Written by Bella | September 30th, 2015

Kejayaan filem Polis Evo tidak dapat dinafikan lagi, baru sahaja 11 hari ditayangkan di pawagam nyata filem tersebut mempunyai kualitinya tersendiri apabila berjaya mencecah kutipan sehingga RM8 juta. Ini adalah satu prestasi yang boleh dibanggakan bagi filem tempatan.

Walaubagaimanapun, ada yang tidak senang dengan cara pelakon utamanya Shaheizy Sam mempromosikan filem tersebut dimana beliau sering hadir ke majlis-majlis dengan hanya memakai t-shirt Polis Evo. Ada pihak yang beranggapan promosi sebegitu agak terlampau apatah lagi beliau berpakaian sebegitu sewaktu menjadi penyampai anugerah di FFM 27 lepas.

Ada orang cakap saya tidak hormat majlis kerana pakai baju T murah di majlis-majlis hiburan antaranya ketika menghadiri majlis anugerah Festival Filem Malaysia ke 27 (FFM 27) baru-baru. ini.

Orang ramai cuma nampak pengorbanan saya kuruskan badan sahaja, tapi mereka tidak tahu itulah sebenarnya (berbaju T) pengorbanan saya yang orang tidak nampak, biarlah orang cakap saya malukan diri sendiri di majlis-majlis hiburan.

Ada pelbagai cara untuk mempromosikan filem sebenarnya, tetapi pada kami tidak salah pun untuk sesetengah majlis jika Sam berpakaian sedikit formal bukan? Apa-apa pun bak kata Sam biarlah beliau di kritik apa ada hal bukan? Asalkan beliau membuktikan pengorbanannya untuk filem Polis Evo membuahkan hasil.

Sumber Berita: mStar Online

15 responses to Hanya Pakai T-Shirt Polis Evo : Shaheizy Sam Dianggap Tidak Hormat Majlis

  1. Lovelyvic says:

    Bukan FFM ni dh lama lepas ke…
    Awat baru hari ni nak bising?

    0

    0
  2. pening lalat says:

    biasa je bagi aku pkai t-shirt klu tujuan untuk promo… xperlu nk kecoh sgt lh…

    0

    0
  3. OKLA TU says:

    okla tu sam pakai t shirt…
    artis pakai terdedah xkecoh pulak….

    0

    0
  4. . says:

    Lagi nampak rimbun bertiga…

    0

    0
  5. adudu says:

    rasanya ramai lagi artis wanita pakai baju tak hormat majlis. kan kan kan kannnnnnn.

    0

    0
  6. minah says:

    alamakkkk…pkai t-shirt pon kecoh x hormat majlis…klu pkaian terdedah bkn main puji lagi melambung…kata kaki cantik la..tetek cantik la..apa la…so lain kali x paya la nk libatkn diri dlm majlis sampah2 ni…entah pape..

    0

    0
  7. huhu says:

    ketatnye sampai Nampak tutttt dia

    0

    0
  8. zaza says:

    seriusly,korang masih nk undi lagi ke utk dia ni?
    errrrr….plislah.

    0

    0
  9. minah jambu says:

    Sam ni macm mat benot sama macm si stella si minah benot dia tu..

    0

    0
  10. gatai says:

    mmmmm bonjolan itttewww

    0

    0
  11. Diva says:

    Statement ke laut dan laut… Nape dia ni makin bengong sgt… Sejak kawan minah plastik Tilla.. Makin merapu tgk dia ni… Dulu elok smart.. Masa kawan ngan Fazura elok je tgk.. Entah apa

    0

    0
  12. Beautiful Norra says:

    klu dah gay tue gay jugak Shaheizy Sam oii….oppsssss tetttt…(sambil menjeling pada Fezrul Khan)…lalala~

    0

    0
  13. Anonymous says:

    ok la tu..daripada artis wanita yang pakai yg takde kehormatan diri..

    0

    0