Written by Bella | December 17th, 2015

Sejak beberapa minggu lepas, kisah  mengenai masalah rumah tangga Fasha Sandha dan suaminya Jejai cukup hangat diperkatakan.  Ada pihak yang mendakwa rumah tangga Fasha Sandha dan Jejai goyah selepas aktres itu dilihat mengunjungi sebuah pejabat agama Islam di Kuala Lumpur.

Walaubagaimanapun,beberapa hari lepas kami terkejut mendengar berita bahawa mereka sudah bercerai dan semuanya berpunca daripada ibu mertua Fasha sendiri iaitu Raja Noora.

Pendedahan itu dibuat oleh seorang individum menerusi akaun Instagram yang menggunakan nama Rinakatariena. Menurut Rina, mendakwa ibu Jejai seronok dengan penceraian anaknya itu.

Tidak mahu namanya terus menjadi bahan kontroversi dan dihentam oleh orang ramai, Raja Noora menerusi akaun Instagramnya telah menafikan perkara tersebut.

Jelas Raja Noora, ia merupakan satu fitnah terhadap dirinya dan beliau kini dalam proses untuk menyiasat siapakah dalang disebalik penyebaran fitnah itu dan bakal menghadapkan individu tersebut ke mahkamah.

Tuduhan terhadap saya, Putri Azalea & keluarga mengenai hubungan Rizal dan Fasha adalah tidak betul sama sekali dan merupakan fitnah. Kami sedang berunding dengan penasihat kami dengan tujuan untuk menentukan siapakah yang membuat fitnah ini dan akan membawa mereka ke mahkamah.

Ramai yang ingin tahu status sebenar rumah tangga Fasha dan Jejai. Namun, mereka sehingga kini masih memilih untuk berdiam diri meskipun  ditimpa pelbagai spekulasi dan gosip.

Apa-apa pun kami harap Fasha dan Jejai boleh menyelesaikan masalah mereka secara baik dan tidak bercerai. Biasalah, setiap hubungan itu pasti akan ada pasang surutnya, pupuklah dengan kesabaran dan toleransi serta ingat kembali saat manis anda bersama.

149 responses to Ibu Jejai Tepis Gosip Beliau Punca Rumah Tangga Anaknya Dan Fasha Sandha Bergolak

  1. Anonymous says:

    kesian fs.
    tepislah mokcik oi..dah laga2 tepis lah..semua belajar dari nora kan.
    at least fs tak laga2 kan org, buruk2 kan org macam nora buat dlm diam..

    1

    0
    • minah jambu gerek says:

      dh nama pon sama mcm bekas menantu jadi paham2 aje la kannn…

      1

      0
      • Kiah says:

        mak mertua x payah masuk campur la. biar anak lelaki yg mencorakkan hidup dia. harta bukan boleh masuk kuboran. kita hidup hanya sekali. mesti kena mau aman damai..n happy!

        1

        0
        • ahkak tak kesah says:

          susah lah…semua org ckp makcik lah yg jadi batu api. yang jd mangsa anak cucu sendiri jugak…haihhh gara2 giler glemerr

          1

          0
        • Lelaki Ini says:

          kalau mcm ni, jejai lah kena gentleman. kalau jejai sorang lelaki hebat, dia tahu mcm mana nk handle antara ibu dan isteri. seperti menarik rambut didalam tepung. hanya lelaki2 yg hebat saja mampu menyelamatkan keadaan mcm ni agar tidak menjadi sepah. dalam situasi ni, kita lihat adakah jejai akan karam ke dasar atau mahu timbul ke dasar dan terus berenang? sama2 kita tunggu babak akhir episode drama sinetron ni….

          0

          0
        • izzah says:

          dah nama pun geng umno…saman tu mcm pergi berkelah.

          0

          0
        • kak jem says:

          kalau akak lah jadi fasha sandha..mulai saat ini akak pasang badan, beb. kasi mantop mcm izara aisha tu wei. lepas tu, cari dress cantik ketat sedat.. pergi majlis2 rasmi dan nanti pulak ada anugerah bintang popular kan, vassss…meletop gitu. dalam hati seraya berkata “oh well, shit happens. here i am….I’M NOW SINGLE, AVAILABLE and FAB”!!!

          0

          0
        • Qu Mampat says:

          ya ya fasha…. pasang badan. pergi gym. kasi solid. biar meleleh jantan lain. kumbang bukan seekor. you pun muda lagi. tengok si maria farida tu..sekarang naik ferrari. ko hado??? hahahahak

          0

          0
        • mira says:

          Jejai lemah…. dok bercinta dgn fs…. tetibe p bercuti dgn family + nora n rayqal tuptup masuk paper putus cinta dgn FS. pastu leh lak sambung2 balik….

          bercinta putus kawin dgn nora
          bercinta balik putus after bercuti dgn nora
          Kawin macam nak putus balik………. Lebih baik fs undur diri, tak berbaloi pertahankan suami yg lemah….

          0

          0
        • Zack says:

          oh yeah, kipadap fasha sis. buat macam akak nurol wahab. kawen mat salleh. holiday pergi pulau st maarten tu woi. kalau masih bsama si katik ajai hauk tu, mungkin holiday kat zoo air keroh jerrrr! hampeh. hehehehehe

          1

          0
        • Dato Seri La Vida Loca says:

          Pasal jaga badan tok setuju. Life goes on…zaman sekarang bukan masanya lagi nak berpelok tubuh minta simpati pelbagai mcm si Almy Nadia tuh. Zaman sekarang zaman… BE FABULOUS. BE THAT!!!

          0

          0
        • alamanda says:

          satu je nk ckp kat jejai.. jgn jadi mcm aidil.. ikut ckp org sekeliling bini terkontang kanting..

          0

          0
      • Anonymous says:

        cerita atas cerita..mane leh nak caya sgt.
        byk tokok tambah.
        tapi pada dasarnye memang ade tukang cucuk supaya rumahtangga anak sendri kucar kacir.

        0

        0
        • kisah benar says:

          memang ada beb mak mertua cenggini. member aku pernah bercinta dgn anak “syed”. pergi lawat rumah tuan “syed” laki bini siap tanya…bapak kamu kerja apa ye? rumah kat mana? bapak kamu pun keterunan syed juga ke? member aku pun pelik…ada lagi manusia mcm ni. sedih kan???

          0

          0
        • Anonymous says:

          Habis ko pasti yg PS ni sama jenis dgn kuarga syed yg ko cerita tuh?
          Tu lah padahnya, dah jadi menantu senyap ajelah amek hati dh nak buat camna sbelum dpt khwin tu mmg buat hal kcau rumahttgga, dah khwin ni amek la hati, ini tak, dgn mak2 dia kaum kerabat dia istihir perang kt kuarga mntua, yg dia siap perli2 bagai, cerita keburukan, pdahal kuarga belah lg tak ada buka mulut atau cerita kburukan kt public, bodoh betul kn fasha ni, cubala snyap je, camna org nak suka klau prngai buruk dr dlu tak ubah2. dari nak suka jadi tak suka balik. apedaaa

          0

          0
        • Anonymous says:

          Ya…sllu mntua la tukang cucuk…ugut anak msuk neraka..igt masuk syurga ke rntuhkn masjid allah….islam je tpi jhil…

          0

          0
      • Ayoooo!!! says:

        sebagai ibu, sepatutnya cakap “kami sedang berunding mcm mana nk selamatkan rumahtangga anak lelaki saya” bukan… “kami sedang berunding..siapakah membuat fitnah….bawa ke makamah”.

        apa daaaa.

        1

        0
        • Saerah says:

          Kannn…xpulak dia menafikan hal fs – jejai. saving her own ass je..

          0

          0
        • Yucks says:

          ala…fasha pun sama lah. fake…kat luar muka sombong giler. depan wartawan…pijak semut x mati. dengan suara kepit dia tuh. eeeee….

          0

          0
        • Anonymous says:

          Muka tangkap suci ayu si tuek ni tapi perangai besau punya 6 jahanam. Bekas menantu Nora pulak perangai macam junta. Si anak jantan pulak macam kedi ada anak bini tetap masuk dalam kain mak.

          0

          0
        • mokcik gemuk says:

          Saya rasa betul approach PS. Pasal Jejai dan FS, biar keluar statement dari mereka. Bukan PS, nanti banyak lagi komen sampingan. Sekarang ni, biar PS cari Rinakatariena tu, ambil tindakan terhadap dia kerana sebarkan cerita pasal PS. Tak cukup dengan cerita dengar dari siapa, siap dgn sumpah seranah dia lagi terhadap PS.
          Paling utama, we are not at Jejai’s place, Fasha’s place, Nora’s place, PS and her keluarga’s place. Seorang yang bercakap bukan determinekan cerita sebenar. Apa yang patut kita buat ialah untuk mendoakan keputusan yang terbaik untuk semua orang. Sememangnya ada hikmah yang tersembunyi di atas segala kejadian. Satu hari bila kita menemui kebahagiaan, kita akan tersedar “oh, sebab inilah kita diuji.”.

          0

          0
      • Anonymous says:

        kesian…didik anak lelaki supaya jadi bacul…dan lemah. ada masaalah…minta cerai. kesian manusia mcm ni. anak lelaki pun telur/zakar bengkak ke dalam. serba salah.

        0

        0
      • kak nam says:

        dlm hal ni aku sokong jejai. sorry ye. pernah jumpa mereka kt sebuah restoren. jejai cool je, siap senyum dan tegur kami dna geng2. tapi muka fasha…ya rabbi mencuka sis. kekwat nya. eeee….mmg patutlah mak mertua x berkenan. jejai yg relaks…sampoi je.

        0

        0
        • jeni says:

          Miang hang ni, mana fasaha tak mencuka hang dok senyum kat laki dia….

          0

          0
        • kak nam says:

          oh. jadi salah aku lah semua ni yerr? ha, dengar sini semue orang kampung yerr. aku ni kan mak nyah. takkan lah si jejai rela kena sular belakang. apa daaaa ko ni. huhuhu. lol

          0

          0
        • Anonymous says:

          ko pun nk tackle jejai erkkk???? :D

          0

          0
        • bin gangster says:

          kau senyum mcm nk masuk dlm seluar jejai tu. kalau aku pun rasa kasi flying kick jer. jangan marah.

          0

          0
        • Lilo says:

          Jejai ni bestfriend boss aku. baik orangnya, suka senyum. So tak heran lah kalau dia senyum kat semua orang.

          0

          0
        • kak nam says:

          kan…dia friendly. fasha yg over. puihhh..korang x caya.

          0

          0
        • jiran ku pondan. says:

          sudah nam, mcm kami x tahu perangai mak nyah geng2 korang. pantang tengok laki orang….mula la tertonggek-tonggek buat2 betulkan coli. sudah..x payah nk berlakon. :)

          0

          0
        • Anonymous says:

          pernah jumpa fs mkn kat citta mall..muka dia mcm baru pas telan cuka sebotol..padahal kita pun xhadap nk tegur dia!

          0

          0
        • Anonymous says:

          Fasha mmg camtu lah. Suka tarik muka. Laki mana tahan muka mcm taikkkk!

          0

          0
        • Anonymous says:

          Ko manusia jgk kan? Ade ke ko boleh senyum 24 jam wpun ms tu ko sakit or serabut or kusut or ade bnda lain in minds. Plg tidak tgh senak perut.

          0

          0
      • Anonymous says:

        Bekas menantu? Masih menantu lagi la wlupun dah bercerai..
        Dah bodoh ada hati nak mengomen..Wakaka

        0

        0
    • melati says:

      kerana emak mertua..habis jahanam…sebijik drama melayu. insaflah.

      0

      0
      • jeni says:

        Sebiji mak datin poyo dalam cerita melayu yang tak suka menantu.

        0

        0
        • Anonymous says:

          jejai dipersimpangan delima. takut dituduh anak derhaka lakkkk….kalu korang apa korang nk buat???

          0

          0
      • Anonymous says:

        X pyh nk.ptikaikn lg…aku da kena sndri…x smpai sthun usia pkwinan aku da rboh dek sbabkn mrtua busuk hati yg prgai mcm iblis..smbyg tungang tbalik tpi doakn khncuran rmhtga ank sndri…ugut ank mcm2…majoriti org melayu la..nk kepit ank bwah ketiak 24jm…

        0

        0
    • Anonymous says:

      Miss Kepoh la punya angkara..siapa dia ni? Pondan ker????

      0

      0
    • Anonymous says:

      sebuk nak bincang pasal konon org fitnah diri dia, haa samannn..
      tapi langsung tak cuba selamatkan rumahtangga anak..sanggup seorg ibu buat rumahtangga anak sendri bkecai???

      0

      0
    • Pekerja Gomen says:

      Honestly segalanya terletak kat tangan Jejai…
      Jejai nakhoda rumahtangga… sepatutnya kalau dia betul2 syg kat FS dan anak2..
      Dia tau cara untuk menanggani masalah ni..
      Jangan jadi lalang… firm dalam mempertahankan isteri dan anak2..
      Dalam masa yang sama… jangan sampai derhaka pada ibu…
      Jejai bukan baru nak kahwin… tapi mmg dah lama kahwin..
      Dah beranak pinak pun… so… umpama menarik rambut dalam tepung…

      0

      0
      • Hello says:

        Jejai kena ajar bini hormat ibu jejai. FS n mak dia kurang ajar kat mak jejai. Takkan Jejai nak biarkan bini kurang ajar dgn mak…

        0

        0
    • minah jambu gerek says:

      kalau lah betol mak jejai punca peceraian fasha sandha ngan laki dia si jejai nanti Allah akan tarek kesenangan mak cik ..ingat mak cik kite hanye manusia biasa hanye Allah yg lebih mengetahui segala Nye ye mak cikk..

      0

      0
    • Anonymous says:

      kelemahan dipihak jejai..2 kali dah cerai. so? pikir lah…..

      0

      0
    • Anonymous says:

      pecah kepala hotak dok pikir…apa yg dia nie berkenan sgt kat nora danish tue? takkan seorg mak sanggup terima nora yg dah emmm dgn lelaki lain. kehulur kehilir bercuti nora & nedim…nak jgk ke kutip balik menantu mcm tu? ish! pelik dunia la ni aih!

      0

      0
  2. minah jambu gerek says:

    ah suda la mak cik huh !

    0

    0
  3. melati says:

    Sorry , tk dapat komen aper lagi…..masih guling2 kat atas katil ,gelak2 pasal Neelofa punya tudung RM50 juta tu…..jadi bahan ketawa dh Neelofa ni..

    0

    0
  4. Anonymous says:

    datin biasalah….mesti gila kuasa.

    0

    0
  5. kelip kelip says:

    Semua salah jejai….. Xreti menghargai wanita….. Nora dan fasha jadi mangsa…. Kena kutuk maki hamun dek haters……. Padahal masalah dtg dari lelaki tamak …. Pantang tgk pompuan skit

    0

    0
    • mira says:

      betul salah jejai… kalau betul… bercinta dgn Fs sibuk kawin ngan Nora pastu sibuk balik nak dgn FS.

      0

      0
  6. kecipang kecipung says:

    ape function jejai ek???mmg biarkan jela ea semua terjadi. dasar jantan buaya! senang amik senang tinggalkan. family jejai ni pn sume kawin cerai.

    0

    0
  7. Anonymous says:

    dah 2 kali…salah siapa mak cik???

    0

    0
  8. Anonymous says:

    mampos lahhh. depa dah kaya. aku juga naik bas… huhuhu

    0

    0
  9. AKU says:

    Emm…fasah vs nora vs mak mertua vs adk ipar sbb jejai…sekali lagi emm dan gelak panjang…hahahahahahahaha…nasib jejai untung dilahirkan berduit dan berharta…kihkihkih kalau jejai org biasa dan bekerja gaji bulan aku rsa smpai sekarang jejai xkahwin kot…hahaha…apa2 pun tu kerja DIA…satu je aku nk nasihatkan jadi LELAKI kena ingat ni Syurga di bawah tapak kaki ibu…REDHA ibu selamat lah hidup…BINI boleh di cari ganti IBU hanya satu di Anugerahkan…so bijaklah dlm MENILAI…

    0

    0
    • pekerjaswasta says:

      Tapi menganaiayaorang lain pun tak masuk syurga juga, mak jenis apa yang nak anak menantu bercerai?mak pun sejenis manusia juga…ada kelemahannya, ada silapnya, ingat Tuhan tidor tak nampak ke? Jangan ingat semua mak masuk syurga nak…anak2 datin ni semua pernah bercerai kecuali si cholachola tu….cuba fikir aura apa yang ada dalam famili ni yang asyik bercerai berai ja.

      0

      0
    • this is Shittiest thing i read says:

      #AKU

      BINI boleh dicari ganti????

      Ko ingt perempuan jd bini ni mcm seluar dalam ke? Berlubang2 buruk pastu bleh beli baru.

      Mmg dlm islam…Ibu lah syurga.

      Tp bini ko ni bidadari.
      bkn spender.
      x ada ckp dlm islam…bleh aniayai bini…asalkn ibu tak terluka. klu ibu da mcm *****……mana yg kau patut jaga???

      low minded

      0

      0
      • AKU says:

        utk this is shittiest thing i read ” Syurga LELAKI@SUAMI dgn IBUNYA, syurga ISTERI dgn SUAMINYA…okesss ko faham maksud tu dulu baru kita sembang lebih detail…jgn tnjuk sngat KEMARAHAN ko kat sini…emmmmmmmmmmm

        0

        0
        • nananana says:

          menganiaya isteri adalah satu dosa ye.. dayus namanya kalau tak boleh jaga isteri baik2.. jgn ckp ikut sedap mulut.

          0

          0
        • Anonymous says:

          Aku….ko ni nk tunjuk cerdik dlm hidup tpi kebodohan ko jugak yg jelas terbaca oleh org….kalo bapak ko punya pendirian hidup cam ko tiap thn tukar ganti bini buat emak ko menderita ok ke bgi ko…dpt pulak nenek sebelah bapak ko tu batu api mengapi2kan bapak ko….masih ke ko nk berckp bini boleh ganti ank buat lgi…nnti bila ko dpt menantu lelaki sangup ker ko ckp dgn menantu lelaki ko ayat itu….sangup ker ko tgok anak ko d ceraikan sbb menantu lelaki ko suka dgn ayat ko tu…balikkan setiap ayat yg keluar dri mulut kita pd dia kita balik…berfikir jauh selalu sebelom berkata jgn berfikir semua pekara mudah dgn akal sempit….hidup bukan utk diri kita saja…hidup kita berkait rapat dgn org sekeliling kita…ada pembalasan dan ganjaran…

          0

          0
      • pashagebu says:

        Ni aku sokong sesangat….hahhaha sesuke ati cari ganti igt spare part beskal

        0

        0
      • Anonymous says:

        Betul setuju sgt

        0

        0
      • Anonymous says:

        Setuju sgt….pmikiran org melayu zmn skrg ni….terlalu mengagungkn2 ibu ko la syurgaku…hingga wanita yg dnikahi bole jdi “barang” yg boleh dganti…da bjnji smasa akd nikah akn mlndungi istri…ibu hasut sikit da cerai bini…kbykn punca pncerain msuk cmpur mntua pihak llaki la..nk jaga pgerakn ank 24jm

        0

        0
    • Anonymous says:

      Aku!!! Ko mmg jantan biol…kalo kau tua dan sakit nnti emak ko ke yg akan duduk jaga mandi masakakn tok ko…mmg syurga d bwh tapak kaki ibu sbb itu kena hormati ibu…tpi isteri adalah teman seumur hidup ko waktu susah senang ko berdiri sebelah ko adalah seorg isteri yg soleh…kalo asik berganti isteri jer alamat ko tua nnti ko mati n sakit keseorgan lah sbb isteri2 dan bekas isteri ko tk ikhlas cam mana ko tk ikhlas berkawin dgn mereka…ank2 ko pon akan menyampah dgn bapak yg asik berganti bini cam ko….jgn angkuh sgt dlm berkata…berckp le guna otak jgn berckp guna hati…takut merana sdiri nnti…

      0

      0
      • Momo says:

        Mcm mana ko tau bukan mak dia yg akan jaga kalo dia sakit nanti? Kompiden ja ko nih

        0

        0
        • Anonymous says:

          Baca betui2 le…aku kata bila dia tua dan sakit nnti…kalo dh dia tua tk kan emak dia muda lgi kottt…bila dia sakit emak dia nk bungkus kain baju tido sebelah dia ker tok jaga dia….tk pasal2 nnti emak dia kena cerai dgn ayah diakan…sbb bini boleh ganti beb…..ayah dia pon boleh gantikan emak dia dgn ppuan lainlah kan….kuikuikui

          0

          0
  10. Anonymous says:

    Lelaki dan mak sama saja. Ntah2 makcik ni msh nak bermenantukan nora kot. Srh la jejai rampas dr nedim. Nak tgk sapa yg menang

    0

    0
  11. mencidatin says:

    Siapa yang tak datang ,asa fasha kahwin dulu?, mak datin ni dan anak beranak perempuan dia la…dah dia tak suka, buat la macam mana pun tetap tak suka fasha dan keluarga fasha.

    0

    0
  12. jeni says:

    Sebiji mak datin poyo dalam cerita melayu yang tak suka menantu.

    0

    0
  13. PS Nora says:

    jangan macam2 ehhh…
    syurga anak lelaki bawah tapak kaki ibu..
    u all kene paham tuu..
    huhuhu…
    aduhh.. nk p blonde rambut kaler pepel lak. uban kluar suda…

    0

    0
  14. che tot says:

    banyak aku tengok kengkwn yg ada harta sket (bkn kaya azali la..) n kalu ank lelaki berkahwin dengan orang yg biasa2 mesti diaorng ni nk control anak menantu diaorang takut kalu terjadi perkara yang tak diingini berlaku diantara anak lelaki dan menantu…menantu akan tuntut harta..banyaklah..bukan setakat PNN ni jer..ramaiiii..

    0

    0
  15. Anonymous says:

    jejai tersepit..nanti harta2 x dapat. wasiat nama jejai takde dlm list….tu la jadi mcm ni.

    0

    0
  16. hakim says:

    Cepatnya orang melayu jatuhkan hukum. tatau pokok pangkal cite. masing2 bercita2 nak jadi hakim eh masa kecik2 dulu? bila dh besar tak dapat jd hakim dlm court, jadi hakim dlm BN pn dah ok kan…

    0

    0
  17. apokeh says:

    family masing2 teruk..bergaduh bagai kt tweet..sorg ckp cmni sorg ckp cmni..semua nk tnjk diri tu plg baik..kalau da tau cmtu dr awal lg jgn kongsi apa2..bia la org nk kata apa pn..bagi saya FS masuk dlm family tu pn dgn cara slh kn..klo mak mertua still xleh trime layankn aje..jgn suh family msk cmpr plak..kang lg xsuka..nk suh PS Nora ni yg berubah da xleh sbb da tua Bangka xberubah lg mmg xkn berubah la..jd yg muda tu xpyh la konon2 akulah menantu mithali dlm tweet ke IG ke..ko abaikn la mak mertua cmtu..jg rumahtangga ko..laki ko syg ko kn..dok pn asing2..apa lg nk gado..

    0

    0
  18. selara says:

    Paling kelakau datin dan anak datin ni, rukuk dengan sujud pun tak tahu beza, soleh solehah pun salah guna….

    0

    0
  19. anti miss kepoh says:

    x payah nak buat spekulasi. betul ke apa si katriena tu cakap? org malaysia mmg suka jatuh hukum terlebih dahulu…syurga ank lelaki di bawah tapak kaki ibu..ke kau nak jejai derhaka sebab pilih si fasha sendat tu? habis tu mama sandha tu apa beza dgn PS? dia lagi teruk duk kutuk bagai dkt media sosial…

    0

    0
  20. Anonymous says:

    padan muka fasha ,kata cinta sejatilah sgt sampai sanggup ceraikan nora yg tgh mengandung apa dah jadi?

    0

    0
    • minah jambu gerek says:

      jadi nora akan balas lah perbuatan fasha ngan dia dulu eh ? makna Nye skarang balasan tu dh terbalas la eh dengan pertongan mak mertua gitu ??? busok betol hati n prangai diaorang ni huh ! eh helo ! tkde laki pon fasha boleh idup n boleh berdikari lah !

      0

      0
      • minah jambu gerek says:

        eh kenape pulak kaler minah jambu macm biru pulak ni !!

        0

        0
      • anon says:

        minah jambu bodoh……………….apelah kuasa nora nak balas dendam….. Setiap kejadian tu sape yg tentukan??? cakap mcm org takde ugama je..
        Hati ko sebenarnya yg busuk minah ooi siap duk menuduh org, kau ade bukti ke….mengucap banyak2

        0

        0
    • nazli says:

      Àku sokong kau. Saper lagi busuk hati Fasha lah sanggup relakan jejai ceraikan Nora masa mengandung. Fasha lembut di luar tapi hati jahat. Cuba terbalikkan situasi, confirm fans Fasha kutuk nora kaw2. Kesimpulan fans Fasha x pernah mengandung kutt..

      0

      0
  21. Anonymous says:

    fasha lg busuk hati…sanggup rampas jejai ,walau pun masa tu nora mengandung ,sekarang dah bercerai ..betul lah allah bayar cash kat dunia ni…takpe suruh fasha lari kat pulau bora-bora nanti jejai sewa jet gi pujuk hahaha…

    0

    0
    • minah jambu gerek says:

      kalau jejai pujok skali pon fasha tidak akan balek pada jejai huh ! kalau jejai nk balek ngan si nora tu pn boleh tidak ada ape2 halangan ponnn…jadi nora boleh angkot barang2 n pakaian semua boleh pindah kt rumah jejai n bawak mak skali ok ..

      0

      0
      • Anonymous says:

        nora pun x nak kot dgn jejai tu …org pompuan kalau dah sakit hati ingat selamanya ,lagi satu nedim bercerai dgn beekhan bkn sebab nora ,diaorg dah bercerai lama baru nora couple ngan nedim .

        0

        0
  22. akak som says:

    hai tak habis soap opera fasha sandha.. salah sendiri. Dah tau diri tu pipit masih juga hendak kan engang, terimalah padah nya. Bercium cium, siap duduk atas peha jejai lagi. Konon cinta agung. Taksub dengan Cinta Sejati. Cantik macamana pun, kalau diri perangai tak elok, ter bau juga. Sekarang? Sebut ALLAH Maha Besar, tapi aurat tak jaga. Kalau di takdir masih ada jodoh, ingat lah dan abdi kan diri pada Allah, jangan dah susah baru nak SEBUT ALLAH.

    0

    0
  23. Kupusamy says:

    Doakan yang baik-baik sahaja buat mereka berdua…
    Belum bercerai lagi jangan suka-suka buat fitnah…

    0

    0
  24. Anonymous says:

    Kalo mak mentua asyik dok puji menantu lain pun kita akan terasa. dah la kenduri kawin x dtg. pastu pi bercuti, kenduri & sambut raya ajak bekas menantu sekali dgn family semua dtg. tahu la ada cucu dr bekas menantu tp hati menantu yg ada ni kena jaga juga. kalo saya jd fs, saya mmg sentap dgn mentua mcm ni. dgn adik iparnya asyik dok upload gambar keakraban dgn bekas kak ipar..almaklumla bff kan. anak2 laki dua2 kawin cerai. mesti ada sesuatu yg buat menantu2 pompuannya xtahan.

    0

    0
    • ashram says:

      btul tu..yg anak PS yang kawin ngn diana johor tu pon dh cerai lama kan..skg kawin plak ngn model tengku azura tu..masalah kot 2 bradik lelaki anak PS ni??

      0

      0
    • jemahcantik says:

      setuju giler la apa u ckp ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! anak lelaki dua2 cerai.pastu si min yg bru kawin tu cer ngk IG dia mana ada gambar suami dia dah..x pdn hidung bulat muka itam.tatu sana sini.pastu ashik nk tunjuk puji si nora melambung!mluat aih…….dia org ni bajet2 org kaya yg baik hati tp x melambangkan pun cm tuuuu

      0

      0
      • Anonymous says:

        Satu famili perasan lawa. Azalea pun perempuan if it happens to her like wat she did to FS asyik post gambar Nora to show how close they are mesti amok gila si hitam hidung kembang tu. Agak2la pun.

        0

        0
  25. ikan masin says:

    Hati siapa tak sakit..bila mentua anggap orang lain lebih dari menantu, cukup lah semua tu hati tak tahan dah..

    0

    0
    • sara says:

      Orang lain tu adalah org yg fasha pernah runtuhkan masjidnyer dulu….. Yg dulunyer menantu kesayangan mertuanya…..

      0

      0
  26. Anonymous says:

    lawak la korang….hahahah…dah jadi ruangan komedi la pulok. hahahah

    0

    0
  27. Anonymous says:

    Kawin tak dpt restu ibubapa jejai, mmg lerr takkan bahagia… Some more, perampas dan perosak rumahtangga mcm pasha sendat tak deserve bahagia pun. Biar la ko rasa sikit camne nora rasa.. itu balasan tuhan namanye. Padan muka huduh sendat. Yes.. aku peminat nora. Sape je minat sendat tu? Makhluk perosak!

    0

    0
    • kebabab says:

      Agak2 la kalau nak hina orang biar berfakta nyata. Fasha sanda memang agak sendat..tapi dia tak huduh kot….antara wanita cantik kat malaysia ni adalah fasha sanda..tanpa secalit meka up pun dia sangatttttttt cantik. Nora kalau buang makeup buang contact lens, muka diasaling tak tumpah macam emaknya sahaja….nora tu pun apa kurang merampas nedim dari beekhan, siap kakak beekhan attack dia kat ig….terus delete post.yes, im fasha sandha fans. Sape je minat tong tu?makhluk hipokrit!

      0

      0
      • betul says:

        Nora biasa-biasa aje kalau kat luar. Ingat lawa sangat. Sekali jumpa cute aje lah. Kecik orangnya.

        0

        0
      • Anonymous says:

        amboi…nma org bagus2 nora kau buat tong. Kau kalau nama bagus sangat cuba lah letak nak juga tahu…kikiki

        0

        0
      • nil says:

        Fasha wanita cantik?laki aku pon xmau.. serempak dgn die kat curve, hazabbb!!! xmekap comot pehtu muncit xterkaber2… time tu belom kawin.. laki aku ingt die mengandung kot.. mekap 10 inci lawa la.. xmekap hazab juga.. fans je over duk ckp homaigaaddd fasha sanda lawa gile… makhluk hipokrit? ate fasha xhipokrit ke yong?kekekekek pegi ride naik kete mewah dgn jejai tp omong kat media kata dh clash… itu bukan hipokrit?kekkekeek kesian fans yang berat sebelah macam kamu ni!!

        0

        0
  28. Anonymous says:

    mcm mana nk kekal dan berkat. jumpa pun di kelab malam. kbyeee.

    0

    0
  29. Aku says:

    Ermmm.. what can i say.. what u give you get back… dulu masa amik laki org.. kna tahu apa akibatnya.. kalau nora pernh merana waktu bercerai apa salahnya fs plak rasa skang ni.. redha jela.. nora bole baik ngn fs.. so fs pn patut xde masalah tu.. dunia ni mcm roda… igt tuh…. tula jgn seronok sgt amik laki org

    0

    0
  30. Anonymous says:

    What goes around comes around. Faham!!!! Padan muka kau sendat. PERAMPAS…next.

    0

    0
  31. Lilo says:

    kalau kita rampas kebahagiaan orang, mesti ada natijahnya. Sebab tu orang tua pesan, janganlah jadi orang ke3 dalam hubungan yang halal. Lagilah kalau keluarga mertua dah rapat macam isi dan kuku dengan bekas menantu. Ada cucu pulak tu dengan bekas menantu. Bila kita kahwin dengan seseorang, kita kahwin dengan keluarga mertua sekali (perumpamaan shj ok). kita kena telan segala pahit, kalau nak bahagia dengan pasangan masing-masing. Saya tak kata saya bahagia, asam garam kehidupan kadang-kadang ada perkara yang membuat kita berkecil hati. Kalau jadi macam tu, jauhkanlah diri buat sementara waktu dari keluarga mertua. bila hati dah tenang mesti dah tak rasa yang sama. Syaiton tu ada di mana-mana. FS tak bolehlah melenting macam tu salahkan Nora (bekas) di media sosial pulak tu padahal dia isteri yang sah. Kenapa rasa tergugat kalau suami betul2 sayangkan kita kan. Pedulikan lah Nora atau mertua. Teruskan hidup walaupun orang tak suka. Janji pasangan kita setia di sisi. Berhentilah memandang kesalahan orang, Mungkin ada kesilapan yang Fasha sendiri tak sedar. Ambik positif sahaja. para pengkomen (termasuk saya) tak payahlah nak meneka apa yang dah jadi dalam kelambu dia orang. Doa yang baik-baik aje.

    0

    0
  32. fasendat says:

    Bukan nk mngata tpi mulot mak fasha pun bole tahan gak… bukan reti nk beralah…keje mencucuk je..kalau btul si nora/mak n adik bradik jejai nk jatuhkan sgt si fasha tu…anak fasha xkan smpai dua dah… kalau dh bercerai skalipun, xterputus hubungan dgn mak mertua… dh masuk kuarga org..pandai2lah sesuaikan diri

    0

    0
  33. Anonymous says:

    nah hanes suraya, stat lah bersiap sedia

    0

    0
  34. Lara says:

    Walau I tak nak peduli hal dorang ni kan, but deep inside me rasa sedih jugak atas dasar kewanitaan. Yer la tengok Fasha dulu bersungguh2 dia cuba buat yang terbaik for her family.
    Tapi kan I rasa dia sepatutnya dah tak payah berlakon lagi dah sebenarnya. Yer la dia kan dah ada business, bukan duduk goyang kaki semata, I heran jugak tengok retis ni berlarian ke hulu ke hilir cukup ker masa nak fully spend time dengan family? I yang full time housewife ni pun rasa macam kadang2 tak terkejar masa.

    0

    0
  35. Sara says:

    Mcmla Nora tu baik alim sgt… Mmg silap fasha.tp at least die cb brubh. Yg sbnrnya jejai jntan xdak telur. Datin plak rs dri kya,,,blh bt org mcm2.. Duk syg Nora knon.klau baik sgt Nora tu, brbaloi Gk .ni…ntah pape. Lbih kurg fasha je. Fake adelah aq tgk.bt mka bjet cute.

    0

    0
  36. Siti Nur Kasih says:

    Kesian fasha.. sampai hati azelea, nora n mak jejai. aku pun heran si nora ni, fasha dah syg ank dia pon dh kira bsyukur. Ni nora macam guna anak die je nak dktkan diri blik dgn kluarga bkas mertua. kita ni paham2 la, jauhkan diri. tak heran la jejai lepaskan dia dulu.. anak pon selalu mertua jaga…dia sendiri bercuti?

    0

    0
    • burunghantu says:

      Jgn nak salahkn sebelah pihak je..tgk mak FS dr dlu smpai skrg suka kutuk mengutuk kt media sosial.kita dh tau anak kita artis kawen plak dgn kelorga mcm diaorg tu kne pndai bawa dri..marah mmg marah tp jgn duk sebar 1 dunia awk tgh meroyan.anak awk dh pilih jejai maka kne terima itu dh jdi kelorga awk tp silap awk xpernah stop mengutuk family jejai.terang² plak tu..kdg simpan sikit marah demi kebahagiaan ank kita. kalo jdi pape kt FS n jejai nora jugak jdi mangsa.aku bkn support nora tp aku xrse nora heran dah ngn jejai tu.FS ni tkut dgn bayang² sndri..suka bajet dia lemah lembut mangsa keadaan but the true is…..

      0

      0
  37. Zzzz says:

    Korang xtau cerita sebenar tak payah banyak ckp. Dulu fasha yg bercinta dgn si jejai tp sebab nora mereka putus. Jd saling merampas la . And pd yg ckp nora kesian tu, dia tu pun homewrecker. Dulu masa ditinggalkan jejai, airmata tu airmata palsu kot untuk menagih simpati dan menjadi femes sebab dia mula femes atas simpati org lain. Artis plg pandai act innocent… Kalau betul dia faham perasaan wanita, dia takkan runtuhkan rumahtangga beekhan dan jd homewrecker. Lepas tu brlagak innocent…. Omg.hrp dia terima balasan setimpal… Bercinta dgn nedim bagai nak rak.haha

    0

    0
    • Anonymous says:

      Ni lg sorg termakan cerita berangan org len..hidup pnuh penafian..apa bukti cerita kau betul?.. nak lari dari kenyataan yg artis fav ko pernah sundal dan kaki kejar laki org, kau pun nak patternkan skli ex wife org tu buat benda sama pda dia ..ksian korang.nie…mghrap cerita bajet fantasy korng betul..msa tu nora wife, xda lbihnya xda haknya wlupn bks gf ka bks try test ka,apapn dia x lyk nk kaco rmhtgga laki tu..dan nora knl jejai smpi brcinta smpi khwin,adalah slps jejai dh x rpt dgn fasha xkisah la dh pisah ke dh tggal ke yg psti yg dia amek jdi bini ialah nora msa tu..so xda mknanya ko feeling2 di rmpas n msa tu fasha sndiri sibuk mggdik brtuka2 ngn jntan len brcinta puiikkkk

      0

      0
      • jeni says:

        Semua orang tahu fasha sandha berkawan dengan jejai dulu….mak jejai tak suka…bzru kahwin dengan nora. Maklumat umum kot.

        0

        0
        • Anonymous says:

          so ko ingat sbb mak dia suka nora tu yg gi khwin? ofkos la sbb dia suka gk dn bila kenalkan kt mak dia, mak pun ikut suka skli. tah pape, ko ingt nak amek bini ni men khwin je ke. mstilah dh suka brulah nk buat bini.
          stakat ko kapel testing2, org tu x khwini gak pun, lgi nk over bajet kena rmpas. adoiiyai, klu korng nk org suka kt pasha, tkya nk trbalikkn prbuatan pasha tu nk jadikn dia tu sbnrnya mngsa lk dulu. bitch btul org yg buat salah pstu nk kslahn dia nk letak di tmpt betul dn org len lk salah. bodoh ke ape, dh salah tu salah la, pehal belit2 mcm nk halalkan prbuatan salah tu. yg penting skg dh jadi lbih baik tu dah okay la.

          0

          0
        • cikmunge says:

          Saya x tahu pun pasal tu sebelum ni..tp lepas mengikuti cerita FS n ND baru sy tahu itu pun melalui komen2 peminat FS mcm awak tulis ni ler.. Tapi apa yg saya Ingat..dulu ( maybe masa tu awk primary school lg kot) FS gaduh dgn ND sbb time tu kecoh kt media FS kantoi celebrate besday dgn laki ND iaitu Jejai.. time tu terus follow kes makhamah diorg..ND time tu dgn perot memboyot… kesian sgt.. xleh imagine kalau jd kt diri sendiri… sbb tu sampai hari ni sy x respect langsung dgn FS even dia baik camna pun… ye..betul manusia berubah tp tindakan dia dulu mmg betul2 buat hati wanita saya di siat2..

          0

          0
  38. Kak Kiah Propa says:

    Aku x stuju btul klu nk citer psl BODY MELETOPP ngn umah tangga.. apa jaminan.. klu bini bdn solid, umah tangga aman damai?? x yah amik reference kengkawan or adik aku sndiri.. tgk retis pn dh ckup.. i.e Erra Fazira, Rita.. body solid gak.. tp cerai gak.. pucuk pangkal nyer HATI.. klu hati tu still syg.. bahagia la umah tangga tu.. ujian n dugaan tu.. biasala.. sdg kn lidah lg tergigit.. ni kn plak somi isteri.. utk Jejai & Fasha.. pertahankanlah umahtangga korang demi anak2… jgn dgr hasutan Syaitonnnn!! ok bai!!

    0

    0
  39. Anonymous says:

    sama ada nora, fasha or jejai…ketiga-tiga adalah sama. Sebelum kahwin, yg perempuan sexy, yg lelaki pulak nak buat perempuan sexy jadi bini. Tiada istilah biar sexy tapi hati baik..theres no such thing. Agama itu ad-din dan ia merangkumi segala perbuatan dalam kehidupan. Daripada pakaian, solat dsb, kita dah tahu mcm mn baik buruk seseorg tu..tp perlu ingt jg, jika kt dh berusaha utk menjadi yg terbaik, tp akhirnya diuji dengan perpisahan..maka semua itu Kehendak Tuhan. Sy doakan psgan Jejai dan Fasha bersatu kembali..dan fikirkan jalan penyelesaian terbaik..kasihanlah pada anak2. Dan lepas tu berubahlah menjadi muslim muslimin yg soleh.

    0

    0
  40. burunghantu says:

    Jgn nak salahkn sebelah pihak je..tgk mak FS dr dlu smpai skrg suka kutuk mengutuk kt media sosial.kita dh tau anak kita artis kawen plak dgn kelorga mcm diaorg tu kne pndai bawa dri..marah mmg marah tp jgn duk sebar 1 dunia awk tgh meroyan.anak awk dh pilih jejai maka kne terima itu dh jdi kelorga awk tp silap awk xpernah stop mengutuk family jejai.terang² plak tu..kdg simpan sikit marah demi kebahagiaan ank kita. kalo jdi pape kt FS n jejai nora jugak jdi mangsa.aku bkn support nora tp aku xrse nora heran dah ngn jejai tu.FS ni tkut dgn bayang² sndri..suka bajet dia lemah lembut mangsa keadaan but the true is…..

    0

    0
    • josh says:

      WELL SAID….sokong 100%. Actually mak FS ni tak matang, drp duk canang benda yg bukan2 baik berdiam diri je. Anak yg selebriti, tapi maknya yg terlebih2. Tak ada perasaan malu langsung. Duk pong pang pong pang menyalahkan semua org, last2 bercerai jugak.. Padan muka hatijah. Dia ingat anak dia tu besar sngt. lngat tuhan yg satu.

      0

      0
  41. Anonymous says:

    satu je nak tanya kenapa mak FS hot sangat dok komen sana sini dok cerita sana sini..Diam2 sudahla ..malu bila asik canang sana sini..Join pulak ng MissKepoh..erm
    kita ni biarlah x kaya tp jiwa tu…
    dulu masa nora kena tinggal x nampak pulak mak nora komen2 kat IG..senyap je .
    aku rasa depa bukan x suka FS tp mak FS kot…suka sibuk2 bah..

    0

    0
  42. Cik kiah says:

    akhirnya

    0

    0
  43. Anonymous says:

    Ala..si rinakaterina ni leh caye ke?bawak jari ke sana sini…aku pun buleh canang yg mak sedare aku jiran kepade ketua kampung sepupu lelaki kepada opah PSri sipolan bin sipolan yg dh gtau grup sipolan bin sipolan yg fs dh bcerai dgn jejai..

    So lembik statement sampai menyampai ni…

    0

    0
  44. Italiano says:

    Fasha..pasni kawen jer dgn mat salleh.abis citer.family bangsa asing ni lagi baik2.cuba tgk nourullldepp..mertua dia mmg thorbaekk.malu bila kita tgk mertua2 bangsa kita hazab kemain.udah2 ye fasha.jgn nangis.cepat pi cari ala2 brad pitt.pastu duk itali.

    0

    0
    • Anonymous says:

      X pyh nk.ptikaikn lg…aku da kena sndri…x smpai sthun usia pkwinan aku da rboh dek sbabkn mrtua busuk hati yg prgai mcm iblis..smbyg tungang tbalik tpi doakn khncuran rmhtga ank sndri…ugut ank mcm2…majoriti org melayu la..nk kepit ank bwah ketiak 24jm…

      0

      0
  45. Anonymous says:

    fasha n nora tu y bodoh….jejai tu nk pepet korg je..bl dh dpt mmg laa die buat xtahu je…bl ade mslh die y akan larikan dri dl…jantan camtu ke y korg harap jd pelindung korg??klau btl jejai tu gentleman msti die xkan ceraikan fasha…bnde leh bw berbincg…jejai pun kne laa tegas skit sbg lelaki+suami…bl ade mslh skit je cerai ape jns jntn laaa…..tahu nk pepet je keje ko…hati tisu jgk si jejai ni…hati kene sado bro..hdp umah tgga ni mcm2 dugaan nya…

    0

    0
    • i x rela says:

      ingat nora tu nak sgt kat jejak dia kn talak ms tgh pregnant betapa bangsat jantan cerai pompan bila dah dpt!

      0

      0
  46. Kak Ita says:

    Ni la manusia – Dulu kutuk-kutuk, maki-maki FS sbb amik suami org…. Skrg???? Puji melangit, menyebelahkan c FS… Kt c Nora c busuk ati… Ni habaq – Rsnya sblm kahwin ngan Jejai pun FS tau dia akan brdpn ngan masalah cam ni…. Fikir klu dah kahwin & ada anak keadaan akan berubah???? Well, u r wrong missy.. Very wrong… People like them will never change… Once they don’t like u, means it stays that way 4ever…. Jejai lak – Dah start rs bosan ke selalu trsepit antara isteri & family (ibu)????.. Yg Nora lak???? Hmmm… Kesudahannya???? Tggu & lihat…

    0

    0
  47. tutti fruitti says:

    Kalau dah betul2 xde sefahaman dan cinta antara kedua belah pihak, suami isteri dan keluarga msg2. ..biarkanlah berpisah je.takut makin merana hidup mereka yg terlibat.dlm hal camni masing2 bersalah.xyh pin point sbb yg terjadi kerja Allah jua.kita doakan mereka bahagia dan ambik iktibar dgn kisah sinetron ini..FS bole move on..ada bakat berlakon ada business..berbaik2 je la ngan jejai tu walaupun jenis jntan xdak teloq

    0

    0
  48. anonym says:

    buat kenduri pisang la si nora danis tu

    0

    0
  49. Anonymous says:

    Nora tu masih2 terhegeh-hegeh dgn famili Jejai dah kenapa. Belah je lah. Macam melukut ditepi gantang. Pada masa sama dok jilat jubur Nedim. Apa jenis betina. Aku pun was2zzz

    0

    0
  50. Anonymous says:

    Makhluk-makhluk yang komen batu api kat ig PS tu aku rasa wayar semua dah shot. Otak lembu. Jenis manusia tak berpelajaran tak tau malu. Macam takde keje menempek kat ig orang berlagak macam pandai sangat. Hal luar dalam rumah tangga artis semua nak masuk campur. Macam badut masing-masing. Sakit otak semua. Nora & fasha kaya raya. Happy cuti sana sini. Korang menempek sana sini mengadu domba habuk pun tarak. Perangai masing-masing macam kanak-kanak ribena.

    0

    0
    • Anonymous says:

      exactly..jaga masing2 punya kehidupan lagi baik…ada mata lihat, ada telinga dengar tapi mulut kasi jaga bila bersuara.. dosa mengumpat bersamaan dosa membunuh sesama Islam…….

      0

      0
  51. Anonymous says:

    nkkomen juga mlm syahdu ni.
    rase mkcik org luar xyah masuh cmpur hal diorg. prtamanya kita x tau apa yg trjadi dlm umah dsb. jgn busy body nk kasi opinion. ni sume ujian kpd semua yg trlibat. hopefully they come out smarter.
    jg rumah korg lg baik. kos sara idup tinggi. diorg still naik helly. ceraiberai pun dpt milion2. korg?? haa baik korg gi berqiyamulail. bc ruangan gosip ni boleh setakat nk bermuhasabah

    0

    0
  52. Anonymous says:

    jejai nak rujuk balik dgn nora tak mungkin. tp klo dia kawin dgn pompuan ketiga, adoiiii beratnya tgjwb bini ke 3 tu. nak kna layan anak dr 2 bekas bini laki.

    0

    0
  53. Yekeni says:

    Ini takde kena mengena dgn cerita ni.

    Ini hanya untuk ibu2 mertua yg mcm nak kena tampar.

    Oh ibu mertua, janganlah kau gunakan power ‘syurga di bawah tapak kaki’ kau tu sebagai senjata. Anak kau ada kehidupannya sendiri. Kau gunakan ‘power’ kau tu untuk sifat selfish kau, perangai kau yg perasan queen elizabeth, yg perasan ingat darjat kau tu sangat tinggi, perasan mcm kau sorang aje yg penting kat dunia ni. Pendirian kau yg kalau anak tak dengar cakap kau, musnahlah hidup dia kerana syurga di bawah tapak kaki kau. Ibu apakah engkau?

    Jangan sampai bila kau pergi, menantu kau buat doa selamat.

    0

    0
  54. anon a says:

    Ramainya pengomen2 bodoh kat sini, HAKIKATnya jodoh si FS dgn jejai dah berakhir, faham???? Sampai kat situ je.. Percayalah pd Qada & Qadar.
    Dulu kan korang duk sokong si perampas ni, kata dah mmg jodoh dia dgn jejai, so skrg terimalah hakikat yg jodohnya berakhir…. Tak sangka jugak, kan mak FS ni kuat bomoh. Tapi tulah, takdir tuhan sape blh lawan…
    WHAT GOES AROUND COMES AROUND…..tuhan maha adil. Dia merasa ape yg si nora rase dulu, masa org rampas laki dia. Aku mmg tak minat langsung dua2 ni., nora or pasha …tapi itulah hakikatnya.
    Tak payah korang semua nak mengutuk2 mak mertua dia pulak, saje dpt dosa…. yg penting jodoh dia sampai kat situ je….

    By the way si FS ni kat luar sombong giler, mcm lah popular sngt…

    0

    0
  55. serene says:

    RAMAINYA YG DAPAT DOSA KAT SINI DUK MENGUTUK ORG. Pokok pangkalnya, jodoh mereka sampai takat tu je.

    1

    0
  56. Dee says:

    dalam hidup ni, ada bahagian masing2. Kalau kita silap… kita dpt balasan,, kalau org lain silap, sama jugalah. org luar, yg tak tau apa2, tak perlu masuk campur.. mereka hanyalah pelakun.. tgk je kerjaya mereka. hal rumah tangga tak perlu masuk campur.. nak kawin ke nak cerai ke, nak rujuk ke.. itu urusan mereka, mereka yg tanggung. jgn tak fasal2.. kt akhirat jd bangkrap sbb ashik buat fitnah dan mengumpat… yg di fitnah dan diumpat pula, org yg tak ada kena mengena dgn korang.. sesia dpt dosa besar.. DAN INGATLAH, SESUNGGUHNYA SIKSAAN API NERAKA ITU, TERSGTLAH PEDIH..

    0

    0
  57. sueina says:

    Entahla,tp ingat,ajal maut,jodoh pertemuan ,rezeki,Allah yg tentukan,tidak bergerak sesuatu benda melainkan dgn izinNya dan kita Allah beri senjata…DOA…

    0

    0
  58. Anonymous says:

    aku ade sorg kpung mcm ni. emak x nak terima menantu. konon bukan pilihan die.. tp menantu die ni jenis yang cool je. buat tak kisah. skarang ni mantu ni lah yang paling die sayang. pulak cucu die, anak menantu yg die x suka ni. pandai sangat ambik hati nenek die. menantu die muda lg br 23.. x taw mcm mane die handle. hope fasha jadi mcm tu. mengalah x semesti Nye kalah.

    0

    0
  59. Anonymous says:

    fs tak menepati standard ISO makcik bajet ratu, kerek …. cucu2 dia semua huduh, anak nd tu baka apa la, hidung penyet mata sepet

    0

    0