Written by serenity | January 29th, 2015

Sebelum ini kita diberitahu bahawa pelakon cantik Hanez Suraya dan tunangnya Romie Razin Adilha akan berkahwin namun tarikh itu berbeza-beza. Hanez mengatakan enam bulan dari tarikh pertunangannya iaitu Januari lepas, manakala sumber kami mengatakan bulan Mei. Pastinya pasangan ini sedang sibuk membuat persiapan untuk majlis perkahwinan mereka memandangkan tarikh perkahwinan sudah semakin dekat.

Namun begitu, Hanez telah membuat tempahan kad kahwinnya di Kadkahwinku.com dan admin laman tersebut memberi bayangan seolah-olah tarikh perkahwinan mereka ialah pada 14 Mac 2015.


 photo 10949791_385441388247199_51097045_n.jpg
Kalau betul ini tarikh perkahwinan mereka bagus juga. Lagi cepat mereka berkahwin lebih elok lagi ya tak? Cuma pasti sibuk kerana tidak banyak masa yang tinggal. So, jom save the date! Kami dengar berita Hanez juga sedang sibuk membeli belah untuk majlis perkahwinannya itu.

Memandangkan mereka dah nak berkahwin pun, kita doakan saja yang terbaik untuk Hanez dan Romie. Semoga segalanya dipermudahkan buat anda berdua.

42 responses to Hanez Dan Romie Percepat Tarikh Perkahwinan Pada Mac 2015?

    • Anonymous says:

      whatever la hanez.. for this time being… ppl still don’t like ur way.. ko nak kawin….. kawin lerr… adios!

      0

      0
      • AVRIL ASHLEY says:

        Siti + Tok Kay= JODOH
        Hanez + Romie= PERAMPAS..

        MELAYU2 MACAM KORANG MEMANG BODOH…..LAYAK DUDUK DLM JAMBAN & JAMBAN JE…

        0

        0
    • semah says:

      tabah ke… muka tebal dah

      0

      0
    • Olga says:

      KENAPA AWAL PERCEPATKAN TARIKH?DAH NAK TERBERANAK DAH KE

      0

      0
    • HANEZ EXCORT GIRL DAH BUNTING says:

      AKU INGATKAN ABE NARA JE KAKI BODEK !!!

      TERNYATA KADKAHWINKU.COM LAGI PSYCHO RAJA BODEK !!!
      BACA CAPTION DORANG KAT ATAS
      ” KAMI DAPAT MENGENALI KESEDERHANAAN DARI SEORANG INSAN YG TABAH ”

      EWWW ,BODOH NYA KORANG !!! BARU TEMPAH KAD BAPE KEPING JE , DH BODEK TAHAP BAHLOL !!!

      MANA SEDERHANANYA N TABAH NYA SI EXCORT GIRL HANEZZ NI ???

      KLO KORANG CAKAP !CAM TU PD LIYANA MANAN , AKU SOKONG LA !!!

      BODEK BIARLA BERTEMPAT !!! GELI KO KADKAHWINKU.COM

      0

      0
  1. kaka says:

    Tahniah…la…..semoga berkekalan sehingga ke syurga…

    0

    0
    • Ibu Mertua Ku says:

      tahniah. semoga bahagia selamanya. buang yang keruh ambil yang jernih. semua org melalui pahit manis yang sudah ditakdirkan.

      0

      0
  2. wedding of the year? says:

    takde org nk komen eh?

    0

    0
  3. HAMBA ALLAH says:

    BAGUS LAH PERCEPATKAN SUPAYA SAH DAN HALAL. MENJADI PASANGAN SUAMI ISTERI TIDAK LAH SAMA DI WAKTU BERCINTA.

    0

    0
    • Anonymous says:

      bagus la kawin cpat2 pastu dok umh jgn dok kua tv.. kmi xmo tgk muka ko.. nara xyah ckit2 nk update cite dorg ni.. ari cite kisah kad kawin sok fitting bju lusa catering tulat khemah mggu dpn lokasi majlis.. xyah nara.. kmi x minat nk tau.. muak..(sori peminat hanez)

      0

      0
  4. Igauan Maut says:

    Kahwin lah korang.. pas tue xyah jd retis dh.. wat semak je..

    0

    0
  5. mL says:

    Lantak dia la. Lagi cepat lagi bagus. dah kahwin, dah halal, buat anak banyak2 pun orang tak kisah

    0

    0
  6. kamiii says:

    aik…….sama tempat kat tempat aku wat kad kawen…nggehhhh

    0

    0
  7. cik puan nora says:

    “insan tabah” ye..sbb ko dpt duit kan??hahahahahahaha lihatlah dunia, duit boleh beli segalanya

    0

    0
  8. Anonymous says:

    aku harap pas dorg kawin ni.. liyana jumpa jodoh yg lg bgus yg lg baik.. kaya n hensem… pastu wat mjlis gah kalah majlis hamis n romiang..

    0

    0
  9. Anonymous says:

    tabah la sangat..

    0

    0
  10. Romancinta says:

    Sapa heran. Dah usung sampai ke Siam wajib la ko kawen.

    0

    0
  11. hamez says:

    tabah ke bedebah…kalau la siromiang tu buruh kasar jer..idok ler dipandangnya betina sundal tu..berkad2 kawen bagai..macam anak dara suci jer padahal dah lobos habis dah…huh.!!!..what u give u get back sundal..!!

    0

    0
  12. ade aku kesah says:

    Doa yg terbaikkkk jer…huh… Harap pe jadi dkt LIYANA MANAN tu tak jadi dkt HAMIS nie…Dah settel cerai boleh pulak kua statement memang dari awal nak kawen dgn Hamis nie..please la lelaki mcm nie….

    P/s : Jangan nnt dh kawen Hamis seminggu tiba statement kua cakap memang ada niat nak ceraikan dia jugak..puiii…

    0

    0
  13. Anonymous says:

    kt tgk je laa sejauh mane utuh dan bertahannya umah tgga diorg ni..ngeh2..bkn nk mendoakan y x baik tp ……… itulah karma.jgn bina kebahagiaan di atas kesedihan orang lain..

    0

    0
  14. Anonymous says:

    dah kawin kn.. nikah je blum

    0

    0
  15. Biskut says:

    secepat tu kawen secepat tu juga la romie cr yg lain nnti. all the best la k hanez…..

    0

    0
  16. biarlahrahsia says:

    dah gatal bijik sgt tu percepatkanlah majlisnyee…..

    0

    0
  17. TEEpah says:

    Bunting?

    0

    0
  18. KELOLO says:

    taknak doa yang baik baik boleh tak?
    I dont like Romiang… Hanez tu tak de otak… so tak blh nak kata ape sangat la.. orang takde otak takkan kita expect dia nak buat tindakan bijak2..
    May be Romiang tu pun tak de otak. Bagus! Sekufu sangat!

    0

    0
  19. nak kawin jugak says:

    semoga kau tak rasa bersalah berbahagia di atas kesedihan orang lain. sesungguhnya kehidupan sebelum n selepas kawin sgt banyak jurang n bezanya. harap kau bahagia je la. lagipun perangai korang dua org lebih kurang je. ok la tu

    0

    0
  20. AKU BENCI AIDIL says:

    what u give u get back

    0

    0
  21. zasss says:

    Apa benda yang tabah. Dia gigih amik laki orang, dia pulak insan yang tabah. Duhhh. Bodoh tu simpan sikit

    0

    0
  22. romeo says:

    dh xsabar2 nk guna balik prelove item nih..kedua2 prelove item nih dh gatai pau/pisang.. ‘anak2 kecil’ siromeo dok asyik tanya ‘pau’ mmomy hanez jer tiap2 mlm…opppssss…

    0

    0
  23. izz says:

    sudah-sudahlah menunjuk n semua benda nak update…wat org marah jer..moga liyana tabah..tak dpt bayangkan sakit pulak hati setiap statement dr dorg ni…moga korg akan tabah kerana setiap rumah tangga pasti ade pasang suruty..

    0

    0
  24. Joyah Pok Pek says:

    Propa dan hipokrit betul dgr ayat kadkawinku.com..budget dia dah byr korang kat kawin ribu2 pujilah melambung..kalau tak ..puih!!!!

    0

    0
    • jo jo says:

      suka sangat dorang ini….padan…. yg lain jgn jeles..

      0

      0
      • Takda nama says:

        Jeles otak hang!! Ko tgk lah rupa si jantan tu, ko rasa kalau dia tukang sapu, pompuan jenis hanis nak terhegeh2 rebut2 kan jantan tu tak???? Ni lah dunia penuh kepalsuan, org agung2 kan benda2 yg palsu mcm si Hanis.

        0

        0
  25. victoriabecks says:

    Elok la otak udang+otak kuning kawin.
    moga berbahagia yee….puiihhh

    0

    0
  26. Hanez romiang says:

    ala lepas ni aku bertudung litup mesti kauorang akan cayang aku balikkan kan??minat aku balik,kau orang jangan lah jeles kat aku yer..dh jodoh aku gan abang romiang aku hehehe..

    0

    0
  27. Bang Mat Misai says:

    Tangan kanan Abang Romy dah penat asyik *ahem ahem* aje tiap tiap malam – itu lah sebab dipercepatkan…!

    0

    0
  28. suka komen says:

    meluat aku dgn kisah c roming sma c hames ni… weekk..weekk..weekk
    bikin sakitttttttttttt atii….

    0

    0
  29. happy for you! says:

    bagus lah.go get lost cpt2 skit.
    tania beribu2 tania. aman dunia slps ni.no more no.1 perampas in the world.

    0

    0
  30. kak pora2 says:

    to hames suramya…..
    dah belek2 ke dalam majalah baju pengantin artis2 yg vogue..bukan apa,senang nanti nak “TIRU FESYEN” artis2 glamer yg kawen sblm ni…
    sekian.

    0

    0