  20. luqman hakim says:

    newly wed dah balik dah dari honeymoon tadi jumpa kat LCCT.nampak blushing je pipi irma.he,he,he berseri2 kedua pengantin.

    0

    0
  21. dulu aku cerai dgn redza sebab dia belasah aku sampai lebam..patah tangan..jadi kes polis…redza ni nampak mcm budak baik..agak poyo..tapi dia baran..cepat naik angin..suka sepak terajang bini pantang kalo tak ikut ckp dia..tu yg aku dah tak larat..baik cerai..yelah aku ni bukan hamba dia…perangai dia sama mcm fahrin ahmad..dulu dia clash dgn linda onn dgn scha sebab naik tangan..linda dgn scha tu tomboy so mcm paku pulang buah keras kan…

    tapi sume manusia ada kelemahan kan..semoga dgn perkahwinan kali ni dpt merubah redza jadi lebih bersabar dan matang…tapi aku takut gak sebab irma nampak mcm boleh tahan lasak…yelah artis pompuan kat msia ni byk yg ganas 18sg gitu..kalo org mcm redza sesuai cari pompuan kampung yg ala2 bodoh gitu…

    0

    0
  22. dulu aku ex-gf redza..dia ni nampak je skema baik..agak poyo..tapi kaki pukul..teruk aku kena belasah dulu sampai masuk hospital sebab melawan ckp dia sampai ustazah bahyah binti boyah nasihatkan aku berpisah..tu yg aku blah je…dia ni mcm fahrin ahmad..nampak gentleman tapi baran suka naik kaki tangan…kan dulu fahrin clash dgn linda n scha sebab kes pukul…dgn irma ni tak tau la aku…yelah irma nampak mcm ganas gak..artis pompuan kat msia ni byk yg kategori 18sg…org mcm redza ni elok kahwin dgn pompuan kampung ala2 bodoh gitu…yg ikut je arahan..kan..tapi susah skang nak cari pompuan mcm tu..kalo ada pun kat daerah terpencil mcm pedalaman sabah…apa pun sume org ada kelemahan semoga dgn perkahwinan baru ni dpt merubah redza jadi lebih matang dan penyabar…muahhhhh..

    0

    0
  23. mak ayam says:

    2 makhluk nyah kat atas ni sebenor nye makan hati sebab tak dapat redza dgn fahrin..

    mak nasihatkan nyah pramugari dgn maybelline dekatkan diri dgn tuhan jgn asyik nak menyundal je..tu yg korang senang meroyan…

    0

    0
  24. mamat says:

    NYAH KAT ATAS NI GILA.

    0

    0
  25. lahanat punya mak ayam dgn mamat!!!!!
    JAHANAAAMMMMMM!!!!!!

    0

    0
  26. mamat says:

    NYAH KAT ATAS NI GILA TODI.

    0

    0