Written by AbangNara | January 27th, 2011

Nampaknya Fasha Sandha sudah bengang dengan seseorang dan bakal membongkar sesuatu hari ini. Kali ini beserta dengan bukti-buktinya sekali. Itulah luahan kata-kata Fasha Sandha di Twitternya. Abang Nara mula mengesan sesuatu yang tidak kena apabila Fasha Sandha menulis di Twitternya seperti di bawah.

twitter fasha

Takkanlah Fasha bengang dengan Abang Nara sebab Abang Nara tak mengorat dia kot? Tak logik kan? Ini mungkin ada kaitan dengan kisah cinta Fasha dan Jejai yang sudah tamat semalam. Tak lama selepas itu, hasil rikian Abang Nara, Fasha meluahkan lagi isi hatinya.

twitter fasha

Ok Abang Nara makin keliru. Serius tak faham apa yang dimaksudkan dengan “ditindas” oleh Fasha. Mungkin ada sesuatu yang kita sebagai peminat tidak tahu. Ada peristiwa di sebalik tabir. Dan nampaknya Fasha sememangnya sudah bertekad untuk membongkar segalanya hari ini.

twitter fasha

Dan sesungguhnya esok yang dimaksudkan oleh Fasha itu adalah hari ini. Abang Nara bajet pembongkaran rahsia ini bakal menjadi muka depan Harian Metro hari ini. Tak sabar rasanya nak tengok apa yang bakal dibongkarkan oleh Fasha. Mungkinkah sesuatu yang bakal mengejutkan semua orang?

twitter fasha

Seperti yang tertulis di Twitter Fasha Sandha, kita cuma perlu menunggu bila suratkhabar hari ini siap dicetak dan dihantar ke kedai mamak berhampiran untuk mengetahui apa yang dirahsiakan selama ini. Abang Nara sungguh excited sampai tak boleh tidur lagi. Hohoho.

P.S: Ada berani kawin 4 orang serentak?

315 responses to Hari Ini Fasha Sandha Akan Bongkar Segalanya

  1. marazwa says:

    omg!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • nothing to do with god lah!

      ginilah artis suka taw buat2 alim2 taik kuching..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Fasha Sendat says:

        Tak mungkin Jejal akan setia kepada satu…!!!

        At last, I free jugak…oh syukur!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • MuJE says:

          seyes excited gile ni!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Fasha Sendat says:

          TV3…lupakan saja!

          I, Fasha… “Berita Terkini, Hiburan Sensasi”

          Anda berani..anda menanti ?

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • minah murai says:

          wahaha..eksaited ni!
          abg nara semangat gila smpai takbole tido..hehe

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • NKA says:

          apa fasha nak bongkarkan?
          serius turut sama tak sabar :D

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Fasha Sendat says:

          Bukan I nak mengada-ngadakan cerita, Mak Lijah yang sedang memetik terung2 kat ladang sayur pun sanggup berlari-lari sampai terlondeh kain semata-mata nak beli newspaper yang ada cerita I dan muka I.

          WOW, HEBATNYA I

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Mak Timah Jual Kain says:

          suspen betul..cerita NOra D tak ade sensasi nya…lagi. Jejai dah balik..duduk diam0diam.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • http://kukukata.blogspot.com/2010/12/sekarang-aku-nak-isap-ko-punya-pulak.html says:

          bongkar jangan x bongkar fasha…..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • ....noname... says:

          cerita Nora Danish makin lama makin suam..membosankan! :(

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • http://www.churpchurp.com/RaimiAffandi/share/milkadeal-thetearepublic says:

          apa2 jelah….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • sayapunya sukala says:

          hoho..MENARIK DAN TERTARIK..mari ramai2 tgk ape yg suspen sngt tuh…hoho…abg nara,chill la..ape hang nak takot…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • jeng..jeng.jeng..
          pasha nak bongkarkan rahsia >
          jejai suka pakai seluar dalam koyak….hehehe..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • silentgirl says:

          flow cte dorg ni smakin mnarik…tu dia…waktu cintan cintun…kemain lg..skang agk2 pe la fasha nk bongkarkan..nk sgt tau! bg aku jejai ni cm haram la..npe nk tipu ND yg die n fasha da putus lame..padahal fasha claimed bru je..tup tup ND plak bg statement kt paper…myirap la kawan ni..tp sies cm org bodoh je 2due ni nk gado psl buaya darat bergigi emas tu..bkn hengsem pn..da2 la fasha…cr la org lain..jgn jd mental da la..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • I Dont Care says:

          we want more Fasha…we want more Fasha…we want more Fashaaaaaaaaaa !!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Fasha Queen of Media says:

          betui betui…cerita Fasha nie makin hari makin manarik dan sensasi..Naik suspen plak aku. Dari meluat kat dia terus jadi suka plah dah kat dia. Sial je minah nie.

          Minah ini pakar kontroversi…ada-ada je. Aku pun tertunggu-tunggu jugak! :)

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Cermin Ajaib says:

          cerita macam ni lah sensasi…Nara! Ini tidak..asyik2 cerita artis kawin..yang sedap diaorang bukan kami… :(

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • MISS KUTILYOYO says:

          Layan Fasha..sambil berdoa dia berubah… !

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Baju Saya Color Biru says:

          I also want more.. tp beriya tweet bagai..rupanya tuh jerrr..pk logik la weh, mana la si nora nk tau hal korg? sah2 la jejai bgtau!!! dh kena tinggal tuh dh la..bakpe nk meroyan benda2 gitu..

          Teringat zmn budak2, main2 lari2 sama yg naik tangga and dpt masuk kelas dolu pastuh gado2 dgn kwn sapa yg menang..pastu smpi ke balik dok gado sbb dia cheater la..dia halang jln la..tangga yg kt tingkt 2 salah la..tp tuh cite zmn darjah 3 kottt..umur 9thn . erks, brape umur dia nih??

          Moralnya, jgn pakai baju sendat nnti otak sendat!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • lz says:

          lagi ko buka mulut lagi kain ko kena selak….
          apa punya bodoh la diorng ni
          sbb jantan sorang membodohkan diri masing2
          yg sorang tu takpelah bekas laki dia
          ada anak ble gak tuntut harta
          yg sorang tu ikatan apa pun takde
          tu yg meroyan je kot….
          nak kata lepas bersalin takde anak pun

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Budak Nakal says:

          Pengakuan apa? Mungkin Jejai punya ‘private part’ ..kecil kot?

          Kah Kah kah

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Mariah Curry says:

          ada aku kisah. Lebih baik tak ade lansung. Menyampah ngan Jejai ni.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Cermin Ajaib says:

          GOSSIP FASHAH MEMANG MENARIK..I PUN TERTARIK..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • MISS KUTILYOYO says:

          gossip fasha memang mengada-ngada, i pun dapat tergoda.

          :(

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • gossip fasah memang bersepah..i pun menyampah..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • artis NERAKA says:

          gosip Fasha senduk [email protected].xkuasa MAK !!! kaka…sambong2 !!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Hadirkan Kasih says:

          Gossip Fasha macam belanca..Belanca hangus pun suka gak kan?

          ;)

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Kasih says:

          bukti yg memakan diri fasha sndr.. bukti yg hanya tggl bukti… dh2 lah fasha ooiii…. bw2 muhasabah diri dan ingt Allah… berubah ke arah kebaikan…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • nano says:

          Alah…….pasai bila tamat hubungan tu je…..no big deal le FS oiiiii. Yelah maybe ND dapat tau dari Jejai dah putus 2 bulan. Eiiiii kao balas camtu memang sah nampak kao busuk ati…Lepas ni nampak muka kao kat tv sahih eden tukar channel. Sokong “baju colour biru”.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • sha says:

          Fasha Sendat ko ni syok sendiri ah

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • ND pon samalah says:

        Sesuailah muka ND tu…dulu aku pernah jumpa dia kat luar, bukan main sombong…lagi. Aku menang tak suka dia lepas tu. Nampak lembut kat TV tapi kat luar ..menyampah habis!

        Sejak tu aku meluat sama si ND ni.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • anti Nora Danish says:

          AKU MELUAT SAMA NORA DANISH..DAH LE KETOT..HARAP PUTEH KULIT JE LAH…LAKONAN TAK LE SEHABAT MANA…!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • I Dont Care says:

          Fasha lebih popular dari Nora Danish…Thats reality !!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Fasha Queen of Media says:

          Ya..tak sabar jugak. Jejai dan Nora…tutup je buku. Bela anak..buat anak.

          Fasha ..rulez!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • ....noname... says:

          sejak aku tengok gambar Jejal kat Jepun aku makin meluat. Dah kena hentam terok kat media baru nak tunjuk jadi suami yang solehah la?

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • MISS KUTILYOYO says:

          +1

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • LONDON says:

          Aku setuju je Fasha keluarkan segala kesulitan
          Dihentam sebelah pihak tanpa balas dari Fasha
          Ye memang aku kesiankan Fasha
          Diri dia selalu je dimaki, dihamun dan dihina
          Ek eleh sengaja je si Nora tu tunjuk2 sgt gambar
          peribadi percutian dia kat Jepun tu
          Utk sakitkan hati Fasha dan membiarkan
          manusia2 di luar sana kesempatan
          Mengutuk dan Menghina Fasha
          xpe ALLAH sentiasa ada

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • umie says:

        i dah xde dara,abg jejai dah rasa semuanya..sekarang i dah ngandung,i dah ada bukti,ni i sertakan pregnancy test yg i buat smlm..i nak abg jejai kawen ngan i arini jgak!kalo tidak,i bawak perkara ni kepada pihak polis,i ada bukti taw..-ni kot yg dia nk cita dlm paper arini..ahahahaha..lol

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Mak Timah Jual Kain says:

          Pandai je kau buat fitnah cerita sendiri…. cerita fiksyen atau hindustan? :)

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • ....noname... says:

          Cerita dari andartu yang kertu !

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • liza surirumah says:

          i dah buang anak jejai…. ahaks!!! udahlah kena tinggal sudah le minah ni mengamuk apasal… psiko!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        Tak sia-sia tercalon TOP 5 BINTANG POPULAR 2011 !!!!!

        Harus beli, Metro !!!!!!!!!!!!!!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Budak Nakal says:

          aku layan jugak citer si Minah nie..dia layak jadi marketing excutives..memang bijak buat gossip2 hangat. Aku pun tak jemu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Mariah Curry says:

          NORA DANISH, OH PLEASE.. SIT DOWN!

          FASHA SANDHA, PLEASE STAND UP!

          WE WANT MORE!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • ....noname... says:

          Layannnnnnnnnn! Syok juga..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • kakisalon says:

        da kena baru nk ingat tuhan…ap yg dibuat selama ini xde plak nk ingat tuhan

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Lipstick Hijau says:

        xde pun kat metro…..mmmmm kat mna Fasha nak bagi bagi bukti tu????? tell me….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Kambing Hitam says:

        Da susah br ingt Allah,time senang ada ingt Allah?
        wak2 berbikini n wat party Halloween dl ada dia pk Allah?
        da kn trn bala br ko taw,,,
        Fasha2…
        bertaubat la…
        dunia nk kiamat dah…
        mati itu pasti,,,
        sntiasa ada sblh kt…
        What Goes around comes around

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • huhu says:

      ditindas? ala clash dgn bf je pun ditindas mende nye..lainla nora dulu..ha tu ye baru ditindas..sbb die time 2 wife jejai..x pulak ko kesah ye wahai fasha?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • safa says:

        yup..lg time tu nora tgh pregnant..lg sadis

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Fasha Sendat says:

          Kenapa salahkan I…lelaki buleh kawin 4…Lain kali pandai2 le jaga suami…layan lah dia betul2..

          Sekadar renungan.. Peace always, xoxo FS

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Fasha Queen of Media says:

          Like it or not…Fasha Sandha rulez !!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Mak Timah Jual Kain says:

          cerita Nora Danish mak dah bosan…nak cerita Fasha! Makin hari makin menjadi-jadi. Mak like..!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Mariah Curry says:

          amboi mak ni…sukanya dia. Pak Aji tak marah kah gossip2 gossip ni? Jangan nanti Pak Aji carik yg macam FS..baru Mak Aji terlatah maut.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hihi says:

        fasha mmg kecoh….msa die bt org xpk skng tkena btg idung nk bsing2 lak….suare dh r cm karton

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • aku says:

          2 la pasal…. dlu rampas laki org masa org tgh ngandung xplak fkr balasan tuhan….. alah, gosip murahan btl la FS ni….. da la, bek engko pi ambik air smbhyg, solat hajat byk2 supaya tenang skit ati 2… wat malu kaum pompuan je la… HAMPEH!@!!!!!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • hihi says:

          fasha pnuh ngn gosip….i rs mak jejai xske fasha…die lg syg nora sbb die lbih thu yg mne tbaik tuk anak die.name pon ibu msti nk tbaik…dlu fasha pnah kate die xduli kga jejai ske die ke x sbb die xpk pon nk kawen ngn jejai…lg la hangin fam jejai…adek2 jejai pon syg nora.nora cantik baik n comel.xsombong pon

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Jaja says:

          Sokong !!!!!!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Lipstick Hijau says:

        x patut pusat sendat ne anggap nora tu cepat melatah…..padahal pusat sendat tu yg melatah….bangang….ini la balasan yang patut pusat sendat terima…..sesungguhnya Allah itu maha adil…semalam mungkin sy simpati kat pusat sendat…tp bila dah bca statement dia, sy meluat pula kat dia…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • bosan says:

        Tu la orang kata, Tuhan skg bayar cash dia atas perbuatan kita………….kalau pun betul ND tu punca, padan la muka sbb dulu awak pun macam tu jugak kan…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Wow panasssssss ni…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • anti-jejai says:

      1 lg aktviti artis lepas clash.. clash of the titans..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Budak Nakal says:

        siapalah wanita-wanita malang yg akan jadi mangsa si musang bermuka kartun itu..?

        8)

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • zey says:

          apa yang best sgt si jejai tu..?
          hampeh la semua nak kejarkan dia….adoylaa…~

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Mak Limah Jual Kain says:

          Jejai pun samalah jugak..nak tumpang glamer jugak nie..kaya tapi tak ade nama…Tak jalan jugak. Akhirnya, FS jadi kambing betina hitam dia.

          Once a liar..always a liar !

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Mulut Lazer says:

          Siapa lagi yang malang..Nora sendiri lah.

          Kalau aku dah lama ke makamah syariah. Tunggu apa pagi? Belah je lah.

          “Duit hanya dapat memberikan keselesaan sementara didunia tapi bukan jaminan ke arah kebahagiaan, ketenangan dan keimanan yang kekal untuk ke akhirat”

          Kita renunglah sedalam-dalamnya ya.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • anti Nora Danish says:

          SETAKAT GI JEPUN…AKU TAK KISAH..TUNGGU AJA LAH SETAHUN LAGI…KELUAR CERITA BARU…PUNYA.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • I Dont Care says:

          Fasha Sandha can really sell newspaper & news !!!!

          Nora Danish? I dont think so…! :(

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • aku says:

          HAHAHAHA…. ENGKO JELEZ KN… KESIAN KO….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Lipstick Hijau says:

          mesti c jejai jerangkung tu bangga tahap dewa…..mmmm dpt mempermainkan perasaan dua wanita “kaw2″….mesti dia rasa diri dia tu hero malaya…..taik kucing ko jejaji jerangkung muka indon..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Fasha Sendat says:

      I nak bongkar…Nora Danish ke Jepun tapi ke dapur jugak akhirnya. I …ke Top 5 Bintang Fofuler !!!

      Selamat Bersara …Selamat Mencuci Seluar Dalam Si Buaya Darat itu..

      :(

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • kaki says:

        xsudah2 statement top 5 tu yg ko gune,,new idea plisss~

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Fasha Sendat says:

          I cantek..kau?

          Poster rokok gudang garam belum tentuk ya donk? ;)

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • OWH says:

          SAPE SI SENDAT NI ???
          OMAIGADDDDDDDDDDDD

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • jejai sendat says:

          Kalu nak tau dia la si Fasha yg betul…..ko percaya x? percayala…beli v! kuang2..tu mcm meroyan abis..aku br tinggal xssampai sebulan…ngeh2..ngeh2..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • I Dont Care says:

          we want more Fasha…suspen gila..tersuka pulak aku kat minah nie…

          :)

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • joyah says:

      wahai manusia pelusuk bumi, buat hal sdri sudahla, jg tepi kain masing2.jaga laki bini masing2. biar la fasha dengan hidup dia, buruk baik dia dtg dr diri dia sdri. doa jela yg tbaik utk diri dia klu korg rs dia jht sgt. kesian la kt fasha. knp sibuk sgt hal peribadi dia?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Mulut Lazer says:

        Thanks..you are the best!

        Cerita I sensasi…lebih sensasi dari amboi, amboi..amboi Azwan Ali….itulah pasal mereka sibok. Kalau tak ade I..dunia seni dan hiburan akan malap, suram, macam abu2 gunung Merapi..tak nampak apa..cahaya matahari pon tak nampak..kurang cerianya.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Pelamin AnganKu Roboh says:

      Tiba2 aku naik meluar pulah dengan si Nora Danish. I think she deserves better than him ! She is not that smart..also.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Jaja says:

        walaupun ND ni kurang bagus……. tapi bekas keluarga Mertua dia sayang……. bekas adik2 ipar dia sayang…… FS ape dia ade…… nak dijadikan menantu bakal Mak Mertua pun tak nak …….. harap sgt FS muhasabah diri…….. berfikir ape yg terbaik untuk diri dan keluarga lebih baik bertafakur … bersyukur belum kawin ngan jejai …… kalu dah kawin, perkahwinan tak lama (bercerai) lagi FS sedih kan……. so…. ingat pada yang utama iaitu ALLAH…… tingkatkat prestasi……jauhi segala kontroversi………..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • ....noname... says:

      FS——> Hot, hotter….hottest ! 8)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • begitulah says:

      Sgt bodoh kenyataan fasha. baru baca metro online. Yg nk dibongkar pasal nora ckp diorg dh break 2 bulan. Yg marahkan nora pesal? Sah2 nora ada ckp yg jejai ckp mcm tu. pegi la marah jejai. Yg marah nora buat pe?

      ngan nora nk ajak gado, ngan jejai nk kekal baik. Pdhal jejai yg bermasalah. Kesian dgn manusia bernama fasha sandha. Beauty with no brain.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • anone1 says:

        Eleh….sama lah dgn nora danish gak…… hentam fasha je rampas suami dia……dia skit pun tak hentam jejai……padahal jejai tu gak yang gatal……

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Lipstick Hijau says:

          mana kau tau dia x hentam jejai??? taik kucing la ko ne…kalau dia x hentam jejai, x la dorg cerai…ngok ngek tol jejai ne…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • ntahla says:

        I setuju dgn u, begitulah…
        Dah putus tu, putuslah, apa nak bising2 lagi? Tak kisahlah dah putus 2 bulan ke 2 hari ke yang penting Jejai dah reject kau. bodo punya Fasah, kemaruk sangat dgn Jejai tu smpai org dah reject pun nak bagi lagi bukti. Apa ko ingat ko tunjuk bukti tu Jejai nak kutip ko balik ke? Perbezaan Nora Danish dan Fasah Sendut – ND diterima keluarga Jejai..Fasah?mcamana bercinta pun takkan direstu family Jejai

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • aku says:

        AKU SETUJU SGT….. FS je yg lebih2….. ngada2 btl….. dah lelaki 2 xnak dgn ko, jgn plak ko mrhkn org len…. kesian btl la, ni msti kes keluarga mertua xjadik xnak ajak gi Jepun kn….. kesian, menantu xjadi (d reject) hahahahahahahaha………………….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Saya says:

      yang penting noraashikin tumpg famous!!! lagi dia “kononnya” jujur lg bodoh tindakan yg dia amik ~

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Baju Saya Color Biru says:

      hehe..klakar la minah nih..paper dpt jual > dia dpt malu..lg byk dia bongkar lagi suka haters dia..lg nmpk kebodohan dia!! nmpk sgt IQ rendah!!! Baru hr tuh kata xkisah! hr nih dh meroyan!! Shame On U La Bikini Sendat!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • yanni says:

      SI FASAT NI TENGAH MEROYAN NIH. CAKAP JE LEBIH. DAH LOSER TU TETAP LOSER LA.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • misskenyalang says:

      janganlah mengeruhkan keadaan yg sedia keruh. dlm hal ni masing2 yg salah. x de sape pun yg betul.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Feeza says:

      poyo btul la diaorg nie…biasa la artis suka cr publisiti…dlu korang rosakkan umh tgga org..so skrg kene kt dri sdri…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. Abang Lie says:

    Uii… ni drama yang mana satu niii??

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Fasha Sendat says:

      I nak pesan..drama nie lebih sensasi, panas, gempak dari cerita bikini I kat Bali ..Alak kes bikini I yang you guys sibuk2 membaca di blog2 hinggakan traffic & rating blog2 naik mendadak…120% tu lah!

      Tungguuuuuuuuu tau! :)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Budak Nakal says:

        aku suka cerita Fasha nie naik helikopter lah, bikini lah, …macam macam ….tak bosan. ND..cerita bela anak je. Duduk rumah bancuh susu. Mak orang aku tak suke lah. Bosan..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. ngeh2 says:

    bukti ape lg ni…xhabes2 lg rupenye..tp cm syok je..kne updated nih!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Fasha Sedat says:

      Kisah cinta I macam kisah movie thriller kan..bersambung-sambung..?

      *KEMBANG*

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. aQ BKN ARTIS says:

    WAU…fucksha sudah marahh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. didi says:

    omg..si pasha ni..xabiz2..ok,kita tgk sape yg kenaaaa..eh,aku 1st ke?hohoh…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. gojes says:

    boleh wat drama pi mai pi mai tang tu ni…ekeke

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Fasha Queen of Media says:

      Pi mai..pi mau…hang baca jugak..hang komen jugak noooooo…

      :)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. zee says:

    nnt da kua cte post kt blog ea :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. anymously says:

    suspens

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Fasha Sendat says:

      Memang..suspense…jangan tak tidur malam pulak demi cerita I tu. I akan gegarkan media2 masa..dan blog2. You guys wait ya…?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. azie gallery's says:

    pe la agknye yg dibongkarkan…perang da meletus..kite sebagai pemerhati je la ye… tayah emo3… wait n see ler..ngeh3

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Fasha Sendat says:

      Amboi kau orang..suka cerita sensasi I ya? Ketagih nak tau cerita I? Suspen bukan?

      Kita tunggu….jangan sampai tak tidur malam plak, jangan mandi tak bersabun nanti dan rebus mee maggie aja gara-gara nak tahu tunggu cerita sensasi I kat internet Tak sangaka, I still panas lagi mengeledak se panas air kopi Starbucks.

      Thanks bang Nara…I masih fofuler gitew kan?..Love you all, love BN !

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. cikjah says:

    apela..nk cri publisiti jek..lpas 1,t 1 plak yg dtg..pas sape lg nk tunjuk bukti..haa..yg ori je ye..yg fotostat x d lyan..ahaks..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. cik nana says:

    mcm2 lah diorg ni..pening kepala baca kisah diorg ni..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. mia says:

    excited juga cem abg nara..hohoho~!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. Citra says:

    SHE SAID : THE TRUTH WILL PREVAIL . WE AS THE OBSERVERS , JUST WAIT AND SEE WHAT WILL HAPPEN .

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. Abg Jejai Bulu Ketiak Sejengkal says:

    kecoh la lu minah…naik helicopter mau kecoh, jejai teackle pun mau kecoh, jejai bg cincin pun kecoh….sume kecoh la…pempuan ni suka publisiti murahan, sebab tu nasib die jadi camni…BOLAYAN la fasha sendu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Fasha Sendat says:

      Publisiti murahan…you guys baca jugak kan? Sebab I fofuler… jangan tipu diri sendiri…

      Love, xoxo FS :(

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. nana says:

    noraashikin tuh mak jejai ke?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. Murni says:

    Rahsia Demi Rahsia

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. kak jah not so vouge says:

    pehhhh… panas panasssss. hangat hangit hangus sume ade. xsaba nk beli paper esok :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. Kimie says:

    Aku rase dia nk bongkar kisah benar nape jejai break ngan dia kot…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. aku la! says:

    dia ni bl sesuatu xbest jd kat dia, mesti xlama lps tu buat ‘gempaq’ kt twitter dia tu.. konon tertindas la, difitnah la.. bosan tul ngan pompuan ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. cik wiwin says:

    adoyai .. sudah2 lah .. huhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. peace says:

    apekahhh????huhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. 100% says:

    knp ek ?? aku xfhm r .. ples terangkn kat aku ..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. elyaelmo says:

    adoii..macam2 laa dunia artis niiiiii!!hahaha..sib baik tak jadi artis…ahahhhahahaha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. zey says:

    wa syak apa yang kononnya nak dibongkar oleh si fasha sandha neh mesti bagai membuka pekung sndiri.

    well, fasha kan selebs paling ‘bijak’…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. akira says:

    panas nie..pe agaknye ek??????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Fasha Sendat says:

      Memang panas..sepanas bara api untuk panggang sate kajang…YUM YUM…HOT..THATS ME, FASHA!

      ;)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. anor says:

    malas nak layan kerenah ngokngek si sendat ni. ntah apa dia pk..ntah mana dia letak maruah & harga diri dia. amat bodo kerana seorang lelaki nak wat huru hara sana sini….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. neyna says:

    kalau fasha nak buat defensive statement psl nape die tak pakai baju rekaan c designer hazree tu takpe kot.. Tp kalau psl kisah jejai ke nora danish ke mak aaaiiiii bosannnnnnnnnnnn!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. DownaT says:

    mcm budak2 pon ade jugak,,men lwn2 ckp,,
    kesudahan mcm tu jugak heheheh
    ~kena salah sorang beralah nih,,,~
    p.e..a.c.e

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. Setsuna.F.Seiei says:

    esok haerus beli metro!!!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Mak Timah Jual Kain says:

      Ya beli…ya….makin sensasi..Fasha 2011. Mak suka..bosan lah asyik jual kain je..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. darwysh says:

    korang ni ckp tu biar la belapik cket. kang tak pasal2 fasha dpt pahala korg yg dpt dosa duk ngumpat dia x habeh2. walo apa pon, tu hidup dia,dia tawu la camana nk handle. kita manusia diciptakan berbeza2 n xde yg sempurna…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. ryu says:

    to pembela artis a.k.a pengomen yang asyik suh doakan artis itu berubah lah, doakan yang baik2 lah…..well, bukankah lebih baik korang doakan utk diri sndiri, keluarga, adik-beradik drpd gi doakan artis yang sikit pun tak kenal korang ni…..dah nama pun artis, kalau dia baik, takde nye jadi artis….

    kes fasha ni, lantak dia lah…korang penat2 kutuk maki dia kat sini, korang dapat apa? :D

    sila dislike banyak2 ye komen aku..peace :D

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Aib says:

      dapat apa ryu?
      DAPAT DOSA KERING
      ALLAH TETAP AKAN TANYA KITA
      KATA USTAZAH ARBA’AYAH

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. hot laser says:

    x sbar nk dngr cite FS mesti hot giler……kpda pihk yg berkenaan..bersiap sedia!!!!!!!owh……FS is hot….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Fasha Sendat says:

      Thank you dear…cerita2 I memang sensasi..tak sangka orang sebegitu ketagih…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. min says:

    fasha biarla org kutuk pun …biarlah org kata suara macam itik sekalipun..tp die dpt byk job.berlakon pun paling byk aku tgk..paling laku.tp ND? aku jarang tgk die berlakon byk n citer best2 cm fasha..so aku nak ckp kt sini…buruk2 die berisi, bukan mcm memey, dah la perangai buruk, berlakon pun jarang..ND pun same..perangai lebih kurang je yg fasha ni. so be fair k?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. cicak salut tepung says:

    wah…wah…bila ditindas, baru ko tau Tuhan tu akan balas beganda….baru ko ingat Tuhan tu wujud, baru kau ingat Tuhan tu tak suka org buat dosa…

    Alhamdulillah, sekurang2nya ko ingat gak kat Tuhan….hrp2 bukan ingat Tuhan time2 kena tindas jer, time2 suka2 party2 tu, ingatlah kat Tuhan yer. Tuhan bukan tak suka manusia yg menindas org lain, tp Tuhan pun tak suka manusia yg ‘menindas’ diri sendiri…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. tinge drink says:

    bosan la asyik hari3 berita sume blog ppr sal cter fasha sendat nie,bnyk gi koet brite3 yg layak jd front page cm kisah org ssh ke,berita rakyat ke,isu soail zmn skunk ke..ni balik3 fasha yg mmg suke cipta kontroversi n sensasi..mkn menympah ak tgk beriya2 nk suh org defend die nk tgk seolh3 die ni suci..aish..surat kabar lak mmg suke la lau ppr die laris cm ubi kentang..euwww~

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Mak Timah Jual Kain says:

      TOP 5 BINTANG POPULAR…TAK SIA_SIA!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • aminah hot says:

      ace ko p bukak blog politik ke blog automobil ke
      tak dernye ko nk baca
      kisah pasha sendat ni wey.
      ko pon satu kan.. amek port gak kat sini ha.
      last2 blog bang nara ko click kann..
      :P

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. tak habis kes laki berebut laki lagi..hahaha..takpa..kita tunggu nanti..serius hot habes neh.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. alfablue7 says:

    ala die nak reveal sms and record call dari jejai la tuh utk nafikan statement nora danish kate depa dh break dr oktober thn lps

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. kak limah says:

    asanya ler kan….stetment ND kata fasha da putus 2 bulan lalu tu kot…tp fasha ada bukti y dia bru je putus 18hb lepas…tu kot y fasha nk gtaw..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • teropong says:

      betul tu. malulah pasha beb kononnya masih bersms dgn jejaims kat jepun. tiba2 ND kata dah putus 2bln lepas!!! mcm pasha takkan nak ckp dah putus kan…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. merissa says:

    macam ni la kite tggu jela ape nk yg nk di bongkar si sendu ni..tp la kan..aritu kate kt metro x sedih la redha la..haii..skng dah nk tunjuk2 bukti plak..ni mesti hangin tgk gambar jejai ngn nora kt jepon la ni…huahuahua…kecihannn…ape pon bukti ko la sendu aku mmg da cop ko ni mmg pempuan gatal..amik laki org..!!isap rokok..!!mabuk tunggang langgang..ko nk bg bukti apepon lah..tp ape yg aku sebut ni semua dah tebukti da..hahahahahah…maruah ko da kt mulut org semua babe..ko kire la bape hekor je yg suke kt ko kt mesia nih..!!smpi ngn wartawan pon ko nk cari gado dlu…nk kawen ngn org sume x jadi..sume xnk kawen ngn ko..!!huhuhuhu..;p xpela..kite tggu esok k…tgguuuuuuuu….;p

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. Fasha Sandar says:

    Fasha Sandar akan bongkarkan esok…wait and see ya all my fans!!! Nora Danish tuh tak popular mcm FS tauu…At least FS pernah menang award…ND apa yg ada jaja citer yang tak betul saje…Dulu FS cuma sandar sandar je pada jejai…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • ....noname... says:

      Betul..ND…dah le tak glamer…bakat pun suam-suam kuku.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Sweet_pink says:

        pasha glamour ngan gosip2 entah ape2 buat ape… nora danish tak de gosip2 liar pun… clean je…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • si tompok says:

          gosip pkai bikini,mik laki org,pix smoking..hahahahahhaa.fofular tu beb.kalo dh murah tu murah jgk.ingt ni bdk skolah ke nk maen gdoh2.stakat nk bgtau tarikh btl break..adooiiiiiiii.ingtkn kot2 nk gtau ke “i dh kena tebuk,i dh xde maruah,smua bdn i jejai dh rse.ni bukti i tdo dgn jejai.i nk jejai b’tanggungjwb”.hoho…..lawak la ko ni sendat..hahaha

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. hajimaru says:

    cian la nasib mu fasha..umpama sudah jatuh ditimpa jentolak,pastu terpijak lak taik gajah,then tersembam lak muka kt ctu…cian2..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Mariah Curry says:

      Kesian…jugak….lelaki miang..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Sweet_pink says:

        mmng kesian, tp … tu lah pikir dulu sebelum buat keputusan…. dah tau jejai tu suami org kenapa nak layan lg??? kan dah kena dah….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. ms tulip says:

    Nasihat utk cik Fasha …udah2lah tu…. kalo you bongkarkan rahsia pun you dpt apa…silap2 org ramai makin pandang you tak de class… fikir sebelum you buat apa2, jgn buat ikut hati yg sedang marah….kena guna akal fikiran yg waras…banyak sgt perkara negetive pasal you lately…nasihat akak – take a break, calm yourself down & minta petunjuk dari yg maha Esa… jgn dengar sgt org di sekeliling sbb ini hidup awak – how you want to see yourself in the next 10 yrs….. so think again – is this really worth it????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • ....noname... says:

      Biarlah..kalau semua nak jadi macam CT..bosan pulak dunia artis2 Malaysia nie..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. Nora Daniel says:

    Haha Bukti apa u ada sendat…i tak mcm u ok!!!i simpan semua keburukan i tp u semua org dah tahu tauuuu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. kogoro says:

    drpd duk dedah sini sane, tindas sini sane baik ler ko doa bnyak2..klu la ko betol2 teraniaya, Allah 2 maha adil.doa org teraniaya insyaAllah akan dimkbulkan… drpd ko dedh aib org sedikit sebanyak ko dedah aib ko gak..
    ape y terjadi mybe ada sebab nyer..
    bnyakkan berdoa dan selamat beramal…
    even aq xder la minat ko ngat nsht aq ni ikhlas..
    semoga kiter same2 mndpt hidayah dr Allah S.W.T

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. abubu says:

    bila nak update ni… x sabar nak tahu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. Piston Pecah says:

    memang tak pon keluar hari nie…
    tu pon gaji kerja bulan nie..haha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. bilis goreng says:

    udah le pasah…..cri aje yg lain…abg pendek kn msih singlee……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. Sweet_pink says:

    entah2 pasha nak ungkit apa yg jejai buat kat dia tak? ye lah…. bila dah clash, baru tau bau kentut tu busuk, klu mase bercinta, bau kentut cam bau minyak wangi DKNY!! lps ni, ade ke org bujang nak kwin ngan pasha ek? entah2 dato’2 gatal je yg sudi masok meminang….. hahahahaha…. cian pasha!! jejai tu lelaki.. klu dah namanye buaya, buaya gak… yang si pasha tu melayan kenapa??!!! dah kena dah, si gatal ngan si buaya!!! hehehehehe…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. Citikus says:

    fasha ditindas or ditindih or dihempap….wat luuuu….ka..ka..ka..sian tul aku nengok ko nih…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. gwa ni says:

    suka hati ko lah fasha..time ko buat naya kat ND xde plak ko nak tunjuk bukti..pandai ko sorok.. orang balas balik, banyak plak bukti bagai ko..BOSAN!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. juli says:

    adoii….ingtkan dia nk reveal apa, ghupanya takat dia ckp statement tu slh. dia break br je, bkn 2 bln. lol…pe la fasha. nmpk sgt meroyan. hahahaha..bnda cmtu nk kecoh. nape tak tnjk bukti je trs, ni men ckp je. bo layan la ngko fasha. nape tak mrh si jejai je yg ckp dh clash 2 bln, si nora tu cuma bgtau apa yg jejai bgtau. bkn main ko melatah ye? dl ms ko hentam nora, ko tak ingt. what u give u get back

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • lalalulu says:

      menyoi je la pasha nih.. dh r tuh.. buatpe nak ungkit2.. dh malu sume nak reveal.. jgn la nak memalukan diri sndrik plak..btol juli, slh die xpng nmpak slh org nmpk je..macam bagos la ko pasha..jgn nak pnuhkan muke dpn ppr dgn cite ko yg pe2 tu k..dh la.. bosan!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • me says:

      hahahhaha..sokong..!!dis is wut we call KARMA!! sila terima kenyataan..org dah xnk kt awk..terima jelaaa….huhu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. fifi says:

    hahahha…igtkn da settle da…ade lg upenye….udah2 ler tu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. awek cun says:

    klu dah si jejai yg x ensem tu pon tinggalkan ko mmg sah2 la ko x laku pansah oii…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. peminat fs says:

    best women win!!!!!!!!!! xkire la bukti berbakul2 pun.. stop it la fasha sandha, bosan lah dengan cite2 ko..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. peminat fs says:

    aduyai, bosan la.. aku nak tgk cite pasal artis lain jugak..bosan lah, sikit cite FS,sikit2 cite FS… plz la fasha!!!dah2 la cite ko..BOSAN!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. opinion says:

    mmg bangang si pasha sendat ni agknya… terang2 nora kata si jejai yg ckp hbgn dia dgn si fantat ni dh putus 2 bulan lalu. bknnya nora saja2 reka citer. itu knyataan yg di keluarkan oleh si jejai pd nora. kalau dh namanyer fantat, fantat gak.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. Annie says:

    Jejai jugak duduk rilek dgn pompuan gaduh nak kan die.. hahaha.. seriously nora tak rugi.. siap ada anak comel lagi.. pasha? gigit jari hari2 tgk sms and bbm msg dari jejai lerr…
    Serious kecoh ok.. takat nak betul kan hal 2 bln tuh pun sampai bising2.. nampak sgt ada hal tak settle dgn nora.. ko yg bagi die merana dari dulu.. skang ko lah rasa pasha oii.. dulu nora takde pun melatah mcm ko.. diam aje..
    Baik focus carik duit balik lah.. if not carik lelaki kaya yg lain utk kahwin..dari dok carry the same access baggage for years! peminat dah malas nak dgr kisah sama.. gossip lagi banyak dari bakat.. blurghh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Aib says:

      Elok lah Fasha tu putus dgn Jejai
      Dari jadi JANDA Jejai
      Cam Nora jadi JANDA Jejai
      JANDA HOT MAMA KAKI CLUBBING

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • aku says:

        hahahaha… jadi janda jejai xpa lagi, halal msa 2…. tp klu xkawen lagi tp da kna(………..) rsanya seksa lagi….. kesian….. klu ngandung sapa nak tanggungjwb…. jejai da tak nak ngaku… huhuhuu…. kesian….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. Sweet_lady says:

    Dah baca harian metro online.. rupanya just nak bagi statement masa sebenar dia break dgn Jejai… alahai, benda small matter macam ni pun nak dijadikan isu…

    Sapa yang sebenarnya melatah kat sini? Dia atau Nora? Baru Nora buat silap sikit, bagi statement berjela-jela… cakap nak bagi bukti, bagi jelah.. tak payah cakap lebih-lebih…

    Siapa kau nak mengajar Nora jgn cakap lebih2? Since rumah tangga dorg berkecai.. berapa byk statement yg keluar dari mulut kau, tapi Nora tak pernah pun cakap kat kau yg jgn nak melebih-lebih..

    Aku bukanlah nak menangkan Nora… kau dah break dgn Jejai.. full stop!!! tak payah nk panjang2 cerita… kata nak tumpukan pada karier… so.. just do it!!!! tak payah nak tunjuk yang kau tu sentiasa di pihak benar, sekiranya dari awal lagi kau dah buat silap, menjadi punca rumah tangga dorg runtuh. Dah tau dorg dah kawin, kenapa dok layan lagi si Jejai tu? Tepuk dada, tanya diri sendiri.. sapa yang memulakan semua masalah ni???

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • si tompok says:

      btl la tuh..dh sudah tu sudah la..xmalu ke dh kn tinggal dgn jejai.pstu nk ungkit2 lg.pasal tarikh pn nk gelabah ke?bnda kecik kot.nmpk sgt si sendat tu mmg anta nora.dh le dlu merampas. pendendam lg..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • nano says:

      setuju tu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. sajer jer says:

    laa..cam tak biasa frust2 nie…kecoh arr minah sekor nie..tue la lain kali kalu nak bercinta dgar dulu lagu ana rafali ngn suhaimi dulu..cam tue la namanyer cinta yg ader value..
    so..tue fasha sandha lain kali nak bercinta guna OTAK ..jgn nampak kaya jer terus cekup..saper yg merana skrg ..ko gak kan….sian plak aku ngn minah sorng nie…

    To Nora Danish..alhamdulillah kerna awak masih ader keluarga dan bekas keluarga mertua yg sentiasa menyokong awak..anak itu adalah anugerah mungkin anugerah itu yg membuatkan seseorg itu sedar akan kesilapan yg lalu…mudah-mudahan..amin..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. Ape2 Aje says:

    Fasha ni bengang dgn ND sbb smlm ND wt statement Jejai & Fasha dh putus dgn jejai sjak 2 bln yg lepas so mb fasha nk tnjuk bukti sal statement ND xbetol..ape2 aje la..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. kesian says:

    em….start da dendam mendendam..balas membalas….tulah, mase bahagia mase suke…tak ingat tuhan….ingat lagi mulut die ckp pasal org komplen pakai pakaian haloween dulu “DO I CARE”..x ade sapae boleh halang ape yang die nak buat..astagfirullah…….statement cam x tau hukum hakam.n menipu semue org.mane yg benar akan diperlihatkan juga nanti…apepun…fansha, harapan kami awk berubah selepas ni..kembali ke jalan yg benar….amin

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  62. effie says:

    hmm.. tak tau nk kata apa..tp tak sabar gak nk tau apa bukti yg fasha maksudkan..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. situt says:

    tak kuar pn HMetro. Kuar kt paper mana?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. nur fasha sandha says:

    i sebenarnya kecewa kena tinggal gan jejai :'( maybe nie lah pembalasan utk i, takpe takpe, i promise tk buat lagi kayh ? i tknak da amek suami orang, hehe

    (-,-“)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. mak jejai says:

    mak jejai ngat kan apelah yg kecoh sgt smpai nk kuarkan bukti2 nie..rope2nyer pasal nk bgtawu fakta nora adalah salah…adoii makcik pasha…who care…korang ptus dah due bulan kew,due taon kew,dua minggu kew…yg pnting kow tetap xakn jd mnantu mak jejai nie..haha!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. me says:

    kecoh la kau fasha…sekadar nak bgtau yg dia break 18 jan..bkn ade ape pun…bengang ngan nora je..tp dulu ko gak punca dia bercerai ngan laki dia..sudah la tu…dah break dah pun..apa yg ko buat,ko dpt balik…fair kan??
    sekadar nak tunjuk bukti sms,call log,bbm,lupekan je la..tak guna semua tu…pokok pangkalnye ko dah break..bila ko break siapa nak peduli!baru break dah kecoh..padan muka ko..dulu ko buat sampai org bercerai berai!what u give u get back…lalalalalalalalalalalala

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • fieza says:

      yes totally agreed!!!!
      what u give u get back..!! saje nk buat kecoh arr si fasha sundal nie..!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • ketawariang says:

      tu la pasal…lepas baca gosip ni tadi terus je beli metro…xde ape pun…die xpuas ati ND ckp yg dia ngan jejai dah broke off 2 months… ala budak2 la fasha ni..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. fizie says:

    hahahaha masing2 nak jadi juara fitnah memfitnah..kalo dh x de jodoh dok diam2 je la..x yah nk bising2 terima ketentuan allah s.w.t.lagi kita bising lagi terserlah keburukan kita fikirlah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. Massy says:

    Bukan ke dia yg cakap gini? “Alhamdulillah saya tidak pula tertekan atau terasa kecewa dengan apa yang berlaku. Biarlah semuanya berlalu dan pergi begitu sahaja.” So why now, no more patience?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • me says:

      sebab dia mmg bebal!plastik!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • mamarazi says:

      EH GILER! DIA BKN XDE KESABARAN TP DY JUST NK TRGKN PKR SBNR! KO NI PEHAL?? XTAU NK BEZAKN EXPLAINATION & KEMARAHAN KE?? KO TU YG BEBAL TOLOL! AKU RS LAU KO KT TPT SI FS NI, KO PN AKN WT PKRA YG SAMA! JGN CKPLA KO TENANG BILE ORG X HBS2 CITER PSL KO! ORG XDE P”SAAN JE YG AKN BIARKN DIRI DY SLALU DIPERKOTAK-KATIKKN.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • me says:

        woi bebal,ko pun sama bebal mcm dia..apsal org ckp psl dia?apsal org kutuk dia?sebab dia kluar ngan jejai sejak jejai tu laki org lg la bodo..cubaklu org kluar ngan laki ko pastu ko ngandung pastu ko kene cerai…ko ni ckp mcm org takde otak!bodoh piang!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • mamarazi says:

          woi tolol, mane ko tau jejai kuar ngn dia time jejai still laki pendek tu???? ko nmpk ke?? or ko sndr ade tgkp gmbr diorang?? eleh! stkt ckp camtu aku pn blh r.. mende r lu!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • me says:

          ko yg bebal tak baca paper!bodoh!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Saya says:

          wei mak razi, xbaca paper ker?!! g buat breakfast utk razi la! sibuk merepek xde fakta!! kang razi ngorat nora ko plak meroyan sama!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Aib says:

        SOKONG mamarazi
        Berilah Fasha peluang mempertahankan diri dia
        Ini hentam Fasha bertubi2 maki hamun fitnah
        Sampai x bernafas dia

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • hahahahaha..kelakar la korg nk bergdh psl hal gini siap maki hamun sume..rileks sume..chill okeh :)

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • loque says:

          aku x prnh bace peper plk nora hentam fasha ni brtubi2…die cume ckp dieorg pts 2 bln lps je.. yg aku tgok ary2 fs ni je yg klua peper meroyan sorang2

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  69. yat says:

    huhu tak sabar nak tahu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  70. Free Thinker says:

    Kesian kan c sondot ne..tak abis2 dgn publisiti murahan dia..dah org tak nak diam je ler..ne tak te hegeh2 nak kemukakan bukti la..dah salah dia dri awl..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  71. ikan pirana says:

    kecoh je babun ni.. bodoh.. cam memek gak bodoh,..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  72. aku says:

    aku xnmpak pun ND ckp yg buruk2 tentang dia..smlam ND kata JEJAI yg bagitau dia yg DIORANG dah putus 2 bulan lalu..kalu ND bohong maknanya JEJAI la yg mulakan pembohongan..what the hell fasha ni..xreti baca akhbar ke..atau baca main skip2…
    pastu ND kata saya xtahu pun yg JEJAI hubungi FASHA di sini sbb itu bukan urusan dia…so mana yg FASHA hangat sangat ni
    aku rasa FASHA ni meroyan kot pastu TERBAKAR tengok GAMBAR2 ND…FASHA ko di dah la TOLOL pastu BANGANG pulak tu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • ntahla says:

      yea betul, aku….
      FS meroyan bila seluruh Malaysia tgk gambar2 percutian Jejai and family, so dia pun nak limelight jugak la.
      Tu pasal create kontroversi nak bagi bukti setakat BB messenger tu buat apa? Boleh sambung blk ke percintaan tu? Kan Jejai dah reject. Tak reti bahase la si Sendut ni…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Baju Saya Color Biru says:

      As simple like diz, jejai anggap dorg dh putus 2bln, psl tuh la nora rasa dorg dh putus sejak 2bln lps..tp utk fasha dorg br putus 18jan psl tuh fasha meroyan mrh kt nora..

      sapa yg slh? mungkinkh jejai sbb jejai dh anggap dorg xcouple since 2bln lps..atau mungkinkh jejai tgh simpan kekuatan utk memutuskn hbgn..

      but then, whos care? yg org tau dorg dh putus! yg masyarakat mahu siperampas ditimpa balasan!!! ada apa dgn tarikh? nmpk sgt jejai dh xnk dia since 2bln dolu..

      dh kalo rasa diri teraniaya, gi la berdoa..time teraniaya nih antara waktu2 doa mustajab!!! doa Allah temukn jodoh yg kaya cm mak dia ckp dlm cerita artis malaysia. dpt pahala tunaikn hajat mak tau!!

      yg sedihnye ayat2 yg dia tweet mlm td sgttttt laaa xbest! wat hampa peminat (minat kerrr?) bgn awal2 buka metro jer~ ingat nk bg bukti something yg korg record using ur BB tuh kerrr..cissss~

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  73. alamaya says:

    mana kat metro nye? kata muka depan? takda pon?

    hei fasha sandha… sudah2 lah dgn kontroversi murahan ko tuh….. geli la dol!

    pasal jantan nak gadoh bagai…. releks sudah………………

    ke ko rindu ‘corn..’ c jejai tuh? maklum r dah dua bulan tak dapat… meroyan r tuh…. hurm… kesian kesian…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  74. DR LOVE says:

    die sbenonye nk tunjok msg2..bbm..n ape2 lg yg jejai bg kt die ..nk BUKTIKN yg statement NORA about JEJAI n FASHA dh SPLIT 2 BULAN tu slh beso!!
    mngade jek la..mcm dak2 skola..spatotnye fasha amek air semayang.solat..n memohon keampunan dan petunjuk ALLAH..mintak diberikan jodoh yg baik2..bukannye blage2 ngn sesame jenis..dulu ngn QABIL AMBAK pon cmni gak…bile asek pompuan jek yg kne tgl…kite as public leh tau sape sebenonye yg bwk msalah dlm relationship tu..

    .ingtla..NORA tu dh byk sgt dugaan yg die rase mse peknen n kne cerai dulu…ko pnah rase FASHA???

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • mamarazi says:

      KO TU SRH DIA SOLAT, MCM LA KO TU CUKUP SOLAT 5 WAKTU! PIRAHHHHHH!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • me says:

        ni contoh perampas laki org…pastu kene tinggal..dok gigih backing FS!Hahaha

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • DR LOVE says:

          mamarazi tu apesal emo smcm???
          ni yg aku pns ati ni…
          x kire sush atau senang sbg muslim kne la solat..abdikan diri pd ALLAH..mudah2 an dpt le ptunjuknye..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  75. Wak Lu says:

    sensasi ke?????? bagi aku xkot…cm ne xsensasi dah tuannya dok kecoh2 cite sal hal dia ngn jejai dari awal..skg ni nk kutuk2 jejai dulu mase ko dapat dia menggunug ko puji2 crite sal dia..pergh!!!XTAU MALU BETOL FS NI…LOW CLASS ARTIS!!!! udah ler tu..xyah ler nk kecoh2..mcm xde harga diri lar ko ni fasha.xde sape pun melatah ko jew yg melatah keluarkan statement mcm2..choiii..ko ngn jejai pun bukanye ade ikatan lagi…2nang pun belom jgn kate 2nang merisik pun belom lagi…sedih!! la aku tgk ko ni..kalo nk sensasi sgt xyah ler nk jaja crita ko tu…memalukan betol..lantak hang ler nk pakai bikini ke ape ke..ade aku kesah!!! stakat artis cm ko ni belakon pun xdela bagus sgt pun…jgn la taksub sgt dengan kecantikan ko tuh ade yg lagi cantik lagi la beb!!tp ade aku kesah ke ko cantik ke x..rasenye tak cantik sgt kot..harap menayang body jer lebih tp rasenye ade lagi body yg lagi cantik dri kau kot..trima la hakikat yg ko tu da mrampas suami org…org lain pun ade trsenarailah top 5 abp..tp xde la dok kecoh cm ko..agak2 la..kalo nk jual nama pun…yupg mmg ND x sensasi kan crita n lakonan xmantap n sombong..tp ND ade maruah n standard dia yg trsendiri dia menjaga harga diri dia xmcm ko tu FS…skurang2 nya dia xdelah trhegeh2 cm ko tu..dok sebuk menjaja crita…kalo nk popular pun xyah ler menjaja crita sgt ko sibuk ckp inilah balasan tuhan so aku rasa ko da kene lah balasan dariNYA ..skg ni barula terkena buku dengan ruas… sedeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tengok ko wahai FASHA SANDHA……………………………….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • juice says:

      mase nd kawin dulu..x penah pun dgr nd heboh dia bercinta ngan sape tup2 kawin..cuma nasib dia x baik sbb laki dia berselisih ngan fasha…ish fasha ni kena duk jauh2 merbahaya…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  76. LaraHati says:

    ahahahaha tak sabor niiiiiiiiiiiiii……..
    cepat lahhhhhhhhhh…………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  77. nora says:

    laaa..apa lh mu ni fasha.. nmpk x profesional..hang kata pemikiran ND mcm knk2? biarlh..masa dia kena cerai tu, ND ni wife jejai yg sah disisi agama. normal lh bini kena cerai laki..dia ad hak..dh ad ikatan sah disisi ISLAM..ko ni bAru kena tinggal boyfren..meroyan mengalahkn bini kena cerai dgn laki time mengandung….pemikiran mengalahkn kanak2.. u buat mcm ni lagi lh org kata u x ad class.. sabar lah fasha oi.. u gerammmm sgt dgn ND tu knp? masa ND marah hang kuar dgn laki dia dulu ap hang ckp? ” sbenarnya saya dh kenal jejai lama. sblum ND khwin dgn jejai lg. jadi x slh kan sy berkawan dgn jejai”

    dlm kes ni ND pun blh ckp ” sya bekas isteri jejai. ada anak lagi. jadi salah ke saya percaya ckp ayah kpd anak saya bhawa fsha dn ayah anak saya dh putus 2 bulan..”

    come on fasha..hang ni trlalu bengang kt ND tu..FIKIRLAH BALIK AP U DH BUAT DULU.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  78. agaknye ND tu wat statement gitu maybe dia dpt info dr Jejai kot..huhu…tipah tertipu gamaknye..huhu…

    **fasha dh ngamuk..huhu..tgah2 frust melepet sekali baca metro, ND plak wat statement gitu…hehehe..pe lg nek antu la si FS ni ye..huhuhu….ni sume JEJAI nye psl…dasat sungguh penangan JEJAI ni..kihkih

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  79. me says:

    plzz lah ditindas konon..siapa yg tindas siape dulu.kene kat dia tau lak nk ngamuk.blah lah.nyampah kat sendat nie.jejai da x nak dia nak thegeh2 lak.kater x heran.blah lah.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  80. jelita~~ says:

    ni kes marah ND ni…. aku dgr kat radio tadi pasal ND kluarkan statement dorang dah clash 2 month ago..tp FS sangkal kata on18/1 baru clash. wah! tarikh pun jadi kecoh. ada beza ke? still nak kata jejai buat hal lepas bercuti kerrrrr. poyo ah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  81. mamarazi says:

    BESTNYE BILA FS DFH WT STATEMENT UTK DIRI DIA PLK. BARU LA FAIR & LOVELY.LOL.. BERANI KRN BENAR, TAKUT KRN SLH! SI FUNDIK NORA TU SIBUK NK WT STATEMENT JGK SBB DIA PN TKT KENE TINDAS! LAU AKU JD FS PN AKU XKN BIARKN ORG JUDGE AKU NGN HAL YG X BTUL! APE HAK DIA NK SIBUK2 HAL P’CINTAAN EX LAKI DIA TU??? MMG DASAR HIPOKRIT LA SI FUNDIK PENDEK TU! MESTI DIA T’DIAM BACA METRO PG NI KN.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • me says:

      ko ni pun dah meroyan mcm FS jugak!sah2 la giler!entah2 ko ni pun kaki kebas laki org!pasal tu sibuk dok backing FS tuh!ke ko pun dah kene bende yg sama si FS kene?tu yg terasa hati sampai gigih nak backing FS tuh!kahkahkah

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • juice says:

      kena tggl mse tgk ngandung..tu agi sengsara berbanding si fasha…tp nd x berdendam sb x putuskan hubungan bapa dan anak…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • AKU BENCI MAMARAZI BODO says:

      OII MAMARAZZI BANGANG…!!!KO NI BODO KE APE??TINDAS APENYE??NORA KATE JEJAI YG BGTAU DIE YG JEJAI NGN FANTEK SENDU TU DA 2 BULAN CLASH..BUKAN NYE SI NORA TU MEMANDAI BUAT CERITA…KO NI PON BOLEH TAHAN BODO MCM SI FANTEK SENDU TU KN…LGPON SI NORA TU XDE LA G CARI WARTAWAN CERITA ITU INI..G TUNJUK SMS LA BBM SEGALA…WARTAWAN YG CARI DIE..X MACAM SI FANTEK SENDU TU DOK KEJAR WARTAWAN SOH SIARKAN KISAH2 BODO DIE NIHH…!!KO DR TD AKU NENGOK SEBOK SGT BACKUP SI PERAMPAS LAKI ORG TU KAN??LAKI KO SKRG NI PON KO RAMPAS GAK KE DLU???XDE MAKNENYE SI NORA TU NK AMIK POT PASAL CERITA2 BANGANG SI FANTEK SENDU NI…ORG GELAK2 JE TGK SI FANTEK NI MENGELABAH SEMCM..!!KO TU PEGI TEMAN KAWAN FANTEK YG SAME FANTEK MCM KO NI MENANGIS KT UMAH..HAHAHAHA…DAH ORG XNK TERIMA JELA KENYATAAN….BANYAK BUNYIK PULAKK…!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • loque says:

        pdn muke fs…. famili aku ketawe guling2 bile taw die ngn jejel dh pts…..tu lh dlu ko wat org ko x prnh plk pk prasaan org yg ko tindas tu..prasan ibu ngandong taw….maybe mase kene tindas tu nora danish ade brdoa kt thn…sbb tu thn makbulkn doa die..ye lh doa org kene tindas ni di makbul kn…..skg ko je yg rase diri ko ditindas sdg kn kteorg rase tu lh balasan utk ko..hoho

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  82. 2-2 x sokong says:

    kan…dier ni x sedar diri la..suka sangat nak ugut org…PACAT engko x layak nak cakap pasal balasan Tuhan….ni la balasan Tuhan sebenarnya kepada engko…engko ni bodo lah…engko yg bpikiran kanak2 5 tahun…aku x sokong ND tp engko ni berabis pula nak memanaskan keadaan…ni baru ditinggalkan jejei …entah la kalo time engko mengandung pastu laki engko tinggalkan engko..mau tidak meroyan…..i hate u PACAT!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  83. Anti pemecah rumah yang ada tangga says:

    alah come on la. Bak kata orang tua-tua…”Jangan buat orang bersedih kelak kita akan merasa pedih yang sama”. Fasha Sandak oi…Muhasabah diri lah dulu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  84. Kita tengok sapa yang kenaaaaaaa .. huhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  85. littlesunshine says:

    perempuan psiko. silap2 hari bulan, gile die nie..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  86. akukah?.. says:

    xde pn kt paper ari ni…..suke reka cite bohong jek….wat org lg menyampah ada r….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  87. kiki says:

    Sudah2 la 2 fasha…terime la hakikat..udah ko yg merampas hak org..Tuhan balas la blk kat ko..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  88. aku says:

    ni link nya yang semua oii

    http://www.hmetro.com.my/articles/Cukuplahtindassaya/Article

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  89. Mia Edora says:

    sudah2 ler fasha ko dok jer diam2 terima ler hakikat ko takde jodoh ngan jejai dok bising2 babit nd watpe sekurang2nya dia ada dulu dia ada ikatan ngan jejai dan familynya ko apa yg ada..TARAK!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  90. nescafethreeinone says:

    fasha..tak payahla bongkar apa2..kau tiga org tahu cukupla..yg nak bg tau 1 malaysia buat apa..nak abiskan dakwat nak tulis cite kau kt paper.haha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  91. tim says:

    sape yg nak baca kt HM.. tapi xjumpa.. ni link dia..
    heheheh

    http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Cukuplahtindassaya/Article/index_html

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  92. sarapan lontong says:

    apa2 pun yg pasti, ko tak kan jadi menantu Raja Noorashikin okey

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  93. Thinker says:

    Propa betol minah ni. Baru kena clash dah gelabah. Belum lagi kena cerai. Langsung xpernah nak amik iktibar aper yang jadi kat die. Sudah2 la fasha.. jaga harga diri sudah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Cik Tedz says:

      agree, sblm ni waktu dikatakan punca ND bercerai, ckp takder kena mengena ngn itu cerita, pastu waktu dikata bercinta ngn jejai ckp takder apa2 .. then skrg dh putus baru gelabah nk buktikan segala2 nye .. such a waste and nonsense

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  94. sue says:

    puas belek paper..semua paper lam opis i ku belek..xde per pon yang kuaq dalam surat kabaq..haish~!!! propa sungguh la

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  95. puteri says:

    minah nie sepadan sgt kalo kiita bg sama ariel peterpan! dasar gile btg jantan!! uwekkkk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  96. Chantek says:

    ya ampun.. apa lah Fasha berperangai BURUK cmni.. dia tk sedar ker, perangai cmni dh mcm budak2.. adoi tak matang langsung lah.. sakit hati lah tuew ditinggal jejai.. dah lah tu fasha..

    kalau sy di tempat, sy diamkan saja.. apa saja musibah berlaku berdiam itu kan lebih baik… ni mcm org meroyan jek.. mcm budak2 sekolah bergaduh pulak.. lucu tgok..

    please lah fasha.. sengal tgok ko ni..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  97. akhirnya says:

    Entahlaaa aku pun heran dgn si pasha sendat nie.kalau dah korg dah putus x yah la nak besar2 kan isu ni.. ko mmg x ade maruah diri sbgai seorg pompuan.nampak sgt ko yg tlebih2 dok kejar jantan keparat tuh!!!! ello pasha.. yg sudah tu biarlah blalu x usah ko nak sibuk2 nak bukak balik.kang lagi besar n x de penghujung dlm kes ni.yang malu..??????? ko jugak! asal ek artis skrg bodoh sgt!! kalau pun x bpelajaran tggi, biarlah bijak sikit berfikir..!
    kita ni org pompuan si sendat oiiiii…..biarlah bermaruah sikit.dok kejar2 ke jantan!bluweeeeeekk mmg ko x malu.muka x malu n serba serbi x malu….
    aku pun x tau la bila ko nak sedar umur dah makin tua! mympah x abis2 kontroversi ko!! artis lain x la sgt klu nak banding ngn ko!! dah la sendat baik ko nak buat ape2 PAKAI OTAK OK! tq

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  98. putih says:

    no comment….

    Biarlah masa yg menetukannya……!

    Semoga kita semua belajar & mngambil iktibar dr kes mereka……..

    InsyaALLAH…………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  99. Menteri Fasolla says:

    Bongkar ke tu? Lebih baik kau bongkar perkara lain yang lebih berpekdah kepada masyarakat Pasha oi!. Bongkar kes sorok minyak masak ke, jenayah ke, ekonomi, sosial, alam sekitar, dll.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Saya says:

      aah..minyak mahal kn skrg!! dr cite tarikh putus 18jan tuh baik bg tarikh sbnr bila minyak nk turun harga!!! tarikh bila TM nk byr bonus ker..xsabar nk gi bali nih..berapa eik harga bikini?? xpenah beli la plak!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  100. baby says:

    Nora berkata, sebelum mereka bercuti di Jepun pada 30 Disember lalu, Jejai ada menceritakan kepadanya hubungannya dengan Fasha sudah dua bulan berakhir.

    “Saya cuma mendengar saja kerana saya tidak mahu mengambil tahu tetapi bersyukur kerana Jejai memberi kenyataan tidak mengaitkan saya dan saya tidak tahu mengenai kenyataan itu sehinggalah membacanya di akhbar.

    Ini statment ND semalam… tak nampak pun ND tindas FS… Cian FS tak dpt terima kenyataan yg dier dah kena DUMP…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  101. baby says:

    KUALA LUMPUR: “Saya menyangkal kenyataan Nora bahawa Jejai dan saya berpisah sejak dua bulan lalu dan menghubungi saya sebagai seorang sahabat untuk bertanya khabar. Kenyataan Nora itu adalah salah.

    “Saya meletakkan noktah hubungan kami pada 18 Januari lalu,” kata pelakon Fasha Sandha, 27, mengenai kenyataan Nora Danish, 29, yang juga bekas isteri Jejai atau Rizal Ashram Ramli, semalam.

    Katanya, kenyataan Nora dalam akhbar ini semalam menguji kesabarannya untuk memberi kenyataan balas dengan mendedahkan apa sebenarnya yang berlaku antara dia dan Jejai. Ketika dihubungi, Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandh Hassan berkata, segala kenyataan yang dinyatakan Nora itu tidak benar sama sekali. Tegasnya, memang mereka sudah berpisah tetapi bukannya dua bulan lalu.

    Katanya, ketika Jejai di Jepun dan Ninseko, Jejai menghubunginya lebih daripada 10 kali setiap hari dan menghantar SMS setiap waktu. “Selalunya, kami bercakap selama hampir sejam. Ini jelas, kenyataan Nora bahawa dua bulan kami berpisah dan Jejai menghubungi saya hanya untuk bertanyakan khabar adalah salah.

    “Nora tidak perlu bercakap perkara yang tidak betul dan Nora juga tidak perlu masuk campur di atas kronologi hubungan saya dan bekas suaminya sekiranya benar dia bukan punca perpisahan kami. “Cukuplah Nora sekadar memberikan kenyataan dia lega kerana bekas suaminya itu cuba mempertahankan yang bukan dia punca perpisahan kami. Nora mengambil langkah tidak betul kerana memberikan kenyataan tanpa mendapat fakta yang benar. “Dengan ini, lagi sekali saya menegaskan kami berpisah pada 18 Januari. Biar saya dan Jejai saja yang tahu punca perpisahan kami. Saya harap Nora lebih berhati-hati dan mendapatkan fakta bukti yang kukuh serta tepat sebelum memberikan kenyataan pada media. Sekiranya dia di pihak benar, tidak perlu dia melatah dan meyakinkan pembaca dengan memberi informasi yang tidak benar,” katanya.

    Tambah Fasha, kenyataannya dalam artikelnya sebelum ini dia memang berada di pihak yang benar.

    “Sekiranya, keadaan memaksa saya tidak keberatan melampirkan bukti. Kenyataan Nora semalam memaksa saya untuk memberikan penjelasan berserta bukti yang kukuh. “Saya masih menyimpan semua SMS, BB Messenger dan semua senarai panggilan telefon. Ini saya jadikan bukti untuk menegakkan perkara yang benar. Malah ibu saya juga ada menyimpan SMS Jejai pada hari Jejai bertolak ke Jepun.

    “Pengurus saya dan pembantu peribadi saya juga masih menyimpan semua SMS Jejai pada mereka. Saya harap ini jelas dan tiada lagi spekulasi selepas ini mengenai perpisahan saya dengan jejai. “Cukuplah pengakuan kami sudah berpisah pada 18 Januari lalu. Biar hanya kami berdua tahu puncanya. Saya tidak mahu mengaibkan mana-mana pihak. Ingin juga saya jelaskan di sini saya tidak akan melayan sebarang tuduhan atau fitnah tanpa bukti pada masa akan datang.

    “Sebelum ini diri saya sering difinah dan ditindas oleh sesetengah pihak tanpa bukti. Jadi kali ini adalah masa untuk saya menegakkan kebenaran diri saya fakta Nora adalah salah,” katanya.
    i

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  102. leeya nasir says:

    tah pape lah si fasha nih! x abiz2 dgn kontervesi saje.. x de la bgus sgt si fasha nih..ngat la skit nora diceraikan pun sbb ko fasha! dulu ko buat die..now ko terkene balik! so ko x payah nak kate ko ditindas plak! sengal jewp..!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  103. zizan says:

    Sendat ni artis murahan!
    Dah kene btg hidung sendiri baru nak menggelabah!
    Dari dulu suka buat kecoh kat fb ngan tweeter
    Padahal isu kecik je!Dia yg fikir mcm budak2!
    LOW CLASS!!Booooooooooooooooooooooo

    Fasha penat…fasha nak sandar…auuwww (zizan)
    Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  104. ella says:

    apelah yang ade kat pale otak si pasha sendat ni?
    bitch tol ar aku read dia nye statement…
    cam la dia tue btol sgt rampas suami org..
    erm…xfham..
    tp yang aku fham aku benci ni pasha sendat…
    B.I.T.CH MSIA!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  105. pinkred_ says:

    ko xpayahlah nk salahkan org lain..ko tue yg dh malu..ylah bercinta pas tue putus..padan muka ko…aku lagi happy coz aku benci FASHA SADHA

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  106. ella says:

    -~` I HATE PASHA SENDAT~~~!!
    PUIIHHHHH……….MELUAT!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  107. man says:

    mmg laku fasha sanda ni..leh wat org surat khabar kaya

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  108. NAV says:

    FASHA!!
    If wait your turn konon,apa la ko dapat??
    buduh punya kenyataan…
    sudah putus,PUTUS la..
    banyak cakap lagi..
    expired dah….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  109. umi says:

    sudah lah fasha. Org dah tak sudi, buat apa nak kecoh2. Tak payah nak babitkan nd, buat malu diri sendiri je. Baru awal tahun dah kecoh2 dengan perkara macam ni.. cari lah yang bagus2 sikit. Sebagai orang Islam, fasha harus berubah dulu … orang lain biarkan lah …

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  110. Fedzmy says:

    dahlah fasha cari je jantan lain….. bosan ler x habis2 ceta kao jerk……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  111. song hye kyo says:

    bagi jejai dah 2 bulan putus. bagi fasha 18/1/2011 baru buleh terima kenyataan. nora ckp apa yg jejai cakap kat dia jer

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  112. ek ele says:

    aku xlah minat ND tu or anti FS nih tp bukan nk back up ND lah kan just terpikir lah… ape la yang FS ni marah sgt sampai m’uji kesabaran die tu.. baru ND cakp mcm tu da melenting sape yg melatah sebenranye nih? ND tu ckp jejai yg bitaw die, yg FS nih nk melenting bukan main kat ND tu nape? kat jejai xm0 marah2 plak. lagi satu klu nk citer pasal kesabaran, xyah la FS. cube sedar diri tu u are the one who test someone patience at the first place. keluar gn husband org, runtuhkan masjid org. look FS xyah la nk ckp u bukan punca ND n jejai devoice we all x b0ngok la. we all x guna otak kanak2 we all mcm u lah. u know FS u make me sick with ur idiot statement. dah kene tggal tu xyah nk bising2 nk melatah bagai. dah taw ND tu bagi false statement yg u plak nk melatah tu pehal? kepada ND plak xyah lah nk bg statement mcm tu lagi. yup u shouldn’t do that even jejai sendiri yg ckp kat u. klu betul pon xyah ckp let jejai yg wat pengakuan sendiri yg u lebih2 nape?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  113. zeirus says:

    hukum karma x bawa mati..inilah salah satu contohnya…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  114. mak andak cun says:

    yang sebok gatal g kaco laki org nape. byk lagi laki lain. x heran lah kalo ND nak balas dendam skali pon. Bongok la FS ni.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  115. lELai says:

    2 both of u ladies tak malu kh gadoh pasal 1 org lelaki >_< semua lelaki d.luar sana ketawakan kamu berdua cukup2 lah 2…apa yang special sanag dengan lelaki 2???
    hingga kamu b.dua tiada maruah lagi sehingga semua org tau kisah kamu b.dua…Kalau susah sangat nak m.lupakn lelaki yang ????? bermadu saja habis cerita…geli!!! saja kita smua m.bca cerita2 kamu b.dua ini

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  116. lolyat gang says:

    yahooooo !!
    there will be a WAR !!

    im going to enjoy this !!

    ada lebih kesempatan utk aku kutuk artis dan fan2 bodo mereka

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  117. pija says:

    mak andak cun sy sokong… lELai sy rasa ND mmg ptt pon gaduh sbb tuh LAKI dia… dia ade hak.. mane ppuan pon mesti wat benda yg sama gak..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  118. biskut oreo says:

    SHAME ON YOU LA FS (FEMFUAN SUNDAL)!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  119. biskut oreo says:

    kesian tgk pompuan sundal ni…beria nak tunjuk bukti bagai..kalo ye pun ND salah bagi fact, ko pehal konon nak tunjuk bukti utk betulkan fact ND tu…dah sah-sah ko break dgn si jejai tu, terima jerla fact tu..kalo betul pun ko ada bukti berjela tapi kenyataan tetap ko dah kena DUMP dgn jejai…
    aku tak pernah jumpa lagi pompuan gila talak mcm dia ni…asyik mengaku nak kawin jer…tapi aku tgk lelaki tak der pun yg mengaku nak kawin dgn dia…
    dah 5jantan da mcm tu..kalu aku msti malu tahap gaban..tak der nyer aku tebal muka nak ngadap orang lagi..
    mmg bangsa tak tau malu la betina ni…hishhhhh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  120. yaya says:

    sesungguhnyer tersgtlah buang masa nak gaduh2 pasal isu ni….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  121. love fasha says:

    hei u olls sume nie da xde keje kew nk ngumpat2,keji hine maki fasha nie…korang nie mcm good2 jew nk ngata2,ngumpat fasha nie…adoii…blik jage laki msing2 law xnk fasha mek laki korang plak..then yg lelaki2 kt sini,jage r awek2 korang supaye xterkenan dgn pangai fasha yg korang hine2…tkot ape yg korang ckp kena kt korang blik…chow!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • weeeee says:

      eh kau nk em0si macam fasha gak ke ahahah… eh pe kate ko tu gi la jaga laki/pompuan ko tu sebelom kne baham dgn fasha ko tu ahaha….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  122. Reena says:

    Dia ni elok keje ngan dr rozmey..menepati kriteria yg diperlukan..propa, takabbur, riak, 2 alam..eh silap.. putar alam, plastik, tak reti malu dan berdaya saing (dlm meningkatkan kontroversi). Apalah sangat bukti yg nak ditunjukkan tu? Lagi byk kau memekak, lagi ramai yang akan tempelak. Ditindas katanyer…ker ditindih? Oppsss.. Nasib baik dia tak meroyan bawak bukti2 tu (kononnya) ke mahkamah syariah. Bajet mcm isteri jejai yg sah jer.. adoyaiii..ngan perangai camni..lagi laaaahhh family jejai & masyarakat menyampah. Benda kecik pun nak dijadikan big deal! Sikit2 bukti..sikit2 nak bongkar kebenaran..kalo lah betul ada kebenaran..dulu kantoi kat airport ngan team melodi g holiday sesama ngan jejai to thailand takde plak nak tunjuk bukti. With this kind of attitude & stupidity, no one will take u seriously. Mmg eloklah ko kena tendang dgn client garnier. Diva sgt. Padan muka!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  123. mia says:

    sudah2 lah fasha x der gunanya nk tujuk bukti pelbagai cuma renungkan diri sendiri ingat pda allah wat solat hajat baca yasin baca al-quran bru dpt ketengan yg azali drpd kau dok bg knyataan yg mgkin bley memkn diri kau sndiri tpi sblum kau mengdap allah yg telah menurunkan sgala ujian ini pd kau lbih baik kau wat solat taubat nasuha dulu, jgn hnya dmulut saja menyebut “allah” tapi di hati kosong renug2kan dan slamt b’amal.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  124. cincinperak says:

    DON’T TEST MY PATIENCE <<< tak tahan gelak wehhh..wakakak.."MANGLISH tol ..wakaka

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • mia says:

      Tu arrr…psl, ingt dianya sbr jer, sbr kita yg selama ni tgok dia dgn citer kontroversi dia x hingat fasha..fsaha

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hyde says:

      patut pn aku rse pelik je english dier…. tak payanh speaking la pasha… life nmpak cam moden sngt… tapi english hancur… hahahahahahah

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  125. opah.roxx says:

    bongkar cmne pun…ko tetap da clash ngn Jejai kn.
    nk kecoh2 pehal..adoaiii! english tunggang langgang lak tu…fuhh!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  126. i followw says:

    si sendat buduh nie pun satu..orang nak berlakun ko nak berlakon..orang nak bukak salun ko pun bukak tapi bukak cita dalam kain..orang nak berlaki..ko pun nak berlaki..tapi wat la cara betul nak berlaki..jangan main redah jer ..laki orang ke..tok orang ke..suma ko nak sapu..muka lawa ..otak burukk…sapalah jantan malang seterusnya yang nak kat kau nie ekk?? kau ni sendat kena badi cita Natasya dulu kot?? haihai..sendat dan padat..dulu aku minat..sekarang aku meluatttttt!!!!!..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  127. mawarmerah says:

    panas panas panas dengan cerita fasha nii… x habis habis dari tahun lepas lagi…
    tu la dik nak buat camner kan kalu dah putus tu terima jer la kenyataan dah tak de jodoh… kumbang bukan seekor dik oii… satu hari nnti sampai jugak jodoh awak tuuu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  128. loque says:

    aku ttp suke nora danish wlu pe pon yg trjd die btl ke x ke tu blkg kire…huhu sbb aty pompan yg tgh mengandong pastu laki die ciap blh ceraikn die just utk pusat sendat ni….mesti lh die dendam…..n mrh ..ni lh bru di name kn di tindas….bkn mcm pusat sendat tu pts ngn bf pon kate kene tindas..padahal dlu die tindas org blh plk skg bru taw mrh….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  129. XXX says:

    mengong la si fasha ni..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  130. mil says:

    gado dr dulu, x habis2 nak perang. bertikam lidah bagai. kalau salah sorang dpt kawen dgn si jejai tu, faham lah jugak aku. ini dua-dua pun x dpt jejai. yg si FS neh pun dah habis, habis lah. diam aje sudah.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  131. abarage says:

    nora danish adalah seorang penipu,putar alam dahi jendul yang sangat gila talak.plastik lagi hipokrit.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  132. makcik says:

    .jejai ketawa pasal laku sangat

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  133. mak says:

    bodoh la kau FS! MCM REBUT LAKI JE…BUKAN HAK KAU LAGI DAH NMPK SGT MCM REBUT HAK MCM ORG DAH BERKAHWIN . SUDAH2 LER…JGN BIKIN PANAS…NANTI MEROSAK DIRI SENDIRI…LOL!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  134. zara says:

    boleh tahan la kau ni kan fasha dgn puan seri noraaasyikin mak jejai pun ko nk gaduh..ko lah pompuan bangang..patut nya ko ambik hati ..tp ko memang tk da otak.bebal doh fs

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  135. sailormoon says:

    erm… pape jela……..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  136. student bandung says:

    dia ni pakai bikini, rampas laki org..tp ingat lak kat Tuhan..
    konpius aku nk puji ke nk kutuk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  137. akmal says:

    ex wife = past is past.. just let it be..
    girlfriend = karma! buat jahat jgn sekali..
    a husband = no1 tak kan sama dgn yg no2..
    p/s : get the picture?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  138. MisZ NoNi says:

    Fasha, ur English sucks! Meluat gila aku, berangan update status guna omputih.. macam bagus je bohsia seberang jaya ni.. time sekolah dulu bodo nak mampus.. skang ko rasa ko dh jd artis, ko automatically pandai la cakap Omputih?? Mabuk bohsia ni..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  139. cik CT says:

    Fasha sandha yg TERDESAK….hik3

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  140. cik siti says:

    weh fasha!!!!!!!! nape ler ko ni BODOH sgt…sebodoh2 manusia ler ko ni…ko tu dah ler ambik laki org…..memang x patut..ko ni memang ler perempuan murahan double standard

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  141. What?s Happening i am new to this, I stumbled upon this I’ve discovered It positively helpful and it has helped me out loads. I hope to give a contribution & assist different customers like its helped me. Great job.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0